Dat tevroeggeboren kindje waar ik het onlangs over had...daarbij waren de vliezen gebruiken, vruchtwater weg...later is dat weer aangevuld. Dus het kán wel maar zal wel afhangen van de situatie.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:15 schreef Soempie het volgende:
Kan het zijn dat de hoeveelheid vruchtwater samenhangt met het ziek zijn? Dat het straks gewoon wat bijtrekt?
Dat betekent niet dat een moeder gelijk álles weet over zwangerschappenquote:Op maandag 12 maart 2012 13:16 schreef Etcetera het volgende:
Ik begreep altijd dat als het op is, het op is![]()
Zeg, wie is hier nou zwanger geweest, jij of ik Soemp
Dan hoop ik voor je dat ze het anders op kunnen lossenquote:Op maandag 12 maart 2012 13:16 schreef Soempie het volgende:
LB, ik werk wel gewoon die ene maand. Als ze me tenminste inplannen.
Vruchtwater wordt constant aangemaakt.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:16 schreef Etcetera het volgende:
Ik begreep altijd dat als het op is, het op is![]()
Zeg, wie is hier nou zwanger geweest, jij of ik Soemp
Ik moet wel, want ik moet de opvang betalen.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:18 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat ze het anders op kunnen lossenOok niet leuk als je stopt met werken omdat je zo opziet tegen het achterlaten van je kind, maar dat dan voor een maand nog wel moet doen
Sinds vandaag geen extra zuurstof meer e.d. Was van het weekend wel angst voor een infectie, maar ik begreep dat die er toch niet was. Zijn af en toe wat terugvallen maar het gaat over het algemeen behoorlijk goed.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:17 schreef Soempie het volgende:
Hoe is het nu met dat kindje, Nem? Laatste wat ik van je hoorde is dat je het geboortekaartje kreeg.
Maar voorlopig nog wel in het ziekenhuis? In elk geval lijkt het dus wel helemaal goed te komen..quote:Op maandag 12 maart 2012 13:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Sinds vandaag geen extra zuurstof meer e.d. Was van het weekend wel angst voor een infectie, maar ik begreep dat die er toch niet was. Zijn af en toe wat terugvallen maar het gaat over het algemeen behoorlijk goed.
Anders ziekenhuis al een tijdjequote:Op maandag 12 maart 2012 13:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Maar voorlopig nog wel in het ziekenhuis? In elk geval lijkt het dus wel helemaal goed te komen..
Bijzonder hoorquote:Op maandag 12 maart 2012 13:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Sinds vandaag geen extra zuurstof meer e.d. Was van het weekend wel angst voor een infectie, maar ik begreep dat die er toch niet was. Zijn af en toe wat terugvallen maar het gaat over het algemeen behoorlijk goed.
Inderdaad...quote:Op maandag 12 maart 2012 13:22 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Bijzonder hoorStel je voor dat dat kindje straks mee naar huis mag, wat een overwinning dan
Ja ze zijn ook wel erg blij dat het er nu zo voor staat.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:22 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Bijzonder hoorStel je voor dat dat kindje straks mee naar huis mag, wat een overwinning dan
Oh, okéquote:Op maandag 12 maart 2012 13:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Vruchtwater wordt constant aangemaakt.Zelfs als je vliezen al gebroken zijn wordt het nog aangemaakt. Maar ik weet dus niet of de hoeveelheid onder invloed van ziekte minder kan worden en dan weer meer?
Ik heb al 4 eenheden.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:07 schreef B.ertha het volgende:
Pssst, verstand kopen?
Ik heb twee eenheden in de aanbieding
Ja, is ook zo, maar wel jammer als je daardoor dus niet in aanmerking komt...quote:Op maandag 12 maart 2012 13:51 schreef Etcetera het volgende:
Ze ondersteunden lokale werkgelegenheid, is toch mooi
Je komt wel in aanmerking. Alleen de kans is klein(er)quote:Op maandag 12 maart 2012 14:10 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, is ook zo, maar wel jammer als je daardoor dus niet in aanmerking komt...
Nou zag ik al dat het op oproepbasis is, dus da's niet heel interessant gelukkig.
Klopt, ik weet nu zo'n beetje hoeveel sollicitaties er op dit soort vacatures komen, en als er daarvan 1 uit de omgeving komt, val ik al af.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je komt wel in aanmerking. Alleen de kans is klein(er)
quote:Op maandag 12 maart 2012 14:27 schreef Nembrionic het volgende:
Kaartje Motel Mozaique ook in de pocket
Dat zal vast geen F5-werk met wachtbalken en terugspringen naar de startpagina geweest zijn...quote:Op maandag 12 maart 2012 14:24 schreef Nembrionic het volgende:
Zo, kaartje voor Dry the River in de pocket
Neequote:Op maandag 12 maart 2012 14:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Dat zal vast geen F5-werk met wachtbalken en terugspringen naar de startpagina geweest zijn...
Oh, dat is minder. En een kopie opvragen redt je ook niet voor die tijd.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:44 schreef Greenpeas het volgende:
Ik heb woensdag een sollicitatie maar kan mijn diploma nog nergens vinden, lekker handig....
Wat is dat nou weer voor een achterlijk plan?quote:Op maandag 12 maart 2012 14:49 schreef Etcetera het volgende:
Zo, stufi van de master gaat vervallen per 1 september.
Maar wel weet ik het hoevel geld voor ontwikkelingshulp (geld wat uiteindelijk toch maar bij de elite van dat land terecht komt) in andere landen blijven pompen.. De regering weet goed waar de prioriteiten liggen..quote:Op maandag 12 maart 2012 14:54 schreef Etcetera het volgende:
Eentje die geld moet opleveren vermoed ik
quote:''We mogen best wat meer van studenten vragen'', aldus Zijlstra. ''Zij plukken straks immers de vruchten van hun studie, die ook na invoering van het sociaal leenstelsel voor het overgrote deel wordt betaald door de overheid, de belastingbetaler dus.''
Het is verdomme wel zuur om dit te lezen terwijl ik naar lullige receptionistenbaantjes zit te zoeken.quote:Studenten krijgen hun investering terug, aldus Zijlstra. Studenten die een mastergraad hebben behaald verdienen gemiddeld twee keer zoveel als mensen met een diploma uit het mbo en anderhalf keer zoveel als een hbo-bachelor.
Als studenten met een master zoveel meer verdienen (en dus meer belasting betalen) zou je toch juist zoveel mogelijk afgestudeerde masters willen hebben?quote:Op maandag 12 maart 2012 15:02 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
[..]
Het is verdomme wel zuur om dit te lezen terwijl ik naar lullige receptionistenbaantjes zit te zoeken.
Lijkt mij ook.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als studenten met een master zoveel meer verdienen (en dus meer belasting betalen) zou je toch juist zoveel mogelijk afgestudeerde masters willen hebben?
Ja maar jij hebt toch wel een heel specifieke richting gekozen.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:02 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
[..]
Het is verdomme wel zuur om dit te lezen terwijl ik naar lullige receptionistenbaantjes zit te zoeken.
Er staat 'gemiddeld twee keer zoveel', want het gaat uiteraard maar om een aantal beroepsgroepen waarin je zoveel verdient.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als studenten met een master zoveel meer verdienen (en dus meer belasting betalen) zou je toch juist zoveel mogelijk afgestudeerde masters willen hebben?
Ik zit nou al in de stress over hoe ik ooit die langstudeerboeta ga betalen.. Aan een master denk ik nog helemaal niet..quote:Op maandag 12 maart 2012 15:18 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb geen master, en ik denk ook niet dat ik die nog ga halen
Het wordt een jongen en jullie noemen hem Dick?quote:
LB, kreeg jij ook zo'n hekel aan je afstudeerscriptie als ik nu heb?quote:
Ik weet niet hoe lang jij er al mee bezig bent, maar in de 3 jaar dat ik aan het scriptieschrijven ben geweest heb ik een vrij diepe haat tegen die bezigheid gekweekt jaquote:Op maandag 12 maart 2012 17:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
LB, kreeg jij ook zo'n hekel aan je afstudeerscriptie als ik nu heb?
Ik kan me ook niet voorstellen dat ze een goede reden heeft eerlijk gezegd... Al helemaal niet gezien het al best wel laat in de dag is bij jullie.quote:Op maandag 12 maart 2012 17:15 schreef LadyBlack het volgende:
Nou da's inderdaad niet leuk PSzal vast een goeie reden voor zijn, maar ik kan er nu geen bedenken.
Hopelijk werkt je antibiotica snelBen je wel op reis of thuisgebleven? Ik heb het dit weekend maar half meegekregen ivm familieweekend.
Ik ben er aanzienlijk minder lang mee bezig dan jij (en dat zal ook niet gaan gebeuren), maar heb er al best wel genoeg van. Ik had laatst een eerste versie gestuurd naar mijn begeleidende docent. Plotseling zijn de goedgekeurde deelvragen niet goed genoeg meer en is er een hoop 'dit is te kort, dat is te lang, dit moet eruit, waarom staat dat er niet in'. Het moet specifieker op sommige gedeelten, ergens mag ik liever niet een vervoeging van 'parsen' gebruiken maar een stuk verderop moet ik gewoon maar volstaan met het erin knallen van een formule. Blweghquote:Op maandag 12 maart 2012 17:18 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang jij er al mee bezig bent, maar in de 3 jaar dat ik aan het scriptieschrijven ben geweest heb ik een vrij diepe haat tegen die bezigheid gekweekt ja![]()
De scriptie zelf, of eigenlijk het onderwerp, vind ik nog steeds fantastisch
Oh, dat is wel lullig ja, als de eisen gaandeweg veranderenquote:Op maandag 12 maart 2012 17:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ben er aanzienlijk minder lang mee bezig dan jij (en dat zal ook niet gaan gebeuren), maar heb er al best wel genoeg van. Ik had laatst een eerste versie gestuurd naar mijn begeleidende docent. Plotseling zijn de goedgekeurde deelvragen niet goed genoeg meer en is er een hoop 'dit is te kort, dat is te lang, dit moet eruit, waarom staat dat er niet in'. Het moet specifieker op sommige gedeelten, ergens mag ik liever niet een vervoeging van 'parsen' gebruiken maar een stuk verderop moet ik gewoon maar volstaan met het erin knallen van een formule. Blwegh
Degene die mijn scriptievoorstel heeft goedgekeurd is niet mijn begeleidende docent... handig he?quote:Op maandag 12 maart 2012 17:44 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh, dat is wel lullig ja, als de eisen gaandeweg veranderen
quote:Op maandag 12 maart 2012 17:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Degene die mijn scriptievoorstel heeft goedgekeurd is niet mijn begeleidende docent... handig he?
Ik heb geen idee en het maakt me ook niet zoveel uit. Uiteindelijk beoordeelt de begeleidende docent de scriptie, dus moet zij het er mee eens zijn. Ze heeft over het algemeen ook wel gelijk, maar het zorgt er niet voor dat ik nu denk 'laat ik weer eens lekker aan mijn scriptie gaan'quote:Op maandag 12 maart 2012 17:49 schreef Soempie het volgende:
[..]![]()
En het overdragen is dan dus ook niet zorgvuldig gebeurd?
Die kan het waarschijnlijk nog minder schelenquote:Op maandag 12 maart 2012 17:48 schreef Soempie het volgende:
Dat is wel waardeloos HT. Niet netjes van degene die je feedback geeft.
PS, beterschap.En het is hier nu inderdaad bijna 6 uur 's avonds. Wel vreemd dat je moeder niet reageert? Of gebeurt dat vaker? Misschien je vader of broertje een berichtje sturen?
Van allesquote:Op maandag 12 maart 2012 14:27 schreef LadyBlack het volgende:
Wat voor werk doe jij bij je ouders eigenlijk MaJo?
Je krijgt toch nooit studiefinanciering als je een master doet? Je krijgt maar 4 jaar studiefinanciering en tegen de tijd dat je aan de master toe bent dan is de 4 jaar al lang voorbijquote:Op maandag 12 maart 2012 14:49 schreef Etcetera het volgende:
Zo, stufi van de master gaat vervallen per 1 september.
twitter:twarken twitterde op maandag 12-03-2012 om 19:13:07@RianneBB Spareribs?? maar... maar... een stronk broccoli is ook lekker hoor, vooral met een sausje!
reageer retweet
Ik bedenk net dat als je meteen naar de universiteit gaat dat je master dan binnen die 4 jaar valt, maar los voor je master kreeg je nooit studiefinancieringquote:Op maandag 12 maart 2012 19:19 schreef Etcetera het volgende:
Er was toch de mogelijkheid om ook stufi voor je master te krijgenIk heb me er nooit in verdiept hoor, was allang blij dat ik klaar was
twitter:twarken twitterde op maandag 12-03-2012 om 19:13:07@RianneBB Spareribs?? maar... maar... een stronk broccoli is ook lekker hoor, vooral met een sausje!
reageer retweet
![]()
![]()
quote:Op maandag 12 maart 2012 19:21 schreef Etcetera het volgende:
Toekomstige familiefoto van Mark & Gezin
[ afbeelding ]
Ik wilde al zeggen: hoe kan iets afgeschaft worden dat niet bestaatquote:Op maandag 12 maart 2012 19:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik bedenk net dat als je meteen naar de universiteit gaat dat je master dan binnen die 4 jaar valt, maar los voor je master kreeg je nooit studiefinanciering
Grappig dan dat iedereen valt over iets waar ze dus niets vanaf wetenquote:Op maandag 12 maart 2012 19:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik wilde al zeggen: hoe kan iets afgeschaft worden dat niet bestaat
Alsof dat iets nieuws isquote:Op maandag 12 maart 2012 19:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Grappig dan dat iedereen valt over iets waar ze dus niets vanaf weten
Ik bedoelde trouwens maar te zeggen dat jij zegt dat die SF er helemaal niet is..en dat ze die willen afschaffen. Ergo, er is wél een (vorm van) SF.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Grappig dan dat iedereen valt over iets waar ze dus niets vanaf weten
Ah dat wist ik nietquote:Op maandag 12 maart 2012 19:41 schreef Etcetera het volgende:
Op internet gevonden:
HBO-afgestudeerden, die een MSc-opleiding gaan volgen, hebben op basis van de wet op de studiefinanciering recht op een extra jaar prestatiebeurs, mits binnen 10 jaar na de start van de hbo-opleiding (met studiefinanciering van de IB-Groep).
Lijkt me relevant als dat nu helemaal verdwijnt.
Ik heb je zin 10x gelezen maar ik snap er echt helemaal niks vanquote:Op maandag 12 maart 2012 19:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik bedoelde trouwens maar te zeggen dat jij zegt dat die SF er helemaal niet is..en dat ze die willen afschaffen. Ergo, er is wél een (vorm van) SF.
Je zegt dat ze iets willen afschaffen dat er niet is, maar er wórdt iets afgeschaft, dus het is er op een of andere manierquote:Op maandag 12 maart 2012 19:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb je zin 10x gelezen maar ik snap er echt helemaal niks van![]()
Ah dan snap ik hem wel jaquote:Op maandag 12 maart 2012 19:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Je zegt dat ze iets willen afschaffen dat er niet is, maar er wórdt iets afgeschaft, dus het is er op een of andere manier
Ik gok zoiets
Dat varken heeft 114.865 keer getweetquote:Op maandag 12 maart 2012 19:19 schreef Etcetera het volgende:
Er was toch de mogelijkheid om ook stufi voor je master te krijgenIk heb me er nooit in verdiept hoor, was allang blij dat ik klaar was
reageer retweet
![]()
![]()
Ja.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Je zegt dat ze iets willen afschaffen dat er niet is, maar er wórdt iets afgeschaft, dus het is er op een of andere manier
Ik gok zoiets
quote:Op maandag 12 maart 2012 19:21 schreef Etcetera het volgende:
Toekomstige familiefoto van Mark & Gezin
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 maart 2012 20:49 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Het is rustig hier vanavond
quote:Op maandag 12 maart 2012 20:49 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Het is rustig hier vanavond
En dan ook nog van Rene van der Gijpquote:Op maandag 12 maart 2012 21:01 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik kom er net achter dat er schijnbaar een nummer met die titel bestaat
Met welke muziek heb je wel iets?quote:Op maandag 12 maart 2012 21:09 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik ben heel goed in het negeren van muziek waar ik niets mee heb
Sommige nummers kun je helaas niet omheenquote:Op maandag 12 maart 2012 21:09 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik ben heel goed in het negeren van muziek waar ik niets mee heb
Tegenwoordig bekend van Voetbal Internationalquote:
Wel hoorquote:Op maandag 12 maart 2012 21:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Sommige nummers kun je helaas niet omheen
Voetbal en alles eromheen kan ik uitstekend negerenquote:[..]
Tegenwoordig bekend van Voetbal International
Zo'n moment waar je muziekkennis je smaakt overstijgtquote:Op maandag 12 maart 2012 21:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Sommige nummers kun je helaas niet omheen
Je praat nu alleen vanuit WO perspectief hequote:Op maandag 12 maart 2012 21:10 schreef wyccie het volgende:
PS, beterschap. Ik lag gisteren al in bed!
Misschien is je moeder vergeten haar telefoon mee te nemen naar het werk?
Soempie: leuk dat je hebt besloten te stoppen met werken. Als je werk niet leuk is en je gewoon graag bij je kind wilt zijn is dit een goede zet! Wat een opluchting moet dat zijn om die stap te zetten.
Aan de andere kant is het natuurlijk ook wel begrijpelijk dat mensen zich erover verbazen. Tegenwoordig is het steeds minder gebruikelijk dat moeders full-time moeder zijn. Vooral omdat jij nog niet echt het werkzame leven (als in: het werk waar je voor hebt geleerd) kent, zullen ze zich afvragen of je niet later spijt zult krijgen dat je niet verder bent gegaan. Maar ik denk dat je behalve over de financiën ook daarover hebt nagedacht.
Over de stufi: vroeger kreeg je 4 jaar, 5 jaar (bepaalde technische studies) of 6 jaar (geneeskunde, tandheelkunde) voor je hele studie (dat was vóór de BaMa-structuur) en dat beslaat je hele studie, d.w.z. 1 jaar propedeuse, 3 jaar doctoraal. Tegenwoordig is dat dus anders opgebouwd: 3 jaar bachelor en het laatste verdiepingsjaar is de master. De stufi van het laatste jaar (in de voornoemde gevallen ook wel 2 jaar of 3 jaar) valt dus weg. Ok, is nog wat voor te zeggen: na je bachelor kun je aan het werk en als je echt verder wilt kun je dat ene jaartje nog wel bijlenen.
Ware het niet dat je bij geneeskunde gedwongen bent voor je masterte lenen omdat je na je bachelor gewoon helemaal niets kunt. En dan willen ze ook nog hun OV afpakken, dahaag co-schappen.
Mijn vraag ook?quote:Op maandag 12 maart 2012 21:13 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Voetbal en alles eromheen kan ik uitstekend negeren
Ik welquote:Op maandag 12 maart 2012 21:14 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb nog steeds geen volledig nummer van Rinus geluisterd
Hoe doe je dat danquote:Op maandag 12 maart 2012 21:13 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Wel hoor
[..]
Voetbal en alles eromheen kan ik uitstekend negeren
Precies jaquote:Op maandag 12 maart 2012 21:13 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Zo'n moment waar je muziekkennis je smaakt overstijgt
Nee, jouw vraag wordt geprocessedquote:
Mijn meneer doet niet aan voetbalquote:Op maandag 12 maart 2012 21:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoe doe je dat danSommige nummers word je mee doodgegooid, of je het nou wil of niet
Wat voetbal betreft: sinds ik met G. heb moet ik verplicht meekijken naar bepaalde dingen. Voor die tijd kende ik Rene van der Gijp ook niet
[..]
Precies ja
Ik ook nietquote:Op maandag 12 maart 2012 21:17 schreef MadMaster het volgende:
'Geef me hoop Yomanda' heb ik echt al decennia niet gehoord...
Hoe kom je er dan op? Vanwege Voetbal International? Waardeloos programma vind ik dat...quote:Op maandag 12 maart 2012 21:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ook nietIs echt een nummer van mijn jeugd
Nee ik las het in de muziek triviaquote:Op maandag 12 maart 2012 21:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe kom je er dan op? Vanwege Voetbal International? Waardeloos programma vind ik dat...
Ik kende vd Gijp ook niet, totdat we VI Oranje hier gingen kijken. Wat heb ik krom gelegen om die kerelquote:Op maandag 12 maart 2012 21:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoe doe je dat danSommige nummers word je mee doodgegooid, of je het nou wil of niet
Wat voetbal betreft: sinds ik met G. heb moet ik verplicht meekijken naar bepaalde dingen. Voor die tijd kende ik Rene van der Gijp ook niet
[..]
Precies ja
Heerlijk. Lekker neuzelen en bekvechten.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe kom je er dan op? Vanwege Voetbal International? Waardeloos programma vind ik dat...
Hij is ook de reden dat ik het wel leuk vind, lig ook steeds in een deukquote:Op maandag 12 maart 2012 21:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik kende vd Gijp ook niet, totdat we VI Oranje hier gingen kijken. Wat heb ik krom gelegen om die kerel
Dat lijkt me welquote:Op maandag 12 maart 2012 21:31 schreef Nembrionic het volgende:
Maar even voor de duidelijk: iedereen begrijpt wel dat het een cover is toch?
Zat jij toevallig op 21 oktober jongstleden naast Roel van Velzen of Pieter Jan Hagens in de Carré?quote:Op maandag 12 maart 2012 21:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
ik ben meer van rode lakquote:
Gijp trad ooit in een uitverkochte Thialf op. Kaarten werden echter niet verstrekt en het publiek was nergens te bekennen...quote:Op maandag 12 maart 2012 21:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hij is ook de reden dat ik het wel leuk vind, lig ook steeds in een deuk
tnxquote:
Daar ging ik vanuit ja, ik had in eerste instantie ook niet helemaal door dat je het over jezelf had.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:14 schreef MaJo het volgende:
Je praat nu alleen vanuit WO perspectief heHBO kreeg 4 jaar stufi, als je MBO deed en daarna HBO dan kreeg je de twee studies stufi (volgens mij nog steeds). Hoe hoger je opleiding, hoe minder lang stufi dus. Vond ik vrij oneerlijk toen ik na het HBO naar de universiteit ging
De lichtreflectie ziet er echt stoer uit.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die lichtreflectie lijkt wel geshopt.
Misschien dat het heel vroeger zo was maar de laatste 5 jaar in ieder geval nietquote:Op maandag 12 maart 2012 21:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Daar ging ik vanuit ja, ik had in eerste instantie ook niet helemaal door dat je het over jezelf had.![]()
Ik dacht dat je, voordat de BaMa bestond, ook voor WO na HBO een volledige stufi kreeg! Maar ik kan me vergissen. Vroeger was het ook dat je niet gelijk naar de master ging, maar de hele studie moest doen of post-propedeutisch met enkele vakken bijspijkeren (3 jaar studeren dus).
Nu zit er vaak zo'n pre-master/schakeljaar, en ik meen dat bij sommige studies/faculteiten dit niet meetelt in je stufi (dus gratis).
In jouw geval heb je dus 1 jaar (pre-master) niet gefinancierd gekregen? Je bent niet genaaid door de overheid, maar door de uni, denk ik.
Ik hou echt van zoutquote:Op maandag 12 maart 2012 22:01 schreef _Ophelia_ het volgende:
Weinig zout, maar zoutloos lijkt me helemaal niets...
Jumquote:
quote:
Dat zal wel zo zijn maar veel eten vind ik te flauw zonder zout. En dan heb ik het over avondeten: Aardappelen, de meeste groente, vlees, pasta enz.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:09 schreef Etcetera het volgende:
Zout toevoegen is niet echt nodig als je kijkt naar de hoeveelheid zout die je nodig hebt en de hoeveelheid die je binnenkrijgt door gewoon eten. Brood alleen al schijnt veel meer zout te bevatten dan nodig
Maar dan geef je het dus meer smaak door een sausjequote:Op maandag 12 maart 2012 22:15 schreef _Ophelia_ het volgende:
Gekookte aardappels vind ik het lekkerst met zout en een klontje boter, voor de rest heb ik liever andere smaakmakers met een klein beetje zout. Groenten kook ik met een bouillonblokje, verder komt daar geen zout meer bij (tenzij met een sausje, dan wel een beetje zout voor het sausje).
Ik heb het inderdaad over lang geleden. Fossielquote:Op maandag 12 maart 2012 21:58 schreef MaJo het volgende:
Misschien dat het heel vroeger zo was maar de laatste 5 jaar in ieder geval niet![]()
Jij hebt een pre-master moeten doen, en ik dacht dus dat dat niet bij alle studies noodzakelijk is (of wordt betaald door de uni), dus logisch dat DUO niet standaard zo'n pre-master financiert. Maar misschien dat het tegenwoordig met die structuur wel verplicht is.quote:En ik ben niet genaaid door de uni, dat zou dan door DUO zijn
Vroeger voegde ik nooit zout toe (avg). Miste het qua smaak niet (bloeddruksgewijs wel). Tegenwoordig voeg ik alleen iets zout toe als ik pasta kook.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:59 schreef MaJo het volgende:
Eet iemand hier trouwens zoutloos? Mijn collega vertelde vandaag dat ze zoutloos kookt, dat lijkt me echt niksBij ons gaat over elk gerecht dat we maken zout
Twee keer maar, en niet onnodig.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:19 schreef _Ophelia_ het volgende:
*spontaan uitslag krijgt vanwege eigen veelvuldig gebruik van 'beetje'
Oh.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:20 schreef MaJo het volgende:
Belachelijk trouwens dat de rechtbank gewraakt is in de zaak van Robert M. omdat ze partijdig zouden zijn. Die gast heeft alles toegegeven, hij heeft 87 kinderen misbruikt. Laten we inderdaad de rechtbank maar even wraken
Ik heb van 2002 tot 2011 gestudeerd, langer geleden begonnen dan jij gok ik zoquote:Op maandag 12 maart 2012 22:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb het inderdaad over lang geleden. FossielMet die nieuwe ontwikkelingen is het haast niet bij te houden.
Zoals ik al eerder zei heb je voor vrijwel elke master een pre-master nodig. De enige masters die ik zo kon doen waren Journalistiek of Communicatie. Voor de rest allemaal pre-masters. En dan kun je nog lang niet alle masters doen maar alleen dingen die aansluiten op je eerdere studiequote:Jij hebt een pre-master moeten doen, en ik dacht dus dat dat niet bij alle studies noodzakelijk is (of wordt betaald door de uni), dus logisch dat DUO niet standaard zo'n pre-master financiert. Maar misschien dat het tegenwoordig met die structuur wel verplicht is.
Dacht ook dat jij alleen nog te maken had gehad met IBG en niet meer met DUO, maar je was dus laat met je overstap.
Grappig, ik dacht dat mijn collega vreemd was maar blijkbaar ben ik datquote:Vroeger voegde ik nooit zout toe (avg). Miste het qua smaak niet (bloeddruksgewijs wel). Tegenwoordig voeg ik alleen iets zout toe als ik pasta kook.
Het zit inderdaad al door zoveel dingen (sausjes etc.). Ik heb nog steeds een bak zout van tien jaar gelden in de kast.Komt ook wel omdat ik liever losse molentjes met citroenpeperzout (of zo) gebruik.
Maar er zit wel veel zout in het eten dat ik tegenwoordig eet.
Nee, en jij hebt zo te zien na je havo eerst nog wat anders gedaan?quote:Op maandag 12 maart 2012 22:24 schreef MaJo het volgende:
Ik heb van 2002 tot 2011 gestudeerd, langer geleden begonnen dan jij gok ik zo
En dat betekent dus wel dat je bij die paar studies niks zelf hoefde te betalen. IBG/DUO betaalt dan netjes dat ene jaartje. Als je niet genaaid wilde worden deed je dat dus.quote:Zoals ik al eerder zei heb je voor vrijwel elke master een pre-master nodig. De enige masters die ik zo kon doen waren Journalistiek of Communicatie.
Nee, dat denk ik niet. Er zijn zat mensen die overal zout op gooien. Ik ken ook mensen die zowat standaard overal sambal op gooien. Zonde.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:24 schreef MaJo het volgende:
Grappig, ik dacht dat mijn collega vreemd was maar blijkbaar ben ik dat
Doet je Digitenne het al?quote:
2 jaar vwo en 1 jaar staatsexamensquote:Op maandag 12 maart 2012 22:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, en jij hebt zo te zien na je havo eerst nog wat anders gedaan?
Ah op die fiets, ja die zouden wel gefinancierd wordenquote:En dat betekent dus wel dat je bij die paar studies niks zelf hoefde te betalen. IBG/DUO betaalt dan netjes dat ene jaartje. Als je niet genaaid wilde worden deed je dat dus.![]()
Snap je nu wat ik bedoel met dat het niet de beslissing is van het DUO om jou te naaien?
Alhoewel je het natuurlijk ook anders kunt zien, als je van mening bent dat het DUO álle pre-masters zou moeten financieren.
Overal zout bij is ook niet goed, maar zoutloos?quote:Op maandag 12 maart 2012 21:59 schreef MaJo het volgende:
Eet iemand hier trouwens zoutloos? Mijn collega vertelde vandaag dat ze zoutloos kookt, dat lijkt me echt niksBij ons gaat over elk gerecht dat we maken zout
nog geen antenne geknutseldquote:
Net als G. en maggiquote:Op maandag 12 maart 2012 22:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik niet. Er zijn zat mensen die overal zout op gooien. Ik ken ook mensen die zowat standaard overal sambal op gooien. Zonde.
Inderdaad, vooral nu het bijna overal verplicht is.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:40 schreef MaJo het volgende:
Wel vreemd dat ze de makkelijke weg dan wel financieren en de moeilijke weg (extra jaar master) niet
Maggi is echt iets uit mijn jeugd. Ik gebruik het zelf nooit ergens voor. Als ik iets zoutigs door het eten wil, gooi ik er sojasaus door (tijdens het koken).quote:
Absurd eigenlijk dat ze doorstuderen zo moeilijk maken, nu ook door de prijzen voor een tweede studie zo belachelijk te verhogen. Zo kunnen alleen de mensen met veel geld doorstuderen betalen. En het rare is dat ze niet komen aan HBO na MBO, daar krijg je nog steeds volle stufi voor. Maar doorstuderen na HBO of WO wordt onmogelijk gemaaktquote:Op maandag 12 maart 2012 22:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Inderdaad, vooral nu het bijna overal verplicht is.
Ik gebruik ook regelmatig sojasausquote:Maggi is echt iets uit mijn jeugd. Ik gebruik het zelf nooit ergens voor. Als ik iets zoutigs door het eten wil, gooi ik er sojasaus door (tijdens het koken).
Ik moet binnenkort maar naar mijn moeder voor wat maggi-nostalgie.
Niet alleen dóórstuderen, maar sowieso studeren nu ook.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:47 schreef MaJo het volgende:
Absurd eigenlijk dat ze doorstuderen zo moeilijk maken, nu ook door de prijzen voor een tweede studie zo belachelijk te verhogen. Zo kunnen alleen de mensen met veel geld doorstuderen betalen.
Ja, terwijl je daar, zoals gezegd, belastingtechnisch inderdaad meer uit kan halen. En ik denk ook dat je economisch gezien veel meer uit de overgang HBO-WO kunt halen. Daar zit meer kennis en ontwikkeling in.quote:En het rare is dat ze niet komen aan HBO na MBO, daar krijg je nog steeds volle stufi voor. Maar doorstuderen na HBO of WO wordt onmogelijk gemaakt
Wat voor verdere veranderingen komen er dan waardoor studeren duur wordt? En ik baal er wel van, met nog 1,5 jaar had ik er een tweede master bij kunnen hebben (religiestudies) alleen heb ik niet nog een zak geld liggenquote:Op maandag 12 maart 2012 22:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Niet alleen dóórstuderen, maar sowieso studeren nu ook.![]()
Die tweede studie is ook fucked. Ik hoop dat ik komend jaar nog onder de overgangsregeling val.
Precies jaquote:Ja, terwijl je daar, zoals gezegd, belastingtechnisch inderdaad meer uit kan halen. En ik denk ook dat je economisch gezien veel meer uit de overgang HBO-WO kunt halen. Daar zit meer kennis en ontwikkeling in.
Truste redquote:
Ze mag morgen naar huis, hč?quote:
Maggi is echt niet te vergelijken met sojasausquote:Op maandag 12 maart 2012 22:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Inderdaad, vooral nu het bijna overal verplicht is.
[..]
Maggi is echt iets uit mijn jeugd. Ik gebruik het zelf nooit ergens voor. Als ik iets zoutigs door het eten wil, gooi ik er sojasaus door (tijdens het koken).
Ik moet binnenkort maar naar mijn moeder voor wat maggi-nostalgie.
Met studeren bedoel ik gewoon je bachelor én master doen, want ik vind een master erbij doen niet doorstuderen. Ik vind dat dat er gewoon bij hoort. Het voelt zo als een downgrade als je alleen een bachelor doet. Misschien is dat ook wel omdat ik studies heb gedaan die min of meer waardeloos zijn zonder master.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:57 schreef MaJo het volgende:
Wat voor verdere veranderingen komen er dan waardoor studeren duur wordt?
Je hebt ook zoute sojasaus hequote:Op maandag 12 maart 2012 22:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maggi is echt niet te vergelijken met sojasaus
Ah op die manier, dacht dat ze het collegegeld weer omhoog wilde gooien ofzoquote:Op maandag 12 maart 2012 23:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Met studeren bedoel ik gewoon je bachelor én master doen, want ik vind een master erbij doen niet doorstuderen. Ik vind dat dat er gewoon bij hoort. Het voelt zo als een downgrade als je alleen een bachelor doet. Misschien is dat ook wel omdat ik studies heb gedaan die min of meer waardeloos zijn zonder master.
Mijn zout-papillen zijn niet zo volmaakt dat ik dat verschil zo goed kan proeven als het door eten is gemengd. Meestal gooi ik naast de sojasaus ook altijd ander spul erbij, dus sojasaus proef ik zelden puur. Oh, met sushi natuurlijk wel.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:59 schreef Nembrionic het volgende:
Maggi is echt niet te vergelijken met sojasaus
quote:
Komt dat omdat je geen zin hebt of omdat er iets aan de hand is? Sterktequote:Op maandag 12 maart 2012 23:03 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik ga slapen, morgen een leuke dag: afspraak bij de mondhygiëniste terwijl ik het bij het tandenpoetsen al op een kokhalzen zet de afgelopen weken
Embryo lust geen tandpasta schijnbaarquote:Op maandag 12 maart 2012 23:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Komt dat omdat je geen zin hebt of omdat er iets aan de hand is? Sterkte
Mja maar normaal kan ik het op mijn tanden smeren en uitspoelen zonder dat het een probleem is...quote:Op maandag 12 maart 2012 23:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Niet-embryo's lusten ook geen tandpasta.
Ik hou weer niet zo van de zoutequote:Op maandag 12 maart 2012 23:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mijn zout-papillen zijn niet zo volmaakt dat ik dat verschil zo goed kan proeven als het door eten is gemengd. Meestal gooi ik naast de sojasaus ook altijd ander spul erbij, dus sojasaus proef ik zelden puur. Oh, met sushi natuurlijk wel.
Maar het is ook al lang geleden dat ik Maggi heb gehad.
[..]![]()
Sojasaus is voor mij per definitie zout. Ik heb nog nooit zoete gehad.
Ah niet bij stilgestaan, snapte het al niet helemaalquote:Op maandag 12 maart 2012 23:04 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Embryo lust geen tandpasta schijnbaar
quote:Op maandag 12 maart 2012 23:07 schreef wyccie het volgende:
Parodontax. 't Is even wennen, maar dan heb je ook wat.
Ga ik weer doen inderdaad, vroeger altijd gebruikt. Anyway: trustenquote:Op maandag 12 maart 2012 23:07 schreef wyccie het volgende:
Parodontax. 't Is even wennen, maar dan heb je ook wat.
Toen zat ik in Japan...quote:Op maandag 12 maart 2012 21:35 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zat jij toevallig op 21 oktober jongstleden naast Roel van Velzen of Pieter Jan Hagens in de Carré?
mooi dat je dat zegtquote:Op maandag 12 maart 2012 23:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toen zat ik in Japan...
En het is Carré, niet de Carré.
Ik heb zoute, dat lijkt niet op Maggi. Ben je trouwens niet in de war met ketjap? Er zijn mensen en die noemen dat ook sojasaus.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je hebt ook zoute sojasaus heAl gebruik ik altijd de zoete
Ik bedoel inderdaad ketjapquote:Op maandag 12 maart 2012 23:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb zoute, dat lijkt niet op Maggi. Ben je trouwens niet in de war met ketjap? Er zijn mensen en die noemen dat ook sojasaus.
Sojasaus. Zoals Wyccie zegt, dat zit bij sushi. Zout, waterig.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:53 schreef MaJo het volgende:
Op wikipedia verwijzen de twee verschillende pagina's van ketjap en sojasaus naar dezelfde engelse pagina van soy sauce. Wat is het verschil dan volgens jou want in het engels bestaat dat blijkbaar niet
Weer wat nieuws geleerdquote:Op maandag 12 maart 2012 23:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Sojasaus. Zoals Wyccie zegt, dat zit bij sushi. Zout, waterig.
[ afbeelding ]
Ketjaps is gewoon een ander product. Veel dikker, behoorlijk andere smaak.
Dat de Engelsen er geen woord voor hebben is niet gek, ketjap wordt daar haast niet verkocht.
Toch handig, dat Fokquote:Op maandag 12 maart 2012 23:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Weer wat nieuws geleerdIk ging er vanuit dat dat hetzelfde was als ketjap maar blijkbaar dus niet.
Zo leer je steeds weer iets nieuwsquote:
Vinden ze het wel lekker?quote:Op maandag 12 maart 2012 23:57 schreef Nembrionic het volgende:
Dat doet me eraan denken. Als ik binnenkort weer eens naar Engeland ga, dan neem ik ketjap voor ze mee
Ik denk dat ik mijn schoolgeld terugvraag...quote:Op maandag 12 maart 2012 23:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toen zat ik in Japan...
En het is Carré, niet de Carré.
Daar kom ik maar op één manier achterquote:
Slaap lekkerquote:Ik ga tukken
ik mag jou muzieksmaak welquote:Op maandag 12 maart 2012 21:18 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Nee, jouw vraag wordt geprocessed![]()
Maar eigenlijk is mijn smaak best breed, van nature hoor ik in het langharig tuig-segment, maar eigenlijk vind ik best veel daarbuiten ook leuk. Ik ben gewoon heel goed in 'ene oor in, andere oor uit' voor alles wat ik niets vind. Maar een paar blijvertjes: Metallica heb ik al heel lang geleden heilig verklaard. De Heideroosjes vind ik, ik heb een langdurige Rammstein-liefde gehad, en als puber was ik into Cradle of Filth
(Tegenwoordig alleen nog uit nostalgische overwegingen).
Ik was het alweer vergeten.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 06:45 schreef iamredleader het volgende:
gefeliciteerd Soempie met je verjaardag
Neeee joh, dit is allemaal om studenten aan te sporen sneller af te studeren.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Absurd eigenlijk dat ze doorstuderen zo moeilijk maken, nu ook door de prijzen voor een tweede studie zo belachelijk te verhogen. Zo kunnen alleen de mensen met veel geld doorstuderen betalen. En het rare is dat ze niet komen aan HBO na MBO, daar krijg je nog steeds volle stufi voor. Maar doorstuderen na HBO of WO wordt onmogelijk gemaakt
[..]
Ik gebruik ook regelmatig sojasausEn zelfs dan gooit G. er daarna nog maggi overheen
Dank jullie wel!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 08:04 schreef Etcetera het volgende:
Fijne verjaardag Soemp
was je echt vergeten dat je jarig bent vandaag?
Mag ik de slagroom van de gebakjes likken? Ik heb honger maar ik heb niks zachts om te etenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 08:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dank jullie wel!![]()
Ja, ik keek vanmorgen op de kalender en dacht: de 13e, Mattís is vandaag 2 maanden!!!En toen kwam ik hier en toen dacht ik: oja! Ik ben 29 geworden.
En Sven heeft vanmorgen voor me gezongen en gezegd dat ik al bijna een ouwe bes ben.
![]()
En ik heb al allemaal cadeautjes gekregen: een 'mama en Mattís picknick pakket' (deze week komt het gras voor de tuin), een enorme lading badder-spul, kalender en vanmorgen vond ik in de brievenbus tekeningen van m'n oppaskindjes en een heel lief kaartje van hun moeder (daar begonnen als oppas, maar nu is het een heel goede vriendin geworden).
Voel me nu dus toch jarig.![]()
![]()
* gebakjes met koffie en thee uitdeelt![]()
En vanmorgen was de weegschaal ook tof.
Och jeetje, je kiezen! Ik snapte dus gister die opmerking over verstandseenheden in de aanbieding ofzoquote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:00 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Mag ik de slagroom van de gebakjes likken? Ik heb honger maar ik heb niks zachts om te eten
Deze dus.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:07 schreef B.ertha het volgende:
Pssst, verstand kopen?
Ik heb twee eenheden in de aanbieding
Ach, gewoon de hormonen nog steeds de schuld gevenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
Och jeetje, je kiezen! Ik snapte dus gister die opmerking over verstandseenheden in de aanbieding ofzoal niet. Duidelijk dat je die wel bij mij kwijt kan dan.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:03 schreef B.ertha het volgende:
Een picknickpakket is trouwens een erg leuk cadeau, heb ik ook ooit gekregen.
* slagroom doorschuiftquote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:05 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Toen deed de verdoving het nog en had ik nog geen honger. Die goeie ouwe tijd
Oh. Oooh. Ohquote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
Och jeetje, je kiezen! Ik snapte dus gister die opmerking over verstandseenheden in de aanbieding ofzoal niet. Duidelijk dat je die wel bij mij kwijt kan dan.
quote:
quote:
Niet zozeer van mijn mond, maar ik heb wel verhoging gekregen en slecht geslapen dus ik voel me over het algemeen niet zo geweldig. En duizelig, van de medicijnen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:08 schreef MaJo het volgende:
[..]Ik ben blij dat ik het wel door had
Hoe was het B.ertha, heb je er erg last van?
Suiker in de thee vind ik echt niet lekker. Als ik ook zie hoeveel sommige mensen erin doenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:09 schreef Etcetera het volgende:
En net ook nog vergeten suiker in de thee te doen, en me maar afvragen waarom het niet lekker is
Dat hoort er wel bij jaquote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:14 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Niet zozeer van mijn mond, maar ik heb wel verhoging gekregen en slecht geslapen dus ik voel me over het algemeen niet zo geweldig. En duizelig, van de medicijnen.
Vroeger deed ik er 3 scheppen inquote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:16 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Suiker in de thee vind ik echt niet lekker. Als ik ook zie hoeveel sommige mensen erin doen
Ik moest vroeger heel af en toe thee drinken (mijn moeder vond dat ik dat moest lusten), maar ik vond het erg vies dus deed ik er melk en suiker in. Waarna ik het nog viezer vond en het in volume was toegenomen, dus eigenlijk schoot ik daar bar weinig mee op. Nu vind ik thee heerlijk, maar ik doe er echt niets in!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vroeger deed ik er 3 scheppen inTegenwoordig 1, maar ik drink vooral koffie
Hoe lang was je hem al kwijt, en waarvandaan komt ie nu opeens tevoorschijn?quote:
Hij komt van de fruitmand op het werk. Ik was hem niet kwijt, maar hij ligt er pas net (fruitboer is langsgeweest).quote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:49 schreef Bart het volgende:
[..]
Hoe lang was je hem al kwijt, en waarvandaan komt ie nu opeens tevoorschijn?
Oh fruit op je werk, da's wel beter!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:50 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Hij komt van de fruitmand op het werk. Ik was hem niet kwijt, maar hij ligt er pas net (fruitboer is langsgeweest).
Ik heb vanmiddag een belangrijke meeting die al twee keer (door anderen) is gecanceld, dus ik wilde hem echt door laten gaan. Maar vanmorgen zag ik het ook even niet zitten hoor!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:12 schreef MaJo het volgende:
Wel hardcore dat je bent gaan werken B.was daar de eerste keer niet toe in staat
de laatste twee keer ging het een stuk beter gelukkig!
Zonder eigen bijdrage?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:16 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Het is goed geregeld hier, ook lunch van de zaak!
Ja. Voorheen gingen de werknemers te vaak naar McDonalds (dat zit om de hoek) en om ze een beetje gezond en representatief te houden, is men hiertoe overgegaan.quote:
Beterquote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:18 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ja. Voorheen gingen de werknemers te vaak naar McDonalds (dat zit om de hoek) en om ze een beetje gezond en representatief te houden, is men hiertoe overgegaan.
Het is maar een klein bedrijf, dat scheelt.
straks geven ze je een auto, want dat is goedkoper dan al die hotels en treinreizenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:20 schreef Etcetera het volgende:
Binnenkort maar eens een hotelletje Amsterdam doenik heb leuk werk mensen
dat weet ik niet, werk je nog veel tijdens zo'n reis ja?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:49 schreef Etcetera het volgende:
Ik vermoed dat het treinen een stuk productiever is
quote:
Drukquote:IARL, hoe gaat jouw dag eruit zien?
Leukquote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:20 schreef Etcetera het volgende:
Binnenkort maar eens een hotelletje Amsterdam doenik heb leuk werk mensen
Ik ookquote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:51 schreef _Ophelia_ het volgende:
Bij mijn vorige werkgever liepen er stroomkabels over het looppad, zo leuk als er weer eens iemand bleef hangen: 5 pc's spontaan uit.![]()
Dat kun je nog als per ongeluk beschouwen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:51 schreef _Ophelia_ het volgende:
Bij mijn vorige werkgever liepen er stroomkabels over het looppad, zo leuk als er weer eens iemand bleef hangen: 5 pc's spontaan uit.![]()
Wat?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:55 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat kun je nog als per ongeluk beschouwen.
Hier hebben we stopcontacten in een kabelgoot, waar alleen pc's e.d. op mogen worden aangesloten. Dan hebben we ook nog stopcontacten gewoon laag in de wanden zitten, daar kun je evt je kacheltje op aansluiten als je denkt dat 25 graden nog te koud is. Maar die berichten komen niet aan bij sommige mensen
Het is ook een ongeluk, maar welke gek legt er kabels over een looppad?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:55 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat kun je nog als per ongeluk beschouwen.
Een luie dwaas.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:55 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Het is ook een ongeluk, maar welke gek legt er kabels over een looppad?
's ochtend zetten ze bij 21 graden zo'n kacheltje aan, dat staat dan lekker een paar uur te loeien, vervolgens komt het zonnetje om de hoek en gaan ramen en deuren open omdat het zo warm is...quote:
21 en dan stoken?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:56 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
's ochtend zetten ze bij 21 graden zo'n kacheltje aan, dat staat dan lekker een paar uur te loeien, vervolgens komt het zonnetje om de hoek en gaan ramen en deuren open omdat het zo warm is...
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
21 en dan stoken?
Vrouwen met een pittig kort kapsel
hier heb ik er nog wel 1 overquote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:20 schreef Etcetera het volgende:
Ik zou willen dat ik hier een kachel had, het is weer eens belachelijk koud
Jouw kaart staat hier ook nog steeds. Ik ga 1 keer per dag met Mattís richting postkantoor/ winkel/ stad, maar vergeet dus iedere dag de post.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ook(dat krijg je als je geen Facebook meer hebt
)
Gefeliciteerd!
(en nu heb je dus geen kaartje)
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jouw kaart staat hier ook nog steeds. Ik ga 1 keer per dag met Mattís richting postkantoor/ winkel/ stad, maar vergeet dus iedere dag de post.De vriend van de zus van Sven kreeg z'n kaart een maand te laat.
Ik ben ook altijd te laat met kaartenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jouw kaart staat hier ook nog steeds. Ik ga 1 keer per dag met Mattís richting postkantoor/ winkel/ stad, maar vergeet dus iedere dag de post.De vriend van de zus van Sven kreeg z'n kaart een maand te laat.
Denk het niet.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:22 schreef _Ophelia_ het volgende:
Soemp, zomaar even nieuwsgierig maar ga jij met Mattís aan de babygebaren?
Ja, ik heb nu nergens last van. Behalve de misselijkheid dusquote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:38 schreef LadyBlack het volgende:
Pfoe, dat is ook wel een combinatie B
Maar doet je mond al minder zeer?
Zodra dit bekend is, is het beroep van het slachtoffer toch niet meer relevant? Als ik op straat een volstrekt vreemde in elkaar sla en het blijkt een toevallig een kassamedewerker te zijn, dan heb ik toch ook gewoon een 'man in elkaar geslagen' en geen kassamedewerker?quote:De opgepakte jongen is geen leerling of oud-leerling van de docent, bevestigt de politie.
Eens, dat gaat nergens over.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:12 schreef B.ertha het volgende:
Jongen aangehouden voor aftuigen docent
Ik begrijp niet zo goed waarom dit wordt weergegeven als 'mishandelde docent'.
[..]
Zodra dit bekend is, is het beroep van het slachtoffer toch niet meer relevant? Als ik op straat een volstrekt vreemde in elkaar sla en het blijkt een toevallig een kassamedewerker te zijn, dan heb ik toch ook gewoon een 'man in elkaar geslagen' en geen kassamedewerker?
Daar is een oplossing voor. Binnenkort feest in de hotelkamer van Etcie dus.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:33 schreef Etcetera het volgende:
Geen idee, ik ben meestal al lang blij als ik het hotel in 1x heb gevonden
Het lijkt me echt superleuk (en interessant) om te doenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Denk het niet.Heb er wel heel goede dingen over gelezen.
Oef, da's een lastige keuze!quote:
Ligt eraan hoe goed de spareribs zijn. Anders kipvleugels.quote:
Ik denk niet dat ik zo consequent ben inderdaad. Ik vind het al heel wat dat we een ritme hebben overdag.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:54 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Het lijkt me echt superleuk (en interessant) om te doenMaar ik vraag me af of ik het in de praktijk ook voor elkaar zou krijgen om het vol te houden
Die reclame slaat echt nergens op neequote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:44 schreef Nembrionic het volgende:
Bij Vodaphone zijn ze volgens mij het spoor een beetje bijster.
Die reclame van de Smartphone Helpdesk of zoiets. Voor al je smartphone vragen.
Dan is de reclame een kerel die niet kan slapen en sms't "help, ik kan niet slapen" en vervolgens krijgt hij een app met schapen.
Dat je niet kan slapen is toch geen smartphoneprobleem?
Ik ben meer een fan van Jimmy Carrquote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:44 schreef MaJo het volgende:
Stoppen met roken gekocht van Alan Carr. Vorige keer dat ik die las ben ik 8 maanden gestopt geweest. Hopelijk deze keer langer
Ja het is echt heel lomp. Alsof je een reclame over benzine maakt en vervolgens alleen maar fietsen in je reclame gebruikt.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die reclame slaat echt nergens op neestaat hoog op onze ergernis lijst
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:48 schreef Etcetera het volgende:
Mehehehe.
Check deze pic: http://i.imgur.com/ujfuN.jpg.
En nu deze http://www.belfasttelegra(...)ion=Popup&gallery=no
Had je nou maar geluisterdquote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:51 schreef TradeMarkie het volgende:
spare ribs waren niet denderend, terwijl ik weet dat die kippenvleugeltjes best lekker zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |