Ik denk dat het koppel Arnie/Roos anders te zoetsappig en idyllisch had geleken. Sowieso had ik het idee dat de makers de familie Alberts na Instituut Karma te braaf vonden een hele tijd. Eerst problemen tussen Arnie en Roos, toen tussen Robert en Laura, daarna tussen Robert en Jef en tegelijkertijd Jef en Silvia. Daarna kwam het ondanks het verschijnen van Dian en Remco weer in een wat rustiger vaarwater.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:55 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat vond ik zo'n zeikverhaallijn, en daarbij nog eens veel te lang duren
[..]
Dit soort dingen zet ik niet spoilers, ze zijn immers al gebeurd.quote:Was het niet zo dat
[spoiler]Linda de liefde aan Arnie verklaarde, waarop Arnie er eerst niets over wilde weten maar intussen begint te twijfelen en een affaire begint met Linda. Intussen komt Roos erachter dat ze zwanger is en laat het kind weghalen. Als Arnie dit te weten komt, gaat hij mee met dit cruiseschip omdat hij er even helemaal doorheen zat.[/spoiler]
Zoiets was het toch?
Toen kreeg je in seizoen 6 weer gedonder binnen de familie tijdens dat gedoe met die oorbellen: Remco gaf Arnie de schuld ervan dat ze waren verdwenen, en Jef geloofde dat. Volgens mij was er toen opnieuw gelazer tussen Jef en Robert, totdat Jef erachter kwam dat Remco achter de verdwijning zat en zijn excuses aanbood aan Arnie (en Robert).quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:04 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik denk dat het koppel Arnie/Roos anders te zoetsappig en idyllisch had geleken. Sowieso had ik het idee dat de makers de familie Alberts na Instituut Karma te braaf vonden een hele tijd. Eerst problemen tussen Arnie en Roos, toen tussen Robert en Laura, daarna tussen Robert en Jef en tegelijkertijd Jef en Silvia. Daarna kwam het ondanks het verschijnen van Dian en Remco weer in een wat rustiger vaarwater.
Ik ben er wat voorzichtiger mee, voor je het weet krijg je er weer gezeik overquote:[..]
Dit soort dingen zet ik niet spoilers, ze zijn immers al gebeurd.
En daarna kwam hij tot het inzicht dat hij beter af was bij Roos en kwamen de twee weer bij elkaar, totdat Arnie naar Venuzuela moestquote:Klopt, dat is ook wat ik zei, al ben ik de reden waarom hij niet meer wist vergeten te vermelden. In ieder geval kwamen zowel Linda als Roos hem toen van een cruiseschip halen. Toen koos hij voor Roos, maar bleef moeilijk toen en ging toch weer flikflooien met Linda. Toen kreeg hij ook dat ongeluk met dat jacht van Robert.
Ja maar dat was Remco die liep te zieken en die boeide me vrij weinig, tussen Arnie/Robert en Jef ontstond wel wat frictie, maar het werd deze keer geen hele vete. Eigenlijk hebben Robert en Jef sinds seizoen 5 geen vete's meer gehad onderling, wel af en toe een uithaal her en der, maar dat vaak direct weer goed.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:10 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Toen kreeg je in seizoen 6 weer gedonder binnen de familie tijdens dat gedoe met die oorbellen: Remco gaf Arnie de schuld ervan dat ze waren verdwenen, en Jef geloofde dat. Volgens mij was er toen opnieuw gelazer tussen Jef en Robert, totdat Jef erachter kwam dat Remco achter de verdwijning zat en zijn excuses aanbood aan Arnie.
Dat scheelt dan weerquote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:12 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja maar dat was Remco die liep te zieken en die boeide me vrij weinig, tussen Arnie/Robert en Jef ontstond wel wat frictie, maar het werd deze keer geen hele vete.
Die vete in seizoen 5 was opzich wel interessant, maar duurde gewoon te lang. En dan heb ik het nog niet eens over Sylvia's gezeurquote:Eigenlijk hebben Robert en Jef sinds seizoen 5 geen vete's meer gehad onderling, wel af en toe een uithaal her en der, maar dat vaak direct weer goed.
Ach, is ze de weg kwijt geraakt tijdens het verstoppertje spelen in de enorme Sanders Mansion?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:49 schreef Starlie het volgende:
Donderdag ben ik uiteten geweest en door wie werden we bediend..... de dochter van Ludo, Amy
Dat snap ik Freyquote:
Doodgereden dacht ik.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:42 schreef LetsGame het volgende:
Balou![]()
Hoe ging Balou ook alweer uit de serie??
Zoiets dacht ik ook, ja.quote:
Die is geëmigreerd naar Frankrijkquote:Later had je Parijs, maar geen idee wat daarmee gebeurd is.
Het was in ieder geval een betere rol dan die kat van de Huygens.quote:
Die was geheel zomaarquote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:56 schreef Frey het volgende:
[..]
Het was in ieder geval een betere rol dan die kat van de Huygens.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:49 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Die is geëmigreerd naar Frankrijk
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:14 schreef PeterKelder het volgende:
Spoiler voor maandag 26 maart:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:12 schreef Klipnap het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat was dat ook alweer?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:56 schreef Frey het volgende:
[..]
Het was in ieder geval een betere rol dan die kat van de Huygens.
Charlie zat zo vol met liefde, dat kon ze onmogelijk aan maar 1 man besteden.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 07:29 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Sowieso 'echte liefde' in soapsdat zei Charlie ook steeds.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mike heeft die leader zeker gemaakt. Hij kende dat programma toch?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:21 schreef LetsGame het volgende:
Interessant artikel over de GTST leader:
http://www.rtl.nl/soaps/g(...)making_of_leader.xml
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:24 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Mike heeft die leader zeker gemaakt. Hij kende dat programma toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |