SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De gouden regels:
- Niet baggeren.
- Niet kutklonen.
- Niet verzieken.
- Typ Nederlands.
- Poepen op brood verplicht
- Geen linkjes naar externe chatsites.
- Geen bullshit TR's of PR's. De modjes hebben het al druk genoeg.
Verstandig? Download de Chrome app. Bij problemen contact opnemen met Dalando
Tevens zit er een meet aan te komen indien genoeg aanmeldingen
Voor verdere informatie is er een topic
[UDOWU MEET] Amsterdam?Who motivates the motivator?
Wat spouwert kijkt, de boef!quote:
Wat Spouwer zei in het vorige topic op het laatst.quote:
Ik zie het nuquote:Op zondag 11 maart 2012 21:28 schreef Beach het volgende:
[..]
Wat Spouwer zei in het vorige topic op het laatst.
poep is okquote:Op zondag 11 maart 2012 21:27 schreef Spouwerranger het volgende:
In my defense, jij begon over poepen, bart.
Als je maar wel uitlegt in je reisverslag wie hij was en wat voor impact hij had op China.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:30 schreef Boterbartje het volgende:
A journey of a thousand miles begins with the first step.
- Confucius
wat een goede quote om mee te beginnen toch
Waarom, dat kun je wikipedia'enquote:Op zondag 11 maart 2012 21:32 schreef Beach het volgende:
[..]
Als je maar wel uitlegt in je reisverslag wie hij was en wat voor impact hij had op China.
spouwert!quote:Op zondag 11 maart 2012 21:34 schreef Spouwerranger het volgende:
Toepasselijke gifje wel
[ afbeelding ]
Sowieso Confuciusquote:Op zondag 11 maart 2012 21:30 schreef Boterbartje het volgende:
A journey of a thousand miles begins with the first step.
- Confucius
wat een goede quote om mee te beginnen toch
Ja ik vond het wel toepasselijk want grootste deel in china, en begin van reis dusquote:Op zondag 11 maart 2012 21:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sowieso Confucius
Tevens gaat deze 36000e post uit naar mijn vriendjes genoemd in mijn fobo, in udowu en van de illuminati
Inderdaad. Dan heb je hem goed uitgezochtquote:Op zondag 11 maart 2012 21:59 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja ik vond het wel toepasselijk want grootste deel in china, en begin van reis dus
Graag gedaan mannn.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:12 schreef napoleonfour het volgende:
hej ouwe avatar terug flips, nu herken ik je wer.
Was leuk. Ja ze zijn prachtig geworden, ware kunstwerken.quote:Op maandag 12 maart 2012 07:09 schreef pimmetje2010 het volgende:
Hoe was je weekeind DV? Hebben jullie nog mooie schilderijen gemaakt?
quote:Op maandag 12 maart 2012 07:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Was leuk. Ja ze zijn prachtig geworden, ware kunstwerken.
Dat kan kloppenquote:Op maandag 12 maart 2012 14:42 schreef gianni61 het volgende:
ik zag opeens een Flippiee in mijn myAt
Same herequote:Op maandag 12 maart 2012 14:42 schreef gianni61 het volgende:
ik zag opeens een Flippiee in mijn myAt
Haiquote:
goed. vast wel. nog steeds een plantje. vast welquote:Op maandag 12 maart 2012 14:48 schreef Flippiee het volgende:
Hoe is het verder? Heb ik nog iets gemist? Leeft Friso weer? Ergens een bom ontploft?
Mooi kort, duidelijk samengevat.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
goed. vast wel. nog steeds een plantje. vast wel
graag gedaanquote:
nohhhquote:Op maandag 12 maart 2012 14:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zit ik aan de koffie, geniet ik van de zon en eet ik paaseitjes.
dankje, nu voel ik me weer beterquote:Op maandag 12 maart 2012 14:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar moet nog wel 3 uur werkenen hard ook.
dv toch of wa?quote:Op maandag 12 maart 2012 15:55 schreef Intronic het volgende:
[..]
Sowieso, maar kan helaas niet onthullen wie.
Voor velen een onbereikbare droom, maar voor Intronic de realiteit. Jaloezie nu alles.quote:
is het zon slet dan?quote:Op maandag 12 maart 2012 16:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Met hem weet je het maar nooit wie het nu weer is.
Omdat het nog niet super gaat?quote:Op maandag 12 maart 2012 16:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Altijd 'wel oke'. wrm wrm
Ja gaat prima [ afbeelding ]
Fair enough.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:14 schreef Beach het volgende:
[..]
Omdat het nog niet super gaat?
Prima is goed
je zorgpasnummer?quote:Op maandag 12 maart 2012 16:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik heb een boete trouwensik heb een ander adres opgegeven maar ze hebben m'n zorgpas nummer wel. Komen ze nu alsnog achter m'n echte adres of?
zienquote:Op maandag 12 maart 2012 16:18 schreef napoleonfour het volgende:
ik heb fotos van Flips die een tequila aan het tikken is
Nee gewoon conducteur.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:20 schreef Beach het volgende:
Hangt er vanaf wat voor partij precies die boete gaf, de politie?
Nah, ik denk niet dat de NS speciaal voor jou gaat uitzoeken wat voor een nummer je opgaf en dan nog bij een zorgverzekeraar dat gaat navragen.quote:
't waren wel klootzakjesquote:Op maandag 12 maart 2012 16:22 schreef Beach het volgende:
[..]
Nah, ik denk niet dat de NS speciaal voor jou gaat uitzoeken wat voor een nummer je opgaf en dan nog bij een zorgverzekeraar dat gaat navragen.
ja dat snap ik, maar zoiets geef je toch niet als je een boete krijgtquote:Op maandag 12 maart 2012 16:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja dat nummer die op je zorgpas staat, van menzis bijvoorbeeld.
neuhquote:
Ik moest iets hebben waarmee ik me kon identificerenquote:Op maandag 12 maart 2012 16:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja dat snap ik, maar zoiets geef je toch niet als je een boete krijgt
[..]
neuh
Best wel kut zo.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
't waren wel klootzakjesdie mannen die me die boete gaven.
Eerst gewoon controleren, die vent meteen zeggen dat m'n dagkaart niet geldig is en dat ik 2 keuzes heb, of ik ga er het volgende station uit om een kaartje te kopen, of ik blijf zitten en krijg een boete.
Ik had dus geen zin om een trein later te nemen en te wachten in de kou dus ik bleef zitten, hopende dat de conducteurs me niet zouden zien
Gaan die achterlijke debielen alle coupe's doorzoeken op zoek naar mijhad ook nog een rode sjaal om dus was makkelijk te herkennen
Werd ik naar buiten gehaald en moest de hele trein wachten op mij tot m'n gegevens in gevuld waren. hihihihi
geen vrouwelijke charme in de strijd kunnen gooien?quote:Op maandag 12 maart 2012 16:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik moest iets hebben waarmee ik me kon identificerenen ik wou m'n ID niet geven want dan was ik makkelijker te 'herkennen' dus ik deed maar zorgpas, hopende dat hij alleen m'n naam op zou schrijven
Ik deed nog puppy eyes maar ze waren keihard.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen vrouwelijke charme in de strijd kunnen gooien?
blijkt maar weer dat conducteurs geen hart hebbenquote:Op maandag 12 maart 2012 16:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik deed nog puppy eyes maar ze waren keihard.
Ik had tijdje terug wel een lieve vrouw, begroette iedereen met een glimlach.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
blijkt maar weer dat conducteurs geen hart hebben
altijd beleefd zijn.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:35 schreef napoleonfour het volgende:
ik had gister een grote bozer negert. Toen hij mijn kaartje had moest ie wel glimlachen omdat ik wel hoi zei itt de rest van die trein
vegas proquote:Op maandag 12 maart 2012 16:47 schreef Trollscience het volgende:
Weet iemand met wek programma je een split-screen video kunt maken?
Zoiets dus.
wtfquote:
Oja dankje, ik zou big bang theory downloaden.quote:Op maandag 12 maart 2012 17:01 schreef pimmetje2010 het volgende:
Wie weet er een leuke serie?
Het liefst eentje met veel actie.
Waarvoor bedankt?quote:Op maandag 12 maart 2012 17:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Oja dankje, ik zou big bang theory downloaden.
Dat je me er ongemerkt aan herinnert.quote:Op maandag 12 maart 2012 17:05 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Waarvoor bedankt?
Big bang theory is wel leuk maar ik zoek iets met veel actie.
utorrent?quote:Op maandag 12 maart 2012 17:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik had laatst download programma gedownload alleen nu ben ik de naam vergeten.
Is Spouwerranger hier?
NS is een kutbedrijfquote:Op maandag 12 maart 2012 17:11 schreef Boterbartje het volgende:
Ik vandaag ook boete NS. Ik had 40% korting meereizen met student voor 9 uur. wist ik veel dat het niet mocht
Ja 50,80quote:
Ja. ik zit nu in studentenhuisje aan pils gr grquote:Op maandag 12 maart 2012 17:15 schreef pimmetje2010 het volgende:
Heb je vandaag een meeloopdag gedaan?
Proostquote:Op maandag 12 maart 2012 17:17 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja. ik zit nu in studentenhuisje aan pils gr gr
Maar je hebt geen geldquote:Op maandag 12 maart 2012 17:45 schreef Dientje12 het volgende:
Als niemand van mij houdt, dan hou ik van geld en geld van mij..
Flips zit in mijn kelder, ze doet je de groeten.quote:Op maandag 12 maart 2012 18:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
flips heeft een charmante foto op haar facebook
DM eens.quote:Op maandag 12 maart 2012 18:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik zag hetquote:Op maandag 12 maart 2012 18:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
quote:Op maandag 12 maart 2012 18:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik zag hetvooral die met tequila iets
quote:Op maandag 12 maart 2012 18:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
![]()
quote:Op maandag 12 maart 2012 18:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
![]()
ken je die kony hype?quote:
nah google maar evenquote:Op maandag 12 maart 2012 18:28 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Heb het een paar keer voorbij zien komen, maar ik weet niet wat het is.
paar hipsters zijn er erachter gekomen dat een grote rimbonegert een kindersoldaten leger heeft, ten grote van xxk. zeggen zequote:
wtf? serieus?quote:
Ja serieusquote:Op maandag 12 maart 2012 18:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wtf? serieus?
ohw, en zag ik jou nou echt een liedje van coone posten?
Ja ach he ik moet toch wat in het weekendquote:Op maandag 12 maart 2012 18:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
lekker gekquote:Op maandag 12 maart 2012 18:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja ach he ik moet toch wat in het weekend
niet van je verwachtquote:Op maandag 12 maart 2012 18:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja serieusmaar de rest is wel moeilijker.
Jazeker.
zienquote:Op maandag 12 maart 2012 18:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja ach he ik moet toch wat in het weekend
dat blijkt wel weerquote:
wat wil je erbij voorstellen?quote:Op maandag 12 maart 2012 19:03 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Wat moet ik me hierbij voorstellen
Geen idee.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wat wil je erbij voorstellen?
DV op een hardstyle party?quote:Op maandag 12 maart 2012 19:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wat wil je erbij voorstellen?
nja, coone is gewoon een jumpstyle dj die denkt hardstyle te kunnen makenquote:
dan heb ik ook een party, maar waarschijnlijk niet dezelfdequote:
nee, coone heeft tenminste nog een paar leuke nummers, adele nietquote:Op maandag 12 maart 2012 19:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Coone is de adele onder de top 40 muziek.
watquote:Op maandag 12 maart 2012 19:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, coone heeft tenminste nog een paar leuke nummers, adele niet
rebirth?quote:Op maandag 12 maart 2012 19:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, coone is gewoon een jumpstyle dj die denkt hardstyle te kunnen maken
[..]
dan heb ik ook een party, maar waarschijnlijk niet dezelfde
vind ik niet, mij doet het pijn aan mn oren (en ogen)quote:
nee, een kleintje: activated.quote:
je kent me togquote:Op maandag 12 maart 2012 19:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wtf boeit dat noualsof je haar gewicht ziet als je haar nummers luistert.
beach wtf
quote:Op maandag 12 maart 2012 19:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vind ik niet, mij doet het pijn aan mn oren (en ogen)
ik weet het, ik ben een van de weinigen, maar tochquote:
De eerste 5 sec van Johnny Sniper zijn leuk daarna meh.quote:
ES live is echt beste wat ik tot nu toe heb gezienquote:Op maandag 12 maart 2012 19:29 schreef Beach het volgende:
[..]
De eerste 5 sec van Johnny Sniper zijn leuk daarna meh.
wat is dit?quote:
es.quote:
ohw wacht, het werd nog beter, ik had het na 20sec afgezet ofzo, daarna kwam er toch nog muziekquote:
Nu stoppen we er weer meequote:Op maandag 12 maart 2012 19:45 schreef pimmetje2010 het volgende:
Zomaar posten als ik wegben, boelers
Pimma yarağımın atış poligonu kom niet haten piç .quote:Op maandag 12 maart 2012 19:45 schreef pimmetje2010 het volgende:
Zomaar posten als ik wegben, boelers
Als coban hier was en dit zou lezenquote:Op maandag 12 maart 2012 19:49 schreef Beach het volgende:
Ik ga voortaan in elke zin Turks gebruiken.
quote:Op maandag 12 maart 2012 19:50 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Als coban hier was en dit zou lezen
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 maart 2012 19:48 schreef Beach het volgende:
[..]
http://www.straatwoordenboek.nl/letter/B/boeler
ohw, zeg dat danquote:
okeokequote:Op maandag 12 maart 2012 19:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maaaar dan niet zomaar spontaan ons verlaten he
Eerst waren het noedels, toen werd het pap, daarna ben ik overgestapt op mie en uiteindelijk was ook die mie te zacht. Ik hoor niet in de keukenquote:Op maandag 12 maart 2012 19:52 schreef Flippiee het volgende:
Bami koken en noedels te lang koken. Wat is het nu?
hij maakte het gerecht bami goreng, en de noodles die daarin horen heeft hij te lang gekookt. zo moeilijk is het nietquote:Op maandag 12 maart 2012 19:52 schreef Flippiee het volgende:
Bami koken en noedels te lang koken. Wat is het nu?
ga ze chanteren!quote:Op maandag 12 maart 2012 19:53 schreef Dientje12 het volgende:
Een buurvrouw van mij die gaat vreemd met mijn overbuurman
Mannen die niet kunnen kokenquote:Op maandag 12 maart 2012 19:52 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Eerst waren het noedels, toen werd het pap, daarna ben ik overgestapt op mie en uiteindelijk was ook die mie te zacht. Ik hoor niet in de keuken
OOOOOH.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hij maakte het gerecht bami goreng, en de noodles die daarin horen heeft hij te lang gekookt. zo moeilijk is het niet
kun jij koken?quote:Op maandag 12 maart 2012 19:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mannen die niet kunnen koken
[..]
OOOOOH.
maak er een topic over..quote:
Ik heb andere talentenquote:Op maandag 12 maart 2012 19:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mannen die niet kunnen koken
[..]
OOOOOH.
die bestaan nietquote:Op maandag 12 maart 2012 19:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als je daarmee geen 5 sterrengerechten bedoelt, dan ja.
Nee, ik wil geen problemen, maar ze is te lelijk en oudquote:Op maandag 12 maart 2012 19:55 schreef Flippiee het volgende:
Of ga zelf lekker vreemd met haar, ze is nu toch al bezig.
Gewoon gaan met die banaan en er geld voor vragen.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:57 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee, ik wil geen problemen, maar ze is te lelijk en oud
dan zeg er niks overquote:
Nee, ik ben zo'n iemand waar iemand vertrouwen in heeftquote:Op maandag 12 maart 2012 19:58 schreef Beach het volgende:
[..]
Gewoon gaan met die banaan en er geld voor vragen.
quote:Op maandag 12 maart 2012 19:59 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee, ik ben zo'n iemand waar iemand vertrouwen in heeft
Dat verandert nog wel als mensen daar te vaak misbruik van maken.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:59 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee, ik ben zo'n iemand waar iemand vertrouwen in heeft
ik bekijk het allemaal van een afstandjequote:Op maandag 12 maart 2012 19:59 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat verandert nog wel als mensen daar te vaak misbruik van maken.
Vroeger was ik ook zo maar nu ben ik gewoon een klootzak en naai ik mensen.
Dientje G word je nog misbruikt als goedkope taxi?quote:Op maandag 12 maart 2012 20:01 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ik bekijk het allemaal van een afstandje
net nog om bacardi te halenquote:Op maandag 12 maart 2012 20:02 schreef Beach het volgende:
[..]
Dientje G word je nog misbruikt als goedkope taxi?
Vertel het hele verhaal eens danquote:Op maandag 12 maart 2012 20:03 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
voor die gozer die die buurvrouw had geneukt
Hij kwam hier dronken aan om cola te lenen, omdat die vrouw bij hem was, en daarna had hij geneukt was al zijn bacardi en cola op, toen kwam die bij ons op bezoek en toen moest hij nog meer drank dus ik haal bacardi en cola voor hem, en toen ging die ouwhoeren met me vader en moeder en het verhaal vertelt en nu is die naar huis om te pittenquote:Op maandag 12 maart 2012 20:04 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Vertel het hele verhaal eens dan
Wat ging je daar doen waarom vraagt hij jou bacardi te gaan halen?
Omdat hij niet mocht rijden, en hij mij toch wel terugbetaald..quote:Op maandag 12 maart 2012 20:06 schreef Beach het volgende:
Waarom ga je drank halen voor iemand anders
jupquote:Op maandag 12 maart 2012 20:08 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
maar dan met witte achtergrond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |