Die emotie is gewoon frustratie vanwege hun verbale onkunde. Beetje vergelijkbaar met die Top Oss Rotterdammert...kwam niet uit z'n woorden en het eindigde in gebrul waar een roodbil-baviaan nog trots op kan zijn.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Komt op mandit zijn niet de meest snuggeren maar wel vol passie en emotie.
Dat je zoiets direct na de wedstrijd roept ok, maar een dag erna zou je toch weer teruggekeerd moeten zijn in het rijk der beschaafden.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Komt op mandit zijn niet de meest snuggeren maar wel vol passie en emotie.
Op een bepaald moment wil hij een argument formuleren maar 't lukt 'm niet.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die emotie is gewoon frustratie vanwege hun verbale onkunde. Beetje vergelijkbaar met die Top Oss Rotterdammert...kwam niet uit z'n woorden en het eindigde in gebrul waar een roodbil-baviaan nog trots op kan zijn.
Ja, neee, maar, dus...[ afbeelding ]
Hoezo onnodige topictitel? Het is toch precies wat nu speelt in de voetballerij?quote:Op maandag 12 maart 2012 15:40 schreef VcrAux het volgende:
Onnodige topictitel voornamelijk omdat dit Psv waarschijnlijk alleen maar uitkomt. Ik geloof niet snel in een schokeffect maar denk dat deze trainerswissel wel wat zal uithalen dit weekend iig.
Actueel, spitsvondig en humoristisch.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hoezo onnodige topictitel? Het is toch precies wat nu speelt in de voetballerij?
Uhm, het was na de wedstrijd.. tegen NAC? Ze stonden na die wedstrijd op de Herdgang de bus op te wachten.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat je zoiets direct na de wedstrijd roept ok, maar een dag erna zou je toch weer teruggekeerd moeten zijn in het rijk der beschaafden.
Nee meer dat je na een dag nog zo'n figuur verdedigd is nogalquote:Op maandag 12 maart 2012 15:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Uhm, het was na de wedstrijd.. tegen NAC? Ze stonden na die wedstrijd op de Herdgang de bus op te wachten.
Kreeg medelijden met Rutten. Ogen gesloten alleen in de bus niet meer wetende wat te moeten doen en dan ook nog een uur later een stel randdebielen te woord moeten staan.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hoezo onnodige topictitel? Het is toch precies wat nu speelt in de voetballerij?
Excuses, ik kan geen filmpjes kijken hier en dacht dat ze het vandaag nogmaals hadden geroepen.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Uhm, het was na de wedstrijd.. tegen NAC? Ze stonden na die wedstrijd op de Herdgang de bus op te wachten.
Precies. En waarom wordt die gast er eigenlijk uitgegooid?quote:Op maandag 12 maart 2012 15:43 schreef VcrAux het volgende:
[..]
Kreeg medelijden met Rutten. Ogen gesloten alleen in de bus niet meer wetende wat te moeten doen en dan ook nog een uur later een stel randdebielen te woord moeten staan.
Mjah ach, leuk toneelspel in die bus. Vind het een sssssssympathieke vent verder maargoed. Hij kon het tij niet meer keren.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:43 schreef VcrAux het volgende:
[..]
Kreeg medelijden met Rutten. Ogen gesloten alleen in de bus niet meer wetende wat te moeten doen en dan ook nog een uur later een stel randdebielen te woord moeten staan.
Achja, hij durft in ieder geval de supporters te woord te staan. Bij Feyenoord sturen ze dan meestal Gerard Meijer naar buiten, dat is pas zieligquote:Op maandag 12 maart 2012 15:43 schreef VcrAux het volgende:
[..]
Omdat ze bij PSV nog steeds denken véle malen meer kwaliteit te hebben dan een - ik noem maar wat - Twente, Feijenoord, AZ, Ajax, Heerenveen. En dat is dus gewoon niet zo.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Precies. En waarom wordt die gast er eigenlijk uitgegooid?Het is toch niet dat hij enorm onlogische dingen doet?
Verbeek deed het wel zelfquote:Op maandag 12 maart 2012 15:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Achja, hij durft in ieder geval de supporters te woord te staan. Bij Feyenoord sturen ze dan meestal Gerard Meijer naar buiten, dat is pas zielig
Als ze alles stiekem met 1-0 hadden gewonnen zoals in het verleden, had je niemand gehoord (behalve ons, met gezeik over lelijk voetbal). Fred heeft inderdaad gewoon de pech dat zijn verdediging hem keihard laat vallen.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Precies. En waarom wordt die gast er eigenlijk uitgegooid?Het is toch niet dat hij enorm onlogische dingen doet?
De actie van de supporters vond ik juist theatraal 'Kijk ons eens boos zijn' hoe Rutten het interview met Humberto afkapte en zich excuseerde kwam op mij wel oprecht over al complete moedeloosheid.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mjah ach, leuk toneelspel in die bus. Vind het een sssssssympathieke vent verder maargoed. Hij kon het tij niet meer keren.
Waar is dat interview te zien?quote:Op maandag 12 maart 2012 15:46 schreef VcrAux het volgende:
[..]
De actie van de supporters vond ik juist theatraal 'Kijk ons eens boos zijn' hoe Rutten het interview met Humberto afkapte en zich excuseerde kwam op mij wel oprecht over al complete moedeloosheid.
Ja, alleen hebben ze daar én de Keeper niet voor (Gomes) én de verdediger niet voor (Alex). Ze zijn nu een beetje het Ajax eerste seizoenshelft onder Jol: veel scorend vermogen, maar een verdediging waar mijn kleine zusje doorheen huppelt.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als ze alles stiekem met 1-0 hadden gewonnen zoals in het verleden, had je niemand gehoord (behalve ons, met gezeik over lelijk voetbal). Fred heeft inderdaad gewoon de pech dat zijn verdediging hem keihard laat vallen.
Hij presteert ondermaats, snap sowieso niet waarom hij gehaald werd destijds.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik snap 't eigenlijk wel. Is gewoon een prima trainer, zeker voor een club als PSV (gemoedelijker etc.). Dat zoals HMF zegt z'n verdediging belachelijk slecht is, is eigenlijk het/zijn probleem.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:47 schreef Nober het volgende:
[..]
Hij presteert ondermaats, snap sowieso niet waarom hij gehaald werd destijds.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |