dat zeg ik toch ook niet?quote:
ik kijk geen spanga'squote:
weet ik toch nietquote:
mohhhhquote:Op maandag 12 maart 2012 21:17 schreef screwloose het volgende:
Wtf ik wist dus niet dat ik het topic moest openen
want? je wilt lelijke outfits dragen?quote:Op maandag 12 maart 2012 21:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende: dan vind ik dat ik gewoon mijn legging mag dragen u_u
jij weet niet eens hoe het er uit ziet dudequote:
dat dusquote:Op maandag 12 maart 2012 21:18 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
jij weet niet eens hoe het er uit ziet dude
ywquote:
maar het is allemaal goedgekomenquote:
verkeerd gelezen.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:18 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
jij weet niet eens hoe het er uit ziet dude
heb geen van m'n vrienden er iig over horen klagen of zeuren en dat zouden ze ECHT wel doen als het niet stondquote:
Tis dat Joysa t tegen me zei, anders hadden jullie zo nog een uur moeten wachtenquote:
quote:Op maandag 12 maart 2012 21:19 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
heb geen van m'n vrienden er iig over horen klagen of zeuren en dat zouden ze ECHT wel doen als het niet stond
nee ik stond op het punt om hem te openenquote:Op maandag 12 maart 2012 21:19 schreef screwloose het volgende:
[..]
Tis dat Joysa t tegen me zei, anders hadden jullie zo nog een uur moeten wachten
Dan hadden we uiteindelijk zelf een nieuw topic aangemaaktquote:Op maandag 12 maart 2012 21:19 schreef screwloose het volgende:
[..]
Tis dat Joysa t tegen me zei, anders hadden jullie zo nog een uur moeten wachten
wat zeg je nouquote:Op maandag 12 maart 2012 21:20 schreef STING het volgende:
[..]
Dan hadden we uiteindelijk zelf een nieuw topic aangemaakt*tril tril*
Inderdaad! Ken je de regels niet ofzo??quote:
regels?quote:Op maandag 12 maart 2012 21:21 schreef screwloose het volgende:
[..]
Inderdaad! Ken je de regels niet ofzo??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pic's van jouw kledingstyle voor je die van andere afzeikt..quote:Op maandag 12 maart 2012 21:22 schreef dawg het volgende:
ja verkeerd gelezen dus. nu wel, het ziet er nog steeds niet uit. vrouwen en hun gevoel voor mode en trends.
quote:Op maandag 12 maart 2012 21:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
regels?
Brr.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lekker recalcitrant regels breken bwahahahaquote:Op maandag 12 maart 2012 21:21 schreef screwloose het volgende:
[..]
Inderdaad! Ken je de regels niet ofzo??
mensen die denken dat ik geef om mode/trendsquote:Op maandag 12 maart 2012 21:22 schreef dawg het volgende:
ja verkeerd gelezen dus. nu wel, het ziet er nog steeds niet uit. vrouwen en hun gevoel voor mode en trends.
Hoe vriendelijk van uquote:
mensen die zeiken op andermans kleding terwijl ze het nog niet eens hebben gezienquote:Op maandag 12 maart 2012 21:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
lekker recalcitrant regels breken bwahahaha
[..]
mensen die denken dat ik geef om mode/trends!!!
mensen die niet dragen wat ze zelf mooi/fijn vinden!!!!
Ik vind jou wel fijn. Mag ik je dragen? +Oquote:Op maandag 12 maart 2012 21:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
lekker recalcitrant regels breken bwahahaha
[..]
mensen die denken dat ik geef om mode/trends!!!
mensen die niet dragen wat ze zelf mooi/fijn vinden!!!!
ik zeik niks af. maar veel mannen met mij vinden leggings onder rokjes niks. net als uggs bijvoorbeeld.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
pic's van jouw kledingstyle voor je die van andere afzeikt..
Hipstersquote:
quote:Op maandag 12 maart 2012 21:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
mensen die zeiken op andermans kleding terwijl ze het nog niet eens hebben gezien
Ik merk hetquote:
jij wel :$quote:Op maandag 12 maart 2012 21:24 schreef screwloose het volgende:
[..]
Ik vind jou wel fijn. Mag ik je dragen? +O
mooi dat ik dan geen mannen hoef te "imponeren" met mijn rokjesquote:Op maandag 12 maart 2012 21:24 schreef dawg het volgende:
[..]
ik zeik niks af. maar veel mannen met mij vinden leggings onder rokjes niks. net als uggs bijvoorbeeld.
soms ook niet, maar meestal wel hoorquote:
..............................quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
veel vrouwen vinden polo's ook lelijk. voor je toch ook niemand overquote:Op maandag 12 maart 2012 21:24 schreef dawg het volgende:
[..]
ik zeik niks af. maar veel mannen met mij vinden leggings onder rokjes niks. net als uggs bijvoorbeeld.
Deed je dat maarquote:Op maandag 12 maart 2012 21:25 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
mooi dat ik dan geen mannen hoef te "imponeren" met mijn rokjes
jij bent ook een hipster hequote:
Ik ben meestal heul lief tegen meisjes in rokjesquote:Op maandag 12 maart 2012 21:25 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
soms ook niet, maar meestal wel hoor![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gelukkig, niet iedereen kreeg ik net doorquote:Op maandag 12 maart 2012 21:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben meestal heul lief tegen meisjes in rokjes
Dan blijf ik nog even hangen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
ik vond het meer irritant dan iets andersquote:Op maandag 12 maart 2012 21:27 schreef dawg het volgende:
uiteraard moet iedereen dragen wat hij of zij wilt, katje en rokje. toch leuk dat jullie even hapten, ik heb met een glimlach gelezen.
ben weg. adiosssss
als je dat al happen vindtquote:Op maandag 12 maart 2012 21:27 schreef dawg het volgende:
uiteraard moet iedereen dragen wat hij of zij wilt, katje en rokje. toch leuk dat jullie even hapten, ik heb met een glimlach gelezen.
ben weg. adiosssss
ik ook met mn iphone en rayban zonnebrilop sterktequote:Op maandag 12 maart 2012 21:27 schreef heloef het volgende:
Ik ben hipster, zie me shinen met mijn Android.
volgende keer niet meer happen dan.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik vond het meer irritant dan iets anders
:$ Ik ben bang van wel ja.. Maar ik heb dan ook een hele beroerde opvoeding gehad. Dus ik schuif het daar maar op af.quote:
dat was geen hap. maar goed doei-meneer-ik-doe -lekker- recalcitrantquote:
Dat is gevaarlijk tegenwoordig emo zijn Oh wacht dit is geen Irakquote:Op maandag 12 maart 2012 21:27 schreef Michel2GRFE het volgende:
Ik word er al helemaal emotsjoneel van.
Ja graagquote:Op maandag 12 maart 2012 21:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
en nu gaan we het hebben over taart
niet? wel?
MoKataartquote:Op maandag 12 maart 2012 21:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
en nu gaan we het hebben over taart
niet? wel?
ik heb liever een hipster dan een wolfjestshirtgamer met paprikachipsvingers.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:29 schreef screwloose het volgende:
[..]
:$ Ik ben bang van wel ja.. Maar ik heb dan ook een hele beroerde opvoeding gehad. Dus ik schuif het daar maar op af.
HEY!!quote:Op maandag 12 maart 2012 21:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik heb liever een hipster dan een wolfjestshirtgamer met paprikachipsvingers.
sounds good.. of "gewoon" strawberry cheesecakequote:Op maandag 12 maart 2012 21:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oreo cheesecake.![]()
Die wil ik graag eten met een lief meisje.
ik meen hetquote:Op maandag 12 maart 2012 21:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
HEY!!
[..]
sounds good.. of "gewoon" strawberry cheesecake
Tss jij hebt ook geen smaak he...quote:Op maandag 12 maart 2012 21:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik heb liever een hipster dan een wolfjestshirtgamer met paprikachipsvingers.
gelukkig eet ik geen paprikachips, pfewquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
HMMMMMMMMMMMMMMquote:
raspberryquote:Op maandag 12 maart 2012 21:32 schreef twi het volgende:
Of gewoon Strawberry.
Ik bedoelde het fruit natuurlijk, hihi
nee ik weet hetquote:Op maandag 12 maart 2012 21:31 schreef screwloose het volgende:
[..]
Tss jij hebt ook geen smaak he...
wel zelfgebakken dan eh, die zijn GODDELIJKquote:Op maandag 12 maart 2012 21:32 schreef STING het volgende:
Appeltaart met slagroom kun je me altijd wakker voor maken
quote:Op maandag 12 maart 2012 21:32 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
gelukkig eet ik geen paprikachips, pfewjajaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Die ookquote:Op maandag 12 maart 2012 21:32 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
wel zelfgebakken dan eh, die zijn GODDELIJK
beetje haten op mijn wolvenshirt en bloemetjespatroonlegging heahh?????quote:
Ik ook niet, daarom maar gewoon de smaak van anderen aannemen...quote:
Alles beter dan de ultra-materialistische menschquote:Op maandag 12 maart 2012 21:33 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben gewoon stijlloos
Dan sta je nog onder de hipsters man
ik zal m es proberenquote:Op maandag 12 maart 2012 21:33 schreef STING het volgende:
[..]
Die ook
Maar de 'verse' van de AH kan er goed mee door
ik heb dat nietquote:Op maandag 12 maart 2012 21:33 schreef Moeraskat het volgende:
ik ben eigenlijk gewoon mezelfen als iemand me niet moet omdat ik toevallig geld heb voor merkdingen is dat niet mijn probleem
zo.
Noem het avant garden. Opgelost, slotjon!quote:Op maandag 12 maart 2012 21:33 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben gewoon stijlloos
lekkere kampert van me. ik hou van je marginale degoutante kwijlkop met chipskriumels in je mondhoek.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:33 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
beetje haten op mijn wolvenshirt en bloemetjespatroonlegging heahh?????
Jij hoeft geen stijl te hebben met zo'n koppiequote:Op maandag 12 maart 2012 21:33 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben gewoon stijlloos
quote:Op maandag 12 maart 2012 21:33 schreef Moeraskat het volgende:
ik ben eigenlijk gewoon mezelfen als iemand me niet moet omdat ik toevallig geld heb voor merkdingen is dat niet mijn probleem
zo.
lomografie jonge. je loopt achterquote:Op maandag 12 maart 2012 21:34 schreef screwloose het volgende:
[..]
Ik ook niet, daarom maar gewoon de smaak van anderen aannemen...
Hmm misschien moet ik even een vintage camera gaan aanschaffen. Das tegenwoordig superdope.
Wil je een cocktail?quote:Op maandag 12 maart 2012 21:27 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
gelukkig, niet iedereen kreeg ik net door
dan gaan we nu samen aan de drank
ik drupte een beetje van je opwindende praatquote:Op maandag 12 maart 2012 21:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
lekkere kampert van me. ik hou van je marginale degoutante kwijlkop met chipskriumels in je mondhoek.
zullen we dan nu met een zak snoepkettingen langs het blok gaan uitdelen?
Stijllozer als moi kan bijna nietquote:Op maandag 12 maart 2012 21:33 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben gewoon stijlloos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |