Dat tevroeggeboren kindje waar ik het onlangs over had...daarbij waren de vliezen gebruiken, vruchtwater weg...later is dat weer aangevuld. Dus het kán wel maar zal wel afhangen van de situatie.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:15 schreef Soempie het volgende:
Kan het zijn dat de hoeveelheid vruchtwater samenhangt met het ziek zijn? Dat het straks gewoon wat bijtrekt?
Dat betekent niet dat een moeder gelijk álles weet over zwangerschappenquote:Op maandag 12 maart 2012 13:16 schreef Etcetera het volgende:
Ik begreep altijd dat als het op is, het op is![]()
Zeg, wie is hier nou zwanger geweest, jij of ik Soemp
Dan hoop ik voor je dat ze het anders op kunnen lossenquote:Op maandag 12 maart 2012 13:16 schreef Soempie het volgende:
LB, ik werk wel gewoon die ene maand. Als ze me tenminste inplannen.
Vruchtwater wordt constant aangemaakt.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:16 schreef Etcetera het volgende:
Ik begreep altijd dat als het op is, het op is![]()
Zeg, wie is hier nou zwanger geweest, jij of ik Soemp
Ik moet wel, want ik moet de opvang betalen.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:18 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat ze het anders op kunnen lossenOok niet leuk als je stopt met werken omdat je zo opziet tegen het achterlaten van je kind, maar dat dan voor een maand nog wel moet doen
Sinds vandaag geen extra zuurstof meer e.d. Was van het weekend wel angst voor een infectie, maar ik begreep dat die er toch niet was. Zijn af en toe wat terugvallen maar het gaat over het algemeen behoorlijk goed.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:17 schreef Soempie het volgende:
Hoe is het nu met dat kindje, Nem? Laatste wat ik van je hoorde is dat je het geboortekaartje kreeg.
Maar voorlopig nog wel in het ziekenhuis? In elk geval lijkt het dus wel helemaal goed te komen..quote:Op maandag 12 maart 2012 13:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Sinds vandaag geen extra zuurstof meer e.d. Was van het weekend wel angst voor een infectie, maar ik begreep dat die er toch niet was. Zijn af en toe wat terugvallen maar het gaat over het algemeen behoorlijk goed.
Anders ziekenhuis al een tijdjequote:Op maandag 12 maart 2012 13:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Maar voorlopig nog wel in het ziekenhuis? In elk geval lijkt het dus wel helemaal goed te komen..
Bijzonder hoorquote:Op maandag 12 maart 2012 13:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Sinds vandaag geen extra zuurstof meer e.d. Was van het weekend wel angst voor een infectie, maar ik begreep dat die er toch niet was. Zijn af en toe wat terugvallen maar het gaat over het algemeen behoorlijk goed.
Inderdaad...quote:Op maandag 12 maart 2012 13:22 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Bijzonder hoorStel je voor dat dat kindje straks mee naar huis mag, wat een overwinning dan
Ja ze zijn ook wel erg blij dat het er nu zo voor staat.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:22 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Bijzonder hoorStel je voor dat dat kindje straks mee naar huis mag, wat een overwinning dan
Oh, okéquote:Op maandag 12 maart 2012 13:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Vruchtwater wordt constant aangemaakt.Zelfs als je vliezen al gebroken zijn wordt het nog aangemaakt. Maar ik weet dus niet of de hoeveelheid onder invloed van ziekte minder kan worden en dan weer meer?
Ik heb al 4 eenheden.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:07 schreef B.ertha het volgende:
Pssst, verstand kopen?
Ik heb twee eenheden in de aanbieding
Ja, is ook zo, maar wel jammer als je daardoor dus niet in aanmerking komt...quote:Op maandag 12 maart 2012 13:51 schreef Etcetera het volgende:
Ze ondersteunden lokale werkgelegenheid, is toch mooi
Je komt wel in aanmerking. Alleen de kans is klein(er)quote:Op maandag 12 maart 2012 14:10 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, is ook zo, maar wel jammer als je daardoor dus niet in aanmerking komt...
Nou zag ik al dat het op oproepbasis is, dus da's niet heel interessant gelukkig.
Klopt, ik weet nu zo'n beetje hoeveel sollicitaties er op dit soort vacatures komen, en als er daarvan 1 uit de omgeving komt, val ik al af.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je komt wel in aanmerking. Alleen de kans is klein(er)
quote:Op maandag 12 maart 2012 14:27 schreef Nembrionic het volgende:
Kaartje Motel Mozaique ook in de pocket
Dat zal vast geen F5-werk met wachtbalken en terugspringen naar de startpagina geweest zijn...quote:Op maandag 12 maart 2012 14:24 schreef Nembrionic het volgende:
Zo, kaartje voor Dry the River in de pocket
Neequote:Op maandag 12 maart 2012 14:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Dat zal vast geen F5-werk met wachtbalken en terugspringen naar de startpagina geweest zijn...
Oh, dat is minder. En een kopie opvragen redt je ook niet voor die tijd.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:44 schreef Greenpeas het volgende:
Ik heb woensdag een sollicitatie maar kan mijn diploma nog nergens vinden, lekker handig....
Wat is dat nou weer voor een achterlijk plan?quote:Op maandag 12 maart 2012 14:49 schreef Etcetera het volgende:
Zo, stufi van de master gaat vervallen per 1 september.
Maar wel weet ik het hoevel geld voor ontwikkelingshulp (geld wat uiteindelijk toch maar bij de elite van dat land terecht komt) in andere landen blijven pompen.. De regering weet goed waar de prioriteiten liggen..quote:Op maandag 12 maart 2012 14:54 schreef Etcetera het volgende:
Eentje die geld moet opleveren vermoed ik
quote:''We mogen best wat meer van studenten vragen'', aldus Zijlstra. ''Zij plukken straks immers de vruchten van hun studie, die ook na invoering van het sociaal leenstelsel voor het overgrote deel wordt betaald door de overheid, de belastingbetaler dus.''
Het is verdomme wel zuur om dit te lezen terwijl ik naar lullige receptionistenbaantjes zit te zoeken.quote:Studenten krijgen hun investering terug, aldus Zijlstra. Studenten die een mastergraad hebben behaald verdienen gemiddeld twee keer zoveel als mensen met een diploma uit het mbo en anderhalf keer zoveel als een hbo-bachelor.
Als studenten met een master zoveel meer verdienen (en dus meer belasting betalen) zou je toch juist zoveel mogelijk afgestudeerde masters willen hebben?quote:Op maandag 12 maart 2012 15:02 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
[..]
Het is verdomme wel zuur om dit te lezen terwijl ik naar lullige receptionistenbaantjes zit te zoeken.
Lijkt mij ook.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als studenten met een master zoveel meer verdienen (en dus meer belasting betalen) zou je toch juist zoveel mogelijk afgestudeerde masters willen hebben?
Ja maar jij hebt toch wel een heel specifieke richting gekozen.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:02 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
[..]
Het is verdomme wel zuur om dit te lezen terwijl ik naar lullige receptionistenbaantjes zit te zoeken.
Er staat 'gemiddeld twee keer zoveel', want het gaat uiteraard maar om een aantal beroepsgroepen waarin je zoveel verdient.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als studenten met een master zoveel meer verdienen (en dus meer belasting betalen) zou je toch juist zoveel mogelijk afgestudeerde masters willen hebben?
Ik zit nou al in de stress over hoe ik ooit die langstudeerboeta ga betalen.. Aan een master denk ik nog helemaal niet..quote:Op maandag 12 maart 2012 15:18 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb geen master, en ik denk ook niet dat ik die nog ga halen
Het wordt een jongen en jullie noemen hem Dick?quote:
LB, kreeg jij ook zo'n hekel aan je afstudeerscriptie als ik nu heb?quote:
Ik weet niet hoe lang jij er al mee bezig bent, maar in de 3 jaar dat ik aan het scriptieschrijven ben geweest heb ik een vrij diepe haat tegen die bezigheid gekweekt jaquote:Op maandag 12 maart 2012 17:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
LB, kreeg jij ook zo'n hekel aan je afstudeerscriptie als ik nu heb?
Ik kan me ook niet voorstellen dat ze een goede reden heeft eerlijk gezegd... Al helemaal niet gezien het al best wel laat in de dag is bij jullie.quote:Op maandag 12 maart 2012 17:15 schreef LadyBlack het volgende:
Nou da's inderdaad niet leuk PSzal vast een goeie reden voor zijn, maar ik kan er nu geen bedenken.
Hopelijk werkt je antibiotica snelBen je wel op reis of thuisgebleven? Ik heb het dit weekend maar half meegekregen ivm familieweekend.
Ik ben er aanzienlijk minder lang mee bezig dan jij (en dat zal ook niet gaan gebeuren), maar heb er al best wel genoeg van. Ik had laatst een eerste versie gestuurd naar mijn begeleidende docent. Plotseling zijn de goedgekeurde deelvragen niet goed genoeg meer en is er een hoop 'dit is te kort, dat is te lang, dit moet eruit, waarom staat dat er niet in'. Het moet specifieker op sommige gedeelten, ergens mag ik liever niet een vervoeging van 'parsen' gebruiken maar een stuk verderop moet ik gewoon maar volstaan met het erin knallen van een formule. Blweghquote:Op maandag 12 maart 2012 17:18 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang jij er al mee bezig bent, maar in de 3 jaar dat ik aan het scriptieschrijven ben geweest heb ik een vrij diepe haat tegen die bezigheid gekweekt ja![]()
De scriptie zelf, of eigenlijk het onderwerp, vind ik nog steeds fantastisch
Oh, dat is wel lullig ja, als de eisen gaandeweg veranderenquote:Op maandag 12 maart 2012 17:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ben er aanzienlijk minder lang mee bezig dan jij (en dat zal ook niet gaan gebeuren), maar heb er al best wel genoeg van. Ik had laatst een eerste versie gestuurd naar mijn begeleidende docent. Plotseling zijn de goedgekeurde deelvragen niet goed genoeg meer en is er een hoop 'dit is te kort, dat is te lang, dit moet eruit, waarom staat dat er niet in'. Het moet specifieker op sommige gedeelten, ergens mag ik liever niet een vervoeging van 'parsen' gebruiken maar een stuk verderop moet ik gewoon maar volstaan met het erin knallen van een formule. Blwegh
Degene die mijn scriptievoorstel heeft goedgekeurd is niet mijn begeleidende docent... handig he?quote:Op maandag 12 maart 2012 17:44 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh, dat is wel lullig ja, als de eisen gaandeweg veranderen
quote:Op maandag 12 maart 2012 17:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Degene die mijn scriptievoorstel heeft goedgekeurd is niet mijn begeleidende docent... handig he?
Ik heb geen idee en het maakt me ook niet zoveel uit. Uiteindelijk beoordeelt de begeleidende docent de scriptie, dus moet zij het er mee eens zijn. Ze heeft over het algemeen ook wel gelijk, maar het zorgt er niet voor dat ik nu denk 'laat ik weer eens lekker aan mijn scriptie gaan'quote:Op maandag 12 maart 2012 17:49 schreef Soempie het volgende:
[..]![]()
En het overdragen is dan dus ook niet zorgvuldig gebeurd?
Die kan het waarschijnlijk nog minder schelenquote:Op maandag 12 maart 2012 17:48 schreef Soempie het volgende:
Dat is wel waardeloos HT. Niet netjes van degene die je feedback geeft.
PS, beterschap.En het is hier nu inderdaad bijna 6 uur 's avonds. Wel vreemd dat je moeder niet reageert? Of gebeurt dat vaker? Misschien je vader of broertje een berichtje sturen?
Van allesquote:Op maandag 12 maart 2012 14:27 schreef LadyBlack het volgende:
Wat voor werk doe jij bij je ouders eigenlijk MaJo?
Je krijgt toch nooit studiefinanciering als je een master doet? Je krijgt maar 4 jaar studiefinanciering en tegen de tijd dat je aan de master toe bent dan is de 4 jaar al lang voorbijquote:Op maandag 12 maart 2012 14:49 schreef Etcetera het volgende:
Zo, stufi van de master gaat vervallen per 1 september.
twitter:twarken twitterde op maandag 12-03-2012 om 19:13:07@RianneBB Spareribs?? maar... maar... een stronk broccoli is ook lekker hoor, vooral met een sausje!
reageer retweet
Ik bedenk net dat als je meteen naar de universiteit gaat dat je master dan binnen die 4 jaar valt, maar los voor je master kreeg je nooit studiefinancieringquote:Op maandag 12 maart 2012 19:19 schreef Etcetera het volgende:
Er was toch de mogelijkheid om ook stufi voor je master te krijgenIk heb me er nooit in verdiept hoor, was allang blij dat ik klaar was
twitter:twarken twitterde op maandag 12-03-2012 om 19:13:07@RianneBB Spareribs?? maar... maar... een stronk broccoli is ook lekker hoor, vooral met een sausje!
reageer retweet
![]()
![]()
quote:Op maandag 12 maart 2012 19:21 schreef Etcetera het volgende:
Toekomstige familiefoto van Mark & Gezin
[ afbeelding ]
Ik wilde al zeggen: hoe kan iets afgeschaft worden dat niet bestaatquote:Op maandag 12 maart 2012 19:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik bedenk net dat als je meteen naar de universiteit gaat dat je master dan binnen die 4 jaar valt, maar los voor je master kreeg je nooit studiefinanciering
Grappig dan dat iedereen valt over iets waar ze dus niets vanaf wetenquote:Op maandag 12 maart 2012 19:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik wilde al zeggen: hoe kan iets afgeschaft worden dat niet bestaat
Alsof dat iets nieuws isquote:Op maandag 12 maart 2012 19:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Grappig dan dat iedereen valt over iets waar ze dus niets vanaf weten
Ik bedoelde trouwens maar te zeggen dat jij zegt dat die SF er helemaal niet is..en dat ze die willen afschaffen. Ergo, er is wél een (vorm van) SF.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Grappig dan dat iedereen valt over iets waar ze dus niets vanaf weten
Ah dat wist ik nietquote:Op maandag 12 maart 2012 19:41 schreef Etcetera het volgende:
Op internet gevonden:
HBO-afgestudeerden, die een MSc-opleiding gaan volgen, hebben op basis van de wet op de studiefinanciering recht op een extra jaar prestatiebeurs, mits binnen 10 jaar na de start van de hbo-opleiding (met studiefinanciering van de IB-Groep).
Lijkt me relevant als dat nu helemaal verdwijnt.
Ik heb je zin 10x gelezen maar ik snap er echt helemaal niks vanquote:Op maandag 12 maart 2012 19:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik bedoelde trouwens maar te zeggen dat jij zegt dat die SF er helemaal niet is..en dat ze die willen afschaffen. Ergo, er is wél een (vorm van) SF.
Je zegt dat ze iets willen afschaffen dat er niet is, maar er wórdt iets afgeschaft, dus het is er op een of andere manierquote:Op maandag 12 maart 2012 19:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb je zin 10x gelezen maar ik snap er echt helemaal niks van![]()
Ah dan snap ik hem wel jaquote:Op maandag 12 maart 2012 19:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Je zegt dat ze iets willen afschaffen dat er niet is, maar er wórdt iets afgeschaft, dus het is er op een of andere manier
Ik gok zoiets
Dat varken heeft 114.865 keer getweetquote:Op maandag 12 maart 2012 19:19 schreef Etcetera het volgende:
Er was toch de mogelijkheid om ook stufi voor je master te krijgenIk heb me er nooit in verdiept hoor, was allang blij dat ik klaar was
reageer retweet
![]()
![]()
Ja.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Je zegt dat ze iets willen afschaffen dat er niet is, maar er wórdt iets afgeschaft, dus het is er op een of andere manier
Ik gok zoiets
quote:Op maandag 12 maart 2012 19:21 schreef Etcetera het volgende:
Toekomstige familiefoto van Mark & Gezin
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 maart 2012 20:49 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Het is rustig hier vanavond
quote:Op maandag 12 maart 2012 20:49 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Het is rustig hier vanavond
En dan ook nog van Rene van der Gijpquote:Op maandag 12 maart 2012 21:01 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik kom er net achter dat er schijnbaar een nummer met die titel bestaat
Met welke muziek heb je wel iets?quote:Op maandag 12 maart 2012 21:09 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik ben heel goed in het negeren van muziek waar ik niets mee heb
Sommige nummers kun je helaas niet omheenquote:Op maandag 12 maart 2012 21:09 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik ben heel goed in het negeren van muziek waar ik niets mee heb
Tegenwoordig bekend van Voetbal Internationalquote:
Wel hoorquote:Op maandag 12 maart 2012 21:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Sommige nummers kun je helaas niet omheen
Voetbal en alles eromheen kan ik uitstekend negerenquote:[..]
Tegenwoordig bekend van Voetbal International
Zo'n moment waar je muziekkennis je smaakt overstijgtquote:Op maandag 12 maart 2012 21:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Sommige nummers kun je helaas niet omheen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |