Lentequote:
Ja wel een beetje bang, zeker als jij die honden in "attack mode" kan zetten.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:19 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehe, bang van mij dotjes wol =p
pas op... ik haal mn kat erbij hoor
tuurlijk, stekeltjes met een rode kuifquote:
huuuuuuuuuuquote:Op maandag 12 maart 2012 20:26 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
tuurlijk, stekeltjes met een rode kuif
Ganz geilquote:Op maandag 12 maart 2012 20:26 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mijn hondjes kan ik niet in attack mode zetten... misschien iets om te oefenen gnagnaquote:Op maandag 12 maart 2012 20:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja wel een beetje bang, zeker als jij die honden in "attack mode" kan zetten.
GRAPJUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHquote:
zeker wel haha lekker gek tog XDquote:
Rrrrrrrrrichard, kil en atak! ?quote:Op maandag 12 maart 2012 20:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja wel een beetje bang, zeker als jij die honden in "attack mode" kan zetten.
Het zij je vergeven, zo ben ik.quote:
Of je houdt van een lekker roseeeeeeeeeeeeeeeeetje op de bank.quote:zeker wel haha lekker gek tog XD
quote:Op maandag 12 maart 2012 20:28 schreef STING het volgende:
[..]
Het zij je vergeven, zo ben ik.
[..]
Of je houdt van een lekker roseeeeeeeeeeeeeeeeetje op de bank.
Whiskey?quote:Op maandag 12 maart 2012 20:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]![]()
tof
gewoon een biertje.. of een baileys.. of een martini.. of een liquor.. of alles
Jij werkt zaterdag en zondag of schaar je dat niet onder het einde van de week?quote:
heeft t gesmakt?quote:
nee dat vind ik dan weer niet zoquote:
je vergeet 1 belangrijke: safari ..!quote:Op maandag 12 maart 2012 20:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]![]()
tof
gewoon een biertje.. of een baileys.. of een martini.. of een liquor.. of alles
Oooh, dan mogen blaffie en knakkie wel mee naar buitenquote:Op maandag 12 maart 2012 20:27 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mijn hondjes kan ik niet in attack mode zetten... misschien iets om te oefenen gnagna
ja en papa had boterkoek gebakkenquote:Op maandag 12 maart 2012 20:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
heeft t gesmakt?
[..]
nee dat vind ik dan weer niet zo
* Moeraskat kruipt bij sting opschoot.quote:
Klopt, zaterdag & zondag wordt het respectievelijk ca. 10 en 8 graden, aldus het KNMIquote:Op maandag 12 maart 2012 20:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij werkt zaterdag en zondag of schaar je dat niet onder het einde van de week?
OEFFFFFFFF jaaaaaaaaaquote:Op maandag 12 maart 2012 20:29 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
je vergeet 1 belangrijke: safari ..!
me jellyquote:
ghhehe... nou als je al je atributen aandoet en heel hard fietst, denken mensen misschien dat je op een motor zit !quote:Op maandag 12 maart 2012 20:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee.Maar wel een motorpak en aanverwanten.
*krabbelt onder oortjes*quote:Op maandag 12 maart 2012 20:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
* Moeraskat kruipt bij sting opschoot.
ik heb t in de koelkast bedenk ik me net... oeh na t douchen ff lekker glaasje pakken!quote:Op maandag 12 maart 2012 20:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
OEFFFFFFFF jaaaaaaaaa
dat heb ik lang niet meer gehad zeg
en ik had een grote beker koffiequote:Op maandag 12 maart 2012 20:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
OEFFFFFFFF jaaaaaaaaa
dat heb ik lang niet meer gehad zeg
[..]
me jelly
Huh, het zou toch vol lekker weer worden?quote:Op maandag 12 maart 2012 20:31 schreef STING het volgende:
[..]
Klopt, zaterdag & zondag wordt het respectievelijk ca. 10 en 8 graden, aldus het KNMI [ afbeelding ]
Zwart?quote:
ik kom eraan u_uquote:Op maandag 12 maart 2012 20:32 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik heb t in de koelkast bedenk ik me net... oeh na t douchen ff lekker glaasje pakken!
hmmmmmm lekker lekkerquote:
Het kan nog alle kanten op, maar op dit moment iig nietquote:Op maandag 12 maart 2012 20:32 schreef screwloose het volgende:
[..]
Huh, het zou toch vol lekker weer worden?
Huuuuuquote:Op maandag 12 maart 2012 20:26 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja en verse ookquote:Op maandag 12 maart 2012 20:33 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik kom eraan u_u
[..]
hmmmmmm lekker lekker![]()
is er nog een kruimeltje boterkoek over?![]()
Hey lekker dingquote:
ja, ook de rest even lezen jijquote:
quote:
Gvd ik ben weer voorgelogen door een collega hoorquote:Op maandag 12 maart 2012 20:33 schreef STING het volgende:
[..]
Het kan nog alle kanten op, maar op dit moment iig niet
http://www.knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/
What has been mentalimaged, cannot be unmentalimagedquote:Op maandag 12 maart 2012 20:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja, ook de rest even lezen jijik meende het nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet
Ja, mijn schuld dat ik visueel ingesteld benquote:Op maandag 12 maart 2012 20:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja, ook de rest even lezen jijik meende het nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet
Hoest met u?quote:
Mijn oude Fok / MSN UIquote:Op maandag 12 maart 2012 20:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
*kijkt met grote ogen*
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op maandag 12 maart 2012 20:34 schreef STING het volgende:
[..]
What has been mentalimaged, cannot be unmentalimaged
HET SPIJT ME AL HOORquote:Op maandag 12 maart 2012 20:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, mijn schuld dat ik visueel ingesteld ben
nohm briequote:
* Moeraskat geeft stukje boterkoekquote:Op maandag 12 maart 2012 20:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
*kijkt met grote ogen*
[ afbeelding ]
AAaahw koetsjie...!quote:Op maandag 12 maart 2012 20:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
*kijkt met grote ogen*
[ afbeelding ]
pas maar op. ze bijtquote:
zo liefquote:
hmmmmmmmm nomnomquote:Op maandag 12 maart 2012 20:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
* Moeraskat geeft stukje boterkoek
Wat een schoft, nu krijgt ie geen lintje meer.quote:
quote:Op maandag 12 maart 2012 20:36 schreef STING het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor, als halve Vlaming zijnde
ik bijt als een woeste, ontsnapte mentalpatientquote:
moet ik weg ?quote:
mijn week is 21% slechter gewordenquote:Op maandag 12 maart 2012 20:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat een schoft, nu krijgt ie geen lintje meer.
Hoi Casjequote:
luxeprobleem dus hahaquote:Op maandag 12 maart 2012 20:37 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ik weet niet waar we heen gaan
Kan niet kiezen
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
*zwaait terug*quote:
ghehe zie echt hele zieke dingen voor me... rondvliegende neuzen, oren en vingers enzoquote:Op maandag 12 maart 2012 20:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik bijt als een woeste, ontsnapte mentalpatient
Ah, en je gebruikt zeker graag je nagels na een zeker punt?quote:Op maandag 12 maart 2012 20:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dolomieten, comomeer of zwarte woudquote:Op maandag 12 maart 2012 20:38 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
luxeprobleem dus haha
waar twijfel je tussen?
horrorfilms zijn spontaan morantisch als ik ga bijtenquote:Op maandag 12 maart 2012 20:38 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehe zie echt hele zieke dingen voor me... rondvliegende neuzen, oren en vingers enzo
dat ook.. puntjesquote:Op maandag 12 maart 2012 20:39 schreef STING het volgende:
[..]
Ah, en je gebruikt zeker graag je nagels na een zeker punt?
morantischquote:Op maandag 12 maart 2012 20:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
horrorfilms zijn spontaan romantisch als ik ga bijten
Trouwen doe je op de maladivenquote:Op maandag 12 maart 2012 20:39 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dolomieten, comomeer of zwarte woud
Maar zijn alle 3 via anwb, dus best wel cheap
maar het moet cheap want ik wil op 'huwelijksreis' naar praag
hm... over alle3 kan ik je niets zinnigs zeggen =pquote:Op maandag 12 maart 2012 20:39 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dolomieten, comomeer of zwarte woud
Maar zijn alle 3 via anwb, dus best wel cheap
maar het moet cheap want ik wil op 'huwelijksreis' naar praag
ik heb er 8quote:
onzin, das om te soppenquote:Op maandag 12 maart 2012 20:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik heb er 8![]()
2 zijn afgebroken
je moet niet alles verklappen ehquote:
quote:
ik ben een verklapspaanquote:Op maandag 12 maart 2012 20:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
je moet niet alles verklappen eh
Gelukkig hebben andere mensen in mijn omgeving wél een motor.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:31 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghhehe... nou als je al je atributen aandoet en heel hard fietst, denken mensen misschien dat je op een motor zit !
gelukkigquote:
spaan op je b...quote:
MIquote:Op maandag 12 maart 2012 20:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
je moet niet alles verklappen eh
Jij en je vingersquote:
Zeker weten?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Leuk dat je stevig in je schoenen staat maar ze stinken wel zeg."
tralalalaquote:
a girl's gotta do what a girl's gotta doquote:
'n avond c_aquote:
Whud?quote:Op maandag 12 maart 2012 20:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 maart 2012 20:43 schreef screwloose het volgende:
[..]
Zeker weten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
[..]
Zeker weten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
C_Aquote:
zomaar wordt er voor me gezongenquote:Op maandag 12 maart 2012 20:44 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
tralalala
and when i wake up... in the morning..!
zullen we trouwenquote:
oeh getver... zou dat echt wel eng vinden..!quote:
quote:
Dat snap ikquote:Op maandag 12 maart 2012 20:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
a girl's gotta do what a girl's gotta do
[..]
Zeker weten?verloofde met vliegangstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik heb geen ticketquote:
nieuwe verloofde zoekenquote:
goed ideequote:
Kuchghbkuchquote:
Ik weet niet wat ik me hier bij voor moet stellenquote:
Nou mensen, ik heb hier niet meer te zoeken.quote:
soms, met vlagenquote:
tossoquote:
ik ben ook heel verrassendquote:Op maandag 12 maart 2012 20:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik me hier bij voor moet stellenIk kan nog verrast worden dus
quote:Op maandag 12 maart 2012 20:46 schreef STING het volgende:
Is dit je verloofde Casandra?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 maart 2012 20:46 schreef STING het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
he pities the foolquote:Op maandag 12 maart 2012 20:46 schreef STING het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 maart 2012 20:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
soms, met vlaggen
[..]
tosso
[..]
ik ben ook heel verrassend
ik wist hetquote:
quote:Op maandag 12 maart 2012 20:48 schreef twi het volgende:
[..]HahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Leuk dat je stevig in je schoenen staat maar ze stinken wel zeg."
Dat ding lag hier laatst in de haven, echt een enorm gevaarte. Maar mooiquote:
Gesjellig met de tandemquote:Op maandag 12 maart 2012 20:49 schreef Moeraskat het volgende:
partner met vliegangst, dat worden dus fietsvakanties en svr campings
quote:
echt eh, deze poes is echt evil mensen.. ze neemt mij constant in het spreekwoordelijke ootjequote:
En bijpassende trainingpakkenquote:
als je hem een rotschop geeft?quote:
quote:Op maandag 12 maart 2012 20:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]bloemetjes bakfiets met 4 kids erin naart strand.
en dezelfde jas en fietstasquote:
Dat kleine stukjes vliegen naar de maledivenquote:
lekker burgerlijk joh, niks mis meequote:
Laten stelliseren en dan blijven oefenenquote:
Jij droomt al van de station wagon met de golden retriever en kinderzitje?quote:Op maandag 12 maart 2012 20:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
lekker burgerlijk joh, niks mis mee![]()
wat voor woord ?quote:Op maandag 12 maart 2012 20:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Laten stelliseren en dan blijven oefenen
awwwww, kattenlokkertquote:Op maandag 12 maart 2012 20:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoi scheetjons.
Mijn week is net 22% beter geworden. Ik kwam thuis en er zat een poezel op de stoep die naar me toe kwam toen ik hem riep. Ik heb dezen geaaid en hij wilde mee naar binnen.
ohhaiquote:Op maandag 12 maart 2012 20:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoi scheetjons.
Mijn week is net 22% beter geworden. Ik kwam thuis en er zat een poezel op de stoep die naar me toe kwam toen ik hem riep. Ik heb dezen geaaid en hij wilde mee naar binnen.
Vastectomiequote:
Hahahahaha gvdquote:
Hier hebben we van die cliché dikke mama´s met een heel roedel jengelende kids eromheenquote:Op maandag 12 maart 2012 20:51 schreef STING het volgende:
[..]
Je woont op Malta, daar heb je dat soort 'mensen' toch niet?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Ik moest hem naar buiten tillen en toen ging hij weer snel naar binnen. Ik ben benieuwd van wie die is. Anders kan ik daar op bezoek.quote:
Hoi MK. Was jij het?quote:
Goed planquote:Op maandag 12 maart 2012 20:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Laten stelliseren en dan blijven oefenen
Ja, of je daar nou zo blij van moet wordenquote:Op maandag 12 maart 2012 20:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hier hebben we van die cliché dikke mama´s met een heel roedel jengelende kids eromheen
haha wel superschattig, katjonsquote:Op maandag 12 maart 2012 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik moest hem naar buiten tillen en toen ging hij weer snel naar binnen. Ik ben benieuwd van wie die is. Anders kan ik daar op bezoek.
[..]
Hoi MK. Was jij het?
mja ik had dorstquote:Op maandag 12 maart 2012 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik moest hem naar buiten tillen en toen ging hij weer snel naar binnen. Ik ben benieuwd van wie die is. Anders kan ik daar op bezoek.
[..]
Hoi MK. Was jij het?
quote:Op maandag 12 maart 2012 20:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]Ik moet zo'n bril scoren, dan kan ik ook een internetmeme maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, we hebben hier ook veul schone dames in luchtige kledij hoorquote:Op maandag 12 maart 2012 20:53 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, of je daar nou zo blij van moet worden
Mijn oude bril mag je lenenquote:Op maandag 12 maart 2012 20:54 schreef twi het volgende:
[..]
Ik moet zo'n bril scoren, dan kan ik ook een internetmeme maken.
Ontkenning.quote:
Zolang het maar geen honden of vogels zijn.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:55 schreef Moeraskat het volgende:
mannen die van dieren houden zijn zo aantrekkelijk![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, hoiquote:Op maandag 12 maart 2012 20:55 schreef Moeraskat het volgende:
![]()
![]()
![]()
Detroit was altijd al burgerlijk en jij nu ookquote:
Ja hoiquote:Op maandag 12 maart 2012 20:55 schreef Moeraskat het volgende:
![]()
![]()
![]()
* Moeraskat streept twi van dr lijstjequote:Op maandag 12 maart 2012 20:55 schreef twi het volgende:
[..]
Zolang het maar geen honden of vogels zijn.
Damn dudequote:
Ja ja ja, het aantal rokjesdagen per jaar is daar een stuk hoger dan hierquote:Op maandag 12 maart 2012 20:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach, we hebben hier ook veul schone dames in luchtige kledij hoor
wat weet jij nou van detroitquote:Op maandag 12 maart 2012 20:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Detroit was altijd al burgerlijk en jij nu ook
Ja.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:54 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
haha wel superschattig, katjons
Volgende keer dat ik je zie, krijg je wat water van me.quote:
quote:Op maandag 12 maart 2012 20:55 schreef Moeraskat het volgende:
![]()
![]()
![]()
jij bent mijn persoonlijke meme :$quote:Op maandag 12 maart 2012 20:54 schreef twi het volgende:
[..]
Ik moet zo'n bril scoren, dan kan ik ook een internetmeme maken.
Ik stond op een lijstjequote:Op maandag 12 maart 2012 20:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
* Moeraskat streept twi van dr lijstje
Meisjes in zomerjurkjesquote:Op maandag 12 maart 2012 20:56 schreef STING het volgende:
[..]
Ja ja ja, het aantal rokjesdagen per jaar is daar een stuk hoger dan hier
meer dan je verloofde want die durft er niet naar toe te vliegenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
rokjes?quote:Op maandag 12 maart 2012 20:56 schreef STING het volgende:
[..]
Ja ja ja, het aantal rokjesdagen per jaar is daar een stuk hoger dan hier
Misschien heeft het ermee te maken dat ik vandaag Malta noemde op m'n werkquote:
Minder dan jij denktquote:
ik heb er 1 aanquote:
quote:Op maandag 12 maart 2012 20:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
meer dan je verloofde want die durft er niet naar toe te vliegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Leuk dat je stevig in je schoenen staat maar ze stinken wel zeg."
Rokjes ja. En jurkjesquote:
picsquote:
jurkjes zijn ook leukquote:
dat dan weer welquote:Op maandag 12 maart 2012 20:58 schreef Moeraskat het volgende:
leuke jurkjes zijn soms moeilijk te vinden
eens!quote:Op maandag 12 maart 2012 20:58 schreef Moeraskat het volgende:
leuke jurkjes zijn soms moeilijk te vinden
truequote:Op maandag 12 maart 2012 20:59 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat dan weer wel
maar rokjes ook vind ik
idd. en dan denk ik JA! die is leuk... tot je hem aantrektquote:Op maandag 12 maart 2012 20:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
eens!
Ik wil een leuk jurkje om te stappen, maar niet zo warm laat maar zeggen. Ik kan echt niks vinden. Irritant!
ga maar lekker losssss jongahhhhquote:Op maandag 12 maart 2012 20:59 schreef STING het volgende:
Rokjes/jurkjes die de contouren goed laten zien, in combinatie met een briesje
Sorry, ik liet me ff gaan
Herkenbaarquote:Op maandag 12 maart 2012 20:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
idd. en dan denk ik JA! die is leuk... tot je hem aantrekt
Ik doe met je mee.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:59 schreef STING het volgende:
Nee, ik moet het goede voorbeeld geven enzo, als mod enzo.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ga maar lekker losssss jongahhhh
A wise man has spoken.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:00 schreef dawg het volgende:
jurkjes en rokjes zijn alleen mooi/sexy zonder leggingsen met hakken.
quote:Op maandag 12 maart 2012 20:57 schreef STING het volgende:
[..]
Misschien heeft het ermee te maken dat ik vandaag Malta noemde op m'n werk
'This izz the Malta juryy. For Le Pays-Bas.. Quatre points!'
hangt er vanaf wat voor leggingquote:Op maandag 12 maart 2012 21:00 schreef dawg het volgende:
Idd, leggings verpesten het totaalquote:Op maandag 12 maart 2012 21:00 schreef dawg het volgende:
het goede voorbeeld..levensvragen :$quote:Op maandag 12 maart 2012 21:00 schreef STING het volgende:
[..]
Nee, ik moet het goede voorbeeld geven enzo, als mod enzo.
Enzo.
BF bekende fokkerquote:
mijn legging is een undercover pantyquote:Op maandag 12 maart 2012 21:01 schreef STING het volgende:
[..]
Idd, leggings verpesten het totaal
Panties mogen er dan wel weer zijn
Nomm nomm nommquote:Op maandag 12 maart 2012 20:59 schreef STING het volgende:
Nu weet je wat je je kleinkinderen later kunt vertellen, onder het genot van een Werthers Echtequote:
Dan is het goedquote:Op maandag 12 maart 2012 21:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
mijn legging is een undercover pantyt heet alleen legging omdat er geen voeten aan zitten
Idd, niet weer, dan maar uit met die leggingsquote:Op maandag 12 maart 2012 21:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
oh god, niet weer de legging discussie, die heb ik eerder gelezen
Ja, mijn ster is rijzende.quote:
Hater.quote:
Duurt nog wel even. Hopelijk weet ik het dan nog wel.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:02 schreef STING het volgende:
[..]
Nu weet je wat je je kleinkinderen later kunt vertellen, onder het genot van een Werthers Echte
Foute MIquote:Op maandag 12 maart 2012 21:03 schreef Moeraskat het volgende:
laatst heb ik 3 x een nieuwe panty aan moeten trekken op 1 dag.
hondjes zijn leuk... maar soms niet
Moet je maar niet zo sexy zijnquote:
die gaan wel uit als ik...... nvmquote:Op maandag 12 maart 2012 21:03 schreef STING het volgende:
[..]
Idd, niet weer, dan maar uit met die leggings
quote:Op maandag 12 maart 2012 21:03 schreef Moeraskat het volgende:
laatst heb ik 3 x een nieuwe panty aan moeten trekken op 1 dag.
hondjes zijn irritant
Vertel eens.. of durf je niet?quote:Op maandag 12 maart 2012 21:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
die gaan wel uit als ik...... nvm
Die zin hoort afgerond te wordenquote:Op maandag 12 maart 2012 21:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
die gaan wel uit als ik...... nvm
quote:
ik durf niet, iedereen kijkt/luistert/leestquote:
Je ster hoef ik niet te zien hoorquote:
Dat is ook het doel natuurlijk.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:06 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
[..]
ik durf niet, iedereen kijkt/luistert/leest
ook nog een rijzende, het moet nie gekker worden niequote:
Oeh, katje toch. Eerst mij aantrekkelijk noemen en dan mijn sterretje willen zien.quote:
Mensen die kaneels ster niet willen zienquote:
veel te eng, stel nou dat ze rare dingen gaan denken van/over mequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
ik zit vol liefdequote:Op maandag 12 maart 2012 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oeh, katje toch. Eerst mij aantrekkelijk noemen en dan mijn sterretje willen zien.![]()
Ben je toevallig van de vrouwenliefde?
shit echtquote:Op maandag 12 maart 2012 21:07 schreef twi het volgende:
[..]
Haha, zie jou sneaky met Intronic wegvluchten voor de camera richting de toiletten.
Misschien smeert ´ie er gist op?quote:Op maandag 12 maart 2012 21:06 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ook nog een rijzende, het moet nie gekker worden nie
Nouja, sneaky. Zeg maar gerust vol in beeldquote:Op maandag 12 maart 2012 21:07 schreef twi het volgende:
[..]
Haha, zie jou sneaky met Intronic wegvluchten voor de camera richting de toiletten.
dank je.. nu heb IK een mental imagequote:
Jij staat er ook op.quote:
Mijn roestige sheriffsbadge is populair onder de heren vooral.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:07 schreef screwloose het volgende:
[..]
Mensen die kaneels ster niet willen zien
bier uit de aarsquote:Op maandag 12 maart 2012 21:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dank je.. nu heb IK een mental image
Net goedquote:Op maandag 12 maart 2012 21:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
elke legging is lelijk onder een rokje. geen dikzak in elk geval. mooi slank/normaal postuur, niet te lang, en geen kampsnol.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
hangt er vanaf wat voor legging- en wat voor meisje
-
Ja, maar jullie terugkomst was dan ook al de hele zaal door gegaan. C_A en Intronic heb ik niet doorgehad, zo sneaky.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:08 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nouja, sneaky. Zeg maar gerust vol in beeld
Stefan en ik deden dat sneaky, dat zag ik pas nadat iemand anders me er op wees
Von Kopf bis Fuss auf Liebe eingestelltquote:
jupiler?quote:
*(^&*%^$%$#%#%^%&%^&^%quote:
dan vind ik dat ik gewoon mijn legging mag dragen u_uquote:Op maandag 12 maart 2012 21:09 schreef dawg het volgende:
[..]
elke legging is lelijk onder een rokje. geen dikzak in elk geval. mooi slank/normaal postuur, niet te lang, en geen kampsnol.
ik ben niet ongesteldquote:Op maandag 12 maart 2012 21:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Von Kopf bis Fuss auf Liebe eingestellt
quote:
Is het reizende dan? Waar is Joy als je haar nodig hebt?quote:
jij bent een streepquote:
hij is op reisquote:Op maandag 12 maart 2012 21:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Kusje voor jou dan.
[..]
Is het reizende dan? Waar is Joy als je haar nodig hebt?
Graag gedaanquote:Op maandag 12 maart 2012 21:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
joysa HIERKOMENquote:Op maandag 12 maart 2012 21:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Kusje voor jou dan.
[..]
Is het reizende dan? Waar is Joy als je haar nodig hebt?
whihihiquote:
quote:Op maandag 12 maart 2012 21:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Graag gedaan
ik mag jou welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JA!!quote:
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Is niet helemaal gelukt C_Aquote:Op maandag 12 maart 2012 21:11 schreef charmed_angel het volgende:
ik probeerde de videocamera's te ontwijken
Ja JOYSAAA!! kom nou ff terug!quote:
quote:
Tip voor de volgende keer:quote:Op maandag 12 maart 2012 21:11 schreef charmed_angel het volgende:
ik probeerde de videocamera's te ontwijken
quote:Op maandag 12 maart 2012 21:12 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]hou op met die foto's van mij te postenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op maandag 12 maart 2012 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Reizende sterretjes, bier uit mijn bips.
quote:Op maandag 12 maart 2012 21:06 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
het moet nie gekker worden nie
met je spange asser :$quote:Op maandag 12 maart 2012 21:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
hou op met die foto's van mij te posten
Haha, daarom durfde je niet op cam.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
hou op met die foto's van mij te posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |