Doodgereden dacht ik.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:42 schreef LetsGame het volgende:
Balou![]()
Hoe ging Balou ook alweer uit de serie??
Zoiets dacht ik ook, ja.quote:
Die is geėmigreerd naar Frankrijkquote:Later had je Parijs, maar geen idee wat daarmee gebeurd is.
Het was in ieder geval een betere rol dan die kat van de Huygens.quote:
Die was geheel zomaarquote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:56 schreef Frey het volgende:
[..]
Het was in ieder geval een betere rol dan die kat van de Huygens.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:49 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Die is geėmigreerd naar Frankrijk
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:14 schreef PeterKelder het volgende:
Spoiler voor maandag 26 maart:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:12 schreef Klipnap het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat was dat ook alweer?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:56 schreef Frey het volgende:
[..]
Het was in ieder geval een betere rol dan die kat van de Huygens.
Charlie zat zo vol met liefde, dat kon ze onmogelijk aan maar 1 man besteden.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 07:29 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Sowieso 'echte liefde' in soapsdat zei Charlie ook steeds.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mike heeft die leader zeker gemaakt. Hij kende dat programma toch?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:21 schreef LetsGame het volgende:
Interessant artikel over de GTST leader:
http://www.rtl.nl/soaps/g(...)making_of_leader.xml
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:24 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Mike heeft die leader zeker gemaakt. Hij kende dat programma toch?
Niet geheel "zomaar"... GTST werd toen gesponsord door de Whiskas/Shiba oid, en dus hadden ze een kat nodig - waarvoor iedereen zijn/haar kat kon opgeven.quote:
Kijk, dįt zijn nou eens interessante dingenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:21 schreef LetsGame het volgende:
Interessant artikel over de GTST leader:
http://www.rtl.nl/soaps/g(...)making_of_leader.xml
"Wauw, Ronja heeft een kat! Laat ik nu maar Whiskas kattenvoer kopen!"quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:28 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Niet geheel "zomaar"... GTST werd toen gesponsord door de Whiskas/Shiba oid, en dus hadden ze een kat nodig - waarvoor iedereen zijn/haar kat kon opgeven.
En uiteindelijk is dat rotbeest 2 keer te zien geweest ofzo![]()
Yups, je kon je kat opgeven en uit al die verschillende katten werd de "gelukkige" uitgekozenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:33 schreef LetsGame het volgende:
[..]
"Wauw, Ronja heeft een kat! Laat ik nu maar Whiskas kattenvoer kopen!"
Was het niet zo dat je kat een rolletje kon winnen?
Wat een handige link, bedankt!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:34 schreef PeterKelder het volgende:
http://www.geertdelange.com/archives/608
Hier de uitleg van de maker van de leader
Dat zag ik net ook, ik dacht echt: "WTF?!"quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:38 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Wat een handige link, bedankt!
Maar kijk eens naar de leader, helemaal aan het eind hoe misvormd het logo wordt!
Ach, je ziet het niet op TVquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:39 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat zag ik net ook, ik dacht echt: "WTF?!"
GTST meets Star Warsquote:
Ach, een tijdje terug was dat ook zo bij de aftiteling: de cliff fade-out naar zwart, waarop de aftiteling "gelijk" kwam, in plaats van een fade-in van zwart naar aftiteling.quote:Er zat trouwens een fout in het middenstuk van de afl van afgelopen vrijdag volgens mij. Normaal moet het "infaden", maar het kwam gewoon gelijk. Wat niet hoort natuurlijk.
Weten we ook meteen waar de achternaam van Rutger vandaan kwamquote:Echter mijn Endemol collega Gijs Goedhart
Volgens mij had ik dat ook gezienquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:47 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
GTST meets Star Wars
[..]
Ach, een tijdje terug was dat ook zo bij de aftiteling: de cliff fade-out naar zwart, waarop de aftiteling "gelijk" kwam, in plaats van een fade-in van zwart naar aftiteling.
Nee, dacht op een woensdag. Zal van de week even kijken of die aflevering nog terug te kijken is.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:48 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Volgens mij had ik dat ook gezien
Ook op een vrijdag toch??
De huidige leader vind ik qua uiterlijk er echt mooi uitzien, maar de tune...quote:Niet lullig bedoelt, maar ze moeten echt die leader van 1995-2003 hergebruiken.
Ik vind het best een leuke tune hoor, is me alleen opgevallen dat die van begin seizoen 21 anders klinkt dan die van deze. Vooral hoe ze "Goede tijden" aan het begin zingt. Maar lelijk gezongen vind ik zeker niet hoor en het klinkt wel vrolijkquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:52 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nee, dacht op een woensdag. Zal van de week even kijken of die aflevering nog terug te kijken is.
[..]
De huidige leader vind ik qua uiterlijk er echt mooi uitzien, maar de tune...
Waar letten jullie op zeg.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:47 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ach, een tijdje terug was dat ook zo bij de aftiteling: de cliff fade-out naar zwart, waarop de aftiteling "gelijk" kwam, in plaats van een fade-in van zwart naar aftiteling.
Yep, en daarbij; deze tune is nog gecomponeerd door Ronald Schilperoortquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:54 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ik vind het best een leuke tune hoor, is me alleen opgevallen dat die van begin seizoen 21 anders klinkt dan die van deze. Vooral hoe ze "Goede tijden" aan het begin zingt. Maar lelijk gezongen vind ik zeker niet hoor en het klinkt wel vrolijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |