Weet jij toevallig wie er achter het account 'Superbeelden' zit? Die persoon postte als comment op Youtube:quote:Op donderdag 4 april 2013 23:58 schreef RensAjacied het volgende:
Hier moet ik gepost hebben natuurlijk!![]()
Hou het vanaf nu nauwlettend in de gaten, wachtend op mooie updates van de VI Hooligans!
Nu ik dit weet ga ik Superbeelden niet meer serieus nemen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:02 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Weet jij toevallig wie er achter het account 'Superbeelden' zit? Die persoon postte als comment op Youtube:
"Misschien niet, maar de fans hebben ieder geval niet echt veel met Emile. Hij heeft wel veel kennis van de Italiaanse competitie maar verder..... nee niet geweldig allemaal."
Zomaar namens de fans spreken dat we zogenaamd niet veel met Emile hebben, het is minachting van de fan.
Jezusquote:Op maandag 12 maart 2012 20:01 schreef tong80 het volgende:
Ik vind hem helemaal niks. Ooit weggestuurd bij studiosport omdat ie te zenuwachtig was om zijn handen stil te houden.
Man zonder humor en zelfreflectie. Vaak in elkaar geslagen op de lagere school denk ik.
Om toch iets te kunnen bereiken ging ie op latere leeftijd Italiaans studeren. Dan ben je al snel een Italiaanse voetbal-expert.
Kip zonder kop. Hinnekend om zijn eigen grapjes, en dan goedkeurend kijken naar de meester Johan Derksen.
Belt elke dinsdagochtend naar zijn moeder :
'Heb je het gezien ma ?'
'Ja jongen maar zit eens rechtop, en die trui kan echt niet Emieleke. Toch een kusje van moeke.'
Volgens mij gaat dit stukje over jezelf, tong80.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:01 schreef tong80 het volgende:
Man zonder humor en zelfreflectie. Vaak in elkaar geslagen op de lagere school denk ik.
Hier kan ik mij wel in vinden. Ik vind Schelvis wel sympathiek en hij heeft er ook wel verstand van, maar humor of een boeiende mening heeft hij niet. Als commentator vind ik hem echt dramatisch slecht..hij zit maar te lullen en te lullen..zonder enige vorm van humor. Dan heb ik 10x liever Sierd de Vos, de enige commentator die het snapt: als je als commentator geen moment je klep kan houden, zorg dan in ieder geval dat je af en toe origineel en met humor uit de hoek komt. Sierd is een held. Emile een irritante babbelkousquote:Op maandag 12 maart 2012 20:01 schreef tong80 het volgende:
Ik vind hem helemaal niks. Ooit weggestuurd bij studiosport omdat ie te zenuwachtig was om zijn handen stil te houden.
Om toch iets te kunnen bereiken ging ie op latere leeftijd Italiaans studeren. Dan ben je al snel een Italiaanse voetbal-expert.
Kip zonder kop. Hinnekend om zijn eigen grapjes, en dan goedkeurend kijken naar de meester Johan Derksen.
'Heb je het gezien ma ?'
'Ja jongen maar zit eens rechtop, en die trui kan echt niet Emieleke. Toch een kusje van moeke.'
quote:Op maandag 12 maart 2012 20:01 schreef tong80 het volgende:
'Heb je het gezien ma ?'
Mee eens.quote:Op vrijdag 5 april 2013 01:09 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hier kan ik mij wel in vinden. Ik vind Schelvis wel sympathiek en hij heeft er ook wel verstand van, maar humor of een boeiende mening heeft hij niet. Als commentator vind ik hem echt dramatisch slecht..hij zit maar te lullen en te lullen..zonder enige vorm van humor. Dan heb ik 10x liever Sierd de Vos, de enige commentator die het snapt: als je als commentator geen moment je klep kan houden, zorg dan in ieder geval dat je af en toe origineel en met humor uit de hoek komt. Sierd is een held. Emile een irritante babbelkous
Ik dacht verdomme dat ik in het VI-topic aan het posten was.quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Sommige berichten van tong zijn zo indrukwekkend dat ze pas 13 maanden na dato hun ware impact beleven op fok.
LOL maar er zijn mensen die pas een jaar later voor het eerst dit topic zien.. dacht trouwens dat het van dit jaar was, niet goed gekekenquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Sommige berichten van tong zijn zo indrukwekkend dat ze pas 13 maanden na dato hun ware impact beleven op fok.
Sierd is leuk.quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:51 schreef Pleun2011 het volgende:
Emile maakt ook altijd van die vieze slurpgeluiden als hij presenteert of commentaar geeft bij een wedstrijd. Snap niet dat zijn logopedist daar niks van zegt. Nee er is maar 1 voetbalman waar ik echt fan van ben en dat is Sierd. Taalkunstenaar met humor en zelfspot.
Emile loopt gewoon altijd in zijn Italia trui, ik hoop vrijdag ook weer.quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Aad moet als vijfde gast aanschuiven vrijdag imo.
ditquote:Op maandag 19 augustus 2013 22:36 schreef Arn0 het volgende:
Eindelijk. Na Jan Smit en Marcel Brands moest er natuurlijk eens een groot kijkcijferkanon komen op vrijdag.
Hij is het boegbeeld van Sport1 natuurlijk. Bovendien wil hij waarschijnlijk niet samenwerken met die kale alien.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 07:41 schreef Evertjan het volgende:
Schelveccio!!!! Wat doet hij trouwens nog bij Sport 1 nu ze daar geen Serie A meer uitzenden??
Verklaar je nader. Schelvis is de Marga van Praag onder de voetbaljournalisten. Hij wordt gepruimd, omdat ie de bladen leest. Hoeven wij het niet te doen. Verder totaal nietszeggend. Zijn mening doet er niet toe, hij praat dat vult tijd.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:28 schreef GGMM het volgende:
Ik ben nog steeds zeer trots op dit topic.
Ik kijk nog steeds reikhalzend uit naar het moment dat ook dit topic zich een "reeks" mag noemen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:28 schreef GGMM het volgende:
Ik ben nog steeds zeer trots op dit topic.
Oh ja, hij maakt ook grapjes. Is wel zielig altijd als ie desperaat om zich heen kijkt omdat er niemand lacht.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:56 schreef Arn0 het volgende:
Ik denk dat Emile misschien wel voorzichtig heeft geklaagd dat hij meer wou bijdragen in de uitzending dan vorig seizoen, gezien het aantal "hoofdgast" grapjes afgelopen uitzending
Triest.quote:Op maandag 4 november 2013 22:03 schreef GGMM het volgende:
Hij is aankomende vrijdag weer te gast mensen!
Ondergewaardeerde gast!quote:Op maandag 4 november 2013 22:03 schreef GGMM het volgende:
Iets om naar uit te kijkenquote:Op maandag 4 november 2013 22:03 schreef GGMM het volgende:
Dat denk ik ook.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Iets om naar uit te kijken
Tevens wil ik je nog complimenteren op dit topic, waarschijnlijk je beste topic ooit.
Lachwekkend, Emilio heeft juist ontzettend veel humor. Misschien moet je het bordje met 'verboden te lachen' uit je kamer halen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 09:22 schreef Pleun2011 het volgende:
Het lijkt erop dat het sociaal wenselijk is om fan te zijn van Emile.. wat een stel meelopers loopt hier rond, is me al vaker opgevallen.
Emile lijkt me sympathiek maar als tafelgast is hij toch niet boeiend.. ja hij weet zoveel van Italiaans voetbal, zeggen ze dan.. tsja wat interesseert mij het Italiaanse voetbal. Ik hou van mensen die hun mening durven geven en humor hebben.. en beiden heeft Emile niet.
Ik zie hem alleen maar stiekem mee lachen met anderen.. kan me geen grap van hem herinneren eigenlijk.quote:Op dinsdag 5 november 2013 09:35 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Lachwekkend, Emilio heeft juist ontzettend veel humor. Misschien moet je het bordje met 'verboden te lachen' uit je kamer halen.
Selectief gehoor en geheugen heb jij.quote:Op dinsdag 5 november 2013 09:53 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik zie hem alleen maar stiekem mee lachen met anderen.. kan me geen grap van hem herinneren eigenlijk.
Sluit FOK! maar als ie ooit hier mod wordt.quote:Op dinsdag 5 november 2013 09:35 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Lachwekkend, Emilio heeft juist ontzettend veel humor. Misschien moet je het bordje met 'verboden te lachen' uit je kamer halen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |