Je krijgt gewoon liefde terug hoor.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Ben echt in een rotbui. Dat je tegen iedereen wil zeggen dat ze stom zijn.
Dus jullie zijn allemaal stom en ik haat jullie.
It's you and me...quote:Op zondag 11 maart 2012 19:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Gaan wij een keer naar de bios?quote:Op zondag 11 maart 2012 19:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja! Da's al weer even terug.quote:
zoek maar eens op "ik haat je" van mevrouw kaandorpquote:Op zondag 11 maart 2012 19:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Niet als ik boos benquote:
al stampvoetend en zoquote:Op zondag 11 maart 2012 20:21 schreef Peter het volgende:
Volgens mij is hij dan zo'n driftig mannetje dat stiekum toch schattig is
Aaaaah! Koetsie koetsie!quote:Op zondag 11 maart 2012 20:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben ik jullie ogen echt een soort oversizede peuter.
De vraag was ook voor jou bedoeld hoorquote:Op zondag 11 maart 2012 22:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ze zijn er stil van, zo leuk was het.
en jij maakt kabaal bij de glasbakquote:Op zondag 11 maart 2012 22:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ze zijn er stil van, zo leuk was het.
Gaat z'n gangetje, heb echt zin in next weekend, Antwerpen weekend 2.0 met wat vriendenquote:
En dat met een kater...die herrie. Ik doe tegenwoordig al mijn glas in de papierbak.quote:
en wijn is ook gewoon in kartonnen pakken beschikbaarquote:Op zondag 11 maart 2012 22:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En dat met een kater...die herrie. Ik doe tegenwoordig al mijn glas in de papierbak.
Daar wordt in Australië echt zo enorm op neergekekenquote:Op zondag 11 maart 2012 22:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en wijn is ook gewoon in kartonnen pakken beschikbaar
thuis doe ik ook niet dagelijks een hele flesquote:Op zondag 11 maart 2012 23:25 schreef Cavalinho het volgende:
Over wijn, ik ben hier wel vaak tipsy...
je hebt ook eel goede kwaliteit in van die 5 liter verpakking maar is in south africa inderdaad gewoner dan bij de aussiesquote:Op zondag 11 maart 2012 23:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar wordt in Australië echt zo enorm op neergekeken
alle dagen quillmes/andes/brahma is ook zo watquote:Op zondag 11 maart 2012 23:25 schreef Cavalinho het volgende:
Over wijn, ik ben hier wel vaak tipsy...
yep wordt na de vakantie weet spartaans afkicken van alle dagen wijn, buiten de beur eten en meer dan onschuldig lonken naar andere mannenquote:
Omdat ie me wil?quote:
Wat ongelooflijk mooi gemaaktquote:
Die draag ik in de slaapkamer, hoorquote:
ik ga zo de andes in naar salta. 20 uur met de busquote:Op maandag 12 maart 2012 16:34 schreef Cavalinho het volgende:
Wel handig, 'savonds vertrekken. Gewoon wakker worden op plaats van bestemming. Het is hier in het hoge noorden wel stuk kouder... 10 graden. Kom uit 27 graden...
maar daar is dan ook weer een apart soort films voor hihiquote:Op maandag 12 maart 2012 21:50 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Die draag ik in de slaapkamer, hoor![]()
Film kijken moet je alleen doen, zitten ze er tenminste niet doorheen te praten. Vind ik toch zoooo irritant. Helemaal als ze hem al gezien hebben en gaan zitten vertellen wat er gaat gebeuren![]()
(voor zover dat al niet voorspelbaar was).
Film kijken met vrienden waar je aan mag zitten is natuurlijk weer een ander verhaal.
Met Tim en mij is t ook niet wederzijds samen van beide kanten uitgegaan. Toch ging dat goed. Dit gaat niet goed omdat er meteen al een nieuwe is en dan compliceert de zaak. Ik wil hem niet zien, hij wil dat dat goed komt. Uh. nee. Niet nu en waarschijnlijk nooit. Als ie dat niet kan, vrienden hebben los van z'n relatie, dan moet ie dat niet doen. maar dan zit er geen vriendschap in voor ons. Kan ook. Zijn keus.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:43 schreef TheVulture het volgende:
Tja vriendschap na een relatie werkt in mijn ogen ook alleen als er van beide kanten geen sprake meer is van liefde en er sprake is van een wederzijds besluit... de opzegging kwam in dit geval van een kant natuurlijk... maar ik kan me voorstellen dat het opnieuw kut voelt...
Zijn vrienden komen zelf naar me toe om te horen wat er aan de hand is, ook al zeg ik: Ga nou maar genieten, je hoort t nog wel.quote:Ik zou alleen wel het hem zelf met zijn eigen vrienden laten uitvechten... dat je in ieder geval nooit het verwijt kunt krijgen dat je dat kapot hebt gemaakt... maar zo te lezen doe je dat ook
Dat doe je goedquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:01 schreef Ang3l het volgende:
Zijn vrienden komen zelf naar me toe om te horen wat er aan de hand is, ook al zeg ik: Ga nou maar genieten, je hoort t nog wel.
Ze hebben het echt gehad met 'm en hoezeer ik dat ook om zijn oren wil slaan "Je dumpt niet alleen mij, als vriendje, als vriendschap... maar ook al je andere vrienden" dat doe ik niet. Dat is niet mijn plaats. Ik wil idd niet degene zijn die straks de schuld krijgt.
Heb ook tegen zijn vrienden gezegd dat ik t niet over jan ga hebben met ze, want ik kan er geen goed woord over zeggen en wil niet de valse ex zijn die de nieuwe zwart maakt. En dat snappen ze. De mening die ze over de nieuwe hebben is die van hen zelf. Daar heb ik niets mee te maken verder.
I like the other newsquote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:06 schreef wonderer het volgende:
Aw vlinder, kut dat het zo moet lopenIk hoop dat ie snel bij zinnen komt.
In other news... ondergetekende had een date. Zelf gevraagd. Ik word nog assertief op m'n ouwe dagDus ik heb anderhalf uur langs de Main gelopen en croissantjes gegeten op een bankje aldaar met de schattigste barista van het noordelijk halfrond
Jaquote:
Hoe graag ik dat ook wil doen, het is niet aan mij hem daar voor te waarschuwen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 08:41 schreef wonderer het volgende:
Ik denk dat je het onder alle omstandigheden prima aanpakt, vlinder, en dat Yvo er zelf een zootje van maakt. Hopelijk komt ie daarachter voor er relaties onherstelbaar beschadigen.
Sterkte iig!quote:
Succes!quote:
Die Yvo Niehe-meer!quote:
Het was geen succes dus?quote:
Ik weet niet goed wat ik moet zeggen waar je echt wat aan hebt. Dat het kut is dat kan ik mij wel goed voorstellen. Sterkte Ang3l.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:17 schreef Ang3l het volgende:
Niet echt nee.
Spullen overgedragen. En toen vroeg ie heel beleefd n hypocriet hoe t met me ging. Ik vroeg m of dat uit beleefdheid was of dat hij t ook echt wilde weten, aangezien hij geen vriendschap meer wil. Waarom dan deze vraag? Pak dan gewoon de spullen en ga.
En nu voelt t kut. Ik hou er gewoon niet van "ruzie" te hebben met iemand. Of banden te verbreken. Ik ben nog nooit zo koud face to face geweest, maar nu wel. En t voelt echt kut. Maar aan de voorwaarde "door een deur met de nieuwe vriend" voor een vriendschap met hem kan ik niet voldoen. Sowieso, hij zou niet degene moeten zijn die voorwaarden stelt. Ik ben de genaaide, niet hij. Dus, geen vriendschap. Tot ooit.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:17 schreef Ang3l het volgende:
Niet echt nee.
Spullen overgedragen. En toen vroeg ie heel beleefd n hypocriet hoe t met me ging. Ik vroeg m of dat uit beleefdheid was of dat hij t ook echt wilde weten, aangezien hij geen vriendschap meer wil. Waarom dan deze vraag? Pak dan gewoon de spullen en ga.
En nu voelt t kut. Ik hou er gewoon niet van "ruzie" te hebben met iemand. Of banden te verbreken. Ik ben nog nooit zo koud face to face geweest, maar nu wel. En t voelt echt kut. Maar aan de voorwaarde "door een deur met de nieuwe vriend" voor een vriendschap met hem kan ik niet voldoen. Sowieso, hij zou niet degene moeten zijn die voorwaarden stelt. Ik ben de genaaide, niet hij. Dus, geen vriendschap. Tot ooit.
Kan ik me voorstellen... maar wat niet gaat dat gaat niet... wel heel veel sterktequote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:31 schreef Ang3l het volgende:
Het voelt als een tweede keer uitmaken op dit moment.
Zet een cd met opfokmuziek hard aan en ga dansen vraag of Quincy morgen kip in cola komt eten en koop een bak drie chocolades-roomijs van Den Hartog bij de Albert Heijn en eet hem helemaal leeg (met die cd hard aan op de achtergrond). met een lepel.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:31 schreef Ang3l het volgende:
Het voelt als een tweede keer uitmaken op dit moment.
Is helemaal niet zo stom.... Ik ben het hier eigenlijk wel mee eensquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:48 schreef MisterO het volgende:
Ang3l, is het niet beter om ook even geen contact te hebben met de vrienden van Yvo...?
Zo blijf je er mee bezig, terwijl je het juist moet proberen af te sluiten en aan andere dingen te denken...? Of zeg ik iets stoms?
Ik ga niet de mensen aan wie ik het meeste steun heb en waarmee ik de laatste tijd de meeste lol beleef uit mijn leven zetten. Bovendien zie ik hen apart van Yvo. Alleen als er straks een verjaardag of zo is, maar op de manier waarop hij hen nu behandelt zie ik dat misschien ook wel stoppen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:48 schreef MisterO het volgende:
Ang3l, is het niet beter om ook even geen contact te hebben met de vrienden van Yvo...?
Zo blijf je er mee bezig, terwijl je het juist moet proberen af te sluiten en aan andere dingen te denken...? Of zeg ik iets stoms?
Maar onder een rokje lijkt me dat ook zoiets zegquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:39 schreef Cavalinho het volgende:
Doet me denken aan een bepaald gesprek dat ik pas nog met iemand onder jullie heb gehad die maar vond dat ik onderbroeken moest gaan dragen en het niet zo vrij moest laten hangen...
Snap nu plots een hoop andere mensen die ooit iets gezegd hebben ook wel...![]()
Soms is het misschien wel beter om het een beetje in bedwang te pletten.
Ik heb onderbroeken gehaald, verschillende types, ik vind het nog steeds niks.
aankomen lukt hier anders aardig goed met al dat lekkere etenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:15 schreef Cavalinho het volgende:
Ik zeg maar niks.
Ik hoop dat Stroekie heel aankomt. Bussen in gebergten...Ik vind het altijd eng. Wel mooi, natuurlijk.
Iedereen verwerkt verlies op een andere manier en je moet natuurlijk doen wat het beste voor jou voelt en doet. Hoop gewoon dat je snel weer vrolijk en gelukkig bent enzo.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga niet de mensen aan wie ik het meeste steun heb en waarmee ik de laatste tijd de meeste lol beleef uit mijn leven zetten. Bovendien zie ik hen apart van Yvo. Alleen als er straks een verjaardag of zo is, maar op de manier waarop hij hen nu behandelt zie ik dat misschien ook wel stoppen.
Je zegt niks stoms misschien. Maar nee. Voor mij werkt het zo niet. Het zijn inmiddels ook niet meer de vrienden van Yvo. Het zijn (ook) de vrienden van mij. Sowieso, als ik ga zeggen dat ik ff pauze wil of wil stoppen... dan komen ze me hoogstpersoonlijk halen![]()
Aan andere dingen denken is overigens niet afsluiten. Voor mij. Verwerken, dat is afsluiten. Alles wat me aan Yvo doet denken stopzetten of verbergen is niet verwerken. Dat is je kop in t zand steken. En dat werkt toch niet, want er zijn tal van herinneringen. Dus. Is voor mij geen optie. Gewoon door de pijn heen. Heb in Australie al genoeg "weggestopt"om door te kunnen gaan.
Slow down and face your demons, dat werd het motto van de maand.
heb je de films van free willy vast ook allemaal gezien ? Hihiquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:39 schreef Cavalinho het volgende:
Doet me denken aan een bepaald gesprek dat ik pas nog met iemand onder jullie heb gehad die maar vond dat ik onderbroeken moest gaan dragen en het niet zo vrij moest laten hangen...
Snap nu plots een hoop andere mensen die ooit iets gezegd hebben ook wel...![]()
Soms is het misschien wel beter om het een beetje in bedwang te pletten.
Ik heb onderbroeken gehaald, verschillende types, ik vind het nog steeds niks.
maar hier zijn ze zwaar zedig en streng katholiek. Al zag ik zojuist in de rij voor de kassa in de supermarkt een moeder haar 2 jarige zoontje de borst gevenquote:
maar oh oh als er ook maar een stukje piem0l zichtbaar is. Nou ja daar heb ik de komende dagen toch geen tijd voor met alle excursies die al om 7 uur vertrekken . Moet maar even wachten tot zondag in axelquote:
NOG 1 KEER.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:31 schreef Steve het volgende:
Heb je er in het sexhotel niet al meer dan genoeg gezien?
We willen gewoon weten hoeveel piemels je hebt geslikt Stroek!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
NOG 1 KEER.
het is geen sexhotel. Er komen ook hetero stelletjes met kinderen. Volgens mij lag het rendement van de horeca te laag met enkel sexende homo's. Hoe het er in barcelona en berlijn aan toe gaat geen idee. Ja het is bijna etenstijd daarom hap ik ook zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
We willen gewoon weten hoeveel piemels je hebt geslikt Stroek!vandaag ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen in salta ?
Of telt mendoza ook mee ?
Of heel de vakantie ?
Je moet je vraag wel meer specificeren hihi
het is niet alle dagen feest/vakantie hihiquote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:58 schreef Cavalinho het volgende:
, het klinkt alsof je erger bent dan ik was.
Ik hou niet van negeren en wegstoppen van pijn, omdat dat in mijn ogen niets oplost. Ik kan Yvo wel uit de weggaan, maar ooit komt de confrontatie toch. Hoppa, confronteren die handel. "Ik mag je niet, want zus en zus en zo. En dit voel ik daarbij".quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:12 schreef MisterO het volgende:
[..]
Iedereen verwerkt verlies op een andere manier en je moet natuurlijk doen wat het beste voor jou voelt en doet. Hoop gewoon dat je snel weer vrolijk en gelukkig bent enzo.
Af en toe wil ik je gewoon even schoppen, maar dat komt omdat ik anders denk en doe, maar er is geen 'goed' of 'fout' bij zulke situaties.
morgen wordt het beterquote:Op woensdag 14 maart 2012 16:12 schreef Ang3l het volgende:
O, volgens mij ga ik ineens spontaan naar het terras nu
Uitklokken en de zon in, LOL
Morgen nogmaals uitklokken en in de zon dan?quote:
Even smsen?quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:15 schreef Tha_Erik het volgende:
En ik voel me zo bezwaard om een kamer binnen te stappen waar hij dan met vrienden zit om te vragen of de muziek zachter mag. Ik denk dan ook, het is nu nog maar kwart over negen, is het dan wel redelijk om te vragen of die muziek zacht (liever uit) mag?
Ja dat doe ik meestal als ik al in bed lig en geen zin heb om er helemaal uit te komen.quote:
Hier mis ik een posticon. Of een intentie-icoon. Ik kan je interpreteren als een Wat erruuuuuug jeetje nou poehpoeh.quote:
Hmmhmmm, noted.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Cavalinho kennende bedoelt ie het oprecht zoals het er staat, zonder sarcastische ondertoon.
Meh, hij is weer terug, zo te horen gingen ze bier halenquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:52 schreef Tha_Erik het volgende:
He, mijn huisgenoot vertrekt de stad in (hoop ik). Rust ende stilte
.
Ik ga in bed liggen.
Tijd voor een studiootje in een containerbox.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Meh, hij is weer terug, zo te horen gingen ze bier halen.
Net gedaanquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:04 schreef Cavalinho het volgende:
Nou, daar ben je klaar mee. Wel misschien het juiste moment om te gaan zeggen dat je gaat slapen en of ze zachtjes kunnen doen?
hij zei zo de muziek uit te gaan zetten. We zullen zien.quote:
In geval van nood heb ik oordoppen ja maar dat hoeft hij niet te wetenquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:19 schreef Cavalinho het volgende:
Ik hoop het. Als ze eenmaal drank op hebben worden afspraken vergeten en gaat het praatvolume meestal ook wel omhoog en niet omlaag... Maar je had oordoppen toch?
Stad vs dorpquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:02 schreef Cavalinho het volgende:
Ik bedoel idd gewoon dat het afschuwelijk is dat mensen zo reageren op iets vriendelijks.
C. of je daar wel de tijd voor vrij wilt maken?quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:33 schreef Ang3l het volgende:
Hmmmz, zal ik wel of niet auditie doen voor de hoofdrol?
In principe is ie gekozen bij gebrek aan acteurs, maar echt gegeven aan iemand dus waarvan wij denken "He gadverdamme moet dat?".
En nou zitten er een paar me te pushen een mail te sturen voor een auditie, omdat ze denken dat ik 't kan (en met 1 ervan heb ik een acteer bootcamp weekendje gehad dus die heeft me gezien).
Maar ik weet niet of het A lullig is t.o.v. de "gekozen" jongen en B of ik het wel durf/kan
Nachtje over slapen
Single, tijd genoeg weerquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:38 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
C. of je daar wel de tijd voor vrij wilt maken?
Ik zou het niet doen... is inderdaad lullig ten opzichte van degene die gekozen is... als je de hoofdrol zou willen had je toch ook al in eerste instantie kunnen auditeren?quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:33 schreef Ang3l het volgende:
Hmmmz, zal ik wel of niet auditie doen voor de hoofdrol?
In principe is ie gekozen bij gebrek aan acteurs, maar echt gegeven aan iemand dus waarvan wij denken "He gadverdamme moet dat?".
En nou zitten er een paar me te pushen een mail te sturen voor een auditie, omdat ze denken dat ik 't kan (en met 1 ervan heb ik een acteer bootcamp weekendje gehad dus die heeft me gezien).
Maar ik weet niet of het A lullig is t.o.v. de "gekozen" jongen en B of ik het wel durf/kan
Nachtje over slapen
Nee want dat is helemaal niet ter sprake gekomen. Beetje raar gegaan allemaal.quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen... is inderdaad lullig ten opzichte van degene die gekozen is... als je de hoofdrol zou willen had je toch ook al in eerste instantie kunnen auditeren?
hmmmz ok... maar had je je er zelf al serieus aan gedacht om die hoofdrol te spelen? Of ga je het nu alleen overwegen omdat anderen het zo graag zien omdat ze van die knakker af willen?quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee want dat is helemaal niet ter sprake gekomen. Beetje raar gegaan allemaal.
Hoezo zijn er dan ineens audities? En als je tijd zat hebt. Bruce heeft nog een musical voor je in de aanbiedingquote:Op woensdag 14 maart 2012 23:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee want dat is helemaal niet ter sprake gekomen. Beetje raar gegaan allemaal.
Dat is een iiiieeeeeets langduriger project dan de filmquote:Op woensdag 14 maart 2012 23:32 schreef Peter het volgende:
[..]
Hoezo zijn er dan ineens audities? En als je tijd zat hebt. Bruce heeft nog een musical voor je in de aanbieding
Waarom wist ik dit niet eerder ?quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:01 schreef Cavalinho het volgende:
Zo zo, wilde nachten...
Ik heb net bloed laten prikken, even ontbeten en nu gaan we shoppen want ik heb hier bijna geen kleren. De kleren die ik bij me heb, heb ik niks aan, want allemaal voor zomerse temperaturen en het is hier 5 graden....
Toi toi toi!quote:Op donderdag 15 maart 2012 06:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
vandaag 7 voorlichtingslessen en een generale repetitie's, druk op de ketel
Mooi!quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:58 schreef Ang3l het volgende:
Erik:
Well I've lost it all, I'm just a silhouette,
A lifeless face that you'll soon forget,
My eyes are damp from the words you left,
ringing in my head, when you broke my chest.
ringing in my head, when you broke my chest.
And if you're in love, then you are the lucky one,
'cause most of us are bitter over someone.
Setting fire to our insides for fun,
to distract our hearts from ever missing them.
but I'm forever missing him.
Uhuquote:
Italiaanse ijssalons vind je ook overal...quote:Op donderdag 15 maart 2012 00:12 schreef Stroekie het volgende:
Waarom wist ik dit niet eerder ?
Www.ilcavallino.com.ar
kwam deze tegen.inpurmamarca en vandaag in cafayatequote:Op donderdag 15 maart 2012 13:03 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Italiaanse ijssalons vind je ook overal...
En die heb je niet gezien in Salta? Jammer.
had niet in de gaten dat het enkel om ijs ging. Vind het wel vreemd dat dit kleine mini kroegje een eigen website hadquote:Op donderdag 15 maart 2012 13:03 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Italiaanse ijssalons vind je ook overal...
En die heb je niet gezien in Salta? Jammer.
vandaag torrontés doe ik de cabernet morgen wel voordat ze me komen halenquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:23 schreef Cavalinho het volgende:
Hihi, dat zijn nog eens leuke keuzes.
al die canadezen hier zijn juist voor de sneeuw thuis gevluchtquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:34 schreef Cavalinho het volgende:
Zou wel willen, ik baal dat ik nu in de kou zit. Ik houd het nu maar bij warme dingen als Irish coffee...
.
blijft dat vroege voorjaarsweer volgenfe week nog aanhouden als ik terug ben ?quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:43 schreef Ang3l het volgende:
Wat een fijn weer vandaag
Dadelijk marshmellows roosteren bij de vuurkorf
En terecht. Klote land.quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
al die canadezen hier zijn juist voor de sneeuw thuis gevlucht
en toch wik in de zomer nog eens richtin montrealquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:26 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
En terecht. Klote land.![]()
Ik wil terug naar Bahia
Marshmellows roosteren, goddelijk.
je mag ook hierheen komen want nu het gros vam de touristen is vertrokken is het wel erg uitgestorven in dit dorpquote:
Waar haal ik geld vandaan?quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je mag ook hierheen komen want nu het gros vam de touristen is vertrokken is het wel erg uitgestorven in dit dorp
Gewoon gaan slapen dan.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:54 schreef Renesite het volgende:
Dat Patrick maar snel thuis is. Wil slapen
Moet-ie aanbellen. Vinden ouders niet tof of zo.quote:
Volgens mij heb ik niet eens iets wat ik zou kunnen verbranden.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:46 schreef Steve het volgende:
Ik zou bang zijn daar spijt van te gaan krijgen..
Ik ookquote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:46 schreef Steve het volgende:
Ik zou bang zijn daar spijt van te gaan krijgen..
Jahquote:
In de stad of de province?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:08 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ik ben 1keer in heel mijn leven in groningen geweest, op doorreis naar friesland... Liet geen blijvende indruk achter.
Schrei je bitterzoete tranen, ze zijn als ambrozijn voor me.quote:
Jij kan niet weten want jij bent nooit geweest, in de parel van het Noorden. O gij.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:19 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Schrei je bitterzoete tranen, ze zijn als ambrozijn voor me.
En niet zo'n vreselijk deprimerend nikslandschap.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:27 schreef Kugari-Ken het volgende:
Drie of vier behoorlijk grote steden, culturele steden zelfs, studenten in overvloed, bourgondisch daarbij - dus rijkelijke maaltijden, en met redelijk wat feesten, dichtbij belgie, antwerpen is niet zo ver weg.
Wederom, alsof het in Brabant beter is.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En niet zo'n vreselijk deprimerend nikslandschap.
Ja. Al heeft het natuurlijk geen zin om een discussie aan te gaan met een amsterdamsnob.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:35 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Dit is zo'n zinloze discussie..
[..]
Wederom, alsof het in Brabant beter is..
De parel van Nederland.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja. Al heeft het natuurlijk geen zin om een discussie aan te gaan met een amsterdamsnob..
Daarom is ie ook weg. Drukte per ongeluk op verzenden en dit was sneller op mijn telefoon dan leegediten.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:40 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Die deleted post van jou is raar. Ik snap nog niet wat je daarmee wou zeggen..
Ik ken alleen t station en de Martini Plaza.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:35 schreef Renesite het volgende:
Sorry, maar Groningen is wel zeker een culturele stad en echt een plek om heen te gaan
Een keer afstoffen die parel dan, want hij glanst al jaren niet meerquote:
Hmmm, het station geeft een goede indruk van de rest van de binnenstad.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ken alleen t station en de Martini Plaza.
Vond t station wel mooi
doe je bartjebart de groeten ?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:01 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga dit weekend naar Enschede en Hengelo.
Ook nog nooit geweest.
In me upsje, met de auto. Ik poep nu al
Maar soundtrackje mee en tomtom aan, GAS!
niks mis met rijgedrag van ang3l. Heb het er tot op heden zonder kleerscheuren vanaf gebrachtquote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:03 schreef Renesite het volgende:
als je maar niet een homo op de weg bent!!! Laat je vrouwelijke rijkunsten thuis
al die turken en marokkanen geven het een echte cultuur jaquote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:27 schreef Kugari-Ken het volgende:
Drie of vier behoorlijk grote steden, culturele steden zelfs, studenten in overvloed, bourgondisch daarbij - dus rijkelijke maaltijden, en met redelijk wat feesten, dichtbij belgie, antwerpen is niet zo ver weg.
Leuk!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:01 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga dit weekend naar Enschede en Hengelo.
Ook nog nooit geweest.
In me upsje, met de auto. Ik poep nu al
Maar soundtrackje mee en tomtom aan, GAS!
Rotterdam ligt niet in Brabant schatquote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:15 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
al die turken en marokkanen geven het een echte cultuur ja
Groningen en Leeuwarden!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:35 schreef Renesite het volgende:
Sorry, maar Groningen is wel zeker een culturele stad en echt een plek om heen te gaan
Is je scriptie al klaar?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:45 schreef Steve het volgende:
Nou, de carrièrebeurs was ook niet bijzonder hoopgevend..
quote:Een Amerikaanse oud-student uit New Jersey is schuldig bevonden, omdat hij een homoseksuele kamergenoot had gefilmd bij het kussen van een andere jongen. Nadat hij de webcam-opnames aan vrienden had getoond, pleegde de kamergenoot zelfmoord door van een brug te springen.
Dharun Ravi kan een lange celstraf verwachten, evenals uitzetting naar zijn vaderland India.
Hij was beschuldigd van het schenden van privacy, homodiscriminatie en bovendien het belemmeren van de rechtszaak. Zijn advocaat zegt dat er slechts sprake is van een mislukte grap.
Het tragische incident leidde tot een debat over homopesterijen in de VS.
bron
Dat is niet het enige wat speelde. Plus, een filmpje opnemen waar iemand seks heeft (als ik het jury-oordeel lees gaat het ook echt over het laten zien van intieme lichaamsdelen of penetratie, niet alleen zoenen) lijkt me de privacy aardig schenden. Daarnaast is een belangrijk deel van de veroordeling ook knoeien met bewijsmateriaal en bedrog m.b.t. getuigen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Een lange celstraf voor het laten zien van een webcamfilmpje en kans op uitzetting? Ik vind dat wel echt overdreven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |