uiteraard, snode plannen deel 2quote:
Je mist er ook niet veel aanquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:33 schreef fotostarter het volgende:
Ik denk GTST gaat door, maar Charlie zit er heul niet meer in
quote:
Ja, als je zo gaat schelden, dan doet ze het helemaal niet meer.....quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:28 schreef napoleonfour het volgende:
jezus sjors, maak het gewoon uit dan domme hoer.
Volgens mij vind ze het alleen maar lekker om zo behandeld te wordenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:40 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, als je zo gaat schelden, dan doet ze het helemaal niet meer.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Terwijl Lucas zat te dinerenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:56 schreef loezzzje het volgende:
Ik vroeg me af hoelaat het was toen Bing & Sjors sushi aten. Noud & Nina komen van de disco en gaan naar bed en hun eten sushi. Hoelaat was het
Ja verrek, dat is wel zo ja!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:35 schreef Madame_Paon het volgende:
Lucas is weer veel leuker nu Edwinweg is.
Ik vond Lucas altijd een verwend zeikerig aanstellerig rotjong. Maar nu toont ie wel dat ie familie is van The Bossquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:01 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Terwijl Lucas zat te dineren
Lucasik hoop dat hij niet meer in de dramaqueenrol vervalt en zijn stiefvader opvolgt
En kwam Sjors van haar werk of wat?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:01 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Terwijl Lucas zat te dineren
Lucasik hoop dat hij niet meer in de dramaqueenrol vervalt en zijn stiefvader opvolgt
Overigens, dat Noud en Nina vroeg naar bed gingen wil niet zeggen dat het daarmee ook tijd was om te slapen. Misschien samen film kijken of seks. En sushi kan je natuurlijk ook na 9 uur 's avonds eten.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:29 schreef loezzzje het volgende:
[..]
En kwam Sjors van haar werk of wat?
Conclusie: Noud & Nina gaan om 19.00 naar bed of Sjors & Bing eten om 1.00 s'nachts sushi
LucasIk ben benieuwd naar het plan wat ze gaan verzinnen
Ja maar omdat hij zo zat te gapen leek het mij dat hij naar bed ging. Maar misschien was het een act om haar in bed te krijgenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Overigens, dat Noud en Nina vroeg naar bed gingen wil niet zeggen dat het daarmee ook tijd was om te slapen. Misschien samen film kijken of seks. En sushi kan je natuurlijk ook na 9 uur 's avonds eten.
Dat kan. Of je geeuwt uit verveling dus ga je lekker met je vrouw rollebollen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:35 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ja maar omdat hij zo zat te gapen leek het mij dat hij naar bed ging. Maar misschien was het een act om haar in bed te krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |