Welke dan? Ik zie geen nieuwe.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:47 schreef Co_OL het volgende:
Op sammobile hebben ze een nieuwe beta![]()
Ben hem nu aan het testen
Ja! Waarschijnlijk staat Car Mode aan. Even dubbel klikken de menu knop, dan zegt dat mens "what would you like to do?" en dan staat er ergens rechts driver mode.quote:Op maandag 12 maart 2012 18:28 schreef Aneurysma het volgende:
Weet iemand hier waarom mijn telefoongesprekken standaard op luidspreker staan als ik opneem?
Lijkt mij wel heel verstandig jaquote:Op dinsdag 13 maart 2012 08:29 schreef Refurb het volgende:
Moet je bestanden back-uppen voor de update?
tot nu toe vind ie nog geen ICS in KIES hoorquote:
Gewoon bij wallpapers over het algemeen.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:24 schreef Co_OL het volgende:
Waar kan je de afbeelding van het ontgrendelings scherm ook al weer wijzigen?
Omdat Kies een kutprogramma is? Bij mij opende-ie ook weleens niet. Ook geen idee waarom, maar na een tijdje deed-ie het weer. Daarom ben ik ook blij dat de update OTA verkrijgbaar is.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:48 schreef 33 het volgende:
Weet iemand waarom Kies bij mij niet opent? Ik heb de nieuwste gedownload en draai hier windows 7 32 bit, maar hij opent hem gewoon niet. Na het klikken op de snelkoppeling op het bureaublad verschijnt even het 'laad'icoontje, maar daar blijft het dan ook bij. Hij staat wel in de processenlijst als ik taakbeheer open. Opnieuw installeren (ook via andere site) heb ik al geprobeerd.
Kan zijn dat hij al wel open staat tussen de processen in je Taak Manager.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:48 schreef 33 het volgende:
Weet iemand waarom Kies bij mij niet opent? Ik heb de nieuwste gedownload en draai hier windows 7 32 bit, maar hij opent hem gewoon niet. Na het klikken op de snelkoppeling op het bureaublad verschijnt even het 'laad'icoontje, maar daar blijft het dan ook bij. Hij staat wel in de processenlijst als ik taakbeheer open. Opnieuw installeren (ook via andere site) heb ik al geprobeerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |