Weet jij toevallig wie er achter het account 'Superbeelden' zit? Die persoon postte als comment op Youtube:quote:Op donderdag 4 april 2013 23:58 schreef RensAjacied het volgende:
Hier moet ik gepost hebben natuurlijk!![]()
Hou het vanaf nu nauwlettend in de gaten, wachtend op mooie updates van de VI Hooligans!
Nu ik dit weet ga ik Superbeelden niet meer serieus nemen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:02 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Weet jij toevallig wie er achter het account 'Superbeelden' zit? Die persoon postte als comment op Youtube:
"Misschien niet, maar de fans hebben ieder geval niet echt veel met Emile. Hij heeft wel veel kennis van de Italiaanse competitie maar verder..... nee niet geweldig allemaal."
Zomaar namens de fans spreken dat we zogenaamd niet veel met Emile hebben, het is minachting van de fan.
Jezusquote:Op maandag 12 maart 2012 20:01 schreef tong80 het volgende:
Ik vind hem helemaal niks. Ooit weggestuurd bij studiosport omdat ie te zenuwachtig was om zijn handen stil te houden.
Man zonder humor en zelfreflectie. Vaak in elkaar geslagen op de lagere school denk ik.
Om toch iets te kunnen bereiken ging ie op latere leeftijd Italiaans studeren. Dan ben je al snel een Italiaanse voetbal-expert.
Kip zonder kop. Hinnekend om zijn eigen grapjes, en dan goedkeurend kijken naar de meester Johan Derksen.
Belt elke dinsdagochtend naar zijn moeder :
'Heb je het gezien ma ?'
'Ja jongen maar zit eens rechtop, en die trui kan echt niet Emieleke. Toch een kusje van moeke.'
Volgens mij gaat dit stukje over jezelf, tong80.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:01 schreef tong80 het volgende:
Man zonder humor en zelfreflectie. Vaak in elkaar geslagen op de lagere school denk ik.
Hier kan ik mij wel in vinden. Ik vind Schelvis wel sympathiek en hij heeft er ook wel verstand van, maar humor of een boeiende mening heeft hij niet. Als commentator vind ik hem echt dramatisch slecht..hij zit maar te lullen en te lullen..zonder enige vorm van humor. Dan heb ik 10x liever Sierd de Vos, de enige commentator die het snapt: als je als commentator geen moment je klep kan houden, zorg dan in ieder geval dat je af en toe origineel en met humor uit de hoek komt. Sierd is een held. Emile een irritante babbelkousquote:Op maandag 12 maart 2012 20:01 schreef tong80 het volgende:
Ik vind hem helemaal niks. Ooit weggestuurd bij studiosport omdat ie te zenuwachtig was om zijn handen stil te houden.
Om toch iets te kunnen bereiken ging ie op latere leeftijd Italiaans studeren. Dan ben je al snel een Italiaanse voetbal-expert.
Kip zonder kop. Hinnekend om zijn eigen grapjes, en dan goedkeurend kijken naar de meester Johan Derksen.
'Heb je het gezien ma ?'
'Ja jongen maar zit eens rechtop, en die trui kan echt niet Emieleke. Toch een kusje van moeke.'
quote:Op maandag 12 maart 2012 20:01 schreef tong80 het volgende:
'Heb je het gezien ma ?'
Mee eens.quote:Op vrijdag 5 april 2013 01:09 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hier kan ik mij wel in vinden. Ik vind Schelvis wel sympathiek en hij heeft er ook wel verstand van, maar humor of een boeiende mening heeft hij niet. Als commentator vind ik hem echt dramatisch slecht..hij zit maar te lullen en te lullen..zonder enige vorm van humor. Dan heb ik 10x liever Sierd de Vos, de enige commentator die het snapt: als je als commentator geen moment je klep kan houden, zorg dan in ieder geval dat je af en toe origineel en met humor uit de hoek komt. Sierd is een held. Emile een irritante babbelkous
Ik dacht verdomme dat ik in het VI-topic aan het posten was.quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Sommige berichten van tong zijn zo indrukwekkend dat ze pas 13 maanden na dato hun ware impact beleven op fok.
LOL maar er zijn mensen die pas een jaar later voor het eerst dit topic zien.. dacht trouwens dat het van dit jaar was, niet goed gekekenquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Sommige berichten van tong zijn zo indrukwekkend dat ze pas 13 maanden na dato hun ware impact beleven op fok.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |