SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja, zo zijn mannen nu eenmaal. Aard van het beestje.quote:
Uit mijn tekst is niet op te maken dat er iets mis is met middelmatigheid. Ik heb wel een duidelijke smaak en iedereen is op zoek naar iets wat je van jezelf herkend in een ander. Zowel bewust als onbewust. Ik zeg niet dat ik 100% ben en dat ik altijd keuzes heb gemaakt op wat ik nu als mijn cognitieve kracht zie.quote:Op maandag 12 maart 2012 17:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je hebt wel een erg duidelijke mening over dames, terwijl je zelf verre van om over naar huis te schrijven bent. Niets mis met middelmatigheid. Jezelf altijd maar willen onderscheiden vind ik treuriger.
Kun je blokkeren he.quote:Op maandag 12 maart 2012 17:58 schreef L0t.. het volgende:
wtf zit er nu weer voor rapist mij te dm'en![]()
![]()
Wie, wie, wie?quote:Op maandag 12 maart 2012 17:58 schreef L0t.. het volgende:
wtf zit er nu weer voor rapist mij te dm'en![]()
![]()
Ik bescherm je tegen die zwijnenquote:Op maandag 12 maart 2012 17:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Tja, zo zijn mannen nu eenmaal. Aard van het beestje.
sorry niet eens zin om dit te lezen maar tnx voor je reactiequote:Op maandag 12 maart 2012 17:58 schreef n8n het volgende:
[..]
Uit mijn tekst is niet op te maken dat er iets mis is met middelmatigheid. Ik heb wel een duidelijke smaak en iedereen is op zoek naar iets wat je van jezelf herkend in een ander. Zowel bewust als onbewust. Ik zeg niet dat ik 100% ben en dat ik altijd keuzes heb gemaakt op wat ik nu als mijn cognitieve kracht zie.
Natuurlijk wil ik net als ieder ander de jackpot door iemand tegen te komen die zowel aantrekkelijk als wat ik als stabiel zie is. Beide zijn noodzakelijk voor interesse, het is wel zo dat mijn voorkeur is behoorlijk verschoven van externe naar interne aantrekkelijkheid, ik vermaak me prima met 'gemiddeld'. Vrijwel iedereen is gemiddeld en daarom is het altijd aftasten naar wat iemand -voor mij- extra te bieden heeft. Vind van mezelf dat ik daar voor open sta of dat ik daar mijn best voor doe.
Dat ik veel dames als labiel zie heeft te maken met ervaring, onzekerheden waar ik niet op zit te wachten, desinteresse, gebrek aan zelfzorgzaamheid. Zal vast voor een groot deel met de leeftijd en persoonlijke ontwikkeling te maken hebben maar dat is niet altijd relevant.
Thanks, sweety.quote:
nuance is een bitch, daarom liet ik het eerder achterwegequote:Op maandag 12 maart 2012 18:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
sorry niet eens zin om dit te lezen maar tnx voor je reactie
stabiel/onderdanig?quote:Op maandag 12 maart 2012 17:58 schreef n8n het volgende:
[..]
Uit mijn tekst is niet op te maken dat er iets mis is met middelmatigheid. Ik heb wel een duidelijke smaak en iedereen is op zoek naar iets wat je van jezelf herkend in een ander. Zowel bewust als onbewust. Ik zeg niet dat ik 100% ben en dat ik altijd keuzes heb gemaakt op wat ik nu als mijn cognitieve kracht zie.
Natuurlijk wil ik net als ieder ander de jackpot door iemand tegen te komen die zowel aantrekkelijk als wat ik als stabiel zie is. Beide zijn noodzakelijk voor interesse, het is wel zo dat mijn voorkeur is behoorlijk verschoven van externe naar interne aantrekkelijkheid, ik vermaak me prima met 'gemiddeld'. Vrijwel iedereen is gemiddeld en daarom is het altijd aftasten naar wat iemand -voor mij- extra te bieden heeft. Vind van mezelf dat ik daar voor open sta of dat ik daar mijn best voor doe.
Dat ik veel dames als labiel zie heeft te maken met ervaring, onzekerheden waar ik niet op zit te wachten, desinteresse, gebrek aan zelfzorgzaamheid. Zal vast voor een groot deel met de leeftijd en persoonlijke ontwikkeling te maken hebben maar dat is niet altijd relevant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |