Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
Goed uitgelegd, thanksquote:Op zondag 11 maart 2012 22:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik gok de verledentijd van een denkboek maar daar moet je mij niet op vastbinden.
Hoor hemquote:Op zondag 11 maart 2012 22:37 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Die post serieus nemenbtw volgende topic steel ik ff (y)
Jammer van die knieenquote:
Die gaat na iedere training even kip eten jaquote:
HA GAAAYYYYquote:Op zondag 11 maart 2012 22:37 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Die post serieus nemenbtw volgende topic steel ik ff (y)
Discardvaluequote:Op zondag 11 maart 2012 22:53 schreef dion_v_k het volgende:
Wat is de prijs van IF Altidore op de ps3?
Iets boven de discardwaarde, rond de 11/12Kquote:Op zondag 11 maart 2012 22:53 schreef dion_v_k het volgende:
Wat is de prijs van IF Altidore op de ps3?
bakken vol zo te zienquote:Op zondag 11 maart 2012 22:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die gaat na iedere training even kip eten ja
quote:
Als het je niet zint dan komt Gino Pietermaai even langs.quote:
quote:Op zondag 11 maart 2012 22:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als het je niet zint dan komt Gino Pietermaai even langs.
Kluivertquote:Op zondag 11 maart 2012 22:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]"hoe heet een nigger die een hele kip opeet?"
Nice.quote:Op zondag 11 maart 2012 23:10 schreef Toefjes het volgende:
Wat heb ik een zooi heerlijke wedstrijden gespeeld, soms lukt alles, maar zo een wedstrijd of 8 achter elkaarKreeg zelfs een bericht van een tegenstander: best defending i've ever seen. Als afsluiting een bronzen finale met 6-3 gewonnen. 3500 coins in 1 wedstrijd, blijft lekker
quote:Op zondag 11 maart 2012 23:14 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Nice.
Ik kreeg vandaag een zelfde bericht, iets minder enthousiast maar toch leuk om te krijgen; Solid defence mate! ( bij een 4-0 overwinning in een zilveren toernooi).
Toch krijg ik nog steeds meer berichten over mijn moeder dan over mijn spel
record : 836-0-0quote:Op zondag 11 maart 2012 23:13 schreef laucas het volgende:
http://link.marktplaats.nl/535963719
Astrid?
Boze moeder die coins van zoon verkoopt ivm studie en stiekem gaat shoppen?
CPU record
- Het bij mij thuis 'ophalen' (hierbij kan je toezien dat ik je kaart koop)quote:Op zondag 11 maart 2012 23:13 schreef laucas het volgende:
Astrid?
CPU record
haha epic lopen nolifen dat kindquote:Op zondag 11 maart 2012 23:13 schreef laucas het volgende:
Astrid?
CPU record
Trollquote:Op zondag 11 maart 2012 23:13 schreef laucas het volgende:
Astrid?
CPU record
http://link.marktplaats.nl/535889911
Meest dramatische ad
http://link.marktplaats.nl/539692537
Hoi Guido, oplichter!
Doe ik ook altijdquote:Op zondag 11 maart 2012 23:16 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik krijg nooit berichten, ben ik nu slecht?
En ik stuur wel altijd berichten dat ik nog niet klaar ben bij een ragequit
nou waarom vraag je het dan?quote:Op zondag 11 maart 2012 23:16 schreef vandermar het volgende:
Ilsinho, y u so expensive
Ja uit packs, weet ik.
Omdat 3K gewoon achterlijk isquote:
Moraisquote:Op zondag 11 maart 2012 23:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Omdat 3K gewoon achterlijk isWelke braziliaan die 5* skills heeft moet ik dan CM doen in 4-5-1
Ibson, Alex, Elkeson, Maicosuel, etc etc.quote:Op zondag 11 maart 2012 23:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Omdat 3K gewoon achterlijk isWelke braziliaan die 5* skills heeft moet ik dan CM doen in 4-5-1
Omdat hij verdedigend ook goed is en hij is een baas alleen al omdat hij vorig jaar zo goed was als RBquote:Op zondag 11 maart 2012 23:16 schreef vandermar het volgende:
Ilsinho, y u so expensive
Ja uit packs, weet ik.
een kleine 9 miljoen en geen CM kaartje voor Overtoomquote:Op zondag 11 maart 2012 23:21 schreef laucas het volgende:
http://link.marktplaats.nl/531647252
De autist
Dat 5 atb team danquote:Op zondag 11 maart 2012 23:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
een kleine 9 miljoen en geen CM kaartje voor OvertoomJe moet echt autist zijn als je zoveel coins + elftal moet hebben idd
Feyenoord tenuequote:Op zondag 11 maart 2012 23:21 schreef laucas het volgende:
http://link.marktplaats.nl/531647252
De autist
Had je mijn 3 coins unlock nog gezien in 1 bronze jumbo?quote:Op zondag 11 maart 2012 23:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zoveel coins en dan 5 atb spelen
Ik ben dus niet meer de Nederlander met de meeste coins
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat bedoelde ik met + elftalquote:
Hoeveeh eb je dan?quote:Op zondag 11 maart 2012 23:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zoveel coins en dan 5 atb spelen
Ik ben dus niet meer de Nederlander met de meeste coins
Ja, ook op het EA forum. Was dat 1x 400 en 2x 200 of iets anders? Ik had een tijdje geleden dit:quote:Op zondag 11 maart 2012 23:27 schreef laucas het volgende:
[..]
Had je mijn 3 coins unlock nog gezien in 1 bronze jumbo?
2 miljoen + heel veel spelers (vooral heel veel bronzes en silvers) maar het was niet serieus bedoeld. Er zijn genoeg Nederlanders die meer hebben. Vorig jaar stond ik nog in de top 50 club valuequote:
2x200 + 1x300quote:Op zondag 11 maart 2012 23:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, ook op het EA forum. Was dat 1x 400 en 2x 200 of iets anders? Ik had een tijdje geleden dit:
[ afbeelding ]
Bronze packs zijn gewoon baas, maar ik koop liever die van 400. Maar had je nog goede spelers in die bronze Jumbos?quote:
Stuk of 10 gekocht volgens mij maar er zat niks bij in de categorie Taylor/Weston. Moet de waarde van de meeste spelers nog checken.quote:Op zondag 11 maart 2012 23:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Bronze packs zijn gewoon baas, maar ik koop liever die van 400. Maar had je nog goede spelers in die bronze Jumbos?
Wel hoor.quote:Op zondag 11 maart 2012 23:49 schreef BDIL het volgende:
Iemand haalde vandaag Utaka en Uche door elkaar... Ik schrok me rot dacht dat mijn IF Utaka niks meer waard zou worden maar Uche bleek een hattrick gescoord te hebben voor RCD Espanyol en hij zit niet in het spel![]()
Lol, hij hoort wel bij dat zwitserse team te zitten Neuchâtel Xamax, maar kennelijk zijn ze hem vergeten te transferen naar RCD Espanyol hahhaquote:Op zondag 11 maart 2012 23:52 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Wel hoor.
Edit: Oh nee die zit bij Granada.
Ik hoop wel dat ze hem goud makenquote:Op zondag 11 maart 2012 23:56 schreef vandermar het volgende:
Dat wordt een prima IF danMooi koppel met Vela voorin.
Hhaha ik heb al zoveel IF's gehad kan ze niet meer allemaal opnoemenquote:Op maandag 12 maart 2012 00:01 schreef Tobi-wan het volgende:
Mijn 2e IF in FUT12, nog geen week na mijn 1e... Jammer genoeg is het Ibisevic en kan ik die ook net zo goed discarden...
5 dagen?!quote:Op maandag 12 maart 2012 00:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb dit jaar meer silver IFs gehad dan gold IFs. Maar ik koop veel meer silver dan gold dus dan is dat niet zo vreemd, Vanaf morgen 5 dagen geen web app, dus ik kan niet als ik op school niks te doen heb even snel wat bronze packs openen
Hahaha net David Luiz rent als een mongool naar voren hahahaquote:Op maandag 12 maart 2012 00:39 schreef Rijst het volgende:
Is IF Donk niet erg kut met zn High attack en low Def?
Maar ide heeft tenminste zowel attack als defend of high staan.quote:Op maandag 12 maart 2012 00:40 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hahaha net David Luiz rent als een mongool naar voren hahaha
omgquote:Op maandag 12 maart 2012 00:44 schreef BDIL het volgende:
WTF Mac Khandji zit op de bank, wedstrijd bezig 37 min 0-0
BTW je hebt de foute Uchequote:Op maandag 12 maart 2012 00:45 schreef detennismaster het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/177665
Beetje veel op 7 chem.
Klootzakquote:Op maandag 12 maart 2012 01:03 schreef Kamikazie het volgende:
http://www.zakelijkthuis.nl/promotie.php?x=7293
Op deze manier ga ik geld verdienen voor packs!!
je hebt al wel een euro verdiend!!quote:Op maandag 12 maart 2012 01:06 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik heb al bijna genoeg voor een paar gold jumbo packs!
ook namens mij een bijdrage, veel plezier met je goldpacksquote:Op maandag 12 maart 2012 01:06 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik heb al bijna genoeg voor een paar gold jumbo packs!
Als ik straks, tegen de tijd dat ik genoeg heb, over 3 weken dus. Een IF Ronaldo of iets dergelijks krijg, krijgt iedereen iets hoor!quote:Op maandag 12 maart 2012 01:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ook namens mij een bijdrage, veel plezier met je goldpacks
Die heb ik gemist, heb je een linkje?quote:
stort dan maar 1 euro terug, want ps3quote:Op maandag 12 maart 2012 01:10 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Als ik straks, tegen de tijd dat ik genoeg heb, over 3 weken dus. Een IF Ronaldo of iets dergelijks krijg, krijgt iedereen iets hoor!
Verdienstenquote:Op maandag 12 maart 2012 01:10 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Als ik straks, tegen de tijd dat ik genoeg heb, over 3 weken dus. Een IF Ronaldo of iets dergelijks krijg, krijgt iedereen iets hoor!
Normaal ben ik nooit zo van dit soort dingen, want ik vertrouw het echt nooit. Ben benieuwd of ik ooit iets van geld ervan krijg ook hoor...quote:Op maandag 12 maart 2012 01:13 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Verdiensten
De eigenaar van deze pagina heeft ¤ 2 verdient door uw bezoek.
npnp, wel mooi alsof je dat ook echt krijgt puur per click. kut oplichters.
Ik gun het je wel echtquote:Op maandag 12 maart 2012 01:14 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Normaal ben ik nooit zo van dit soort dingen, want ik vertrouw het echt nooit. Ben benieuwd of ik ooit iets van geld ervan krijg ook hoor...
Het is een scam! Je denkt dat je 2 euro per klik krijgt, maar dan log je morgen in op je account, ben je al je coins kwijtquote:Op maandag 12 maart 2012 01:14 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Normaal ben ik nooit zo van dit soort dingen, want ik vertrouw het echt nooit. Ben benieuwd of ik ooit iets van geld ervan krijg ook hoor...
haha erge is dat jouw hele manier van denken gewoon door fut is beinvloedquote:Op maandag 12 maart 2012 01:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het is een scam! Je denkt dat je 2 euro per klik krijgt, maar dan log je morgen in op je account, ben je al je coins kwijt
IF Kandji, beeld het je is inquote:Op maandag 12 maart 2012 01:16 schreef poker4lifee het volgende:
http://nl.soccerway.com/m(...)ston-dynamo/1244845/
elke minuut refreshen om te kijken of Kandji al erin is gekomen voor 1 van die dramatische 64 en 50 pace spitsen
kan niet, Kandji is al IFquote:
quote:Op maandag 12 maart 2012 01:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hij heeft al 515 goals gemaakt voor mij
Ehm, nee niemand haalde Utaka en Uche door elkaar. Jij misschien.quote:Op zondag 11 maart 2012 23:49 schreef BDIL het volgende:
Iemand haalde vandaag Utaka en Uche door elkaar... Ik schrok me rot dacht dat mijn IF Utaka niks meer waard zou worden maar Uche bleek een hattrick gescoord te hebben voor RCD Espanyol en hij zit niet in het spel![]()
Donk heeft med attack en low def, en ik heb er geen last van.quote:Op maandag 12 maart 2012 00:39 schreef Rijst het volgende:
Is IF Donk niet erg kut met zn High attack en low Def?
hij zou 8 uur down gaan, ben benieuwd.quote:Op maandag 12 maart 2012 07:58 schreef Toefjes het volgende:
Nou, de webapp doet het nog wel, maar zal snel down gaan. Misschien wel de moeite waard om de veilingen met startbid 150 in de gaten te houden als de webapp down is.
Vet, GuRBuH!quote:Op maandag 12 maart 2012 09:22 schreef GuRBuH het volgende:
@Tennismaster: http://futhead.com/12/squad/178687
Paar aanpassinkjes om meer op 9 chem te krijgen. Alleen weet niet of je Romaric zn (gebrek aan) pace kunt handelen![]()
@Degene die zei dat het de verkeerde Uche is: Dat klopt, alleen de goede Uche is in FUT niet getransferred dus is dit de tijdelijke oplossing.
Triple link FTWquote:Ricky van Wolfswinkel wordt mogelijk een concurrent voor Luc Castaignos bij Internazionale. De 23-jarige spits uit Woudenberg beleefde een sterke eerste seizoenshelft bij Sporting Portugal en hoewel zijn productie momenteel wat afgenomen is, denkt Inter dat hij de ideale sparringpartner is voor de huidige aanvallers. Diego Forlán gaat bovendien volgend jaar zomer weg en wordt misschien al wel eerder verkocht
quote:Op maandag 12 maart 2012 09:56 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Alleen "jammer" dat Ricky wel een gold zal worden in FUT13.
Coutinho kan toch nooit 9 chemistry halen zo, kun je hem niet beter als CF doen en iemand anders als RCM ?quote:Op maandag 12 maart 2012 10:01 schreef detennismaster het volgende:
Eigenlijk geen zin meer in dure teams:
http://futhead.com/12/squad/178744
En Uche is dan hopelijk de andere als IF.
Hij heeft ook 7. Alleen als ik Uche op CF zet, heeft iedereen 9.quote:Op maandag 12 maart 2012 10:08 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Coutinho kan toch nooit 9 chemistry halen zo, kun je hem niet beter als CF doen en iemand anders als RCM ?
Picje?quote:Op maandag 12 maart 2012 10:14 schreef GuRBuH het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#bTngQc4mbc6ge
B Team is af. Na het MLS toernooi worden Cordoba en die keeper wss vervangen door Olave en Mondragon.
Picje? (of linkje, misschien iets makkelijker voor jequote:Op maandag 12 maart 2012 10:42 schreef Toefjes het volgende:
Heb nu 3 heerlijk spelende elftallenHeerlijk voor de variatie, het Nederlands elftal speelt ook geweldig, zelfs met Heitinga en Donk achterin. Waren net Torres en Ibrahimovic de baas
Wel jammer dat iedereen me toch weg klikt met het Nederlands elftal, ondanks dat ik het Greece genoemd heb
Lavezzi - UP Aguero - Di Maria.quote:Op maandag 12 maart 2012 10:53 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ga misschien nog een BPL team maken, heb nog 230K over en UP Aguero pas eigenlijk nergens tussen, is toch zonde van zo'n jongen
Lavezzi - UP Aguero - Koevermansquote:Op maandag 12 maart 2012 10:56 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Lavezzi - UP Aguero - Di Maria.
Wat je maar wilt
Wat je maar wilt
Edit: http://www.futhead.com/12/squad/178881
Ze noemen mij ook wel meester der 433 hybrids
quote:Op maandag 12 maart 2012 11:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Lavezzi - UP Aguero - Koevermans
de rest mls
Haha, dat ga ik met mn budget niet redden, wel een erg mooi team. Ik denk er nog even over na, het is ook wel top om UP Van Persie erbij te halen, kan hij mooi in mijn Nederlands elftal. Alleen matcht 4-2-3-1 (Aguero + RvP mogelijk) niet met 4-3-2-1, die ik met Nederland speel. Misschien idd Lavezzi - Di Maria wel een goede optie. Gaat in de denktankquote:Op maandag 12 maart 2012 10:56 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Lavezzi - UP Aguero - Di Maria.
Wat je maar wilt
Wat je maar wilt
Edit: http://www.futhead.com/12/squad/178881
Ze noemen mij ook wel meester der 433 hybrids
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |