SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.te felle zon. Morgen es pogen met normaal daglicht, maar die 2mpx zijn tot weinig in staat
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
Misschien morgen nog een poging wagen met meer foto's of zo. Goed jubileum op deze manier.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:29 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Flexe electric blue Don, nu nog eentje van je achterkant
One_C 2mp is wel heel weinig voor ubergeile denimprOn
Dit topic is wel no50 en zoveel pics er in niet normaal![]()
thnxquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:39 schreef Atta-boy het volgende:
Nice don.
One conundrum ben benieuwd naar pics in beter licht morgen
Wat o_c zei.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 11:03 schreef Atta-boy het volgende:
Nee nog nooit gewassen ookik wil proberen minimaal een jaar wear te hebben voor ik een wash/soak ga doen.
Combs en whiskers.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:16 schreef Atta-boy het volgende:
Toch maar eens pics gemaakt van m'n petit standard in goed licht:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gaat lekker don!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:34 schreef don-diablo het volgende:
Ziet er goed uit atta
Snelle snapshot:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan rock je 'm keihard. Ik draag mijn PS elke dag sinds drie maanden, maar ik kom niet eens in de buurt. :pquote:Op zaterdag 24 maart 2012 11:03 schreef Atta-boy het volgende:
Nee nog nooit gewassen ookik wil proberen minimaal een jaar wear te hebben voor ik een wash/soak ga doen.
Dan zal ik van de week even gaan opmetenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:07 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Ok, je nudie zit nu toch perfect qua fit etc. Als je de maten ff opmeet
http://blueingreensoho.co(...)k=view&id=30&Itemid=
Dan pm ik naar kayodic voor advies. Dan kan je alsnog besluiten over een maandje of je een railcar wilt
Is ook niet gek met 3 maandenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 12:59 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Dan rock je 'm keihard. Ik draag mijn PS elke dag sinds drie maanden, maar ik kom niet eens in de buurt. :p
Dat heb ik ook. Lange tijd vrij bescheiden en dan ineens gaat het een stuk sneller.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 13:24 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Is ook niet gek met 3 maandenmerk dat hoe langer je hem blijft dragen hoe sneller er resultaat komt. Bijna 70% van de wear die je ziet is van het laatste halfjaar ofzo denk ik
Hoeveel wear zit er nou in jouw 0201 don?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 13:36 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Lange tijd vrij bescheiden en dan ineens gaat het een stuk sneller.
Zo'n 6 à 7 maanden ongeveer. Gekocht in juli (geloof ik) vorig jaar en tussendoor ook wel eens m'n Nudie gedragen.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 13:57 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Hoeveel wear zit er nou in jouw 0201 don?
Laatste maand (of twee) gaat het een stuk vlotter met voortgang voor m'n gevoel. Nu nog even door dragen en dan tzt een keer een soak geven.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:18 schreef BigSmurf het volgende:
Hmm dan klopt t wel, heb duidelijk minder wear, maar ook niet full-time gedragen en pas in oktober gekocht.
Vraag me af hoe TdN de dollarkoers interpreteertquote:We hope you guys are ready for some serious denim action at Tenue de Nîmes. We are proud to announce L.A. denim brand Rogue Territory will be available at our denim store soon. To get you in the mood we hereby present you the 'Stanton' the brand's standard fit. By working for numerous clients he started to develop his view on the perfect basic. This is how his fit 'Stanton' was born, which refers to the word 'standard'. Tenue de Nîmes will stock two fabrics. A 14oz 100% Pure Indigo, Japanse selvage fabric by the Nihon Menpu mill. The second fabric is a 13,5oz blue warp, black weft selvage denim with a very nice deep blue shade.
1 op 1 plus meer lijkt me hahah.quote:Op zondag 25 maart 2012 14:35 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Vraag me af hoe TdN de dollarkoers interpreteert
Zo'n omrekentabel idd.quote:Op zondag 25 maart 2012 14:42 schreef BigSmurf het volgende:
Zal wel 150 dollar = 199 euro zijn ofzo.
Voor dat geld is er weinig mis mee. Heb zelf een 0700 gepast en dat zat op zich prima alleen toen ik het ging vergelijken met m'n 0201 voelde het toch anders. De 0201 was veel stugger en had alle details welke de JB x Momo niet heeft. Het is maar net wat je wilt.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:15 schreef Puzzles2 het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met de Japan Blue x Momotaro? Wil misschien binnenkort een 0100SP halen want ze zijn maar 160 euro. Dat doen of even verder kijken voor een 'echte' Momo?
Again.. Needs moar wearquote:Op zondag 25 maart 2012 17:00 schreef BigSmurf het volgende:
Momotaro for everyone!![]()
Lastig foto's maken in de zon zonder goede camera, maar het geeft een idee.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gast, hij begint toch al lekker te faden hoor!quote:Op zondag 25 maart 2012 17:00 schreef BigSmurf het volgende:
Momotaro for everyone!![]()
Lastig foto's maken in de zon zonder goede camera, maar het geeft een idee.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk niet echt dat je je er een breuk aan kunt vallen voor dat geld.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:15 schreef Puzzles2 het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met de Japan Blue x Momotaro? Wil misschien binnenkort een 0100SP halen want ze zijn maar 160 euro. Dat doen of even verder kijken voor een 'echte' Momo?
M'n iPhone vindt direct zonlicht niet zo tof, maar zonder zonlicht zie je de progress weer niet. Conclusie, paupercamera.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:56 schreef M1stral het volgende:
[..]
@ Smurf:
Waarom, again, lijken je Momotaro's grijs. Schiet jij pics in sephia/black and white, ben ik kleurenblind? Tell me, wat is het? Die dingen horen blauw te zijn verdomme!
Wauw, 450 dollar, dat is echt fantastisch.quote:Op maandag 26 maart 2012 10:11 schreef bokkepoot het volgende:
Ondanks dat het Iron Heart is dit paar toch wel erg lekker.![]()
[ afbeelding ]
Alleen die domme prijs en het merk staat me ook niet echt aan
http://www.selfedge.com/s(...)h=71&products_id=847
quote:Op maandag 26 maart 2012 10:43 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Wauw, 450 dollar, dat is echt fantastisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |