Wat is jouw doelgroep dan? Zijn meiden met politieke interesse sowieso niet goed ofzo?quote:Op maandag 25 maart 2013 23:20 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
De doelgroep waar ik achterna zit hier helemaal niet op te wachten joh. Dit soort gespreksstof gaat mij toch niet helpen in haar broekje te geraken.
De zo dom mogelijke doelgroep, denk ik.quote:Op maandag 25 maart 2013 23:55 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wat is jouw doelgroep dan? Zijn meiden met politieke interesse sowieso niet goed ofzo?
Ik las laatst dat slimme chicks beter in bed zijn. Just putting it out there.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:02 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
De zo dom mogelijke doelgroep, denk ik.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:34 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik las laatst dat slimme chicks beter in bed zijn. Just putting it out there.
Je weet het sowieso pas als je vergelijkingsmateriaal hebt he. Dus meisjes uit alle IQ levels regelen. En dan gewoon bij 30 beginnen ofzo, easy start. Of is dat strafbaar?quote:
Denk niet dat ik het daarop zou kunnen. Sowieso bij minimaal 110 beginnen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:36 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Je weet het sowieso pas als je vergelijkingsmateriaal hebt he. Dus meisjes uit alle IQ levels regelen. En dan gewoon bij 30 beginnen ofzo, easy start. Of is dat strafbaar?
Pfff wat een eisen weer. Maar dan moet je toch nog zeker 3 chicks af voordat je bij mij aan komt, dus ga maar aan het werkquote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:37 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Denk niet dat ik het daarop zou kunnen. Sowieso bij minimaal 110 beginnen.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:38 schreef Rawberry het volgende:
Wil je een slok drinken uit de fles nemen, is de fles met drinken leeg, maar ik zit zo lekker en heb geen zin om op te staan.
Maar, maar... die ga ik hier dus niet vinden. Hier op FOK! heeft iedereen een IQ van boven de 140.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:39 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Pfff wat een eisen weer. Maar dan moet je toch nog zeker 3 chicks af voordat je bij mij aan komt, dus ga maar aan het werk
Struggles dit. Dan maar naar de lokale dancing. Ik lees net dingen over dat meisjes elkaar daar op de wang kussen en dat dat ultiem geil is ofzoquote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:40 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Maar, maar... die ga ik hier dus niet vinden. Hier op FOK! heeft iedereen een IQ van boven de 140.
Ben je me nou aan het afwijzen ofzoquote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:40 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Struggles dit. Dan maar naar de lokale dancing. Ik lees net dingen over dat meisjes elkaar daar op de wang kussen en dat dat ultiem geil is ofzo
Natuurlijk niet schatjequote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:42 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ben je me nou aan het afwijzen ofzoal die chicks daar hebben herpes en weet ik wat allemaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:43 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Natuurlijk niet schatjeMisschien hebben ze ook wel AIDS
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh god.
Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Een overpowered Alpha mannetje, en een Chinees, lezen mij de les.
Nergens voor nodig.
quote:
ik mag er niet reageren, want ik heb je flesje met cola hier nog staan.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:46 schreef CristinaYang het volgende:
[..]![]()
Kom je ook even reageren in dit pareltje van een topic?
Wil je een slok drinken uit de fles nemen, is de fles met drinken leeg, maar ik zit zo lekker en heb geen zin om op te staan.
M'n colaquote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:57 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
ik mag er niet reageren, want ik heb je flesje met cola hier nog staan.
Ook nog eensquote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:57 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
M'n colaNeeeeeee!
Ik kreeg nog een preek over de houdbaarheid van sushi trouwens.
Geweldigquote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:58 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ook nog eensen dat vrouwtje hield er maar niet over op
Dacht dat ze ons een "ice box" wilde meegeven uiteindelijk.
Wil je een slok drinken uit de fles nemen, is de fles met drinken leeg, maar ik zit zo lekker en heb geen zin om op te staan.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 01:00 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
GeweldigMaar ik ben bang dat ik het morgen onder dwang weg zal moeten gooien
"WEET JE HOE WARM HET IS IN DE TREIN, JE HEBT ANDERHALF UUR GEREISD. JE MOET WOENSDAG VLIEGEN, WAT NOU ALS JE DAN AAN DE BUIKLOOP ZIT!"
Als je een echte FOK! creep bent kloon je me trouwens gewoon op basis van m'n DNA-speeksel op m'n flesje.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 01:01 schreef Shalimar het volgende:
[..]
Ik ben nu je speeksel aan het extraheren. Die gaat sowieso naar de hoogste bieder op FOK!.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 01:00 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
GeweldigMaar ik ben bang dat ik het morgen onder dwang weg zal moeten gooien
"WEET JE HOE WARM HET IS IN DE TREIN, JE HEBT ANDERHALF UUR GEREISD. JE MOET WOENSDAG VLIEGEN, WAT NOU ALS JE DAN AAN DE BUIKLOOP ZIT!"
Als je een echte FOK! creep bent kloon je me trouwens gewoon op basis van m'n DNA-speeksel op m'n flesje.
Wil je een slok drinken uit de fles nemen, is de fles met drinken leeg, maar ik zit zo lekker en heb geen zin om op te staan.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 01:02 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
[..]
Ik ben nu je speeksel aan het extraheren. Die gaat sowieso naar de hoogste bieder op FOK!.
Afhankelijk van het bedrag dat je ervoor krijgt zal ik je heel laten, maar dan wil ik wel 50%.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 01:02 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
[..]
Ik ben nu je speeksel aan het extraheren. Die gaat sowieso naar de hoogste bieder op FOK!.
Wil je een slok drinken uit de fles nemen, is de fles met drinken leeg, maar ik zit zo lekker en heb geen zin om op te staan.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 01:03 schreef Shalimar het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |