Hij lijkt (d.w.z. als dit echt de SIII is) wellicht veel dunner dan de SII omdat de helft wit is. Dus is misschien optisch bedrog.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:15 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Beter maken ze 'm dan wat dikker en dus steviger. De s2 is ook al zo dun, maar mijn desire voelde veel beter aan.
Waarschijnlijk gewoon via OTA, Maar als hij daar niets pakt moet je hem gewoon even aan kies hangenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:38 schreef delano.888 het volgende:
Als je een GS2 hebt van toen hij net uit was (juni/juli) kan je dan ICS OTA ontvangen of moet je m persee aan de pc met kies koppelen. Voor me vriendin, nog niet eerder geupdate btw.
Hoeren want ze worden betaaldquote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:50 schreef Daarnaast het volgende:
Die sletjes bij samsung mogen wel opschieten..
Ik draai de laatste beta XXLPJ die net uitkwam voor de officiële . Draai bug vrij en met een mooiere 3d skin als de final versie. Het voordeel van officiële rom is dat je automatisch updates krijgt...quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:37 schreef Refurb het volgende:
Denk eraan om te gaan rooten, als ik wacht op officiële ICS ben ik bejaard volgens mij. Wat zijn alle voordelen die je niet kunt met de officiële ROM van Samsung tegenover een telefoon met een custom ROM?
Heeft iemand een goede custom ROM met ICS? & waarmee back-up ik mijn telefoon het beste voor het rooten? Kies werkt als hel, zelfs via een Wi-Fi verbinding niet. Gaan apps verloren bij het rooten?
Hierin staat dus dat je NIET via OTA kunt updaten als er nu Ginger op staat...quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:00 schreef Co_OL het volgende:
ICS Handleiding (powerpoint) voor de S2
[ afbeelding ]
quote:Q. Can I upgrade my phone to Android SW version Ice Cream Sandwich (ICS) via FOTA?
The ICS SW upgrade is not currently supported via FOTA.
When the ICS upgrade becomes available
to upgrade your GT-I9100 to ICS version,
please upgrade your mobile via KIES 2.0
You can download KIES 2.0 from www.samsung.com
Note: If the customer tries to upgrade the mobile device SW from Ginger Bread to
Ice Cream Sandwich via FOTA, a No update available pop-up will be displayed.
ik heb wel zeker (hier in zweden) via OTA geupdate hoorquote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hierin staat dus dat je NIET via OTA kunt updaten als er nu Ginger op staat...
[..]
Probeer eerst eens een nieuwe batterij dan. Misschien is die wel gewoon gaar.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:59 schreef Coca_Cola het volgende:
Een aankondiging op 22 mei van de galaxy SIII is voor mij nogal ver weg. Ik heb niet echt zo veel geduld omdat mijn SII door waterschade hoogstens een halve dag meegaat. Ik had hem zelfs gisternacht uitgezet en vanmorgen ging die niet aan. De batterij was leeg. Curse you waterschade!
En opladen tot dat ie vol is duurt zo lang. Wel iets van 8 uur.
Al gedaan, hielp niet.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:43 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Probeer eerst eens een nieuwe batterij dan. Misschien is die wel gewoon gaar.
Wat is er zo boeiend aan die batterij van 48 uur???quote:Op zondag 18 maart 2012 10:07 schreef Refurb het volgende:
En what about die batterij die 48 uur meegaat? Iemand ervaring? En waar kan je hem bestellen?
Toen we allemaal nog op 2.3.3. zaten zou het ook niet OTA komen, maar toen kregen o.a. SGS2 bezitters die Vodafone hebben opeens 2.3.5 OTA.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hierin staat dus dat je NIET via OTA kunt updaten als er nu Ginger op staat...
[..]
Met de orginele accu kun je ook lang doen hoor:quote:Op zondag 18 maart 2012 10:07 schreef Refurb het volgende:
En what about die batterij die 48 uur meegaat? Iemand ervaring? En waar kan je hem bestellen?
Download het programma "kies" en het gaat vanzelf. Je kunt dan ook een back-up makenquote:Op zondag 18 maart 2012 13:37 schreef Moogwai10 het volgende:
Hi all,
Ik heb mijn SGS2 nu sinds juni 2011 maar heb nog steeds Android 2.3.3.![]()
Iemand een idee hoe updaten in zijn werk gaat? En ik mag toch hopen dat je daarbij niet meteen al je apps, contacten, mails, berichten e.d. weer kwijt bent enzo?
Grtz,
Moogwai
Heb je überhaupt al op Google gezocht? Of dit topic doorgelezen? KIES.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:37 schreef Moogwai10 het volgende:
Hi all,
Iemand een idee hoe updaten in zijn werk gaat? En ik mag toch hopen dat je daarbij niet meteen al je apps, contacten, mails, berichten e.d. weer kwijt bent enzo?
Grtz,
Moogwai
Je kan ook rootenquote:Op zondag 18 maart 2012 13:37 schreef Moogwai10 het volgende:
Hi all,
Grtz,
Moogwai
Tsja, als ik mijn scherm uit laat staan moet dit ook wel lukken..quote:Op zondag 18 maart 2012 12:22 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Toen we allemaal nog op 2.3.3. zaten zou het ook niet OTA komen, maar toen kregen o.a. SGS2 bezitters die Vodafone hebben opeens 2.3.5 OTA.
[..]
Met de orginele accu kun je ook lang doen hoor:
[ afbeelding ]
nee , zijn helaas aan de straatstenen niet meer te slijten.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 08:42 schreef Adolecens het volgende:
Ik wil mijn S2 verkopen, zijn die tweedehands nog wat waard?
Ik heb er nog wel 75 voor over ;-)quote:Op zondag 18 maart 2012 15:41 schreef Gorgrealis het volgende:
[..]
nee , zijn helaas aan de straatstenen niet meer te slijten.
omdat je medefokker bent wil ik je er nog wel 50 Euri voor geven.
pm me voor de afhandeling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |