Dus jij hebt geen afgunst, roddelt niet, ben niet jaloers... en toch vrouw?quote:Op maandag 12 maart 2012 23:05 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Het was slechts een kwestie van tijd
Die dingen betekenen niet dat vrouwen niet goed zijn voor seks en huishoudelijke taken.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:00 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Zo is het maar net. Beter blijf je maagd 4 life toch
Er zijn vrouwen die niet zo zijn, niet veel maar ze zijn er. Die hebben dan wel ook weer vaak een hekel aan vrouwen die wel zo zijn.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:08 schreef Nober het volgende:
[..]
Dus jij hebt geen afgunst, roddelt niet, ben niet jaloers... en toch vrouw?
Beter gewoon een onderdanig sletje uit Tsjechië halen. Dat heb ik ook gedaan.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:00 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Zo is het maar net. Beter blijf je maagd 4 life toch
Kloptquote:Op maandag 12 maart 2012 23:08 schreef Nober het volgende:
[..]
Dus jij hebt geen afgunst, roddelt niet, ben niet jaloers... en toch vrouw?
Thailand toch jonge die zijn ook lkkr strakquote:Op maandag 12 maart 2012 23:13 schreef Piye het volgende:
[..]
Beter gewoon een onderdanig sletje uit Tsjechië halen. Dat heb ik ook gedaan.
Is dit origineel trouwens van Penisbaard? Hij was de eerste die ik dit zag posten welquote:Op maandag 12 maart 2012 20:33 schreef chroestjov het volgende:
heb net 5 uur lang gewerkt (bij de mac) wil ik naar huis fietsen zie ik dat er meeuwenpoep op mn zadel zit dus heb ik de hele weg 5km staand naar huis gefietst
Nee. Even Google'en voor het originele topic.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:05 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Is dit origineel trouwens van Penisbaard? Hij was de eerste die ik dit zag posten wel
Lelijke wenkbrauwen hoor.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:07 schreef Nikmans het volgende:
Misschien is dit al gepost (ga geen 100 posts over wenkbrauwen doorlezen) maar zo niet:
[ afbeelding ]
Blijf met je gore fetishpoten van Magnum af!quote:Op maandag 12 maart 2012 22:41 schreef Stofzuigerzak het volgende:
Vrouwen met een dubbelsnor
[ afbeelding ]
Mannen met een dubbelsnor
[ afbeelding ]
zoiets?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:07 schreef Maikuuul het volgende:
Getattoeerde wenkbrauwen![]()
![]()
Das echt te smerig voor woorden
Wijven met een unibrow
Dit doet bijna iedereen toch? Als je ze ook dunner maakt krijg je van die tokkie wenkbrauwenquote:Op maandag 12 maart 2012 23:55 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
Ik vind natuurlijke wenkbrauwen zoveel mooier! Ik maak mn wenkbrauwen alleen netjes, niet dunner ofzo..
Goed dat je deze even post, Nikmans. Hier zien we een voorbeeld van een vrouw met weliswaar volle wenkbrauwen, maar toch geëpileerd. Jaja, dat kan samen gaan.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:07 schreef Nikmans het volgende:
Misschien is dit al gepost (ga geen 100 posts over wenkbrauwen doorlezen) maar zo niet:
[ afbeelding ]
Oei je hebt wel gelijk eigenlijkquote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Goed dat je deze even post, Nikmans. Hier zien we een voorbeeld van een vrouw met weliswaar volle wenkbrauwen, maar toch geëpileerd. Jaja, dat kan samen gaan.
Ongeepileerd ziet het er zo uit:
[ afbeelding ]
Toch een stuk minder mooi mijns inziens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |