ik zag vele zakken in de Jumbo netquote:Op maandag 12 maart 2012 19:04 schreef Isabeau het volgende:
Ook welkom MarjoleinK! Ik hoop dat wij je ook verder kunnen motiveren
(vorige topic met mijn obsessie voor bepaalde kcalrijke paaseitjes niet lezen)
Hahaquote:Op maandag 12 maart 2012 19:04 schreef Isabeau het volgende:
Ook welkom MarjoleinK! Ik hoop dat wij je ook verder kunnen motiveren
Van alle supermarkten hier is de Jumbo het verst wegquote:Op maandag 12 maart 2012 19:09 schreef Stormqueen het volgende:
ik zag vele zakken in de Jumbo net
Toch weerstaan en wokgroenten gehaald volgens plan
Welkom Marjolein! Succes!
Eén plakje kan toch sowieso nauwelijks een probleem vormen?quote:Op maandag 12 maart 2012 19:13 schreef Mirjam het volgende:
ik zoek me rot, maar kan hiet niet vinden in de variatielijsten
ik ben dus benieuwd of een plakje rookkaas ook in de categorie 'goeie keuze' valt, heeft 1 van jullie enig idee?
Ik zou het gewoon als 48+ kaas behandelen wat dat betreft. Niet te veel, maar een plakje zo nu en dan kan niet heel veel kwaad.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:13 schreef Mirjam het volgende:
ik zoek me rot, maar kan hiet niet vinden in de variatielijsten
ik ben dus benieuwd of een plakje rookkaas ook in de categorie 'goeie keuze' valt, heeft 1 van jullie enig idee?
Die zag ik trouwens gewoon bij de groothandel liggenquote:Op maandag 12 maart 2012 19:04 schreef Isabeau het volgende:
Ik hou het wel bij 1 klein zakje per jaarquote:Op maandag 12 maart 2012 19:17 schreef PdeHoog het volgende:
Die zag ik trouwens gewoon bij de groothandel liggenIn grote hoeveelheden
valt me mee, was er verbaasd over.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:17 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ik zag het online idd. net ergens tussen de 30 en 40+ kazen zitten qua kcal. Als je er geen 6 boterhammen per dag mee neemt dan zou het toch goed moeten gaan?
Oh...dus die vier die ik voor je meegenomen heb, hoef ik niet op te sturen?quote:Op maandag 12 maart 2012 19:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik hou het wel bij 1 klein zakje per jaar
haha, nee dank jequote:Op maandag 12 maart 2012 19:19 schreef PdeHoog het volgende:
Oh...dus die vier die ik voor je meegenomen heb, hoef ik niet op te sturen?
Zo jammerquote:
Nee, elke dag is volgens wetenschappelijke artikelen de beste manier om de vinger aan de pols te houdenquote:Op maandag 12 maart 2012 19:37 schreef MarjoleinK het volgende:
Ik vraag me af, hoe vaak wegen jullie jezelf? Ik probeer het maximaal 2 keer in de week te doen, maar heb snel de neiging om elke dag op de weegschaal te staan, want natuurlijk best wel slecht is.
Jep dat deed ik in het begin ook.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, elke dag is volgens wetenschappelijke artikelen de beste manier om de vinger aan de pols te houdenDaarbij leer je met schommelingen om te gaan en zie je snel wanneer je aankomt en kan je daarop reageren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |