Lentequote:
Ja wel een beetje bang, zeker als jij die honden in "attack mode" kan zetten.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:19 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehe, bang van mij dotjes wol =p
pas op... ik haal mn kat erbij hoor
tuurlijk, stekeltjes met een rode kuifquote:
huuuuuuuuuuquote:Op maandag 12 maart 2012 20:26 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
tuurlijk, stekeltjes met een rode kuif
Ganz geilquote:Op maandag 12 maart 2012 20:26 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mijn hondjes kan ik niet in attack mode zetten... misschien iets om te oefenen gnagnaquote:Op maandag 12 maart 2012 20:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja wel een beetje bang, zeker als jij die honden in "attack mode" kan zetten.
GRAPJUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHquote:
zeker wel haha lekker gek tog XDquote:
Rrrrrrrrrichard, kil en atak! ?quote:Op maandag 12 maart 2012 20:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja wel een beetje bang, zeker als jij die honden in "attack mode" kan zetten.
Het zij je vergeven, zo ben ik.quote:
Of je houdt van een lekker roseeeeeeeeeeeeeeeeetje op de bank.quote:zeker wel haha lekker gek tog XD
quote:Op maandag 12 maart 2012 20:28 schreef STING het volgende:
[..]
Het zij je vergeven, zo ben ik.
[..]
Of je houdt van een lekker roseeeeeeeeeeeeeeeeetje op de bank.
Whiskey?quote:Op maandag 12 maart 2012 20:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]![]()
tof
gewoon een biertje.. of een baileys.. of een martini.. of een liquor.. of alles
Jij werkt zaterdag en zondag of schaar je dat niet onder het einde van de week?quote:
heeft t gesmakt?quote:
nee dat vind ik dan weer niet zoquote:
je vergeet 1 belangrijke: safari ..!quote:Op maandag 12 maart 2012 20:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]![]()
tof
gewoon een biertje.. of een baileys.. of een martini.. of een liquor.. of alles
Oooh, dan mogen blaffie en knakkie wel mee naar buitenquote:Op maandag 12 maart 2012 20:27 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mijn hondjes kan ik niet in attack mode zetten... misschien iets om te oefenen gnagna
ja en papa had boterkoek gebakkenquote:Op maandag 12 maart 2012 20:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
heeft t gesmakt?
[..]
nee dat vind ik dan weer niet zo
* Moeraskat kruipt bij sting opschoot.quote:
Klopt, zaterdag & zondag wordt het respectievelijk ca. 10 en 8 graden, aldus het KNMIquote:Op maandag 12 maart 2012 20:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij werkt zaterdag en zondag of schaar je dat niet onder het einde van de week?
OEFFFFFFFF jaaaaaaaaaquote:Op maandag 12 maart 2012 20:29 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
je vergeet 1 belangrijke: safari ..!
me jellyquote:
ghhehe... nou als je al je atributen aandoet en heel hard fietst, denken mensen misschien dat je op een motor zit !quote:Op maandag 12 maart 2012 20:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee.Maar wel een motorpak en aanverwanten.
*krabbelt onder oortjes*quote:Op maandag 12 maart 2012 20:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
* Moeraskat kruipt bij sting opschoot.
ik heb t in de koelkast bedenk ik me net... oeh na t douchen ff lekker glaasje pakken!quote:Op maandag 12 maart 2012 20:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
OEFFFFFFFF jaaaaaaaaa
dat heb ik lang niet meer gehad zeg
en ik had een grote beker koffiequote:Op maandag 12 maart 2012 20:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
OEFFFFFFFF jaaaaaaaaa
dat heb ik lang niet meer gehad zeg
[..]
me jelly
Huh, het zou toch vol lekker weer worden?quote:Op maandag 12 maart 2012 20:31 schreef STING het volgende:
[..]
Klopt, zaterdag & zondag wordt het respectievelijk ca. 10 en 8 graden, aldus het KNMI [ afbeelding ]
Zwart?quote:
ik kom eraan u_uquote:Op maandag 12 maart 2012 20:32 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik heb t in de koelkast bedenk ik me net... oeh na t douchen ff lekker glaasje pakken!
hmmmmmm lekker lekkerquote:
Het kan nog alle kanten op, maar op dit moment iig nietquote:Op maandag 12 maart 2012 20:32 schreef screwloose het volgende:
[..]
Huh, het zou toch vol lekker weer worden?
Huuuuuquote:Op maandag 12 maart 2012 20:26 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja en verse ookquote:Op maandag 12 maart 2012 20:33 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik kom eraan u_u
[..]
hmmmmmm lekker lekker![]()
is er nog een kruimeltje boterkoek over?![]()
Hey lekker dingquote:
ja, ook de rest even lezen jijquote:
quote:
Gvd ik ben weer voorgelogen door een collega hoorquote:Op maandag 12 maart 2012 20:33 schreef STING het volgende:
[..]
Het kan nog alle kanten op, maar op dit moment iig niet
http://www.knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/
What has been mentalimaged, cannot be unmentalimagedquote:Op maandag 12 maart 2012 20:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja, ook de rest even lezen jijik meende het nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet
Ja, mijn schuld dat ik visueel ingesteld benquote:Op maandag 12 maart 2012 20:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja, ook de rest even lezen jijik meende het nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet
Hoest met u?quote:
Mijn oude Fok / MSN UIquote:Op maandag 12 maart 2012 20:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
*kijkt met grote ogen*
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op maandag 12 maart 2012 20:34 schreef STING het volgende:
[..]
What has been mentalimaged, cannot be unmentalimaged
HET SPIJT ME AL HOORquote:Op maandag 12 maart 2012 20:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, mijn schuld dat ik visueel ingesteld ben
nohm briequote:
* Moeraskat geeft stukje boterkoekquote:Op maandag 12 maart 2012 20:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
*kijkt met grote ogen*
[ afbeelding ]
AAaahw koetsjie...!quote:Op maandag 12 maart 2012 20:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
*kijkt met grote ogen*
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |