Bosvruchten yoghurtdrops zijn haar favoriete snoepjes. Ze wordt boos als ze die 's ochtends geen van mama krijgtquote:
GIEVquote:Op zondag 11 maart 2012 23:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Bosvruchten yoghurtdrops zijn haar favoriete snoepjes. Ze wordt boos als ze die 's ochtends geen van mama krijgt
Muffin mag dat.quote:
Ik voel een band.quote:
Ze voelt dat we het over haar hebben.quote:Op zondag 11 maart 2012 23:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
Muffin gooit as we speak met haar speeltjetrollkonijn
of jullie gaan gewoon te snelquote:Op zondag 11 maart 2012 23:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Puckzzz je loopt achter als in je reageert nu niet snel
Gewoon een mooi tempo.quote:
Divakonijnquote:Op zondag 11 maart 2012 23:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze voelt dat we het over haar hebben.
Tof beest.quote:Op zondag 11 maart 2012 23:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Soms springt ze op de bank en dan gaat ze bovenop een kussen zitten en je aankijken alsof ze de koningin is![]()
Ik voel serieus een band.quote:Op zondag 11 maart 2012 23:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
En als je niet snel genoeg bent met de snoepjes gaat ze knorren en stampen
Oh ja, dat soort. Kijk je even weg en ga je twijfelen aan wat je op hebt gezet.quote:Op zondag 11 maart 2012 23:47 schreef Puckzzz het volgende:
Ik zit 1 of andere horror te kijken die qua gehijg meer op een sex film lijkt
quote:Op zondag 11 maart 2012 23:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wie wil er een plaatje voor mij uitsnijden (in bijv. photoshop)?
Whehe
oke danquote:Op zondag 11 maart 2012 23:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Omnom drop
Mama heeft een hele la in dr nachtkastje vol
Kameelrijdenquote:Op maandag 12 maart 2012 00:08 schreef IJsdraakje het volgende:
OMFG ik kan kameelrijden hier in de buurt.![]()
![]()
Ik ga kijken of ik mensen zo gek krijg om mee te gaan.quote:Op maandag 12 maart 2012 00:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Kameelrijden
Voelt in het begin alsof je er elke keer bijna afdondert
Wel supertofquote:Op maandag 12 maart 2012 00:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ga kijken of ik mensen zo gek krijg om mee te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |