Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.
Onze opperbevelhebbers
Onze stamgasten
10.
Klopt, ik zit op den ipad.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:24 schreef Goodbye het volgende:
Oh, Q post ze hier wel? Dan moeten wij dat toch ook wel kunnen? Of kan dat alleen met een Iphone misschien (er van uitgaande dat Muis er geen heeft).
Welke link?quote:Op maandag 12 maart 2012 20:27 schreef Oognip het volgende:
Goeie TT
Ik kreeg net deze link door, geweldighoe langer het filmpje duurt hoe beter 'ie wordt.
Wel knap tekenen dan, als het letterlijk zou zijn. Knapper nog omdat je een vrouw bentquote:Op maandag 12 maart 2012 20:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Klopt, ik zit op den ipad.
Niet letterlijk natuurlijk.
Oh, dan heb je ook wel een groter scherm om op te tekenen!quote:Op maandag 12 maart 2012 20:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Klopt, ik zit op den ipad.
Niet letterlijk natuurlijk.
Jezus wat ben ik ook een sukkelquote:Op maandag 12 maart 2012 20:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Welke link?
En ja, ik was even verrast door de lapo
Haha ja klopt.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, dan heb je ook wel een groter scherm om op te tekenen!Ik zit soms zo te prutsen met dat kleine schermpje
![]()
Greys, ik moest zo lachen dat je 'birthday' niet kon raden vandaag!![]()
![]()
. Dat ik sheriff niet doorhad was ook wel beschamend, btw.
Succes....quote:Op maandag 12 maart 2012 21:04 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga eens zoeken of ik een screenshot kan maken, zal wel ergens op internet staan toch?
ja ik zie een 14-stappenplan, dat vind ik ook al te ver gaanquote:Op maandag 12 maart 2012 21:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Succes....
http://www.addictivetips.(...)s-of-android-device/
Ik ga er maar niet aan beginnen
Bang voor eenquote:Op maandag 12 maart 2012 21:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja ik zie een 14-stappenplan, dat vind ik ook al te ver gaan
Gewandeld. Zeg maar: GGEEWWAANNDDEELLDDquote:Op maandag 12 maart 2012 21:18 schreef Cat22 het volgende:
Zo, dus, heeft iemand nog iets anders gedaan afgelopen weekend, buiten het random tekeningetjes maken?
We zijn aan het behangen geweest bij Samara op haar kamer en zondag feestje dusquote:Op maandag 12 maart 2012 21:18 schreef Cat22 het volgende:
Zo, dus, heeft iemand nog iets anders gedaan afgelopen weekend, buiten het random tekeningetjes maken?
En uitgeslapen (zowel zaterdag als zondag uit bed gebeld....quote:Op maandag 12 maart 2012 21:18 schreef Cat22 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |