Bosvruchten yoghurtdrops zijn haar favoriete snoepjes. Ze wordt boos als ze die 's ochtends geen van mama krijgtquote:
GIEVquote:Op zondag 11 maart 2012 23:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Bosvruchten yoghurtdrops zijn haar favoriete snoepjes. Ze wordt boos als ze die 's ochtends geen van mama krijgt
Muffin mag dat.quote:
Ik voel een band.quote:
Ze voelt dat we het over haar hebben.quote:Op zondag 11 maart 2012 23:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
Muffin gooit as we speak met haar speeltjetrollkonijn
of jullie gaan gewoon te snelquote:Op zondag 11 maart 2012 23:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Puckzzz je loopt achter als in je reageert nu niet snel
Gewoon een mooi tempo.quote:
Divakonijnquote:Op zondag 11 maart 2012 23:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze voelt dat we het over haar hebben.
Tof beest.quote:Op zondag 11 maart 2012 23:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Soms springt ze op de bank en dan gaat ze bovenop een kussen zitten en je aankijken alsof ze de koningin is![]()
Ik voel serieus een band.quote:Op zondag 11 maart 2012 23:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
En als je niet snel genoeg bent met de snoepjes gaat ze knorren en stampen
Oh ja, dat soort. Kijk je even weg en ga je twijfelen aan wat je op hebt gezet.quote:Op zondag 11 maart 2012 23:47 schreef Puckzzz het volgende:
Ik zit 1 of andere horror te kijken die qua gehijg meer op een sex film lijkt
quote:Op zondag 11 maart 2012 23:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wie wil er een plaatje voor mij uitsnijden (in bijv. photoshop)?
Whehe
oke danquote:Op zondag 11 maart 2012 23:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Omnom drop
Mama heeft een hele la in dr nachtkastje vol
Kameelrijdenquote:Op maandag 12 maart 2012 00:08 schreef IJsdraakje het volgende:
OMFG ik kan kameelrijden hier in de buurt.![]()
![]()
Ik ga kijken of ik mensen zo gek krijg om mee te gaan.quote:Op maandag 12 maart 2012 00:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Kameelrijden
Voelt in het begin alsof je er elke keer bijna afdondert
Wel supertofquote:Op maandag 12 maart 2012 00:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ga kijken of ik mensen zo gek krijg om mee te gaan.
Waar paupertv al niet goed voor is.quote:
quote:Op maandag 12 maart 2012 00:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waar paupertv al niet goed voor is.
Toch wel de originele he?!quote:Op maandag 12 maart 2012 00:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik kijk the Texas chainsaw massacre wantslaapt al en ik kan niet slapen
Hartkloppingen zeker? Fuuuuuuck nee nee nee nee!quote:Op maandag 12 maart 2012 00:46 schreef Diconnected het volgende:
Zo en dafuq dacht even dat ik de verkeerde insuline had gespoten
Ja idd, had zoiets van KAAAAAAAAAAAAK maar had gelukkig de goede spuitquote:Op maandag 12 maart 2012 00:50 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hartkloppingen zeker? Fuuuuuuck nee nee nee nee!
Nembrionicquote:Op zondag 11 maart 2012 23:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Die met die tattoo is wel tof trouwens.
Het is heul nog geen 3uquote:Op maandag 12 maart 2012 00:52 schreef BBQ-kip het volgende:
Slapen jullie nog niet?
(verkapte, kut, ik moet eigenlijk zelf allang slapen post)
quote:Op maandag 12 maart 2012 00:51 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja idd, had zoiets van KAAAAAAAAAAAAK maar had gelukkig de goede spuit.
Datquote:
Wekker gaat hier om kwart over 6quote:
Kun je niet een beetje zelf aangeven wanneer het jou beter uit komt?quote:Op maandag 12 maart 2012 00:54 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Dat
En voor de verandering pas om 3u 's middags therapie op maandag![]()
Vampierkostuums? Hahaquote:Op maandag 12 maart 2012 00:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik moet eigenlijk ook allang slapen, maar zit vampierkostuums te bekijken en family guy staat nu op
Naja meestal heb ik ook altijd 's ochtends, vind ik ook niet erg. Maar omdat de maatschappelijk werk vorig week niet door ging is het nu verplaatst naar morgenmiddag, was de enige optie. Dus dan plannen ze alles qua sportgroep etc daar omheenquote:Op maandag 12 maart 2012 00:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Kun je niet een beetje zelf aangeven wanneer het jou beter uit komt?
Zijn denk ik genoeg mensen die voor hun werk willen, dus vroeg, terwijl jij wellicht juist later wilt.
Oh je zit in een groep, da's normaal wat lastiger.quote:Op maandag 12 maart 2012 00:57 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Naja meestal heb ik ook altijd 's ochtends, vind ik ook niet erg. Maar omdat de maatschappelijk werk vorig week niet door ging is het nu verplaatst naar morgenmiddag, was de enige optie. Dus dan plannen ze alles qua sportgroep etc daar omheen
ik zombiekostuumsquote:Op maandag 12 maart 2012 00:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik moet eigenlijk ook allang slapen, maar zit vampierkostuums te bekijken en family guy staat nu op
Dan heb ik al een kaartje voor schoonheidsglansfeest, dat er nog eens bij wordt te duur voor mijquote:
Naja geen vaste groep ofzo, heb bij planning doorgegeven dat ik op maandag en woensdag de hele dag beschikbaar ben, interesseert me echt geen reet met wie ik zitquote:Op maandag 12 maart 2012 00:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh je zit in een groep, da's normaal wat lastiger.
Ben altijd weer zoooo blij dat ik geen planner ben
Geylquote:Op maandag 12 maart 2012 01:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
http://www.sassymania.nl/(...)lava-vampier-kostuum
Dit vind ik kewl
Prrrrrquote:Op maandag 12 maart 2012 01:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
http://www.sassymania.nl/(...)lava-vampier-kostuum
Dit vind ik kewl
Ga je erheen?quote:Op maandag 12 maart 2012 01:00 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dan heb ik al een kaartje voor schoonheidsglansfeest, dat er nog eens bij wordt te duur voor mij
LOL whut?????quote:Op maandag 12 maart 2012 01:00 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dan heb ik al een kaartje voor schoonheidsglansfeest, dat er nog eens bij wordt te duur voor mij
Das ook een moojenquote:
zie meettopicquote:Op maandag 12 maart 2012 01:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Das ook een moojen
Kan je met gescheurde kleren en bloed endeseauw
DAFUCKquote:Op maandag 12 maart 2012 01:02 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik vond dit plaatje toen ik op zoek was naar zombieplaatjes![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 maart 2012 01:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ga je erheen?![]()
We have an insider!
Mhuahaha, Mhuahaha, Mhuahahahaaaquote:
Bwhehhehhehheequote:Op maandag 12 maart 2012 01:02 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik vond dit plaatje toen ik op zoek was naar zombieplaatjes![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 maart 2012 01:03 schreef megamandy het volgende:
[..]
[..]
Mhuahaha, Mhuahaha, Mhuahahahaaa
Nee sorry mensen, mijn ma wordt die dag 50
Ow gelukkig, ik dacht alquote:Op maandag 12 maart 2012 01:03 schreef megamandy het volgende:
[..]
[..]
Mhuahaha, Mhuahaha, Mhuahahahaaa
Nee sorry mensen, mijn ma wordt die dag 50
Meneer hier komt net binnen wandelen dus ik ga ook maar eensquote:Op maandag 12 maart 2012 01:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik ga een poging tot slapen doen.
Hier was Anouk in Gelredome. Halve politiemacht uitgerukt, ingangscontrole. Nog nooit zoveel beveiliging gezien.quote:Op maandag 12 maart 2012 01:13 schreef megamandy het volgende:
[..]
Oeh heb ik komende zondag ook weerivm de Tefaf, dus allemaal kakkerrrrs
Ja dat is ook engquote:Op maandag 12 maart 2012 01:14 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Hier was Anouk in Gelredome. Halve politiemacht uitgerukt, ingangscontrole. Nog nooit zoveel beveiliging gezien.
Ik was voornamelijk een beetje geīrriteerd dat ze voor een concert wel uitrukken, maar als ik een winkeldief pak, ze geen tijd voor mij hebben.quote:
Jazeker! Met velen bier, velen eten, lekker weer en velen gezelligheidquote:
Haha, Jaaaa, dan kunnen ze zien of je nagels niet blauw worden ofzoquote:Op maandag 12 maart 2012 08:37 schreef Incantrix het volgende:
Ik wist niet dat je geen nagellak op mag als je geopereerd wordtik heb vanmorgen nog een touch-up gedaan
klinkt als een helen goeden! Nice!quote:Op maandag 12 maart 2012 08:41 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jazeker! Met velen bier, velen eten, lekker weer en velen gezelligheid
Zeker ja!!quote:Op maandag 12 maart 2012 08:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
klinkt als een helen goeden! Nice!
Jaaaaa, lekker weerquote:Op maandag 12 maart 2012 08:47 schreef Incantrix het volgende:
Toen ze het zei klonk het ook wel logisch jawe hadden ons verslapen ook nog
gelukkig had ik een uur treuzeltijd voor mijn liefjon ingecalculeerd. en ik hoefde toch niet te ontbijten..
Fijn dat het leuk was, Lin! En precies op tijd terug voor mooi weer!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
quote:Op maandag 12 maart 2012 09:15 schreef Lindytje het volgende:
Den beloofde haarfoto, incl gare kop en korst op mijn neusawesome linSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Den beloofde haarfoto, incl gare kop en korst op mijn neusNiiiiiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Den beloofde haarfoto, incl gare kop en korst op mijn neusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.morgen
Lin leuk kleurtje!A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Being perfect may be okay with Barbie,
But let us all remember, she ended up with a guy with no dick!
quote:Op maandag 12 maart 2012 09:23 schreef Lindytje het volgende:
Wauw, ik heb net de meest ranzige scheet ever gelaten... ik word er zelf een beetje onpasselijk van![]()
Straks slaat je haar ineens groen uitquote:Op maandag 12 maart 2012 09:23 schreef Lindytje het volgende:
Wauw, ik heb net de meest ranzige scheet ever gelaten... ik word er zelf een beetje onpasselijk van![]()
Die jaquote:Op maandag 12 maart 2012 09:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Dat je zelf de kamer moet verlaten om naar lucht te happen
Dat zijn de goeie
Ik heb het even gecheckt, mijn haar is nog roodquote:Op maandag 12 maart 2012 09:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Straks slaat je haar ineens groen uit
Hard?quote:
ja echt SUPERtof!quote:Op maandag 12 maart 2012 09:11 schreef PriemGirl het volgende:
Morgeuh !!
Skjoe hoe was je dinner party?
Den beloofde haarfoto, incl gare kop en korst op mijn neusROOD!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nice!disclaimer
Dat is wel een beetjequote:Op maandag 12 maart 2012 09:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
Bij de cult nails sale mag je maar 2 lakjes
Tussen de $6 en $18.quote:Op maandag 12 maart 2012 09:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hoeveel is shipping?
Die kun je nu ook niet samen doen trouwens
Lol dan ga ik expres niks nemen denk ik. Toxic seaweed mag ook al nietquote:Op maandag 12 maart 2012 10:00 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Tussen de $6 en $18.
Nee samen bestellen zit er ook niet in
Leuk he hormonenquote:Op maandag 12 maart 2012 10:12 schreef Stormqueen het volgende:
good busy ijs!!
De tweede dag van de menstruatie![]()
ik voel me vies en vet
quote:Op maandag 12 maart 2012 10:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Bevestiging dat mijn presentatie goed ging.
Dit jaar is best goed voor mijn zelfvertrouwen tot nu toe.
Ijs, ik ben denk ik over een minuut of 15-20 klaar met mijn opdracht, wil jij hem dan even controleren?quote:Op maandag 12 maart 2012 10:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Bevestiging dat mijn presentatie goed ging.
Dit jaar is best goed voor mijn zelfvertrouwen tot nu toe.
quote:Op maandag 12 maart 2012 10:12 schreef Stormqueen het volgende:
good busy ijs!!
ik voel me vies en vet
quote:Op maandag 12 maart 2012 10:15 schreef IJsdraakje het volgende:
De grootste aanmerking is op een deel dat doorgestuurd is zonder dat ik er naar kon kijken, dus dat trek ik me verder niet aan.
Sure, ik ga nu even wat yogadingetjes doen, daar ben ik over een half uurtje wel mee klaar.quote:Op maandag 12 maart 2012 10:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ijs, ik ben denk ik over een minuut of 15-20 klaar met mijn opdracht, wil jij hem dan even controleren?
Herkenbaar, daarom negeer ik momenteel m'n stopweek en ben ik aan het kijken of er toch echt niet nog een paar maanden bij kunnen.quote:Op maandag 12 maart 2012 10:12 schreef Stormqueen het volgende:
good busy ijs!!
ik voel me vies en vet
quote:Op maandag 12 maart 2012 10:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sure, ik ga nu even wat yogadingetjes doen, daar ben ik over een half uurtje wel mee klaar.
Nee, niet de spellingscorrector, dat kan ik zelf ook welquote:Op maandag 12 maart 2012 10:21 schreef Stormqueen het volgende:
ijs de wandelende spellingscorrector
vraag je er al geld voor?
Ik vind het eigenlijk wel grappig.quote:Op maandag 12 maart 2012 10:21 schreef Stormqueen het volgende:
ijs de wandelende spellingscorrector
vraag je er al geld voor?
Moeten we even een datum voor prikken.quote:Op maandag 12 maart 2012 10:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ijs is wel mijn spellingcorrector
Ze heeft nog steeds haar beloning nog niet in ontvangst genomen
Snot uit pulken.quote:Op maandag 12 maart 2012 10:43 schreef Lindytje het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat moet je daar in godsnaam mee doen
mjamquote:
Die komt wel op maandag dacht ik hoorquote:Op maandag 12 maart 2012 10:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Op maandag?
Wel lekker, maar een uurtje werken vandaag omdat er niet meer post is.Wel vaak deprimerende post, vooral veel rouwkaarten.
Met wat ze over hebben van zaterdag ja.quote:Op maandag 12 maart 2012 10:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die komt wel op maandag dacht ik hooralleen de postbode niet
Op maandag komt hier wel post, maar geen paketten. Die worden altijd na het weekend pas op dinsdag aangebodenquote:Op maandag 12 maart 2012 10:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die komt wel op maandag dacht ik hooralleen de postbode niet
Of ze moeten het op Zaterdag al een keer hebben aangeboden toch? M\ar verder niet zover ik weetquote:Op maandag 12 maart 2012 10:53 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Op maandag komt hier wel post, maar geen paketten. Die worden altijd na het weekend pas op dinsdag aangeboden![]()
Jep, alleen de eerder aangeboden pakjes iddquote:Op maandag 12 maart 2012 10:54 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Of ze moeten het op Zaterdag al een keer hebben aangeboden toch? M\ar verder niet zover ik weet
Jup. Wat zaterdag niet bezorgd kon, gaat dan in de tweede ronde en verder alleen een minimale hoeveelheid normale post.quote:Op maandag 12 maart 2012 10:54 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Of ze moeten het op Zaterdag al een keer hebben aangeboden toch? M\ar verder niet zover ik weet
Ze zijn er toch echt.quote:Op maandag 12 maart 2012 10:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Errr ik heb nog nooit een postbode gezien op maandag, en ik ben dan de hele dag thuis. Pakketman wel.
Dan zijn ze toch nog steeds oranjequote:Op maandag 12 maart 2012 10:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze zijn er toch echt.
Overigens hebben ze dan wegens de minimale hoeveelheid niet die tassen bij zich.
Uhm, nee. Als je één brief hebt voor de straat, neem je je fiets mee.quote:Op maandag 12 maart 2012 10:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan zijn ze toch nog steeds oranje. En ze planten hun fiets hier altijd voor het raam neer voor de hele straat, dus dat zou ik dan wel zien.
Big brother is watching usSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee is niet doorgegaan omdat ik het niet met het contract eens was en zij bepaalde afspraken niet op papier wouden zettenquote:Op maandag 12 maart 2012 11:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
huh, jij had toch een baan gevonden?
quote:Op maandag 12 maart 2012 11:05 schreef Lindytje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Big brother is watching us![]()
![]()
Ik baal een beetje van de post. Een pakket naar het buitenland met t&t. Dan krijg je een los briefje met de code, hebben ze er de code opgezet van een pakketje hier in NL. Handig
![]()
quote:Op maandag 12 maart 2012 11:05 schreef Lindytje het volgende:
Mwehehehe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Big brother is watching us![]()
Bij ons gooien ze dan gewoon de inlevermogelijkheid op slot.
Mail terug, btw.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Jup.quote:Op maandag 12 maart 2012 11:20 schreef Lindytje het volgende:
Oh, IJs, die Finse zin, is de vertaling dan 'wij kopen nieuwe ski's' ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't come closer, I might hurt you
quote:Op maandag 12 maart 2012 11:31 schreef Lindytje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op maandag 12 maart 2012 11:31 schreef Lindytje het volgende:
+1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Being perfect may be okay with Barbie,
But let us all remember, she ended up with a guy with no dick!
Dankjewel voor het nakijkenquote:Op maandag 12 maart 2012 11:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ga eten en daarna wat meuk wegbrengen.
Goeden idee van jouquote:Op maandag 12 maart 2012 11:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zal eens even gaan douchen en productief aan de studie gaan
Tijd voor Cesar Milianquote:Op maandag 12 maart 2012 11:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
Cody uitgelaten en nu doet m'n schouder zeer.
Hij wordt nog steeds leip als hij andere honten ziet
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
quote:Op maandag 12 maart 2012 11:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]Cesar is baasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
it's the map in my mind that sends me on my way.
quote:Op maandag 12 maart 2012 12:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Geen wonder dat alles ging klotsen na drie mokken water. Er gaat een halve liter in mijn mok.
quote:Op maandag 12 maart 2012 11:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]al ooit aan clickertraining gedacht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Niet meer dan een mok per uur dus.quote:Op maandag 12 maart 2012 12:03 schreef Diconnected het volgende:
[..]![]()
Ik had gisteravond/vannacht in bed ook een klotsbuik
quote:Op maandag 12 maart 2012 12:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet meer dan een mok per uur dus.![]()
Zonnebril kan weer uit het stof.
quote:Op maandag 12 maart 2012 12:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
al ooit aan clickertraining gedacht?OokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zoek nog een beetje naar m'n middenweg.
Want dat bij clickertraining alles maar positief en hoera moet zijn vind ik ook weer zowat. Als de hont iets doet wat niet mag, dan mag hij dat ook wel horen...
En Cesar is weer heel erg de andere kant...
Dus ik ben zoekende![]()
Ik ben nu aan het overleggen met de hondenschool, want die bieden maar 1 dag in de week clickertraining (ligt er dus aan welke dag dat is of ik wel kan) en ik zit met het probleem dat als hij een andere hond ziet, hij echt nergens meer op let en gaat staan blaffen.. Nu vind ik het niet erg om daar even doorheen te gaan zodat hij kan wennen, maar als hij gaat zitten blaffen kan dat wel weer de les verstoren voor anderen... Dus ik wil even van hun horen wat zij denken dat nu handig is om te doenSchnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Weet je nu in ieder geval zeker dat je meer dan genoeg drinkt in de avondquote:Op maandag 12 maart 2012 12:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Geen wonder dat alles ging klotsen na drie mokken water. Er gaat een halve liter in mijn mok.
Wat een afzetters.quote:Op maandag 12 maart 2012 12:10 schreef Stormqueen het volgende:
zo, net weer twee euro lichter doordat mijn waterfles spoorloos was verdwenen.
Twee euro. Voor een flesje water
O ja ik zeg ook niet dat het dé methode is. Wees gerust dat wij samson ook al eens bij zijn nekvel hebben gepakt toen ie té ver gingquote:Op maandag 12 maart 2012 12:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ook![]()
Ik zoek nog een beetje naar m'n middenweg.
Want dat bij clickertraining alles maar positief en hoera moet zijn vind ik ook weer zowat. Als de hont iets doet wat niet mag, dan mag hij dat ook wel horen...
En Cesar is weer heel erg de andere kant...
Dus ik ben zoekende![]()
Ik ben nu aan het overleggen met de hondenschool, want die bieden maar 1 dag in de week clickertraining (ligt er dus aan welke dag dat is of ik wel kan) en ik zit met het probleem dat als hij een andere hond ziet, hij echt nergens meer op let en gaat staan blaffen.. Nu vind ik het niet erg om daar even doorheen te gaan zodat hij kan wennen, maar als hij gaat zitten blaffen kan dat wel weer de les verstoren voor anderen... Dus ik wil even van hun horen wat zij denken dat nu handig is om te doen
quote:Op maandag 12 maart 2012 12:10 schreef Stormqueen het volgende:
Jup.quote:Op maandag 12 maart 2012 12:08 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Weet je nu in ieder geval zeker dat je meer dan genoeg drinkt in de avond
Op het station in Londen betaalde ik 3 pond voor een flesje waterquote:Op maandag 12 maart 2012 12:10 schreef Stormqueen het volgende:
Jep, die zijn duur.quote:
Dafuq.quote:Op maandag 12 maart 2012 12:13 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Op het station in Londen betaalde ik 3 pond voor een flesje water
Ja en het is de enige optie hier.quote:Op maandag 12 maart 2012 12:13 schreef Mirjam het volgende:
[..]
die gasten zijn echt debiel duur, ongelooflijk
quote:Op maandag 12 maart 2012 12:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jup.
Maar goed ook dat ze niet gebruikt worden voor iets anders dan water, ik zie mezelf al stuiteren op een halve liter koffie.
amateurquote:Op maandag 12 maart 2012 12:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jup.
Maar goed ook dat ze niet gebruikt worden voor iets anders dan water, ik zie mezelf al stuiteren op een halve liter koffie.
ja was bij de Eurostar terminal, betaalde je overal de hoofdprijs voorquote:
Datquote:
Cody is zich er van bewust dat ik altijd brokjes bij me heb en "hier" gaat ook al heel goed. Als hij los is en hij is aan het rennen, kan ik hem roepen en dan gaat hij vol in de ankers en komt naar me toe rennenquote:Op maandag 12 maart 2012 12:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
O ja ik zeg ook niet dat het dé methode is. Wees gerust dat wij samson ook al eens bij zijn nekvel hebben gepakt toen ie té ver gingMaar het aanleren van dingen en qua afleiding is het voor ons wel dé methode
De hele wandeling let ie op mij als ik met de clicker bezig ben en andere honden boeien hem dan niet.
Anders is ie ook echt niet af te leiden van andere honden. Maar als ik aan het trainen ben; gaat het super goed. Ik geef hem zo vaak koekjes; dat ie niet ander kan dan op mij letten (dit moet je uiteraard afbouwen); nu kan ik al met 3 koekjes zo langs een hond lopen zonder dat ie er op let
Natuurlijk is een poetel ook een ander ras en een stuk groter... Is altijd moeilijk om de gepaste trainingsmethode te vinden
Heb je al een actieplan opgesteld voor als je no-buy voorbij is?quote:Op maandag 12 maart 2012 12:17 schreef Stormqueen het volgende:
over 60 dagen mag ik weer bij TD bestellen.
Daar hebben ze ook allemaal van die megaverpakkingenquote:Op maandag 12 maart 2012 12:17 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ja was bij de Eurostar terminal, betaalde je overal de hoofdprijs voor
Ja het is ook niet te vergelijken natuurlijk.. Cody komt ook van asiel en ik heb samson als pup opgevoed... Hopelijik gaat het beetje bij beetje beter !quote:Op maandag 12 maart 2012 12:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Cody is zich er van bewust dat ik altijd brokjes bij me heb en "hier" gaat ook al heel goed. Als hij los is en hij is aan het rennen, kan ik hem roepen en dan gaat hij vol in de ankers en komt naar me toe rennen.
Maar hij is (nog) niet sociaal met honden en als hij eenmaal bij die hond is kan ik ook roepen tot ik een ons weeg, dan komt hij dus niet. En dat vind ik vervelend voor andere honden eigenaars, dus heb ik hem vast. Hij verbetert heeel langzaam, maar over het algemeen raakt hij nog steeds overenthousiast als hij een andere hond ziet... Het heeft sowieso nog tijd nodig denk ik
Ik kan 's avonds geen koffie drinken, dan slaap ik niet.quote:
Max had van de week een geperforeerd ooglidquote:Op maandag 12 maart 2012 12:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Cody is zich er van bewust dat ik altijd brokjes bij me heb en "hier" gaat ook al heel goed. Als hij los is en hij is aan het rennen, kan ik hem roepen en dan gaat hij vol in de ankers en komt naar me toe rennen.
Maar hij is (nog) niet sociaal met honden en als hij eenmaal bij die hond is kan ik ook roepen tot ik een ons weeg, dan komt hij dus niet. En dat vind ik vervelend voor andere honden eigenaars, dus heb ik hem vast. Hij verbetert heeel langzaam, maar over het algemeen raakt hij nog steeds overenthousiast als hij een andere hond ziet... Het heeft sowieso nog tijd nodig denk ik
ik heb wel een wishlistje ja. Maar zo'n nobuy is echt briljant. Eerst wilde ik vijf hollands en nu nog maar nul.quote:Op maandag 12 maart 2012 12:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heb je al een actieplan opgesteld voor als je no-buy voorbij is?
quote:Op maandag 12 maart 2012 12:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb wel een wishlistje ja. Maar zo'n nobuy is echt briljant. Eerst wilde ik vijf hollands en nu nog maar nul.
calorieticker says noooooquote:Op maandag 12 maart 2012 12:20 schreef PriemGirl het volgende:
Omnomnom boterhammen met chocopasta incl speculoos (speculaas.. specu.... iets...)
Want we hadden niks anders meer in huis
Ik dacht de uitspraak erbij.quote:
Dat klinkt naarquote:Op maandag 12 maart 2012 12:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Max had van de week een geperforeerd ooglid
Gelukkig zit het hondenveld tegenover de dierenarts, die kon m meteen inzalven. 53 euro dankuwel.
quote:Op maandag 12 maart 2012 12:21 schreef Stormqueen het volgende:
STRAKS PAS JE NIET MEER IN JE JURK MWEHEHEHE
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
quote:Op maandag 12 maart 2012 12:21 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Kuch...
Nieuwe jurk kopen in de bruidsmeisjes-hoekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Over trouwjurken en maten gesproken. Ik was laatst Say yes to the dress aan het kijken op Net5gemist, maar is dat alleen maar voor plus-size bruiden?Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Viel wel mee hoor, hij heeft wel een snotoog nuquote:Op maandag 12 maart 2012 12:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat klinkt naar![]()
Gevecht met andere hond?
Is Max die van je ouders die 100 kilo weegt? Hoe was de andere hond er wel niet aan toe![]()
quote:Op maandag 12 maart 2012 12:21 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Kuch...
Ja als je steeds je lunch vergeet vind ik dat niet gekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
it's the map in my mind that sends me on my way.
nee, ze hebben vaak thema-afleveringen dus dan heb je net een dikkerdjesaflevering gehadquote:Op maandag 12 maart 2012 12:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nieuwe jurk kopen in de bruidsmeisjes-hoek![]()
Over trouwjurken en maten gesproken. Ik was laatst Say yes to the dress aan het kijken op Net5gemist, maar is dat alleen maar voor plus-size bruiden?
dit.quote:Op maandag 12 maart 2012 12:23 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja als je steeds je lunch vergeet vind ik dat niet gek.
Jupquote:Op maandag 12 maart 2012 12:23 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja als je steeds je lunch vergeet vind ik dat niet gek.
Max een "reutje" noemenquote:Op maandag 12 maart 2012 12:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Viel wel mee hoor, hij heeft wel een snotoog nu
En geen gevecht, maar lomp spelen, zoals reutjes van net een jaar nu eenmaal doen. Andere honts zijn weliswaar lichter, maar ook een stuk flexibeler dan Max, het heft elkaar dus redelijk op
5 dikkertjes-afleveringen danquote:Op maandag 12 maart 2012 12:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, ze hebben vaak thema-afleveringen dus dan heb je net een dikkerdjesaflevering gehad
Het is in amerika hequote:Op maandag 12 maart 2012 12:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Max een "reutje" noemen![]()
Maar Cody doet dat lomp spelen ook... En dan maakt het dus echt niet uit of de andere hond daar zin in heeft.
Cody: JEEJ SPELEN
Hont: HEY, DOE ES NIET!
Cody: ECHT WEL!
en dan wordt het al vrij snel minder gezellig.
[..]
5 dikkertjes-afleveringen dan
Maar dit was allemaal extreem plussize he?quote:Op maandag 12 maart 2012 12:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Het is in amerika heNu niet het slankste volk ter wereld
Ooohhh.. apart. Ik heb er nu al een paar gezien; maar meestal is het nogal verdeeld qua figuren eikquote:Op maandag 12 maart 2012 12:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar dit was allemaal extreem plussize he?
maat 48/50 over het algemeen...
En dan een hele kleine homo-vent ertussendoor die maar bleef praten over hoe ze zorgen dat een plussize vrouw ook hartstikke leuk trouwjurken kan kopen, hoewel ze over het algemeen maar tussen twee jurken kunnen kiezen.
quote:Op maandag 12 maart 2012 12:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
DAAAAAAAAAAA GREY'S ANATOMY VANAVOND JEEJ!
sorry, moest even tussendoor
Nieuwe afleveringen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
quote:Op maandag 12 maart 2012 12:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nieuwe afleveringen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.8ste seizoen lees ik net
![]()
![]()
Vorige maand laatste aflevering van 7 gezien dus vanavond kijken![]()
No buy? Meh... Who are we kidding!
FUCK IK WEET HEUL NIET MEER WAT ER TUSSEN MEREDITH EN ALEX AAN DE HAND WAS!quote:Grey's Anatomy
NIEUW Vanaf 12 maart om 20.30 uur
Hoe loopt het af met Meredith en Alex? Een heftig vervolg van seizoen acht!
ongeval jongeuh !!!!!!quote:Op maandag 12 maart 2012 12:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
Priem:
[..]
FUCK IK WEET HEUL NIET MEER WAT ER TUSSEN MEREDITH EN ALEX AAN DE HAND WAS!
*stuiter stuiter*
Grey's kijkenquote:Op maandag 12 maart 2012 12:32 schreef Stormqueen het volgende:
maandag was altijd mijn tv avond maar de flopmodellen zijn op. WAT NU???
wut?quote:
en Bonesquote:
in de ambulance in de bocht met dat zielige babytje jonge!quote:Op maandag 12 maart 2012 12:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
wut?
Ik vergeet het altijd allemaal
FUCK JAquote:Op maandag 12 maart 2012 12:33 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
in de ambulance in de bocht met dat zielige babytje jonge!
True. Ik heb het ook moeten opzoeken wat de laatste aflevering wasquote:Op maandag 12 maart 2012 12:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
FUCK JA![]()
Dat was ik alweer vergeten
Ik moet er altijd weer even inkomen bij een nieuw seizoen en ze hebben nooit een "vorige keer in grey's anatomy"
DAN NIETquote:
Brushrollquote:Op maandag 12 maart 2012 12:34 schreef Stormqueen het volgende:
ik ga denk ik achter de naaimachine vanavond, Debsterrs 4 maanden overdue verjaardagskado naaien
Het is wel echt lekker weer er voor! Zonnetjequote:Op maandag 12 maart 2012 12:37 schreef Stormqueen het volgende:
of ik ga lopen om mijn vettige afterweekend/menstruatiedepressie te compenseren
Hehe toen Priem het zei begon het weer te dagenquote:Op maandag 12 maart 2012 12:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
FUCK JA![]()
Dat was ik alweer vergeten
Ik moet er altijd weer even inkomen bij een nieuw seizoen en ze hebben nooit een "vorige keer in grey's anatomy"
Staat er ergens op internet een beschrijving van die aflevering dan? Dat zou toch wel heul handig zijnquote:Op maandag 12 maart 2012 12:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
True. Ik heb het ook moeten opzoeken wat de laatste aflevering was
Bones![]()
[..]
DAN NIET
vanavond is er geen zonnetje meerquote:Op maandag 12 maart 2012 12:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Het is wel echt lekker weer er voor! Zonnetje
Heerlijk om nu binnen te zitten.............................................
IMDB?quote:Op maandag 12 maart 2012 12:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Staat er ergens op internet een beschrijving van die aflevering dan? Dat zou toch wel heul handig zijn
Geen idee.. ik las de samenvatting op tvgidsquote:Op maandag 12 maart 2012 12:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Staat er ergens op internet een beschrijving van die aflevering dan? Dat zou toch wel heul handig zijn
Ook goei busy !!quote:Op maandag 12 maart 2012 12:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vanavond is er geen zonnetje meeren ben net al wezen lopen...
MAAR! 24 maart gaat de zomertijd weer in
quote:Op maandag 12 maart 2012 12:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ja ik kan ook googelen.
Ben alleen zo bang dat ik de aflevering van vanavond al tegenkom en dan is het niet spannend meer
Ik had het voor je uitgekauwdquote:Op maandag 12 maart 2012 12:44 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
IMDB?
http://www.imdb.com/title/tt2095253/ volgens mij deze want deze: http://www.imdb.com/title/tt2104399/ komt vanavond
Volgens wikipedia (en nog een andere link) heeft de laatste aflevering van seizoen 7 een andere titelquote:Op maandag 12 maart 2012 12:48 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
[..]
Ik had het voor je uitgekauwddus NIET op de tweede link klikken is aflevering van vanavond!
Even opgezocht, de link die jij stuurt is aflevering 9 van seizoen 8.quote:Op maandag 12 maart 2012 12:48 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
[..]
Ik had het voor je uitgekauwddus NIET op de tweede link klikken is aflevering van vanavond!
Wacht dit klopt ook niet...quote:Op maandag 12 maart 2012 12:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Even opgezocht, de link die jij stuurt is aflevering 9 van seizoen 8.
Blij dat ik het niet gelezen heb
ballen knippenquote:Op maandag 12 maart 2012 12:51 schreef Loqi het volgende:
Bones![]()
hurrr, net afspraak gemaakt voor castratie voor de 2 huismonsters
maar kijk danquote:Op maandag 12 maart 2012 12:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Even opgezocht, de link die jij stuurt is aflevering 9 van seizoen 8.
Blij dat ik het niet gelezen heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |