Je hebt moeite door de stijlvols van GeenStijl heen te prikken?quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:41 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik vind dat GS artikel verdomde lastig te lezen en ik zie alleen iets van een nuance argument. Kinnegen zei dus niks verkeerds in zijn column
Ik ben reuze benieuwd wat jij nu bedoelt in je beide postings
Logisch, wat een slecht geschreven humorloze schrijfstijl heeft die aardappeleter. Een hakkelend broddelwerkje, met als conclusie dat de IJzervretende Intellectueel de plank missloeg omdat hij refereerde aan wat bijzaakjes die niet zouden kloppen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:54 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Je hebt moeite door de stijlvols van GeenStijl heen te prikken?![]()
Nu doe je het zelf? Compleet andere organisatie?quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:11 schreef Schanulleke het volgende:
En dan wordt 'de GeenStijl- lezer' weg gezet als kritiekloze fanboy.
Een item toeschrijven aan een compleet andere organisatie is wel iets bonter dan een foutieve datering.
Nee.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:13 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nu doe je het zelf? Compleet andere organisatie?
Zo beschrijft powned zichzelf niet eens, integendeel. Zou ook wel raar zijn, het zijn allemaal dezelfde persoontjes
Ok grappig.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:42 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Nee.
Compleet andere organisatie.
GeenStijl laat geen mogelijkheid onbenut om dat te benadrukken.
Toen pas? Braverik!quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:13 schreef Copycat het volgende:
En toen werd ik twaalf en zei ik heel hard 'neuken'!
Zit je nou te trollen?quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:59 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ok grappig.
PowNed brengt hiervoor de juiste ervaring mee. Voortgekomen uit de succesvolle weblog GeenStijl is PowNed een integraal onderdeel van de netwerkgeneratie. GeenStijl pikte de mediarevolutie feilloos op. En slaagde erin dankzij het sterk grensverleggende en actuele karakter een bepalende factor te worden in maatschappelijke discussies. GeenStijl bewijst bijvoorbeeld dat jongeren wel degelijk geïnteresseerd zijn in politiek, nieuws en actualiteiten. Als je ze maar op de juiste manier aanspreekt.
PowNed wil dezelfde rol spelen in het publieke omroepbestel. Vertaald naar een stijl die ook werkt voor TV en radio. Maar voor dezelfde doelgroep en met dezelfde speerpunten. Tendentieus, ongefundeerd en nodeloos kwetsend? Nee, maar wel rauw, provocerend, intelligent en dwars, ongecensureerd.
Het produceren van programmas smaakte naar meer. Daarom werd op 7 januari 2009 een eigen publieke omroep gestart, PowNed genaamd
Sorry maar zijn ze echt anders? En de Rutger Castricum en die Dominique Weesie van powned zijn ook anders?
Je meent echt dat het voortkomen uit de ene organisatie automatisch betekent dat nieuwe organisatie hetzelfde is?quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:13 schreef opgebaarde het volgende:
Ik zit blijkbaar itt jou te weinig op geenstijl en kijk te weinig pownews
Ah fck ik heb meer dan 6 woorden gebruikt, sorry. Fijne middag nog
Ok troll, veel plezierquote:Op woensdag 28 maart 2012 14:22 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Je meent echt dat het voortkomen uit de ene organisatie automatisch betekent dat nieuwe organisatie hetzelfde is?
Als iemand BNN erbij sleept om een punt over Veronica te maken, dan vind jij dat wel passend?
Meestal wel. Maar niet in het geval van Powned/GeenStijl.quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:22 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Je meent echt dat het voortkomen uit de ene organisatie automatisch betekent dat nieuwe organisatie hetzelfde is?
Als iemand BNN erbij sleept om een punt over Veronica te maken, dan vind jij dat wel passend?
Je kan altijd nog een reddingspoging ondernemen door te proberen het in het belachelijke te trekken.quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:39 schreef Ulx het volgende:
[..]
Argumenten? In een GeenStijl/PowNed topic?
Doe niet zo raar.
Hoezo?quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:44 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Je kan altijd nog een reddingspoging ondernemen door te proberen het in het belachelijke te trekken.
Je bent een beetje de weg kwijtgeraakt in deze discussie. Net als Kinneging denk je inmiddels dat het over GeenStijl gaat.quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:50 schreef Ulx het volgende:
[..]
Hoezo?
www.geenstijl.nl: Tendentieus, Ongefundeerd en Nodeloos Kwetsend.
Staat gewoon op hun homepage in het logo.
Eh, nee hoor.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:01 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Je bent een beetje de weg kwijtgeraakt in deze discussie. Net als Kinneging denk je inmiddels dat het over GeenStijl gaat.
Natuurlijk wel. Ze geven zelf al aan dat ze ongefundeerd bezig zijn. Dus moet ik dan ineens gaan geloven dat ze dit keer iets schrijven wat wel klopt? Nou nee hoor.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:13 schreef Schanulleke het volgende:
Artikeltjes die over de discussie gingen inderdaad. Dat maakt dit geen GS topic en dus heeft het motto van GS er niets mee te maken.
Als de argumenten op zijn is dat inderdaad het veiligste standpunt.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:36 schreef Ulx het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Ze geven zelf al aan dat ze ongefundeerd bezig zijn. Dus moet ik dan ineens gaan geloven dat ze dit keer iets schrijven wat wel klopt? Nou nee hoor.
Maar dan nog: Het blijft slecht geschreven onsamenhangend gejammer over wat lullige bijzaken. Of ze het nou zelf hebben verzonnen of niet is niet eens relevant. Het is gehuil en vingerwijzen achteraf.
Nee, als de argumenten op zijn is dit inderdaad het veiligste standpunt.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:50 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Als de argumenten op zijn is dat inderdaad het veiligste standpunt.
Terecht.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:11 schreef Schanulleke het volgende:
En dan wordt 'de GeenStijl- lezer' weg gezet als kritiekloze fanboy.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |