abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 maart 2012 @ 12:54:08 #51
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_109603587
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2012 12:41 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Ik vind dat GS artikel verdomde lastig te lezen en ik zie alleen iets van een nuance argument. Kinnegen zei dus niks verkeerds in zijn column

Ik ben reuze benieuwd wat jij nu bedoelt in je beide postings
Je hebt moeite door de stijlvols van GeenStijl heen te prikken? |:(

Kinneging voert een voorbeeld aan om Powned zwart te maken, maar het voorbeeld komt geheel niet uit de koker van Powned. Een behoorlijk zwaktebod.
Life is what you make it.
pi_109603939
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2012 12:54 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Je hebt moeite door de stijlvols van GeenStijl heen te prikken? |:(
Logisch, wat een slecht geschreven humorloze schrijfstijl heeft die aardappeleter. Een hakkelend broddelwerkje, met als conclusie dat de IJzervretende Intellectueel de plank missloeg omdat hij refereerde aan wat bijzaakjes die niet zouden kloppen.

Nee, sorry, ik ben geen fan van de collegezaalkolos maar nu moet ik toch toegeven dat de opmerking van de schrijver van dit stukje overkomt als zielig gejengel omdat Professor Pakslaag de datum van de genoemde opname verkeerd had.
  woensdag 28 maart 2012 @ 13:11:05 #53
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_109604111
En dan wordt 'de GeenStijl- lezer' weg gezet als kritiekloze fanboy.
Een item toeschrijven aan een compleet andere organisatie is wel iets bonter dan een foutieve datering.
  woensdag 28 maart 2012 @ 13:13:43 #54
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_109604191
Importbruidje. Puhlease, sneue gastjes. Hierrrr. Daarrr. En toen werd ik twaalf en zei ik heel hard 'neuken'!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_109604195
quote:
10s.gif Op woensdag 28 maart 2012 13:11 schreef Schanulleke het volgende:
Een item toeschrijven aan een compleet andere organisatie is wel iets bonter dan een foutieve datering.
Nu doe je het zelf? Compleet andere organisatie?
Zo beschrijft powned zichzelf niet eens, integendeel. Zou ook wel raar zijn, het zijn allemaal dezelfde persoontjes
  woensdag 28 maart 2012 @ 13:42:06 #56
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_109605362
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 13:13 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Nu doe je het zelf? Compleet andere organisatie?
Zo beschrijft powned zichzelf niet eens, integendeel. Zou ook wel raar zijn, het zijn allemaal dezelfde persoontjes

Nee.

Compleet andere organisatie.
GeenStijl laat geen mogelijkheid onbenut om dat te benadrukken.
pi_109606132
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2012 13:42 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Nee.

Compleet andere organisatie.
GeenStijl laat geen mogelijkheid onbenut om dat te benadrukken.
Ok grappig.

PowNed brengt hiervoor de juiste ervaring mee. Voortgekomen uit de succesvolle weblog GeenStijl is PowNed een integraal onderdeel van de netwerkgeneratie. GeenStijl pikte de mediarevolutie feilloos op. En slaagde erin dankzij het sterk grensverleggende en actuele karakter een bepalende factor te worden in maatschappelijke discussies. GeenStijl bewijst bijvoorbeeld dat jongeren wel degelijk geïnteresseerd zijn in politiek, nieuws en actualiteiten. Als je ze maar op de juiste manier aanspreekt.

PowNed wil dezelfde rol spelen in het publieke omroepbestel. Vertaald naar een stijl die ook werkt voor TV en radio. Maar voor dezelfde doelgroep en met dezelfde speerpunten. Tendentieus, ongefundeerd en nodeloos kwetsend? Nee, maar wel rauw, provocerend, intelligent en dwars, ongecensureerd.

Het produceren van programmas smaakte naar meer. Daarom werd op 7 januari 2009 een eigen publieke omroep gestart, PowNed genaamd

Sorry maar zijn ze echt anders? En de Rutger Castricum en die Dominique Weesie van powned zijn ook anders?
pi_109606300
quote:
9s.gif Op woensdag 28 maart 2012 13:13 schreef Copycat het volgende:
En toen werd ik twaalf en zei ik heel hard 'neuken'!
Toen pas? Braverik!
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  woensdag 28 maart 2012 @ 14:08:39 #59
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_109606565
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 13:59 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Ok grappig.

PowNed brengt hiervoor de juiste ervaring mee. Voortgekomen uit de succesvolle weblog GeenStijl is PowNed een integraal onderdeel van de netwerkgeneratie. GeenStijl pikte de mediarevolutie feilloos op. En slaagde erin dankzij het sterk grensverleggende en actuele karakter een bepalende factor te worden in maatschappelijke discussies. GeenStijl bewijst bijvoorbeeld dat jongeren wel degelijk geïnteresseerd zijn in politiek, nieuws en actualiteiten. Als je ze maar op de juiste manier aanspreekt.

PowNed wil dezelfde rol spelen in het publieke omroepbestel. Vertaald naar een stijl die ook werkt voor TV en radio. Maar voor dezelfde doelgroep en met dezelfde speerpunten. Tendentieus, ongefundeerd en nodeloos kwetsend? Nee, maar wel rauw, provocerend, intelligent en dwars, ongecensureerd.

Het produceren van programmas smaakte naar meer. Daarom werd op 7 januari 2009 een eigen publieke omroep gestart, PowNed genaamd

Sorry maar zijn ze echt anders? En de Rutger Castricum en die Dominique Weesie van powned zijn ook anders?
Zit je nou te trollen?
pi_109606757
Ik zit blijkbaar itt jou te weinig op geenstijl en kijk te weinig pownews

Ah fck ik heb meer dan 6 woorden gebruikt, sorry. Fijne middag nog
pi_109606803
Best een goed weblog, dat geenstijl. Ze weten altijd weer met onthullende berichten te komen.

^O^
  woensdag 28 maart 2012 @ 14:22:32 #62
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_109607126
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 14:13 schreef opgebaarde het volgende:
Ik zit blijkbaar itt jou te weinig op geenstijl en kijk te weinig pownews

Ah fck ik heb meer dan 6 woorden gebruikt, sorry. Fijne middag nog
Je meent echt dat het voortkomen uit de ene organisatie automatisch betekent dat nieuwe organisatie hetzelfde is?
Als iemand BNN erbij sleept om een punt over Veronica te maken, dan vind jij dat wel passend?
pi_109607536
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2012 14:22 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Je meent echt dat het voortkomen uit de ene organisatie automatisch betekent dat nieuwe organisatie hetzelfde is?
Als iemand BNN erbij sleept om een punt over Veronica te maken, dan vind jij dat wel passend?
Ok troll, veel plezier
pi_109607691
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2012 14:22 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Meestal wel. Maar niet in het geval van Powned/GeenStijl.

Tenzij het postief kan uitwerken, dan weer wel. Maar nu gaat het om iets negatiefs, dus heeft het niks met elkaar te maken.
  woensdag 28 maart 2012 @ 14:37:32 #65
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_109607789
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 14:31 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Ok troll, veel plezier
De argumenten zijn op?
pi_109607856
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2012 14:37 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

De argumenten zijn op?
Argumenten? In een GeenStijl/PowNed topic?

Doe niet zo raar.
  woensdag 28 maart 2012 @ 14:44:38 #67
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_109608043
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 14:39 schreef Ulx het volgende:

[..]

Argumenten? In een GeenStijl/PowNed topic?

Doe niet zo raar.
Je kan altijd nog een reddingspoging ondernemen door te proberen het in het belachelijke te trekken.
pi_109608259
quote:
14s.gif Op woensdag 28 maart 2012 14:44 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Je kan altijd nog een reddingspoging ondernemen door te proberen het in het belachelijke te trekken.
Hoezo?

www.geenstijl.nl: Tendentieus, Ongefundeerd en Nodeloos Kwetsend.

Staat gewoon op hun homepage in het logo.
  woensdag 28 maart 2012 @ 15:01:49 #69
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_109608701
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 14:50 schreef Ulx het volgende:

[..]

Hoezo?

www.geenstijl.nl: Tendentieus, Ongefundeerd en Nodeloos Kwetsend.

Staat gewoon op hun homepage in het logo.
Je bent een beetje de weg kwijtgeraakt in deze discussie. Net als Kinneging denk je inmiddels dat het over GeenStijl gaat.
pi_109608977
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2012 15:01 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Je bent een beetje de weg kwijtgeraakt in deze discussie. Net als Kinneging denk je inmiddels dat het over GeenStijl gaat.
Eh, nee hoor.

Castricum werkt bij Powned. Ik was niet degene die artikeltjes van GeenStijl hier ging posten. Dat was jij.
  woensdag 28 maart 2012 @ 15:13:04 #71
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_109609125
Artikeltjes die over de discussie gingen inderdaad. Dat maakt dit geen GS topic en dus heeft het motto van GS er niets mee te maken.
pi_109610053
quote:
10s.gif Op woensdag 28 maart 2012 15:13 schreef Schanulleke het volgende:
Artikeltjes die over de discussie gingen inderdaad. Dat maakt dit geen GS topic en dus heeft het motto van GS er niets mee te maken.
Natuurlijk wel. Ze geven zelf al aan dat ze ongefundeerd bezig zijn. Dus moet ik dan ineens gaan geloven dat ze dit keer iets schrijven wat wel klopt? Nou nee hoor.
Maar dan nog: Het blijft slecht geschreven onsamenhangend gejammer over wat lullige bijzaken. Of ze het nou zelf hebben verzonnen of niet is niet eens relevant. Het is gehuil en vingerwijzen achteraf.
  woensdag 28 maart 2012 @ 15:50:44 #73
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_109610638
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 15:36 schreef Ulx het volgende:

[..]

Natuurlijk wel. Ze geven zelf al aan dat ze ongefundeerd bezig zijn. Dus moet ik dan ineens gaan geloven dat ze dit keer iets schrijven wat wel klopt? Nou nee hoor.
Maar dan nog: Het blijft slecht geschreven onsamenhangend gejammer over wat lullige bijzaken. Of ze het nou zelf hebben verzonnen of niet is niet eens relevant. Het is gehuil en vingerwijzen achteraf.
Als de argumenten op zijn is dat inderdaad het veiligste standpunt.
pi_109614214
quote:
2s.gif Op woensdag 28 maart 2012 15:50 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Als de argumenten op zijn is dat inderdaad het veiligste standpunt.
Nee, als de argumenten op zijn is dit inderdaad het veiligste standpunt.
pi_109640661
quote:
10s.gif Op woensdag 28 maart 2012 13:11 schreef Schanulleke het volgende:

Terecht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')