Hier kun je alles kwijt over sollicitaties, werksituaties, belastingen, (handelen op) de beurs, hypotheken, beleggingen en salarissen, arbeidscontracten of geschillen met je (huis)baas. Alles over werk, geldzaken en recht dus.
Blijkt dat ik vanmiddag om 1715 nog gebeld ben, voor maandag al. Alleen was m'n batterij door, dus hoor net m'n voicemail pas Morgen om 8.30 gelijk maar bellen.
Ook nog niets voor morgen, maar heb vanmiddag pas m'n beschikbaarheid ingeschakeld. Meestal krijg ik nog wel een ritje op de dag zelf omdat ik redelijk centraal woon.
Gelukkig begin april weer bijna 3 weken vrij. Hopelijk is er dan redelijk wat werk.
Morgen moet ik gi-gan-tisch noordelijk zijn. Een ritje in een Hyundai i40 van Sassenheim naar Ternaard en vervolgens in een Golf Variant van Sint Annaparochie naar Barneveld.
Vader van een vriend van me heeft net een nieuwe auto gekregen van de grote in Breda. Aan de ene kant zou het grappig zijn om de oude weg te moeten brengen naar Breda, aan de andere kant zou dat betekenen dat ik een Zafira moet rijden...