Ik vind het maar een onhandig programma, ik heb graag wat opmaak bij het programmeren.quote:
Ik ook. Daarom: vimquote:Op donderdag 22 maart 2012 10:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik vind het maar een onhandig programma, ik heb graag wat opmaak bij het programmeren.
Ja, maar niet op unix/linux.quote:
Ik heb het gisteren getest, het werkt echt geweldig. Net zo goed als op Windows.quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:08 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Kay. Ik vroeg me af of spotify tegenwoordig goed werkt op linux. En of de apps werken.
Via wine? En heb je dan de apps?quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:17 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Ik heb het gisteren getest, het werkt echt geweldig. Net zo goed als op Windows.
Krijg je die "balken" die boven en onderstaan dan ook niet? Dat heb ik al eens gehadquote:Op donderdag 22 maart 2012 10:46 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Hoi,
gebruik Kubuntu 11.10 x64(AMD quadcore).Ik kan maar niet achter komen waarom ik na het inloggen mijn splashscreen hangt(al 25 dagen lang,moet steeds via de CLI updates doen/upgraden),heb al gekeken op Google hoe en wat!ATI drivers lijken in orde!
![]()
Ben wel een geavanceerde Linux gebruiker.![]()
tevens tvp.
Ze hangt onmiddelijk na het inloggen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:48 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Krijg je die "balken" die boven en onderstaan dan ook niet? Dat heb ik al eens gehad
Andere user geprobeerd om mee in te loggen?quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:52 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ze hangt onmiddelijk na het inloggen.
Ik ben de enige user.quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:14 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Andere user geprobeerd om mee in te loggen?
Geluktquote:Op donderdag 22 maart 2012 14:20 schreef erikkll het volgende:
[..]
Nee, niet met wine! Met de preview en het werkt uitstekend!
Misschien zijn je configuratiefiles van KDE verpest o.i.d.quote:
Kent kde ook een xsessions in home? Kijk daar maar eens in of er errors in staan.quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:46 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Hoi,
gebruik Kubuntu 11.10 x64(AMD quadcore).Ik kan maar niet achter komen waarom ik na het inloggen mijn splashscreen hangt(al 25 dagen lang,moet steeds via de CLI updates doen/upgraden),heb al gekeken op Google hoe en wat!ATI drivers lijken in orde!
![]()
Ben wel een geavanceerde Linux gebruiker.![]()
tevens tvp.
Jammer dat de fontrendering zo ruk is. Net als bij SuSE en Debian en bijna alle anderen overigens. Alleen bij Ubuntu (en afgeleiden) is dat goed.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:11 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik heb nu een paar dagen fedora op m'n werk. Meng, wat ziet dat er mooi uit. De installatie was echt briljant en het werkt zeer intuitief. Ik ben behoorlijk enthousiast tot nu toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |