quote:Op maandag 12 maart 2012 22:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Omdat ze elkaar niet mogen, vrouwen is een ander woord voor bitches.
Van andere vrouwen?quote:
Hm omdat ze zich aan elkaar spiegelen ofzo denk ik. Ik vind het altijd wel rete interessant om te zien hoe andere vrouwen hun haar of hun nagels doen of wat ze dragen.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:33 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja dat idee heb ik ook. Was ook meer een brainfart dan een openbaring.Maar nu we het er toch over hebben. Waarom die moeite doen voor andere vrouwen. Waarom kijken hetero vrouwen überhaupt op zo een manier naar elkaar?
En brede schoudersquote:Op maandag 12 maart 2012 22:34 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Nu nog een man zoeken die niet bang is van jouw flinke biceps
Vergeten dat je een vriendje had.
Omdat je elkaar niet mag ga je kijken naar hoe de ander z'n nagels of wenkbrauwen heeft gedaanquote:Op maandag 12 maart 2012 22:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Omdat ze elkaar niet mogen, vrouwen is een ander woord voor bitches.
Vrouwen, honden allesquote:
Oke dat kan ik me nog wel voorstellen. Misschien zijn jullie toch niet zo heel raar.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:36 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hm omdat ze zich aan elkaar spiegelen ofzo denk ik. Ik vind het altijd wel rete interessant om te zien hoe andere vrouwen hun haar of hun nagels doen of wat ze dragen.
Misschien om inspiratie op te doen ofzo. Zelfde als naar beautyvideos op youtube kijken of beautytijdschriften lezen etc.
quote:
Nee.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:41 schreef Stofzuigerzak het volgende:
Vrouwen met een dubbelsnor
[ afbeelding ]
Mannen met een dubbelsnor
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 maart 2012 22:37 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Omdat je elkaar niet mag ga je kijken naar hoe de ander z'n nagels of wenkbrauwen heeft gedaan
Soa logica.
Soa logica.quote:
ja hoorde ik al eens via eileider. Me mattie is ook eileider op boerderij ma verdien ni bveel ovsoquote:
Ja, daarmee bevruchten ze elkaar, en hun gebroed wordt te werk gesteld in de fabrieken van Nike en Apple in China.quote:
Afgunst, roddelen..quote:Op maandag 12 maart 2012 22:37 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Omdat je elkaar niet mag ga je kijken naar hoe de ander z'n nagels of wenkbrauwen heeft gedaan
Soa logica.
Ja, klopt, ik heb er ook een topic over geopend: [KLB SC] Alle vrouwen zijn labiel, kunnen niet nadenken en zijnjaloersquote:
Goede TT wel.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, klopt, ik heb er ook een topic over geopend: [KLB SC] Alle vrouwen zijn labiel, kunnen niet nadenken en zijnjaloers
Bron? ben wel geinteresseerdquote:Op maandag 12 maart 2012 22:48 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja, daarmee bevruchten ze elkaar, en hun gebroed wordt te werk gesteld in de fabrieken van Nike en Apple in China.
Zo is het maar net. Beter blijf je maagd 4 life tochquote:Op maandag 12 maart 2012 22:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, klopt, ik heb er ook een topic over geopend: [KLB SC] Alle vrouwen zijn labiel, kunnen niet nadenken en zijnjaloers
Zo is het mattie, scheelt ook aidsquote:Op maandag 12 maart 2012 23:00 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Zo is het maar net. Beter blijf je maagd 4 life toch
Precies.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:00 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Labiel heb ik nog net niet gezegd.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dus jij hebt geen afgunst, roddelt niet, ben niet jaloers... en toch vrouw?quote:Op maandag 12 maart 2012 23:05 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Het was slechts een kwestie van tijd
Die dingen betekenen niet dat vrouwen niet goed zijn voor seks en huishoudelijke taken.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:00 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Er zijn vrouwen die niet zo zijn, niet veel maar ze zijn er. Die hebben dan wel ook weer vaak een hekel aan vrouwen die wel zo zijn.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:08 schreef Nober het volgende:
[..]
Dus jij hebt geen afgunst, roddelt niet, ben niet jaloers... en toch vrouw?
Beter gewoon een onderdanig sletje uit Tsjechië halen. Dat heb ik ook gedaan.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:00 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |