Ook bij AR niet. Dus 2 uur van je eigen tijd.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:17 schreef Jieuwst het volgende:
Ik heb hier volgens mij wel eens gelezen dat de reistijd van en naar de vestiging voor vestigingswerk bij EW niet uitbetaald wordt, weet iemand hoe dit bij AR zit? Moet toch 2x een uurtje reizen
Oh, das dan wel weer jammer..quote:Op maandag 12 maart 2012 19:35 schreef Zombiehoofd het volgende:
[..]
Ook bij AR niet. Dus 2 uur van je eigen tijd.
Tijdens het auto rijden praat ik nooit. Bij mij is het regel bek dicht muziek op 100 en anders stap je maar weer fijn uitquote:Op maandag 12 maart 2012 22:56 schreef DrSnuggle het volgende:Prima, als ik maar een leuk gesprek kan hebben en geen doodse stiltes heb in de auto. ^^
Serieus, je radio aan? Maar dat mag toch niet met een klant achter in de auto, of vinden de meeste het geen probleem?quote:Op maandag 12 maart 2012 23:00 schreef S-RS het volgende:
[..]
Tijdens het auto rijden praat ik nooit. Bij mij is het regel bek dicht muziek op 100 en anders stap je maar weer fijn uit
Maar daarvoor ben je ook autist.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:00 schreef S-RS het volgende:
[..]
Tijdens het auto rijden praat ik nooit. Bij mij is het regel bek dicht muziek op 100 en anders stap je maar weer fijn uit
Haha, dat is echt een nadeel van privéchauffeur, je moet je zo netjes gedragen.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:05 schreef joppie_saus het volgende:
Wel als je hiker bent
Of als je privé rijdt.
Ik vind dat ding vrij belabberd rijden moet ik zeggen, al hielp het niet echt dat hij in mijn geval ook nog ondergemotoriseerd was.quote:de auto is een Citroen C5
Hiken, ideaal. Auto's lekker uitproberen en doen wat ik wil.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:18 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Haha, dat is echt een nadeel van privéchauffeur, je moet je zo netjes gedragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |