SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
© Jori, De
© Butsers, Barrie
© Mi, Moh
© Tank, Du
If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
Ik maak een praatje met haar, versier haar en geef jou alle intieme details nadat we seks gehad hebben.quote:
Dan voelde je je wel genaaid.quote:Op zondag 11 maart 2012 23:11 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Dan had je meer te naaien als mij
quote:
Geestelijk.quote:Op zondag 11 maart 2012 23:14 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Bedoel je dat lichamelijk of geestelijk?
Nu lijkt het alsof je wil dat ik je naai.quote:
Dat is toch ook geen geheim?quote:Op zondag 11 maart 2012 23:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nu lijkt het alsof je wil dat ik je naai.
Nee ik wil dat jij een chick naait.quote:Op zondag 11 maart 2012 23:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nu lijkt het alsof je wil dat ik je naai.
Sommige dingen wil je niet horen, ook al weet je goed dat het gebeurt.quote:
Ik heb geen stof dus kan ik niet naaien jonge!quote:Op zondag 11 maart 2012 23:17 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Nee ik wil dat jij een chick naait.
Daarom de chick, die heeft de stof waar jij je naald in kan stekenquote:Op zondag 11 maart 2012 23:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb geen stof dus kan ik niet naaien jonge!
Nou, als er stof op zit dan hoeft het niet. En mijn wonka is wel iets groter dan een naald hoorquote:Op zondag 11 maart 2012 23:20 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Daarom de chick, die heeft de stof waar jij je naald in kan steken
Dat mag ik wel hopen voor je jaquote:Op zondag 11 maart 2012 23:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nou, als er stof op zit dan hoeft het niet. En mijn wonka is wel iets groter dan een naald hoor
Hoe groot is ie in jouw dagdromen?quote:Op zondag 11 maart 2012 23:21 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Dat mag ik wel hopen voor je ja
NOU DAN MAG JIJ BLIJVEN LOGEREN HIER roflmaoquote:Op zondag 11 maart 2012 23:23 schreef DeJori het volgende:
TM, als jij wakker zou worden met pijn in je reet en een gevulde condoom erin, zou je dat dan tegen je ouders vertellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |