Lekker in z'n 6 over de rotondequote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:15 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ooit op knooppunt Joure geweest?
Heel plat vooral. En in limburg komt er niet altijd iemand aanrijden op de rotonde waardoor je er ook gewoon direct op kunt.quote:
Net in Steenwijk-Centrum in zijn 5 over een rotonde. Moest de eerste afslag er weer af, dan is het gewoon een kwestie van het gas erop houden en een paraboolvorm rijdenquote:
Hahaha, wel geinig dat EW het zo oplost!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:35 schreef enpe het volgende:
Werd gisteren tijdens me eerste rit gebeld of ik even wat brandstof naar een collega kon brengen, die dacht het tankstation nog wel te halen...niet dus.
Yep die bestaan. Onze leasel thuis kunnen we overal vol gieten. Maar dit heeft vast (financiële) voordelen voor EW oid. Anders is zo'n universele pas net zo makkelijk, zo niet makkelijker.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:15 schreef Franknfurter het volgende:Daarom moeten ze ook gewoon een pas geven die je overal kunt gebruiken (die bestaan toch?)
Wij kunnen ook gewoon overal tanken, maar dan moeten we het inderdaad voorschieten. En zoek liever een esso op dan dat ik een 70 liter tank benzine moet af tankenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:16 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wat ben ik blij dat ik overal gewoon kan tanken. Moet het wel voorschieten maar ik heb wel eens een auto opgehaald met een lege tank, dan heb ik echt geen zin om een Esso te gaan zoeken.
Wij kunnen ook overal tanken, maar bij de Esso hoeven we het niet voor te schieten.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:16 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wat ben ik blij dat ik overal gewoon kan tanken. Moet het wel voorschieten maar ik heb wel eens een auto opgehaald met een lege tank, dan heb ik echt geen zin om een Esso te gaan zoeken.
Langs de snelweg zitten meer Esso's dan je denkt, maar soms moet je even van de weg af. Langs de A7 bij Marum zit een Esso direct naast de snelweg (afrit Marum) en langs de A28 afrit De Wijk nemen, dan rij je er gelijk tegen aan bij het einde van de afrit. Je kunt ook A28 afrit Zuidwolde en einde afrit naar rechts, t-splitsing links dan kom je bij een Esso pomp waar er nog voor je getankt wordtquote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:26 schreef Viezze het volgende:
Op de snelweg heb je echt amper Esso's, heel kut. Dan schiet ik het wel voor, maar als ik nog in de bebouwde kom rij zoek ik altijd een Esso op.
Bij EW moeten auto's soms afgetankt afgeleverd wordenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:31 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Waarom zou ik een volle tank tanken? We moeten zo min mogelijk tanken dus ik tank ook alleen voor de afstand die ik nog moet rijden
Daar kom ik elke weekO+quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:35 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Langs de snelweg zitten meer Esso's dan je denkt, maar soms moet je even van de weg af. Langs de A7 bij Marum zit een Esso direct naast de snelweg (afrit Marum) en langs de A28 afrit De Wijk nemen, dan rij je er gelijk tegen aan bij het einde van de afrit.
Bij AR is het mogelijk maar ik heb het nog nooit meegemaakt.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:43 schreef S-RS het volgende:
[..]
Bij EW moeten auto's soms afgetankt afgeleverd worden
Zoiets had ik ook een keer ja, moest toen een station afgetankt inleveren. Ging toen 70 liter in:') Ben even vergeten welke auto het was.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:59 schreef Viezze het volgende:
Mijn record is iets van 140 euro op één dag getankt
Auto die ik ophaalde moest afgetankt worden afgeleverd en was leeg bij ophalen, daar ging dus totaal al voor 100 euro in. Dan ben je blij met een tankpas
Ben wel benieuwd wat je nu gaat doen, of heb ik dat al gemist?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:46 schreef Franknfurter het volgende:Ik ga vanmiddag beginnen bij m'n nieuwe baantje, ben benieuwd!
Ja dan kun je gewoon niet rijdenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:24 schreef joppie_saus het volgende:
Zo, net even bijna de koppelingsplaten van mijn auto eruit gebrand. Stond in de parkeergarage, reed de helling naar boven op toen ik ineens moest remmen voor een auto voor mij. Uit stilstand weggekomen met 7000rpm en een flinke stankgeur in de auto
Oh ik weet niet of ik het heb verteld maar ik ga bij een sushizaak hier om de hoek werken. Kan er meer verdienen dan bij EW en heb ook een regelmatiger inkomen dan. Mag telefoontjes aannemen, koks orders geven en de 16-jarige scooterbroekies wegsturenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:16 schreef S-RS het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat je nu gaat doen, of heb ik dat al gemist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |