Ja klopt, wat uitgebreider, wat raar is omdat de afleveringen uit december en februari dit niet haddenquote:Op woensdag 14 maart 2012 19:40 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zou je die dan ook willen plaatsen. Dat vind ik gewoon zo'n leuke aflevering, daarnaast heeft de tune daar ook een ander "einde" dan normaal
VanHoutenRules (De YouTube-hemel hebbe de ziel van het kanaal) had ook een aflevering uit seizoen 6 (ik meen 21 december), waarbij die ook dat "uitgebreide" einde had. Vraag me af waarom die later weer is weggehaald, vond het wel leuk klinken.quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:43 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ja klopt, wat uitgebreider, wat raar is omdat de afleveringen uit december en februari dit niet hadden
And here you go..
Geen probleemquote:Op woensdag 14 maart 2012 19:46 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
VanHoutenRules (De YouTube-hemel hebbe de ziel van het kanaal) had ook een aflevering uit seizoen 6 (ik meen 21 december), waarbij die ook dat "uitgebreide" einde had. Vraag me af waarom die later weer is weggehaald, vond het wel leuk klinken.
Bedankt trouwens voor het snelle plaatsen![]()
![]()
![]()
Bij die leader hebben ze de audio van de leader van (begin) seizoen 6 eronder geplakt omdat daar het "flitsgeluidje" wanneer het logo verschijnt niet onder zat en omdat de tune eerder werd ingestart dan het beeld.quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:48 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Geen probleem
En ik ben het met je eens, ik vond het ook superleuk klinken.
De video die Frey op zn account had genaamd "Leader 2" uit de 20 jaar jubileumweek had ook een hele leuke instrumentatie die volgens mij nog niet werd gebruikt.
Er zat wel een flitsgeluidje, maar voor de rest heb je gelijk. Daarom vind ik het raar, ik heb het op mijn computer staanquote:Op woensdag 14 maart 2012 19:52 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Bij die leader hebben ze de audio van de leader van (begin) seizoen 6 eronder geplakt omdat daar het "flitsgeluidje" wanneer het logo verschijnt niet onder zat en omdat de tune eerder werd ingestart dan het beeld.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:57 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Er zat wel een flitsgeluidje, maar voor de rest heb je gelijk. Daarom vind ik het raar, ik heb het op mijn computer staan
Idd.quote:
huh? wat mis ikquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:02 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Nick wordt betrapt door een factuur van die spuitjes![]()
stom rtlquote:
Waar haal je dit vandaan?quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:02 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Nick wordt betrapt door een factuur van die spuitjes![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |