dat zeg ik toch ook niet?quote:
ik kijk geen spanga'squote:
weet ik toch nietquote:
mohhhhquote:Op maandag 12 maart 2012 21:17 schreef screwloose het volgende:
Wtf ik wist dus niet dat ik het topic moest openen
want? je wilt lelijke outfits dragen?quote:Op maandag 12 maart 2012 21:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende: dan vind ik dat ik gewoon mijn legging mag dragen u_u
jij weet niet eens hoe het er uit ziet dudequote:
dat dusquote:Op maandag 12 maart 2012 21:18 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
jij weet niet eens hoe het er uit ziet dude
ywquote:
maar het is allemaal goedgekomenquote:
verkeerd gelezen.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:18 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
jij weet niet eens hoe het er uit ziet dude
heb geen van m'n vrienden er iig over horen klagen of zeuren en dat zouden ze ECHT wel doen als het niet stondquote:
Tis dat Joysa t tegen me zei, anders hadden jullie zo nog een uur moeten wachtenquote:
quote:Op maandag 12 maart 2012 21:19 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
heb geen van m'n vrienden er iig over horen klagen of zeuren en dat zouden ze ECHT wel doen als het niet stond
nee ik stond op het punt om hem te openenquote:Op maandag 12 maart 2012 21:19 schreef screwloose het volgende:
[..]
Tis dat Joysa t tegen me zei, anders hadden jullie zo nog een uur moeten wachten
Dan hadden we uiteindelijk zelf een nieuw topic aangemaaktquote:Op maandag 12 maart 2012 21:19 schreef screwloose het volgende:
[..]
Tis dat Joysa t tegen me zei, anders hadden jullie zo nog een uur moeten wachten
wat zeg je nouquote:Op maandag 12 maart 2012 21:20 schreef STING het volgende:
[..]
Dan hadden we uiteindelijk zelf een nieuw topic aangemaakt*tril tril*
Inderdaad! Ken je de regels niet ofzo??quote:
regels?quote:Op maandag 12 maart 2012 21:21 schreef screwloose het volgende:
[..]
Inderdaad! Ken je de regels niet ofzo??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pic's van jouw kledingstyle voor je die van andere afzeikt..quote:Op maandag 12 maart 2012 21:22 schreef dawg het volgende:
ja verkeerd gelezen dus. nu wel, het ziet er nog steeds niet uit. vrouwen en hun gevoel voor mode en trends.
quote:Op maandag 12 maart 2012 21:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
regels?
Brr.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lekker recalcitrant regels breken bwahahahaquote:Op maandag 12 maart 2012 21:21 schreef screwloose het volgende:
[..]
Inderdaad! Ken je de regels niet ofzo??
mensen die denken dat ik geef om mode/trendsquote:Op maandag 12 maart 2012 21:22 schreef dawg het volgende:
ja verkeerd gelezen dus. nu wel, het ziet er nog steeds niet uit. vrouwen en hun gevoel voor mode en trends.
Hoe vriendelijk van uquote:
mensen die zeiken op andermans kleding terwijl ze het nog niet eens hebben gezienquote:Op maandag 12 maart 2012 21:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
lekker recalcitrant regels breken bwahahaha
[..]
mensen die denken dat ik geef om mode/trends!!!
mensen die niet dragen wat ze zelf mooi/fijn vinden!!!!
Ik vind jou wel fijn. Mag ik je dragen? +Oquote:Op maandag 12 maart 2012 21:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
lekker recalcitrant regels breken bwahahaha
[..]
mensen die denken dat ik geef om mode/trends!!!
mensen die niet dragen wat ze zelf mooi/fijn vinden!!!!
ik zeik niks af. maar veel mannen met mij vinden leggings onder rokjes niks. net als uggs bijvoorbeeld.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
pic's van jouw kledingstyle voor je die van andere afzeikt..
Hipstersquote:
quote:Op maandag 12 maart 2012 21:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
mensen die zeiken op andermans kleding terwijl ze het nog niet eens hebben gezien
Ik merk hetquote:
jij wel :$quote:Op maandag 12 maart 2012 21:24 schreef screwloose het volgende:
[..]
Ik vind jou wel fijn. Mag ik je dragen? +O
mooi dat ik dan geen mannen hoef te "imponeren" met mijn rokjesquote:Op maandag 12 maart 2012 21:24 schreef dawg het volgende:
[..]
ik zeik niks af. maar veel mannen met mij vinden leggings onder rokjes niks. net als uggs bijvoorbeeld.
soms ook niet, maar meestal wel hoorquote:
..............................quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
veel vrouwen vinden polo's ook lelijk. voor je toch ook niemand overquote:Op maandag 12 maart 2012 21:24 schreef dawg het volgende:
[..]
ik zeik niks af. maar veel mannen met mij vinden leggings onder rokjes niks. net als uggs bijvoorbeeld.
Deed je dat maarquote:Op maandag 12 maart 2012 21:25 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
mooi dat ik dan geen mannen hoef te "imponeren" met mijn rokjes
jij bent ook een hipster hequote:
Ik ben meestal heul lief tegen meisjes in rokjesquote:Op maandag 12 maart 2012 21:25 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
soms ook niet, maar meestal wel hoor![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gelukkig, niet iedereen kreeg ik net doorquote:Op maandag 12 maart 2012 21:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben meestal heul lief tegen meisjes in rokjes
Dan blijf ik nog even hangen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
ik vond het meer irritant dan iets andersquote:Op maandag 12 maart 2012 21:27 schreef dawg het volgende:
uiteraard moet iedereen dragen wat hij of zij wilt, katje en rokje. toch leuk dat jullie even hapten, ik heb met een glimlach gelezen.
ben weg. adiosssss
als je dat al happen vindtquote:Op maandag 12 maart 2012 21:27 schreef dawg het volgende:
uiteraard moet iedereen dragen wat hij of zij wilt, katje en rokje. toch leuk dat jullie even hapten, ik heb met een glimlach gelezen.
ben weg. adiosssss
ik ook met mn iphone en rayban zonnebrilop sterktequote:Op maandag 12 maart 2012 21:27 schreef heloef het volgende:
Ik ben hipster, zie me shinen met mijn Android.
volgende keer niet meer happen dan.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik vond het meer irritant dan iets anders
:$ Ik ben bang van wel ja.. Maar ik heb dan ook een hele beroerde opvoeding gehad. Dus ik schuif het daar maar op af.quote:
dat was geen hap. maar goed doei-meneer-ik-doe -lekker- recalcitrantquote:
Dat is gevaarlijk tegenwoordig emo zijn Oh wacht dit is geen Irakquote:Op maandag 12 maart 2012 21:27 schreef Michel2GRFE het volgende:
Ik word er al helemaal emotsjoneel van.
Ja graagquote:Op maandag 12 maart 2012 21:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
en nu gaan we het hebben over taart
niet? wel?
MoKataartquote:Op maandag 12 maart 2012 21:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
en nu gaan we het hebben over taart
niet? wel?
ik heb liever een hipster dan een wolfjestshirtgamer met paprikachipsvingers.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:29 schreef screwloose het volgende:
[..]
:$ Ik ben bang van wel ja.. Maar ik heb dan ook een hele beroerde opvoeding gehad. Dus ik schuif het daar maar op af.
HEY!!quote:Op maandag 12 maart 2012 21:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik heb liever een hipster dan een wolfjestshirtgamer met paprikachipsvingers.
sounds good.. of "gewoon" strawberry cheesecakequote:Op maandag 12 maart 2012 21:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oreo cheesecake.![]()
Die wil ik graag eten met een lief meisje.
ik meen hetquote:Op maandag 12 maart 2012 21:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
HEY!!
[..]
sounds good.. of "gewoon" strawberry cheesecake
Tss jij hebt ook geen smaak he...quote:Op maandag 12 maart 2012 21:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
gelukkig eet ik geen paprikachips, pfewquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
HMMMMMMMMMMMMMMquote:
raspberryquote:Op maandag 12 maart 2012 21:32 schreef twi het volgende:
Of gewoon Strawberry.
Ik bedoelde het fruit natuurlijk, hihi
nee ik weet hetquote:Op maandag 12 maart 2012 21:31 schreef screwloose het volgende:
[..]
Tss jij hebt ook geen smaak he...
wel zelfgebakken dan eh, die zijn GODDELIJKquote:Op maandag 12 maart 2012 21:32 schreef STING het volgende:
Appeltaart met slagroom kun je me altijd wakker voor maken
quote:Op maandag 12 maart 2012 21:32 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
gelukkig eet ik geen paprikachips, pfewjajaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Die ookquote:Op maandag 12 maart 2012 21:32 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
wel zelfgebakken dan eh, die zijn GODDELIJK
beetje haten op mijn wolvenshirt en bloemetjespatroonlegging heahh?????quote:
Ik ook niet, daarom maar gewoon de smaak van anderen aannemen...quote:
Alles beter dan de ultra-materialistische menschquote:Op maandag 12 maart 2012 21:33 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben gewoon stijlloos
Dan sta je nog onder de hipsters man
ik zal m es proberenquote:Op maandag 12 maart 2012 21:33 schreef STING het volgende:
[..]
Die ook
Maar de 'verse' van de AH kan er goed mee door
ik heb dat nietquote:Op maandag 12 maart 2012 21:33 schreef Moeraskat het volgende:
ik ben eigenlijk gewoon mezelfen als iemand me niet moet omdat ik toevallig geld heb voor merkdingen is dat niet mijn probleem
zo.
Noem het avant garden. Opgelost, slotjon!quote:Op maandag 12 maart 2012 21:33 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben gewoon stijlloos
lekkere kampert van me. ik hou van je marginale degoutante kwijlkop met chipskriumels in je mondhoek.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:33 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
beetje haten op mijn wolvenshirt en bloemetjespatroonlegging heahh?????
Jij hoeft geen stijl te hebben met zo'n koppiequote:Op maandag 12 maart 2012 21:33 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben gewoon stijlloos
quote:Op maandag 12 maart 2012 21:33 schreef Moeraskat het volgende:
ik ben eigenlijk gewoon mezelfen als iemand me niet moet omdat ik toevallig geld heb voor merkdingen is dat niet mijn probleem
zo.
lomografie jonge. je loopt achterquote:Op maandag 12 maart 2012 21:34 schreef screwloose het volgende:
[..]
Ik ook niet, daarom maar gewoon de smaak van anderen aannemen...
Hmm misschien moet ik even een vintage camera gaan aanschaffen. Das tegenwoordig superdope.
Wil je een cocktail?quote:Op maandag 12 maart 2012 21:27 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
gelukkig, niet iedereen kreeg ik net door
dan gaan we nu samen aan de drank
ik drupte een beetje van je opwindende praatquote:Op maandag 12 maart 2012 21:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
lekkere kampert van me. ik hou van je marginale degoutante kwijlkop met chipskriumels in je mondhoek.
zullen we dan nu met een zak snoepkettingen langs het blok gaan uitdelen?
Stijllozer als moi kan bijna nietquote:Op maandag 12 maart 2012 21:33 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben gewoon stijlloos
quote:
quote:Op maandag 12 maart 2012 21:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
.....en op dat moment begint m'n poes hyperactief te doenquote:Op maandag 12 maart 2012 21:36 schreef twi het volgende:
Merkkleding boeit niet zo, maar ben je in 't echt ook zo hyperactief?
Nog een voorkeur voor een bepaalde cocktail?quote:
Ik hoor dat ik dat effect wel vaker heb.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:36 schreef STING het volgende:
[..]
.....en op dat moment begint m'n poes hyperactief te doen
Hoe anders?quote:
en je aanmelden op freshvillequote:Op maandag 12 maart 2012 21:36 schreef screwloose het volgende:
[..]![]()
Ow ja ik moet gewoon een hele shabby cam kopen en geen effort in de compositie steken. En dan een instagram filtertje erover.
jij niet danquote:
zolang het maar niet parelmoerwit isquote:Op maandag 12 maart 2012 21:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nog een voorkeur voor een bepaalde cocktail?
quote:
hebben ze daar tijden WOW tijd voor danquote:Op maandag 12 maart 2012 21:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mannen die geen oranje penis hebben van de paprika chips.
Ik kleed mij voorbeeldig, thank you very muchquote:
quote:Op maandag 12 maart 2012 21:38 schreef screwloose het volgende:
[..]Op wat?!
Tering ik loop echt achter
Slijmbal.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:34 schreef screwloose het volgende:
[..]
Jij hoeft geen stijl te hebben met zo'n koppie
pic's in mn DMquote:Op maandag 12 maart 2012 21:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik kleed mij voorbeeldig, thank you very much
Instant orgasme als er door het schuur effect een wondje ontstaat en de paprika begint te steken in je lul.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mannen die geen oranje penis hebben van de paprika chips.
Geen idee, ik speel NWN 2. Daar zit pauze op.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
hebben ze daar tijden WOW tijd voor dan
Je wordt er nat van, geef maar toe.quote:
Die is inderdaad niet echt lekkerquote:Op maandag 12 maart 2012 21:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
zolang het maar niet parelmoerwit is
O.oquote:Op maandag 12 maart 2012 21:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Instant orgasme als er door het schuur effect een wondje ontstaat en de paprika begint te steken in je lul.
vies heahhhh?quote:
Dat is lekkerder met bolognese.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Instant orgasme als er door het schuur effect een wondje ontstaat en de paprika begint te steken in je lul.
quote:Op maandag 12 maart 2012 21:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee, ik speel NWN 2. Daar zit pauze op.
[..]
Je wordt er nat van, geef maar toe.
ik dacht eigenlijk aan doritosquote:Op maandag 12 maart 2012 21:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is lekkerder met bolognese.
lekker spicyquote:Op maandag 12 maart 2012 21:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik dacht eigenlijk aan doritosin die zwarte zak
Croky Bolognese nomnomnomnomquote:Op maandag 12 maart 2012 21:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is lekkerder met bolognese.
Ow die had ik dit weekend, die zijn lekkerquote:Op maandag 12 maart 2012 21:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
lekker viessss is ook viessss, maar wel lekker (in je heaufd dan)quote:Op maandag 12 maart 2012 21:40 schreef STING het volgende:
[..]
Neuh, but then again, I'm the wrong person to ask
anusvingeren met keukenzoutquote:
Tering, mijn schoenen waren al duurder.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:40 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Draag alleen maar 2dehands en Bristol![]()
Geef ongeveer 150E max aan kleding uit per jaar...
A dirty mind is a joy foreverquote:Op maandag 12 maart 2012 21:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
lekker viessss is ook viessss, maar wel lekker (in je heaufd dan)![]()
niet eens met 4-seizoenenpeper?quote:
Altijd. Je gaat me wel terug wingen he?quote:
Oeh, nomnomnom.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Joh ik had net een half uur nie eens door dat ik bij laatste post een nieuw topic moest opene. Denk je nou echt dat deze ouwe bok daar op let?quote:Op maandag 12 maart 2012 21:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hé, ik zette er tenminste nog een hartje bij.
nee, die moeten op je tepoltsquote:Op maandag 12 maart 2012 21:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
niet eens met 4-seizoenenpeper?
Bedoel maar...quote:Op maandag 12 maart 2012 21:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tering, mijn schoenen waren al duurder.
da wou'k zeggen jaquote:
yin yang voor je okselquote:
Dat mag na de cocktailsquote:
leeftijd, nu.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:41 schreef screwloose het volgende:
[..]
Joh ik had net een half uur nie eens door dat ik bij laatste post een nieuw topic moest opene. Denk je nou echt dat deze ouwe bok daar op let?
Ik vind het al knap dat je het bij kunt houden hier. Heb je nog tips?quote:Op maandag 12 maart 2012 21:41 schreef screwloose het volgende:
[..]
Joh ik had net een half uur nie eens door dat ik bij laatste post een nieuw topic moest opene. Denk je nou echt dat deze ouwe bok daar op let?
quote:
Ik heb een foboquote:
Tis nouwelijks bij te houden lolquote:Op maandag 12 maart 2012 21:42 schreef twi het volgende:
[..]
Ik vind het al knap dat je het bij kunt houden hier. Heb je nog tips?
Bijhouden? Ik lees de helft niequote:Op maandag 12 maart 2012 21:42 schreef twi het volgende:
[..]
gaan we dan sjiks hosselen?quote:
het gaat wel errug hard jaquote:Op maandag 12 maart 2012 21:42 schreef twi het volgende:
[..]
jammer joh, er zit al een biostabiel inquote:Op maandag 12 maart 2012 21:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
da wou'k zeggen ja
[..]
yin yang voor je oksel
dat valt me tegenquote:Op maandag 12 maart 2012 21:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
jammer joh, er zit al een biostabiel in
met jouw hoofd erin? anders kijk ik nietquote:
Ik speel in beide divisiesquote:
Blijven ontkennen twi, blijven ontkennen.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:43 schreef twi het volgende:
[..]
Gewoon knikken en doen alsof je 't begrijpt, is 't niet?
ik vroeg hoe oud je wasquote:
quote:Op maandag 12 maart 2012 21:43 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, anders zou ik het niet melden toch?quote:Op maandag 12 maart 2012 21:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
met jouw hoofd erin? anders kijk ik niet
quote:Op maandag 12 maart 2012 21:43 schreef twi het volgende:
[..]
30 oud noemenquote:
Dat lijkt me een puik planquote:Op maandag 12 maart 2012 21:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
gaan we dan sjiks hosselen?
Jij hebt makkelijk praten, wacht maar tot je t wordtquote:
Voel me toch zo oudquote:Op maandag 12 maart 2012 21:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
in b4 "je bent zo oud als je je voelt"
na een nacht seks voel ik me 90+quote:Op maandag 12 maart 2012 21:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ow dan ben ik 25 ofzoquote:Op maandag 12 maart 2012 21:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
KOM DANGGGGGGGGquote:
YAAAAAAAAAAAAAAAAAYquote:
genoeg mensen in mijn omgeving die het zijn of geweest zijnquote:Op maandag 12 maart 2012 21:45 schreef screwloose het volgende:
[..]
Jij hebt makkelijk praten, wacht maar tot je t wordt
Als ik met je klaar ben wil je gewoon rustig stervenquote:
ditquote:
en dit.. rollator galorequote:
ik 70quote:
nouquote:
Oeh, Moeraskat woont in een omgeving waar mensen ouder worden dan 30quote:Op maandag 12 maart 2012 21:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
genoeg mensen in mijn omgeving die het zijn of geweest zijn
kommaar af danquote:Op maandag 12 maart 2012 21:46 schreef screwloose het volgende:
[..]
Als ik met je klaar ben wil je gewoon rustig sterven
Station naar station is 1,5 uur reistijd.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
KOM DANGGGGGGGG![]()
![]()
[..]
YAAAAAAAAAAAAAAAAAY![]()
eng hequote:Op maandag 12 maart 2012 21:46 schreef twi het volgende:
[..]
Oeh, Moeraskat woont in een omgeving waar mensen ouder worden dan 30
Dat wil ik wel even voelenquote:
Ik voel me nog 12.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
it's a magical land of wondersquote:Op maandag 12 maart 2012 21:46 schreef twi het volgende:
[..]
Oeh, Moeraskat woont in een omgeving waar mensen ouder worden dan 30
quote:
quote:Op maandag 12 maart 2012 21:46 schreef screwloose het volgende:
[..]
Als ik met je klaar ben wil je gewoon rustig sterven
valt best meequote:Op maandag 12 maart 2012 21:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Station naar station is 1,5 uur reistijd.
Ik wil weten waar het is, het komt angstvallig dichtbij.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
it's a magical land of wonders
ik woon niet in zeelandquote:Op maandag 12 maart 2012 21:47 schreef screwloose het volgende:
[..]
geef me het adres maar
Edit: ow je woont in zeeland :S
Ik ook geestelijk that is lichaamlijk geen ideequote:
Waarom typ je dan "kom maar af"?quote:Op maandag 12 maart 2012 21:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik woon niet in zeelanddoe eens normaal
reis door het land en zoek de eenhoorns, daar is hetquote:Op maandag 12 maart 2012 21:47 schreef twi het volgende:
[..]
Ik wil weten waar het is, het komt angstvallig dichtbij.
gaan we doen daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanquote:
Dan kom je bij mij in huis terecht...quote:Op maandag 12 maart 2012 21:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
reis door het land en zoek de eenhoorns, daar is hettrue story
Stop de persen!quote:Op maandag 12 maart 2012 21:49 schreef STING het volgende:
Weet je, ik denk dat het verhaal van JijHebtGeenRokje best.....eens.......waar.....kan......zijn
Boh.. nu voel ik me oud. Tnxquote:Op maandag 12 maart 2012 21:49 schreef STING het volgende:
Weet je, ik denk dat het verhaal van JijHebtGeenRokje best.....eens.......waar.....kan......zijn
Maar rokje is toch te oud voor je?quote:Op maandag 12 maart 2012 21:49 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Dan kom je bij mij in huis terecht...
Tussen 25 en 30 tussen 25 en 52 wel, denk ikquote:
Doen we een Leiden meet, met Twi en Captain.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:49 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
gaan we doen daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
tuulk is dat waar, ik bezit er eenquote:Op maandag 12 maart 2012 21:49 schreef STING het volgende:
dat is geen zeeuwsquote:
Ik doe zelfs jou als het nodig isquote:Op maandag 12 maart 2012 21:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar rokje is toch te oud voor je?
Nul procent hosselkans. Tsja...quote:Op maandag 12 maart 2012 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doen we een Leiden meet, met Twi en Captain.
Ja, in de Bijlmer begint het sex en drugs leven al als je 12 bent.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:48 schreef Chamastya het volgende:
[..]
En waar kom er dat door gebrek aan ervaring?
muziekjes checken dus i.c.m drank en meisjonsquote:Op maandag 12 maart 2012 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doen we een Leiden meet, met Twi en Captain.
Niet? Ik ken alleen maar zeeuwen die dit gebruiken?quote:
Je snapt hem nietquote:Op maandag 12 maart 2012 21:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
tuulk is dat waar, ik bezit er een
ook heb ik vlechtjes en huppel ik door bloemenweides op weg naar mijn prachtige roze luchtkasteel.. daaraan twijfelen
Ik zou wel eens weer 12 willen zijn, geen zorgen. Op de CITO toets na dan.quote:
kan, tis vlaamsquote:Op maandag 12 maart 2012 21:51 schreef screwloose het volgende:
[..]
Niet? Ik ken alleen maar zeeuwen die dit gebruiken?
Het wordt alleen maar erger heloefquote:Op maandag 12 maart 2012 21:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou wel eens weer 12 willen zijn, geen zorgen. Op de CITO toets na dan.
valt me van je tegen. ik maak het uitquote:
Ik vind mijn leven toch stukken beter geworden na mijn 12e hoorquote:Op maandag 12 maart 2012 21:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou wel eens weer 12 willen zijn, geen zorgen. Op de CITO toets na dan.
Kunnen ze ons wingmannen.quote:
Klopt. En veel garpjes en meer drank en lesbische maisjes.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
muziekjes checken dus i.c.m drank en meisjons
ik raak trouwens nu ook in de war van de snelheid
Ik heb het gemerkt.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het wordt alleen maar erger heloef
dat keek ik in mijn jonge jaren hoor.. t is alleen zoooooooooooooooooooooo lang geledenquote:
MET JE KNIPPERLICHT ATTITUDEquote:Op maandag 12 maart 2012 21:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
valt me van je tegen. ik maak het uit
Wat stelt je leven op je twaalfde nu voor?quote:Op maandag 12 maart 2012 21:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind mijn leven toch stukken beter geworden na mijn 12e hoor
Had je toen ook al een zwak voor Kitty?quote:Op maandag 12 maart 2012 21:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat keek ik in mijn jonge jaren hoor.. t is alleen zoooooooooooooooooooooo lang geleden
amenquote:Op maandag 12 maart 2012 21:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kunnen ze ons wingmannen.
[..]
Klopt. En veel garpjes en meer drank en lesbische maisjes.
Ellende, enzoquote:Op maandag 12 maart 2012 21:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat stelt je leven op je twaalfde nu voor?
Ik kan nou niet echt een verbetering noemen, mensen haten me niet meer maar verder, weinig gebeurd.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind mijn leven toch stukken beter geworden na mijn 12e hoor
hello Murderaquote:
Ganz geilquote:
hier ben ik het mee eensquote:Op maandag 12 maart 2012 21:53 schreef Moeraskat het volgende:
snorkels zijn gewoon awesome. voor altijd...
mijn kinderen moeten dacht verplicht kijken later
toen wist ik dat nog niet, maar andersquote:
Hihi, nu nog Joy overhalen. Maar die komt vast wel als jij ook komt.quote:
Ik heb een feilloze neus daarvoor.quote:
wijs ze maar aan danquote:Op maandag 12 maart 2012 21:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hihi, nu nog Joy overhalen. Maar die komt vast wel als jij ook komt.
[..]
Ik heb een feilloze neus daarvoor.
Of a-seksueel he.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
ik ook niet, gewoon typenquote:
zal het?quote:Op maandag 12 maart 2012 21:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
it's true tho, maar dat mag hij zelf uitleggenquote:
Die trut zit te gamenquote:Op maandag 12 maart 2012 21:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
laat dr lekkerquote:
Mijn leven was toen wel oke eigenlijk. De jaren er voor en na waren rukquote:
Mensen ca mensen soms wordt je zo moe van hen.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd? Wil je wat kwijt?
Mwah als ik mag toekijken vind ik het prima.quote:
Jij bent wie?quote:
NEIN! *joysa weer lastigvalt op whatsappquote:
Maar daar blijft het bij, op den duur gaat het vervelen omdat je meer wiltquote:Op maandag 12 maart 2012 21:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Mwah als ik mag toekijken vind ik het prima.
Daar schiet je toch ook niks mee op?quote:Op maandag 12 maart 2012 21:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ook. Mag ik ook kijken, toe?quote:Op maandag 12 maart 2012 21:57 schreef heloef het volgende:
[..]
die ene, die die andere zoentquote:
Hihi. Nee. Ik houd ze allemaal voor mezelf.quote:
True.quote:
Vast wel. Ze laat een slakkenspoor achter als het om jou gaat.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik ook niet, gewoon typen
[..]
zal het?
[..]
it's true tho, maar dat mag hij zelf uitleggen![]()
quote:
Mijn werk lijdt eronderquote:
ik Whatsapp dr wel dat ze je moet negerenquote:Op maandag 12 maart 2012 21:57 schreef screwloose het volgende:
[..]
NEIN! *joysa weer lastigvalt op whatsapp
quote:Op maandag 12 maart 2012 21:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik Whatsapp dr wel dat ze je moet negeren
Nee, ook bij heren. Ik ben zo erg dat ik overal wel geil van word als het er maar goed uit zietquote:
Oh diequote:Op maandag 12 maart 2012 21:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
die ene, die die andere zoent
Is stiekem een fantasie van mijquote:Op maandag 12 maart 2012 21:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik sinds gisteren ook welquote:
Wat hebben die mensen jou aangedaan danquote:Op maandag 12 maart 2012 21:57 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Mensen ca mensen soms wordt je zo moe van hen.
OEH snorkels
ik loer nietquote:
nahhhhquote:Op maandag 12 maart 2012 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hihi. Nee. Ik houd ze allemaal voor mezelf.
[..]
True.
[..]
Vast wel. Ze laat een slakkenspoor achter als het om jou gaat.
[..]
nu nog werk?quote:
NU LIEG JE ALWEER HEAHH???quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |