Houdoe!quote:Op maandag 12 maart 2012 19:17 schreef Milou__ het volgende:
Ik wist dat je die reactie ging plaatsen.
Ik ben weg... jooohooooooudoe
Wie er hoger staat in het rijtje van Milfs.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar waar ging het nou over? JAN!!!!
Vind die twee sowieso TT-onwaardig. Ik haal 'm gewoon helemaal weg, dan krijgt ze een kans om een fatsoenlijke TT te verzinnen.quote:
Omdat die sowieso met stip bovenaan staat, daar is geen discussie over. Hoewel sommigen hier nog twijfelen tussen haar en Yvonquote:Op maandag 12 maart 2012 19:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom kon ik niet uit Quinty kiezen.
quote:Op maandag 12 maart 2012 19:56 schreef jna het volgende:
[..]
Omdat die sowieso met stip bovenaan staat, daar is geen discussie over. Hoewel sommigen hier nog twijfelen tussen haar en Yvon
Yvon? Van Boer zoekt vrouw?quote:Op maandag 12 maart 2012 19:56 schreef jna het volgende:
[..]
Omdat die sowieso met stip bovenaan staat, daar is geen discussie over. Hoewel sommigen hier nog twijfelen tussen haar en Yvon
Jaquote:Op maandag 12 maart 2012 20:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Yvon? Van Boer zoekt vrouw?
Ziet er op zich niet verkeerd uit, maar haalt het absoluut niet bij Quintyquote:
Oh ja, met die beeldkwaliteit is ze misschien nog toonbaar jaquote:Op maandag 12 maart 2012 23:50 schreef Bravebart het volgende:
Analoge tv hè, ik loop ook nog wat achter vrees ik
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:08 schreef Milou__ het volgende:
Bart... Ik had jou toch wel iets anders ingeschat.
Nee precies, jij weet hoe het zitquote:
Hahaquote:
Je begrijpt gewoon dat boer zoekt vrouw ideaal is om lekker ongegeneerd te lachenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:06 schreef Bravebart het volgende:
Oh stiekem ben ik echt een tuttige vrouw qua tv-programma's
Volgens mij heb ik nog nooit gelachen om bzvquote:Op dinsdag 13 maart 2012 08:53 schreef Yesse het volgende:
[..]
Je begrijpt gewoon dat boer zoekt vrouw ideaal is om lekker ongegeneerd te lachen
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 08:54 schreef Yesse het volgende:
[..]
Je loopt achter. Tegenwoordig is het gááááááááyyyyy
Nee, maar jij hoort dat boeren gebrabbel natuurlijk de hele dag om je heen daar in het oosten.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:55 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nog nooit gelachen om bzv
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |