Omdat hij niet wil? Maakt voor het verhaal toch ook niet uit?quote:Op maandag 12 maart 2012 12:01 schreef Compoantje het volgende:
Waarom kan je die foto niet laten zien dan? Of de site?
Neehoor, gewoon direct een mooie factuur sturenquote:Op maandag 12 maart 2012 11:31 schreef padlarf het volgende:
Volgens mij moet je het eerst bij ze aangeven, en dan hebben zij nog de kans om het van de site af te halen.
Gewoon zo veel mogelijk. Begin eens bij twee miljard. Als ze dit weigeren direct dreigen met juridische stappen, werkt vast.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:20 schreef JDx het volgende:
Wij hebben een stichting, steun onze club, als ik al iets kan vangen ervoor, dan zou ik het in die stichting stoppen. Wat is redelijk dan?
redlijk is: Joh, jullie gebruiken foto's van mij zonder toestemming. Willen jullie daarmee stoppen?quote:Op maandag 12 maart 2012 15:20 schreef JDx het volgende:
Wij hebben een stichting, steun onze club, als ik al iets kan vangen ervoor, dan zou ik het in die stichting stoppen. Wat is redelijk dan?
Als ik een winkel uitloop met iets dat ik heb gejat, denk je dat ze mij dan komen vragen of ik het asjeblieft weer terug wil leggen?quote:Op maandag 12 maart 2012 15:39 schreef padlarf het volgende:
[..]
redlijk is: Joh, jullie gebruiken foto's van mij zonder toestemming. Willen jullie daarmee stoppen?
Als ze heeel redelijk zijn wel ja. Tevens is je vergelijking mank: TS is namelijk niet daadwerkelijk iets ontnomen. Waarmee ik geenszins wil beweren dat ik het goedkeur dat die website ongevraagd die foto heeft gebruikt.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:41 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Als ik een winkel uitloop met iets dat ik heb gejat, denk je dat ze mij dan komen vragen of ik het asjeblieft weer terug wil leggen?
Wat een drogreden! Aangezien zij de foto hebben gepubliceerd, kan TS hem niet meer exclusief doorverkopen. Hem is in dat geval wel iets ontnomen.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:45 schreef padlarf het volgende:
[..]
Als ze heeel redelijk zijn wel ja. Tevens is je vergelijking mank: TS is namelijk niet daadwerkelijk iets ontnomen. Waarmee ik geenszins wil beweren dat ik het goedkeur dat die website ongevraagd die foto heeft gebruikt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |