Ehm, correctie...14 november in Nederland. (De marathon is op de 13e en om 0.00 uur begint Breaking Dawn II)quote:
je hebt gelijk... grappig want Amerika is 16 november (volgens alle aanplakbiljetten)quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:06 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Ehm, correctie...14 november in Nederland. (De marathon is op de 13e en om 0.00 uur begint Breaking Dawn II)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twiddel
quote:Op woensdag 14 november 2012 15:11 schreef summer2bird het volgende:
Wie gaat er alleen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
quote:Op woensdag 14 november 2012 15:42 schreef Nanook24 het volgende:
[..]Idd watch and see..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doen! Ik was 1 van de 8 heren in de zaal, boeiend!quote:Op donderdag 15 november 2012 21:42 schreef She-Wolf het volgende:
Ik wil er wel heen, maar zal dan ook alleen moeten, vrees ik. Misschien doe ik dat ook gewoon wel, kan mij het schelen...
Dat moet je echt even gaan bekijken in de bios.. ZO jammer als je dat zou gaan lezen wat het wtf moment dan werkelijk is.. Ik had het niet verwacht en velen met mij..quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:27 schreef Kyubey het volgende:
Wtf moment?dat hoorde ik ook.
Is Aro Bella's broer ofzo?
SPOILER: Lees dit in godsnaam nietOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.slechtste filmtruckje ooitThere are only 151 Pokémon.
ik ook en een hele zaal met mij geloof ik hahaha.. Vooral om dat het ook mensen waren die de boeken ook hebben gelezen dat zie je dit niet aankomen...quote:
Precies. Ze moesten er toch wat actie in stoppen, anders werd de film boring.quote:Op zondag 9 december 2012 22:36 schreef janeway het volgende:
[..]
ik ook en een hele zaal met mij geloof ik hahaha.. Vooral om dat het ook mensen waren die de boeken ook hebben gelezen dat zie je dit niet aankomen...
Gewoon naar de film gaan...quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:45 schreef Pvoesss het volgende:
Kan iemand mij spoileren met wat alle wtf's waren en wat er zo anders was?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |