Goed!quote:
quote:Op zondag 11 maart 2012 19:58 schreef Rituals het volgende:
[..]
Goed!Hij heeft het helemaal naar z'n zin hier
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ohhh die is idd THUIS!
Gelukkig! En spannend! Hopelijk krijgen jullie de meest gunstige uitslag te horen morgen!quote:Op zondag 11 maart 2012 20:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wel weer beter....Net op tijd want morgen krijgt DK de uitslag.
En vandaag lekker mooi weer
Dat hoop ik ook. Ik zal wel weinig slapen vannacht.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:06 schreef Rituals het volgende:
[..]
Gelukkig! En spannend! Hopelijk krijgen jullie de meest gunstige uitslag te horen morgen!
Ja heerlijk!
quote:Op zondag 11 maart 2012 20:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook. Ik zal wel weinig slapen vannacht.
quote:
Rituals heeft een kater.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:20 schreef IrishBastard het volgende:
Heb je een kat Rituals?
En succes morgen DK en Laysa
quote:
Ook zo met van die flapjes?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb al wel aangeboden dat als we em een keer eten ofzo moeten geven dat we dat wel willen doen hoorquote:
Vaker even aanbellen bij elkaarquote:Op zondag 11 maart 2012 22:19 schreef IrishBastard het volgende:
Nee, was gezelligToch grappig hoe weinig je elkaar spreekt al woon je op dezelfde gang
Ja ontzettend lief!quote:Op zondag 11 maart 2012 22:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Heb al wel aangeboden dat als we em een keer eten ofzo moeten geven dat we dat wel willen doen hoor
Oh jaaa! Hou ik nog tegoedquote:Op zondag 11 maart 2012 22:20 schreef IrishBastard het volgende:
En ik mocht geen muppets meenemen van YashiEn dat terwijl ik nog een show zou doen
Inderdaadquote:
quote:[..]
Ja ontzettend lief!
Ik wil ook best naar jouw poes boa constrictor komen kijken hoorquote:Op zondag 11 maart 2012 22:23 schreef Mikkie het volgende:
Nouja zeg. Ik voel me buitengesloten als niet-Gouverneurnaar.
Nog steeds geen geldig argument. Dat past primaquote:Op zondag 11 maart 2012 22:30 schreef Mikkie het volgende:
Ja maar, ja maar, ja maar!
Verdullekes. Geen BBQ-space
Je bent altijd welkomquote:Op zondag 11 maart 2012 22:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
InderdaadOok al zit je dan maar ff een half uurtje te kletsen, is toch wel gezellig
[..]zie nu dat die post een beetje random is
Bedoelde er dus mee te zeggen als aansluiting op Laysa's post van "nu wil Yash er ook één", dat ik die van Rituals af en toe wel ga lastig vallen
quote:Op zondag 11 maart 2012 22:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik wil ook best naar jouw poes boa constrictor komen kijken hoor
Kom eerst hier maar eens pythonworstelenquote:Op zondag 11 maart 2012 22:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik wil ook best naar jouw poes boa constrictor komen kijken hoor
We hebben m al een tijdje niet meer gezien, maar zeker van toepassing nu:quote:Op maandag 12 maart 2012 11:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
Geen general failure in ieder geval!
quote:Op maandag 12 maart 2012 11:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
Geen general failure in ieder geval!
Is het ook.quote:Op maandag 12 maart 2012 11:45 schreef IrishBastard het volgende:
[..]![]()
![]()
Zulks kleine positieve puntjes moeten wel relaxt zijn lijkt me
quote:Op maandag 12 maart 2012 15:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
We hadden Morgane nog gespot!
We waren ook even langs zo'n elektronica-winkel geweest en toen gingen we daar op een iPad duwen. Toen bleek dat iemand nog ingelogd was in gmail. Geen idee hoe je moest uitloggen, maar we hebben wel een stagecontract gewist en uit de prullenbak gesodemieterd.
Dat was te lastig voor ons digibeten! Dat dachten wij ook. Ook leuk was om te zien hoeveel mensen de camera-functie hadden getest zonder dat de ze dat wisten.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:04 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Hoe fucking dom ben je dan, om je ingelogd te laten staan in een openbare gelegenheid!Jammer dat je het wachtwoord niet aangepast hebt ofzo
Het mapje 'belangrijk' is in ieder geval leeg.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:09 schreef Laysa het volgende:
We hebben wel meer gewist....en stonden als 2 kindertjes te giechelen
waaromquote:
quote:Op maandag 12 maart 2012 16:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ook leuk was om te zien hoeveel mensen de camera-functie hadden getest zonder dat de ze dat wisten.
Als iemand zijn koffer vergeet in de winkel, vind je dan ook dat je zomaar door zijn rommel mag gaan en alle leuke dingen die je vindt eruit mag halen en/of weggooien?quote:Op maandag 12 maart 2012 16:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
waarom![]()
Dan moet iemand maar niet zo dom zijn in zo'n winkel zn mail te checken en niet af te sluiten...Ik had gewoon alles moeten wissen
Schei toch uit man....quote:Op maandag 12 maart 2012 16:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als iemand zijn koffer vergeet in de winkel, vind je dan ook dat je zomaar door zijn rommel mag gaan en alle leuke dingen die je vindt eruit mag halen en/of weggooien?
Wat is er mis met gewoon uitloggen?
Dan niet. Sorry, maar in mijn ogen is dat gewoon fatsoen, niet lullig bedoelt naar jullie maar zo zie ik het.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
Schei toch uit man....
ook wij wisten niet hoe je moest uitloggen
Ik weet wel dat ik me genaaid zou voelen als het me zou gebeuren, maar ook wel een beetje 'eigen schuld' als je het mij vraagtquote:Op maandag 12 maart 2012 16:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dan niet. Sorry, maar in mijn ogen is dat gewoon fatsoen, niet lullig bedoelt naar jullie maar zo zie ik het.
Eigen schuld, prima. Maar wie ben jij om dan met iemand anders shit te gaan kloten. Kun je ook gewoon niet doen. Net zo makkelijk, makkelijker zelfs.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:15 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ik me genaaid zou voelen als het me zou gebeuren, maar ook wel een beetje 'eigen schuld' als je het mij vraagt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |