Over 3 weer een nieuwe GTST leader, ik heb de songtekst bemachtigd:quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:56 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Yep, en daarbij; deze tune is nog gecomponeerd door Ronald Schilperoort
Ach, gezien het feit dat de inhoud van de serie de laatste tijd echt volkomen ruk is, is er voor ons nog íéts om op te lettenquote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:54 schreef fotostarter het volgende:
Weet iemand wanneer Aysen er weer uit gaat? Wil me weer ergeren aan Bing, maar dat kan niet zolang dat stuk boomschors er nog in zit
Of:quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:57 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Over 3 weer een nieuwe GTST leader, ik heb de songtekst bemachtigd:
"En soms verdriet.. Wooaaahoowoowoooahhhahooh"
Ho, "weer"???? Je wil toch niet zeggen dat ze je filmpjes van de cd-rom er ook afgeflikkert hebben????quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:59 schreef Frey het volgende:
RTL is weer bezig, dus ik upload helemaal niks meer.
Er zal idd wel een trauma achter zittenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:04 schreef MissJ het volgende:
ik denk dat Aysen zwaar misbruikt is geweest door mannen en daarom is ze nu agent geworden zodat zij nu de macht over mannen kan uitoefenen. Denkt ze dan. Dat wijf komt iig zwaar gefrustreerd en gestoord over.
Viel wel mee.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:09 schreef kwiwi het volgende:
Ludo begint weer uit z'n winterslaap te ontwaken
Zat ook al te hopenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja inderdaad, dacht ie wat feller zou zijn toen ie opstond
Doe normaal. Straks krijgen ze nog kinderen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Bing en Aysen moeten elkaar neuken en dan samen een enkeltje buitenland nemen.
Bing is een prof in vrouwtjes onvruchtbaar duwen dus dat komt wel goed.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:12 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Doe normaal. Straks krijgen ze nog kinderen.
Geboren bijlmoordenaars worden het.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Bing is een prof in vrouwtjes onvruchtbaar duwen dus dat komt wel goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |