SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kandidaten
RTL Gemist![]()
Ik geef het een 8quote:
pepermolen!quote:Op maandag 12 maart 2012 19:53 schreef roos85 het volgende:
[..]
Bon Chef!
De juicer techniek gebruiken?
Ja! Paul?quote:Op maandag 12 maart 2012 19:54 schreef Dekatria het volgende:
Gifje van Juul zonet
HAD JE NIET GEDACHT HE
3 maar liefstquote:
3!quote:
Waar zat dat ergens ?quote:Op maandag 12 maart 2012 20:00 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
Hey Paul, zou je een gifje willen maken van Juul die zegt: had je niet gedacht hè?
Leuke usernamequote:Op maandag 12 maart 2012 20:05 schreef tweesterrentent het volgende:
[..]
bij het proeven van het tweede gerecht
quote:Op maandag 12 maart 2012 20:00 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
Hey Paul, zou je een gifje willen maken van Juul die zegt: had je niet gedacht hè?
Mijn chili was niet zo best vanavond, geef mezelf een 5quote:Op maandag 12 maart 2012 21:30 schreef golfer het volgende:
Bekeken. Niveau valt mij mee. In ieder geval beter dan vorige week.
Denk dat uiteindelijk Frank en Theo er wel als beste uit zullen komen.
Ze mag mijn worstje wel hard maken.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:30 schreef golfer het volgende:
Toch wel erg voor dat jonge meisje Manon. Op haar leeftijd al niet meer een worst hard kunnen krijgen.
Maar wij gaven het een 8!quote:Op maandag 12 maart 2012 21:33 schreef franklop het volgende:
[..]
Mijn chili was niet zo best vanavond, geef mezelf een 5
+Kopje thee en chocolademoussequote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:45 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Eten op
Afgewassen
Deur op slot.
Ready to go
Ik ook, oren gespitst anders versta ik er geen zak van.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Me al aan het voorbereiden op die heerlijke zangerige mompel dialecten
quote:
Waar is je Topchef UI?quote:
en STOP!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:02 schreef zoem het volgende:
Mijn kooksel is ook bijna klaar, kan ik synchrooneten
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:03 schreef tweesterrentent het volgende:
[..]
en STOP!
even een slokje water nemen...
Priscillaquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:02 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Manon doet me aan iemand denken...
Schandelijk!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:03 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Weddenschap verloren, moet t/m zondag deze
Aahh, Priscillaquote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:05 schreef franklop het volgende:
Wil manon wel wat zelfvertrouwen geven hoor
Je mag haar handje wel vasthoudenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:05 schreef franklop het volgende:
Of ik checkte Twittert gewoon nietquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij speelde Feyenoord calimero en nam het Studio Ajax gejank iets te letterlijk
Nee, met vanillequote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:06 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Vanilleperenijs met peer
Zou dat met peer zijn?
Met appel.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:06 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Vanilleperenijs met peer
Zou dat met peer zijn?
Of toch met peer?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:10 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Vanilleperenijs met peer zonder peer
Ik wil mijn banaan wel in d'r pruim peren.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:05 schreef franklop het volgende:
Seg jongemanquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:15 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik wil mijn banaan wel in d'r pruim peren.
Kiek die motor gaan danquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:19 schreef Cateye2011 het volgende:
@Dekatria Wat een mooie motor heb je! Geweldig!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
Haha top, dankjequote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:19 schreef Cateye2011 het volgende:
@Dekatria Wat een mooie motor heb je! Geweldig! heb ff op je site gesnuffeld![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:21 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Kiek die motor gaan danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
die mis ik wel hoor....![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:10 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Vanilleperenijs met peer zonder peer
Ik hoor het nu ook de hele tijdquote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:26 schreef Dekatria het volgende:
Misschien komen ze nog in een betere peeriode.
en wie mogen er nog een nachtje blijven kamperen? spannend!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:26 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Wie zou 'm moeten peren door deze blunder, morgen?
Om je eigen grappen, ja?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:30 schreef Dekatria het volgende:
Kut.inkoppertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niemand houdt mij tegen
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:33 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
nog zo'n grap en je krijgt een muilpeer
Bijna net zo snel als ie een zak friet naar binnen werktquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:34 schreef Cateye2011 het volgende:
Zagen jullie Juul snijden, wat een tempo!
gesneden saus volgens mijquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:36 schreef tweesterrentent het volgende:
[..]
in heule dikke repen is dat toch ?
Ik zie een anagramquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:36 schreef tweesterrentent het volgende:
[..]
in heule dikke repen is dat toch ?
ja dan lag er wel een te kreperen van de pijnquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:39 schreef tweesterrentent het volgende:
als een van die gasten dat stoom in het gezicht hadden gekregen dan hadden we gebakken wangetjes gehad bij het eitje
nee, dat ei in schil nog??quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:40 schreef tweesterrentent het volgende:
[..]
Stoom ontsnapte uit de drukpan
juist, even pjoekenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:40 schreef Dekatria het volgende:
Shopping Queens
Al net zo treurig als dat geneuzel met Barbie.
En "echte meisjes ontdekken zichzelf" danquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:40 schreef Dekatria het volgende:
Shopping Queens
Al net zo treurig als dat geneuzel met Barbie.
ja, dat was 't! ben benieuwd naar het commentaar van Juul en de Kraanquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:41 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
ja volgens mij kookte Theo z'n ei, ipv dat ie hem stoomt
mja, zonde dat dat chickie dan met Theo moestquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:42 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
ja, dat was 't! ben benieuwd naar het commentaar van Juul en de Kraan
Ja dat is niet zo'n toffe peerquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:44 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
mja, zonde dat dat chickie dan met Theo moest
Ach die heeft nog haar 8,5 om op te peren.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:44 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
mja, zonde dat dat chickie dan met Theo moest
AAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:46 schreef Albertoooo het volgende:
ZALANDO, ik word zo panisch van die reclame
wel een stuk beter dan die reclame op de campingquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:46 schreef Albertoooo het volgende:
ZALANDO, ik word zo panisch van die reclame
Ik kan het me voorstellen dat je zoiets ook wel een keer zat wordtquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:50 schreef franklop het volgende:
deed jaspers nou niet mee met 'en de tijd gaat nu in'
Dexter muziek op de achtergrond !quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:50 schreef franklop het volgende:
deed jaspers nou niet mee met 'en de tijd gaat nu in'
ach ja als ze [...] is ze stil...quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:56 schreef franklop het volgende:
Manon is echt wel een lieverdje hoor
alleen dat accent he..
Idd, kwalletje.quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:07 schreef roos85 het volgende:
Oh help, gaan ze weer naar die enge chef
Verpeerd verstaan denk ikquote:Op woensdag 14 maart 2012 12:10 schreef roos85 het volgende:
Ik verstond bij de eerste peer, beer, ipv van peer
Die van "Kommes effe lekker in me keukenquote:Op woensdag 14 maart 2012 12:07 schreef roos85 het volgende:
Oh help, gaan ze weer naar die enge chef
Nope, 2 dagen oude visquote:
Peergrappen zijn zó gisterenquote:
Het is je broeder nietquote:Op woensdag 14 maart 2012 19:02 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Peergrappen zijn zó gisteren
quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:02 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Peergrappen zijn zó gisteren
Het blijft een leuk gifjequote:
Wat kun je daarmee dan?quote:
Niet?quote:
maar ik heb adroidquote:
quote:
Hij kreeg geen saus?quote:
Jouw OP ja, 2 epische gifjes er niet inzettenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:10 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Jouw OP ja, 2 epische gifjes er niet inzettenBij deze ga ik niet lapohunten, maar 5 posts voor het einde mijn mond houdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:10 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Jouw OP ja, 2 epische gifjes er niet inzettenHet is ook nooit goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:13 schreef Burner82 het volgende:
Ik ga de pics en gifs hier maar eens gebruiken in de mails op mijn werk
quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:13 schreef Burner82 het volgende:
Ik ga de pics en gifs hier maar eens gebruiken in de mails op mijn werk
quote:
Voor iedere stomme vraag, antwoord, opmerking etc is er wel een leuke gif hierquote:
Hij kan nog altijd deze gebruikenquote:Op woensdag 14 maart 2012 19:20 schreef Burner82 het volgende:
[..]
[..]
Voor iedere stomme vraag, antwoord, opmerking etc is er wel een leuke gif hierHet is alleen wachten tot ik een mail krijg van de manager...
Maar ontslaan kan hij me niet, want er is geen: you're fired.. gif![]()
Maakt niet uit, hij is toch niet lekkerquote:Op woensdag 14 maart 2012 19:20 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Hij kan nog altijd deze gebruiken
[ afbeelding ]
Met of zonder schreeuwende Arie?quote:
quote:
Sorry...quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:23 schreef roos85 het volgende:
[..]
Arie vergelijken met George...
[ afbeelding ]
Die moeten ze toch wel weer een keer doen hoorquote:
Hoi Hoiquote:
ha schatquote: