Je krijgt gewoon liefde terug hoor.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Ben echt in een rotbui. Dat je tegen iedereen wil zeggen dat ze stom zijn.
Dus jullie zijn allemaal stom en ik haat jullie.
It's you and me...quote:Op zondag 11 maart 2012 19:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Gaan wij een keer naar de bios?quote:Op zondag 11 maart 2012 19:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja! Da's al weer even terug.quote:
zoek maar eens op "ik haat je" van mevrouw kaandorpquote:Op zondag 11 maart 2012 19:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Niet als ik boos benquote:
al stampvoetend en zoquote:Op zondag 11 maart 2012 20:21 schreef Peter het volgende:
Volgens mij is hij dan zo'n driftig mannetje dat stiekum toch schattig is
Aaaaah! Koetsie koetsie!quote:Op zondag 11 maart 2012 20:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben ik jullie ogen echt een soort oversizede peuter.
De vraag was ook voor jou bedoeld hoorquote:Op zondag 11 maart 2012 22:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ze zijn er stil van, zo leuk was het.
en jij maakt kabaal bij de glasbakquote:Op zondag 11 maart 2012 22:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ze zijn er stil van, zo leuk was het.
Gaat z'n gangetje, heb echt zin in next weekend, Antwerpen weekend 2.0 met wat vriendenquote:
En dat met een kater...die herrie. Ik doe tegenwoordig al mijn glas in de papierbak.quote:
en wijn is ook gewoon in kartonnen pakken beschikbaarquote:Op zondag 11 maart 2012 22:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En dat met een kater...die herrie. Ik doe tegenwoordig al mijn glas in de papierbak.
Daar wordt in Australië echt zo enorm op neergekekenquote:Op zondag 11 maart 2012 22:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en wijn is ook gewoon in kartonnen pakken beschikbaar
thuis doe ik ook niet dagelijks een hele flesquote:Op zondag 11 maart 2012 23:25 schreef Cavalinho het volgende:
Over wijn, ik ben hier wel vaak tipsy...
je hebt ook eel goede kwaliteit in van die 5 liter verpakking maar is in south africa inderdaad gewoner dan bij de aussiesquote:Op zondag 11 maart 2012 23:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar wordt in Australië echt zo enorm op neergekeken
alle dagen quillmes/andes/brahma is ook zo watquote:Op zondag 11 maart 2012 23:25 schreef Cavalinho het volgende:
Over wijn, ik ben hier wel vaak tipsy...
yep wordt na de vakantie weet spartaans afkicken van alle dagen wijn, buiten de beur eten en meer dan onschuldig lonken naar andere mannenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |