Elk geloof is toch een verzameling van moralen en normen?quote:Op zondag 11 maart 2012 17:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus toch leefregels maar dan wel claimen dat Satanisme uitsluitend vrije wil en eigen keuzes is
zei ik dat dan?quote:Op zondag 11 maart 2012 17:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb nog geen enkel overtuigend bewijs gezien dat het bestaan van god verklaard
noem eens voorbeelden ik ben best wel benieuwdquote:Op zondag 11 maart 2012 17:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Elk geloof is toch een verzameling van moralen en normen?
Je kan ze gebruiken, of er een paar van overnemen, of niet. Het is niet op straffe van de hel oid.
Voorbeelden van wat?quote:Op zondag 11 maart 2012 17:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
noem eens voorbeelden ik ben best wel benieuwd
die leefregelsquote:
Veel plezier!!quote:Op zondag 11 maart 2012 17:15 schreef Newbie114 het volgende:
Ik bedoel dus dat ik niet zeker weet dat mijn geloof het juiste is en ik dus ook niet ga haten op mensen die iets anders geloven. Of ze wantrouw.
Maar nu ga ik uit eten met Loka.
Smakelijk.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:15 schreef Newbie114 het volgende:
Ik bedoel dus dat ik niet zeker weet dat mijn geloof het juiste is en ik dus ook niet ga haten op mensen die iets anders geloven. Of ze wantrouw.
als het voor jou juist is is het toch voldoendequote:Op zondag 11 maart 2012 17:15 schreef Newbie114 het volgende:
die van dat satanisten geloofquote:Op zondag 11 maart 2012 17:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Van geloven in het algemeen, of die van mij?
Objectiviteit moet je kalibreren, en niet vlekkeloos aannemen. Zelfs de wetenschap kan de waarheid alleen maar benaderen, nooit exact halen.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:16 schreef dawg het volgende:
[..]
objectief gekleurd door jouw ervaringen en persoonlijke opvattingen inderdaad.
Inderdaad. Maar het zou wel fijn zijn als mijn religie erkend zou worden door de NL overheid. Maar daarover later meer.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
als het voor jou juist is is het toch voldoendeeetsmakelijk
Ben benieuwdquote:Op zondag 11 maart 2012 17:17 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar het zou wel fijn zijn als mijn religie erkend zou worden door de NL overheid. Maar daarover later meer.
Ja dat is waarquote:Op zondag 11 maart 2012 17:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Elk geloof is toch een verzameling van moralen en normen?
Je kan ze gebruiken, of er een paar van overnemen, of niet. Het is niet op straffe van de hel oid.
true. maar jouw ervaringen en waarnemingen aan jou gemeld door mensen die jij persoonlijk betrouwbaar acht is natuurlijk geen gekalibreerde objectiviteit.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Objectiviteit moet je kalibreren, en niet vlekkeloos aannemen. Zelfs de wetenschap kan de waarheid alleen maar benaderen, nooit exact halen.
Ik zeg van wel, het is namelijk wat voor waarde je hecht aan de bron zelf en de mening die die bron uitdraagt. Het is een onderdeel van het leven. Als iemand tegen mij zegt dat ie kan vliegen net als superman, kunnen we allebij wel bedenken dat dat larie is (of een vreselijk goeie grapquote:Op zondag 11 maart 2012 17:18 schreef dawg het volgende:
[..]
true. maar jouw ervaringen en waarnemingen aan jouw gemeld door mensen die jij persoonlijk betrouwbaar acht is natuurlijk geen gekalibreerde objectiviteit.
quote:Op zondag 11 maart 2012 17:18 schreef dawg het volgende:
[..]
true. maar jouw ervaringen en waarnemingen aan jou gemeld door mensen die jij persoonlijk betrouwbaar acht is natuurlijk geen gekalibreerde objectiviteit.
bij wetenschap kun je dat vrij zeker stellen gezien de kwantiteit van diverse onderzoeken, en ook de kwaliteit door middel van de opzet. denk aan controlegroepen, ijkingen, literatuurstudies, etc.
Mooiquote:Op zondag 11 maart 2012 17:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
En bij deze zijn er veel waar ik me goed in kan herkennen.
Ik had wel een korte fase waarin ik twijfelde, maar wat voor mij de doorslag gaf was de manier waarop gelovigen probeerden mij te bekeren. Het had iets manipulatiefs en zelfs als kind wantrouwde ik dat al.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:23 schreef Moeraskat het volgende:
ik kan me ook best voorstellen dat mensen gewoon niet meer weten wat ze moeten geloven...
dat is dan hypocriet want je beticht gelovigen namelijk van hetzelfde.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zeg van wel, het is namelijk wat voor waarde je hecht aan de bron zelf en de mening die die bron uitdraagt. Het is een onderdeel van het leven. Als iemand tegen mij zegt dat ie kan vliegen net als superman, kunnen we allebij wel bedenken dat dat larie is (of een vreselijk goeie grap).
DUS...
economie (neo-liberalisme) is het nieuwe geloof.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:23 schreef Moeraskat het volgende:
ik kan me ook best voorstellen dat mensen gewoon niet meer weten wat ze moeten geloven...
Nee hoor, hoe kom je daar nou bijquote:Op zondag 11 maart 2012 17:24 schreef dawg het volgende:
[..]
dat is dan hypocriet want je beticht gelovigen namelijk van hetzelfde.
die ervaring heb ik niet gelukkig. bij ons is/was het allemaal erg vrijquote:Op zondag 11 maart 2012 17:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik had wel een korte fase waarin ik twijfelde, maar wat voor mij de doorslag gaf was de manier waarop gelovigen probeerden mij te bekeren. Het had iets manipulatiefs en zelfs als kind wantrouwde ik dat al.
economie. daar geloof ik sowieso niet inquote:Op zondag 11 maart 2012 17:25 schreef dawg het volgende:
[..]
economie (neo-liberalisme) is het nieuwe geloof.
jaquote:
jij noemt religie en alles daaromheen verzonnen onzin en claimt vervolgens dat jouw waarheid wel objectief is omdat het je eigen waarnemingen en die van 'betrouwbare' anderen betreft.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee hoor, hoe kom je daar nou bij
leg maar uit!
bewijs maarquote:Op zondag 11 maart 2012 17:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is net zoveel bewijs voor als voor god
Je kent me verder helemaal niet. Je beoordeelt alsof alles wat ik zeg subjectief is, maar dat kan je natuurlijk niet weten.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:28 schreef dawg het volgende:
[..]
jij noemt religie en alles daaromheen verzonnen onzin en claimt vervolgens dat jouw waarheid wel objectief is omdat het je eigen waarnemingen en die van 'betrouwbare' anderen betreft.
ik zie geen verschil. het zijn beiden subjectieve waarnemingen en uitwisselingen van meningen, visies, niet te staven met degelijk wetenschappelijk bewijs.
ik heb nooit gezegd dat god bestaat. ik heb gezegd dat er bewijzen zijn gevonden van mensen oid uit de bijbel....quote:
ik vind het ook erg vermakelijkquote:
niet te vergelijken aangezien de wetenschap allang aanvaard heeft dat er buitenaards leven (hence; aliens) wel moet bestaan.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is net zoveel bewijs voor als voor god
doe maar jaquote:Op zondag 11 maart 2012 17:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, we houden de entertainmentfactor nog wel ff hoog
Entertainmentfactor vind ik niet zo hoog. Maar ik vind hem wel goed.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, we houden de entertainmentfactor nog wel ff hoog
dat we niet alleen zijn geloof ik idd ook ja.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:31 schreef dawg het volgende:
[..]
niet te vergelijken aangezien de wetenschap allang aanvaard heeft dat er buitenaards leven (hence; aliens) wel moet bestaan.
en dat met me duffe hoofdquote:Op zondag 11 maart 2012 17:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Entertainmentfactor vind ik niet zo hoog. Maar ik vind hem wel goed.
maar jij weet dat dus blijkbaar wel. wat jij nu doet is wat je gelovigen verwijt. een bepaalde mate van arrogantie omdat jij "weet dat je gelijk hebt in je overtuiging".quote:Op zondag 11 maart 2012 17:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je kent me verder helemaal niet. Je beoordeelt alsof alles wat ik zeg subjectief is, maar dat kan je natuurlijk niet weten.
Dat is het verschil
Archaea.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:31 schreef dawg het volgende:
[..]
niet te vergelijken aangezien de wetenschap allang aanvaard heeft dat er buitenaards leven (hence; aliens) wel moet bestaan.
Jij verwijt me dat alles wat ik zeg, subjectief is. Ik verwijt gelovigen alleen maar dat hun geloof subjectief is. Dat is het verschil Dawgquote:Op zondag 11 maart 2012 17:32 schreef dawg het volgende:
[..]
maar jij weet dat dus blijkbaar wel. wat jij nu doet is wat je gelovigen verwijt. een bepaalde mate van arrogantie omdat jij "weet dat je gelijk hebt in je overtuiging".
tja.
Voor heel veel theorieen die mensen die in aliens geloven aandragen zijn ook bewijzen te vinden, alleen van de aliens zelf niet.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik heb nooit gezegd dat god bestaat. ik heb gezegd dat er bewijzen zijn gevonden van mensen oid uit de bijbel....
net zoals in geesten etcquote:Op zondag 11 maart 2012 17:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Voor heel veel theorieen die mensen die in aliens geloven aandragen zijn ook bewijzen te vinden, alleen van de aliens zelf niet.
De mensen in de bijbel claimen ook dat er een God bestaat maar bewijs daarvoor is er ook niet.
Mensen die in aliens geloven zijn dus net zo geloofwaardig als mensen die in een andere religie geloven.
Pedo'squote:Op zondag 11 maart 2012 17:33 schreef Moeraskat het volgende:
hoe zit het nu met ' alle priesters etc zijn pedo's? ' want ik weet niet wie dat zeimaar.. ik ben wel benieuwd hoe die persoon dat weet
daar ging het niet om....quote:
Bij priesters is de ratio wel bijzonder hoog.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:33 schreef Moeraskat het volgende:
hoe zit het nu met ' alle priesters etc zijn pedo's? ' want ik weet niet wie dat zeimaar.. ik ben wel benieuwd hoe die persoon dat weet
dan lees je niet goed. ik zeg alleen dat op dit vlak jij hetzelfde doet als wat je gelovigen verwijt.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jij verwijt me dat alles wat ik zeg, subjectief is. Ik verwijt gelovigen alleen maar dat hun geloof subjectief is. Dat is het verschil Dawg
bij bepaalde soort geloven dan neem ik aanquote:Op zondag 11 maart 2012 17:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bij priesters is de ratio wel bijzonder hoog.
dawg heeft een punt.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:36 schreef dawg het volgende:
[..]
dan lees je niet goed. ik zeg alleen dat op dit vlak jij hetzelfde doet als wat je gelovigen verwijt.
kijk: jij zegt dat je gelovigen verwijt dat hun geloof subjectief is. daarmee claimt je bij voorbaat al dat jouw waarheid de juiste is, terwijl die waarschijnlijk net zo veel/weinig op een gedegen manier onderzocht is om er definitieve uitspraken over te kunnen doen.
daarmee is de discussie eigenlijk al vantevoren nutteloos, een gelovige zal niet luisteren naar jouw argumenten en andersom, jullie beiden staan niet open voor de ander.
Dat weet ik niet. Zal meer met de macht en het contact met kinderen te maken hebben dan met een specifiek geloof.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
bij bepaalde soort geloven dan neem ik aan
ik denk het welquote:Op zondag 11 maart 2012 17:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Zal meer met de macht en het contact met kinderen te maken hebben dan met een specifiek geloof.
Ik heb bewijs genoeg, UFO die gespot zijn, graancirkels, Roswell 4 juli 1947.quote:
Ik denk eerder andersomquote:Op zondag 11 maart 2012 17:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zou wel zo'n alien als huisdier willen hebben
ook bij min zoveel?quote:Op zondag 11 maart 2012 17:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bacteriën die bijna overal kunnen overleven.
Fout, daarmee claim ik alleen maar dat wat ik claim, niet wat jij er verder van maakt.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:36 schreef dawg het volgende:
[..]
dan lees je niet goed. ik zeg alleen dat op dit vlak jij hetzelfde doet als wat je gelovigen verwijt.
kijk: jij zegt dat je gelovigen verwijt dat hun geloof subjectief is. daarmee claimt je bij voorbaat al dat jouw waarheid de juiste is,
Ook fout, in mijn eigen waarnemingen vond ik geloven niet geloofwaardig (pun intended lol) maar dingen als de zwaartekracht wel...om maar even een voorbeeldje te noemen.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:36 schreef dawg het volgende:
, terwijl die waarschijnlijk net zo veel/weinig op een gedegen manier onderzocht is om er definitieve uitspraken over te kunnen doen.
daarmee is de discussie eigenlijk al vantevoren nutteloos, een gelovige zal niet luisteren naar jouw argumenten en andersom, jullie beiden staan niet open voor de ander.
damn...quote:Op zondag 11 maart 2012 17:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ook zonder zuurstof, of in enkel zwavel.
oh. nouja die leven hier ook al.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bacteriën die bijna overal kunnen overleven.
Dat ontbreekt bij menigeen het besef dat het Christendom geen eenheid is en dat rooms-katholiek toch een andere insteek heeft dat het protestantisme of de oosters-orthodoxe stroming.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik begreep van die persoon dat 'alle kerken' zo zijn, dat is dus onwaar
Er zijn ook bacteriën die straling overlevenquote:
precies, waarom zouden wij die 'uitverkorenen' zijn.. misschien is er nog wel een soort 'aarde'quote:Op zondag 11 maart 2012 17:41 schreef dawg het volgende:
[..]
oh. nouja die leven hier ook al.
ik bedoelde meer dat gezien de grootte en het aantal sterren en planeten het bijna onmogelijk is dat wij de enige vorm van (intelligent) leven zouden zijn.
Ja het bewijs dat aliens bestaanquote:
Aangezien die bacteriën onder bijna alle omstandigheden kunnen overleven is het bijna zeker dat ze elders te vinden zullen zijn.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:41 schreef dawg het volgende:
[..]
oh. nouja die leven hier ook al.
ik bedoelde meer dat gezien de grootte en het aantal sterren en planeten het bijna onmogelijk is dat wij de enige vorm van (intelligent) leven zouden zijn.
precies ja.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:41 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat ontbreekt bij menigeen het besef dat het Christendom geen eenheid is en dat rooms-katholiek toch een andere insteek heeft dat het protestantisme of de oosters-orthodoxe stroming.
waarom zijn er niet meerdere gevonden of naar aarde gekomen?quote:
Het is 1 grote doofpot affaire.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
waarom zijn er niet meerdere gevonden of naar aarde gekomen?of zijn die er wel?
ja, en die claim heeft inherent natuurlijk het gevolg dat wat een gelovige dus claimt niet waar kan zijn, want subjectief.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Fout, daarmee claim ik alleen maar dat wat ik claim, niet wat jij er verder van maakt.
daarom is jouw opvatting net zo subjectief als die van een gelovige; gebrek aan wetenschappelijk bewijs voor het een of ander. zwaartekracht is wetenschappelijk aangetoond, en binnenkort waarschijnlijk ook onweerlegbaar door de waarneming van het higgs-deeltje in de lhc van cern.quote:Ook fout, in mijn eigen waarnemingen vond ik geloven niet geloofwaardig (pun intended lol) maar dingen als de zwaartekracht wel...om maar even een voorbeeldje te noemen.
Of een discussie van tevoren nutteloos is, moet jij weten. Ik doe lekker wat ik doe, dat jij iets doet waarvan jezelf vind dat het nutteloos is, moet je zelf weten.
verklaar je naderquote:
Dat gevolg is wat jij er zelf van maakt. Dat is niet wat ik zelf zeg dawg, dat maak jij er van.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:43 schreef dawg het volgende:
[..]
ja, en die claim heeft inherent natuurlijk het gevolg dat wat een gelovige dus claimt niet waar kan zijn, want subjectief.
[..]
daarom is jouw opvatting net zo subjectief als die van een gelovige; gebrek aan wetenschappelijk bewijs voor het een of ander. zwaartekracht is wetenschappelijk aangetoond, en binnenkort waarschijnlijk ook onweerlegbaar door de waarneming van het higgs-deeltje in de lhc van cern.
Ik, ik geloof in mezelf.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:51 schreef debeterebob het volgende:
Wie gelooft er hier in God? (of in een god?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Ik niet, maar ik sluit ze niet voor de volle 100% uitquote:Op zondag 11 maart 2012 17:51 schreef debeterebob het volgende:
ik nietquote:Op zondag 11 maart 2012 17:51 schreef debeterebob het volgende:
Wat is je definitie?quote:Op zondag 11 maart 2012 17:51 schreef debeterebob het volgende:
Eerst tijn die kaneels account hijacked, nu kingtoppie die Faxie's account hackt. Wat is deze?quote:Op zondag 11 maart 2012 18:02 schreef Faxie het volgende:
Ik geloof dat dit een kuttopic geworden is zo. Ik kom wel weer terug als deze dicht is.
quote:Op zondag 11 maart 2012 18:03 schreef twi het volgende:
[..]
Eerst tijn die kaneels account hijacked, nu kingtoppie die Faxie's account hackt. Wat is deze?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Every time I get some good news, ooh.
There's a shadow on my back.
[..]
Eerst tijn die kaneels account hijacked, nu kingtoppie die Faxie's account hackt. Wat is deze?
[..]
Wat is deze?quote:Op zondag 11 maart 2012 18:03 schreef twi het volgende:
[..]
Bob is het balletje uit Enschede die altijd zo achter Casie aan hobbelt.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wie is debeterebob nou? Hij is al zo lang aanwezig maar eigenlijk weet ik nog maar heel weinig van hem.
En hij negeert altijd mijn vragen aan hem als het over hem gaat
sla eropquote:Op zondag 11 maart 2012 18:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wie is debeterebob nou? Hij is al zo lang aanwezig maar eigenlijk weet ik nog maar heel weinig van hem.
Stuur hem een bericht anders als je zo nieuwsgierig bent.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
Hij negeert altijd die vragen, das juist het probleemquote:Op zondag 11 maart 2012 18:15 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Stuur hem een bericht anders als je zo nieuwsgierig bent.
Dan wil hij het jou blijkbaar niet vertellenquote:Op zondag 11 maart 2012 18:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hij negeert altijd die vragen, das juist het probleem
Dat kan, maar als hij dat niet zegt, kan ik dat natuurlijk niet weten.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:16 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Dan wil hij het jou blijkbaar niet vertellen
En dat is zijn goed recht.
Welkom op internet.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat kan, maar als hij dat niet zegt, kan ik dat natuurlijk niet weten.
Ik vind het raar dat hij die vragen negeert want zelf stelt hij ook vragen aan mij.
Grubbenvorst.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach ja...
Iemand een ander onderwerp?
Uilen.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach ja...
Iemand een ander onderwerp?
Quequote:
Heb je vanmiddag weer lekker met de hondjes in de zon gespeeld?quote:
We schijnen off/topic te zijn gegaan. Niet iedereen kon dat waarderen.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:28 schreef kree het volgende:
[..]
Que
Ja ik lees niet terug maar het zal wel nergens over gaan lol
Falco Zandstra.quote:
Offtopic?quote:Op zondag 11 maart 2012 18:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We schijnen off/topic te zijn gegaan. Niet iedereen kon dat waarderen.
Ging over religie, dus je raadt het alquote:Op zondag 11 maart 2012 18:28 schreef kree het volgende:
[..]
Que
Ja ik lees niet terug maar het zal wel nergens over gaan lol
Religie.quote:
OMG snel achter fok! zitten lollllsssquote:Op zondag 11 maart 2012 18:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
wtf je hebt gelijk!
Wat nu?!?
*oogtyfusquote:Op zondag 11 maart 2012 18:36 schreef heloef het volgende:
Mijn moeder wil per se naar die ooraids op RTL kijken, arme ik.
Er word gezongen.quote:
ooraids.... gatver =pquote:Op zondag 11 maart 2012 18:36 schreef heloef het volgende:
Dan doe je toch wat anders?quote:Op zondag 11 maart 2012 18:36 schreef heloef het volgende:
ja, zoals op een forum rondhangen... of met je ogen dicht op de bank ernaast zitten..?quote:
Of niet met je moeder in een kamer zitten.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:39 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja, zoals op een forum rondhangen... of met je ogen dicht op de bank ernaast zitten..?
[quote]quote:Op zondag 11 maart 2012 18:41 schreef heloef het volgende:
Toch jammer dat er in Nederland alleen maar downies fan zijn van zo'n goede artiest als Lionel Ritchie.
Het klinkt zo gedateerd dat alleen het Tros publiek het nog geweldig vindt.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:41 schreef heloef het volgende:
Toch jammer dat er in Nederland alleen maar downies fan zijn van zo'n goede artiest als Lionel Ritchie.
Back to Frontquote:Op zondag 11 maart 2012 18:41 schreef heloef het volgende:
Hij is bij dat wijvenprogramma van Carlo en Irene.quote:
iets gebeurt..? =(quote:Op zondag 11 maart 2012 18:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ga maar effe een rondje wandelen, moet effe m'n gedachten verzetten
Heb ik de afgelopen dagen ook veel gedaanquote:Op zondag 11 maart 2012 18:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ga maar effe een rondje wandelen, moet effe m'n gedachten verzetten
Met de klassieke drum intermezzoquote:Op zondag 11 maart 2012 18:45 schreef DigitalGirl het volgende:
Neem bijvoorbeeld Phil klinkt nog steeds tijdsloos en komt toch uit dezelfde periode.
Hm, je staat er eigenlijk nooit zo bij stil maar Phil heeft best goede muziek gemaakt.quote:
En weer terugquote:
Ja, is effe lekker. Was een mooie zonsondergang trouwensquote:Op zondag 11 maart 2012 18:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heb ik de afgelopen dagen ook veel gedaan
Ik zou haar doenquote:
Ze heeft 2 pluspuntenquote:
Jij en je slechte smaak... overigens een van de weinige vrouwen waar kort haar wel leuk bij staat.quote:
mmm doet het voor mij nietquote:Op zondag 11 maart 2012 20:25 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Jij en je slechte smaak... overigens een van de weinige vrouwen waar kort haar wel leuk bij staat.
[ afbeelding ]
Neequote:Op zondag 11 maart 2012 20:25 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Jij en je slechte smaak... overigens een van de weinige vrouwen waar kort haar wel leuk bij staat.
[ afbeelding ]
nee, doe mij maar lang haarquote:Op zondag 11 maart 2012 20:25 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoeft niet persequote:
Zelf vind ik een vrouw met kort haar gewoon minder mooi staan. Lang haar vind ik veel mooier, heb zelf ook lang haar gehad tot ik het zat werd (vergt veel onderhoud en zo).quote:
korthaar staat bij sommige vrouwen echt zooveel leuker dan langhaar!quote:
Oh zeker maar je zult al gauw krijgen dat het een pittig kort kapsel wordtquote:Op zondag 11 maart 2012 20:30 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
korthaar staat bij sommige vrouwen echt zooveel leuker dan langhaar!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het bovenste is toch stijlvoller...Drama means nothing, it's part of the game.
quote:Op zondag 11 maart 2012 20:34 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]tweede fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het bovenste is toch stijlvoller...
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Arrogante kut kop, geen spontaan uiterlijk. Ben ik er klaar mee.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:25 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 maart 2012 20:34 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]De 3eSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het bovenste is toch stijlvoller...![]()
kan me er geen 1 bedenken die kaal mooi is.quote:
die was alles op knap naquote:
ik ken ene vrouw met borstkanker en die moest door de chemo's haar haar kwijt... tenm.. dat valt natuurlijk uit, dus ze had zich van te voren geschoren.. en eigenlijk stond t heel gaaf! had altijd lang haar en nu een kort kapsel, daarvoor kaal... maar t stond haar echt leuk!quote:
Waarschijnlijk had ze gewoon een mooi gezicht, dan kan je een kaal hoofd voor lief nemen. Maar niet meer dan dat.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:47 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik ken ene vrouw met borstkanker en die moest door de chemo's haar haar kwijt... tenm.. dat valt natuurlijk uit, dus ze had zich van te voren geschoren.. en eigenlijk stond t heel gaaf! had altijd lang haar en nu een kort kapsel, daarvoor kaal... maar t stond haar echt leuk!
Dat slaat echt nergens opquote:Op zondag 11 maart 2012 20:49 schreef twi het volgende:
[..]
Waarschijnlijk had ze gewoon een mooi gezicht, dan kan je een kaal hoofd voor lief nemen. Maar niet meer dan dat.
What about her?quote:
haar gezicht kwam beter uit zonder haar, zag je de vorm van de schedel gewoon beter, had heel fris gezicht! met haar was ze toch een stuk minder spontaan ofzoquote:
Oke, het is ook een deel uitstraling. Als je het erg vindt dat je kaal wordt straal je dat ook uitquote:Op zondag 11 maart 2012 20:52 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
haar gezicht kwam beter uit zonder haar, zag je de vorm van de schedel gewoon beter, had heel fris gezicht! met haar was ze toch een stuk minder spontaan ofzo
Helaas worden niet alle vrouw mooi naarmate ze ouder wordenquote:Op zondag 11 maart 2012 21:01 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Sinead O'Connor. Vroeger dan. Nu is ze echt
Ongetwijfeld ook mooier met een mooie bos haar.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:01 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Sinead O'Connor. Vroeger dan. Nu is ze echt
Van onder ook?quote:Op zondag 11 maart 2012 21:08 schreef twi het volgende:
[..]
Ongetwijfeld ook mooier met een mooie bos haar.
Bij hem kan ik er een opmerking op terug maken, bij jou doe ik een facepalm.quote:
Que pasaquote:
Ik maakte flauwe grappen, een beetje zoals jij. Toen dacht twi dat ik stiekem jou was.quote:
True.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:12 schreef twi het volgende:
[..]
Bij hem kan ik er een opmerking op terug maken, bij jou doe ik een facepalm.
Verschil van leagues, enzo.
Dat is onmogelijk niemand is zoals mij en niemand is zoals jou.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik maakte flauwe grappen, een beetje zoals jij. Toen dacht twi dat ik stiekem jou was.
[..]
True.
WTFquote:Op zondag 11 maart 2012 21:28 schreef heloef het volgende:
Ik luister onder het gamen altijd naar 3FM, daar hebben ze een programma over seks.
Belde er zo'n gast die het had gedaan in een paddestoel in de Efteling.
Kijk openbare seks prima en zo maar kom op niet in een fucking pretpark met kinderen.quote:
Tsja als je geil bent dan moet je watquote:Op zondag 11 maart 2012 21:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Kijk openbare seks prima en zo maar kom op niet in een fucking pretpark met kinderen.
Naar huis, dat is wat je moet dan.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tsja als je geil bent dan moet je wat
Ik spreek je nog wel als je een vriendin hebt en geil bentquote:
Ditquote:Op zondag 11 maart 2012 21:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik spreek je nog wel als je een vriendin hebt en geil bent
Je hebt ervaring tochquote:
Dat is wel zo. WC kan best. Alhoewel dat al op de grens isquote:Op zondag 11 maart 2012 21:37 schreef heloef het volgende:
Met de Efteling passeer je toch wel een grens hoor. Een kinderpark gaat me net te ver.
WC kan best.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is wel zo. WC kan best. Alhoewel dat al op de grens is
Ja en dan? Kind gaat heus niet dood als het seks ziet.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:39 schreef heloef het volgende:
[..]
WC kan best.
Maar straks komt er een klein kind die paddestoel binnen.
Dat ook weer niet, maar heb jij nog zin nadat je betrapt bent door een kind?quote:Op zondag 11 maart 2012 21:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja en dan? Kind gaat heus niet dood als het seks ziet.
Nu komt de aap uit de mouw, geheel eigenbelang! Egoistisch heloefje!quote:Op zondag 11 maart 2012 21:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat ook weer niet, maar heb jij nog zin nadat je betrapt bent door een kind?
vind dat ook hoor... je gaat kinderen toch niet mee confronteren...quote:Op zondag 11 maart 2012 21:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan denk ik dat ik zo snel mogelijk weg ga vandaarquote:Op zondag 11 maart 2012 21:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Kind gaat schreeuwen, ouders krijgen lastige vragen over wat die twee mensen toch aan het doen waren plus je wordt uit je momentum gehaald en met een beetje pech uit het park getrapt. Het is gewoon een min-min-min situatie.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:42 schreef twi het volgende:
[..]
Nu komt de aap uit de mouw, geheel eigenbelang! Egoistisch heloefje!
quote:Op zondag 11 maart 2012 21:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja en dan? Kind gaat heus niet dood als het seks ziet.
Worst case je mag oom agent gaan uitleggen wat je aan het doen wasquote:Op zondag 11 maart 2012 21:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Kind gaat schreeuwen, ouders krijgen lastige vragen over wat die twee mensen toch aan het doen waren plus je wordt uit je momentum gehaald en met een beetje pech uit het park getrapt. Het is gewoon een min-min-min situatie.
Welke discussie?quote:Op zondag 11 maart 2012 21:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
'n avond
heb ik zomaar de hele discussie moeten missen
Potverdomme, daar gaat je 54 euro.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Kind gaat schreeuwen, ouders krijgen lastige vragen over wat die twee mensen toch aan het doen waren plus je wordt uit je momentum gehaald en met een beetje pech uit het park getrapt. Het is gewoon een min-min-min situatie.
geloofquote:
als je dat moet uitleggen , zou wel beetje zielig zijn voor meneer agent =pquote:Op zondag 11 maart 2012 21:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Worst case je mag oom agent gaan uitleggen wat je aan het doen was
Hahaquote:Op zondag 11 maart 2012 21:47 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
als je dat moet uitleggen , zou wel beetje zielig zijn voor meneer agent =p
Samenvatting: God bestaat niet, en mensen die wel geloven kunnen het leven niet alleen handelen.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
geloof
mgoed, heb de samenvatting so it's all good
Leuk voor je to do listquote:Op zondag 11 maart 2012 21:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, maar niet in de efteling (helaas)
Snarfje wordt hoe langer hoe scherper.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:47 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
als je dat moet uitleggen , zou wel beetje zielig zijn voor meneer agent =p
quote:Op zondag 11 maart 2012 21:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hahaautist niet zo letterlijk nemen
Is er een consensus?quote:Op zondag 11 maart 2012 21:48 schreef twi het volgende:
[..]
Samenvatting: God bestaat niet, en mensen die wel geloven kunnen het leven niet alleen handelen.
amenquote:Op zondag 11 maart 2012 21:48 schreef twi het volgende:
[..]
Samenvatting: God bestaat niet, en mensen die wel geloven kunnen het leven niet alleen handelen.
Ik mag dat zeggen jaquote:
Gemiddelde sekssite is vast wel iemand te vinden die van spannende plekjes houdtquote:Op zondag 11 maart 2012 21:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst een partner zien te vinden
Juist wel om meer kinderen te makenquote:Op zondag 11 maart 2012 21:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
amenik denk zelf ook dat t een soort van houvast is, iets waar je je hoop op kunt vestigen.. ik vestig dat op andere dingen tho
en da's ook wat.. als je kinderen hebt mag je dus niet meer seksen
like the good ol' days met 13 kinderen?quote:Op zondag 11 maart 2012 21:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Juist wel om meer kinderen te maken
Heb ik nooit aan gedacht, maar weet niet of zoiets iets voor me is. Ik zoek liever iets dat wat vaster isquote:Op zondag 11 maart 2012 21:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gemiddelde sekssite is vast wel iemand te vinden die van spannende plekjes houdt
Ja die jaquote:Op zondag 11 maart 2012 21:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
like the good ol' days met 13 kinderen?
mja, zover ben ik nog lang niet
Ik welquote:Op zondag 11 maart 2012 21:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb ik nooit aan gedacht, maar weet niet of zoiets iets voor me is. Ik zoek liever iets dat wat vaster is
Je hebt je poezel al.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
like the good ol' days met 13 kinderen?
mja, zover ben ik nog lang niet
quote:Op zondag 11 maart 2012 21:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja die jablijven oefenen
[..]
Ik welmaar iets vast heeft toch wel de voorkeur
daarom, daar heb ik m'n handen al vol aanquote:
Van mij mag je ook stoppen na 1 kind hoorquote:
Ik ben van plan 12 slangen die nemen die ik vernoem naar de apostelen en dan ben ik hun messias.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:55 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
daarom, daar heb ik m'n handen al vol aan
quote:Op zondag 11 maart 2012 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben van plan 12 slangen die nemen die ik vernoem naar de apostelen en dan ben ik hun messias.
ik heb m'n poezel alquote:Op zondag 11 maart 2012 21:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Van mij mag je ook stoppen na 1 kind hoorben niet zo moeilijk
Coolquote:Op zondag 11 maart 2012 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben van plan 12 slangen die nemen die ik vernoem naar de apostelen en dan ben ik hun messias.
Veel leuker dan kinderenquote:
quote:
quote:
Dan moet ik wel leren om vis en brood te vermenigvuldigen.quote:
Eensquote:Op zondag 11 maart 2012 21:48 schreef twi het volgende:
[..]
tbh: ja.. ik vind kinderen best leuk hoor, maar ze vreten mijn energie.. k vind t altijd superleuk met bijv m'n neefje, maar zodra hij weer weg is ben ik echt bekaf.. dus als ik er zelf een zou hebben, pfoeh..quote:
gewoon in kleine stukjes snijden van 2 bij 2 mm ofzoquote:Op zondag 11 maart 2012 22:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dan moet ik wel leren om vis en brood te vermenigvuldigen.
Een bioloog als jou moet dat vast wel lukkenquote:Op zondag 11 maart 2012 22:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dan moet ik wel leren om vis en brood te vermenigvuldigen.
Geen kinderwens hier eigenlijkquote:Op zondag 11 maart 2012 22:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
tbh: ja.. ik vind kinderen best leuk hoor, maar ze vreten mijn energie.. k vind t altijd superleuk met bijv m'n neefje, maar zodra hij weer weg is ben ik echt bekaf.. dus als ik er zelf een zou hebben, pfoeh..
zal ook niet goed zijn voor t kind, want zo stabiel ben ik nou ook weer niet
hier atm ook niet, misschien ooit in de toekomst.. eerst maar weer eens een vaste partner "krijgen" en dan maar hopen dat ze blijft stickenquote:
Ja, dat zien ze toch niet. Maar dan wil ik wel ook slangen die geen vis eten.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
tbh: ja.. ik vind kinderen best leuk hoor, maar ze vreten mijn energie.. k vind t altijd superleuk met bijv m'n neefje, maar zodra hij weer weg is ben ik echt bekaf.. dus als ik er zelf een zou hebben, pfoeh..
zal ook niet goed zijn voor t kind, want zo stabiel ben ik nou ook weer niet
[..]
gewoon in kleine stukjes snijden van 2 bij 2 mm ofzo
Visjes kweken, moet wel lukken ja.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een bioloog als jou moet dat vast wel lukken
wie t kleine niet eertquote:Op zondag 11 maart 2012 22:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, dat zien ze toch niet. Maar dan wil ik wel ook slangen die geen vis eten.
Heb momenteel eigenlijk weinig behoefte aan kinderen, maar misschien als ik een leuke vrouw tegenkom. Die ook op mannen valt. Misschien dan ooit aan kinderen denken.
[..]
Visjes kweken, moet wel lukken ja.
een rokjeskloontje wil ik jullie ook niet aandoenquote:Op zondag 11 maart 2012 22:08 schreef twi het volgende:
Geen kinderen. Heel leuk, als ze van een ander (lees: familie) zijn. Maar van mezelf, neen. Dank U.
Ik ken mannen die daar anders over denken.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
een rokjeskloontje wil ik jullie ook niet aandoen
Kaneel bedoel je?quote:Op zondag 11 maart 2012 22:09 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ken mannen die daar anders over denken.
VAN MIJN DOCHTER BLIJVEN ZE AFquote:Op zondag 11 maart 2012 22:09 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zit al wel jaren namen te verzinnen, maar dat terzijde.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
wie t kleine niet eert![]()
![]()
nja, same here eigenlijk wel
Ja, wie bedoel je dan?quote:Op zondag 11 maart 2012 22:09 schreef twi het volgende:
[..]
ik vind kaneel nog enigszins meevallen.. maar da's miss omdat het over slangen gaatquote:
Dat is wel een vereiste inderdaad een vaste partnerquote:Op zondag 11 maart 2012 22:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hier atm ook niet, misschien ooit in de toekomst.. eerst maar weer eens een vaste partner "krijgen" en dan maar hopen dat ze blijft sticken
En brood?quote:Op zondag 11 maart 2012 22:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, dat zien ze toch niet. Maar dan wil ik wel ook slangen die geen vis eten.
Heb momenteel eigenlijk weinig behoefte aan kinderen, maar misschien als ik een leuke vrouw tegenkom. Die ook op mannen valt. Misschien dan ooit aan kinderen denken.
[..]
Visjes kweken, moet wel lukken ja.
De rest doet niets met lesbische vrouwen toch?quote:Op zondag 11 maart 2012 22:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik vind kaneel nog enigszins meevallen.. maar da's miss omdat het over slangen gaat
in b4
ik kwam.. gisteren geloof ik nog langs zo'n namenlijst, sjeuzus wat er daar allemaal op stondquote:Op zondag 11 maart 2012 22:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zit al wel jaren namen te verzinnen, maar dat terzijde.
Ik zou best een toffe papa zijn, denk ik.
[..]
Ja, wie bedoel je dan?
Ligt denk ik ook aan de vader een meemoederquote:Op zondag 11 maart 2012 22:11 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik kwam.. gisteren geloof ik nog langs zo'n namenlijst, sjeuzus wat er daar allemaal op stond!!!
ik weet niet of ik een toffe mama zou zijnmiss wel, dunno
uhhuhquote:Op zondag 11 maart 2012 22:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is wel een vereiste inderdaad een vaste partner
[..]
En brood?
hmm touché, maar er zijn er genoeg hier op fok die het blijven proberenquote:Op zondag 11 maart 2012 22:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
De rest doet niets met lesbische vrouwen toch?
Wie dan?quote:Op zondag 11 maart 2012 22:10 schreef twi het volgende:
[..]
Hij staat niet eens bovenaan mijn lijstje verdachten.
ik snap je zin niet helemaal?quote:Op zondag 11 maart 2012 22:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ligt denk ik ook aan de vader een meemoeder
Hoppa!quote:Op zondag 11 maart 2012 22:10 schreef twi het volgende:
[..]
Hij staat niet eens bovenaan mijn lijstje verdachten.
Ik val ook heel erg mee.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik vind kaneel nog enigszins meevallen.. maar da's miss omdat het over slangen gaat
in b4
Dat weet ik niet. MOet ik even aan mijn zusje vragen.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is wel een vereiste inderdaad een vaste partner
[..]
En brood?
Ik ben vast niet de enige.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
De rest doet niets met lesbische vrouwen toch?
Mijn dochter wil ik graag Lilian noemen. En mijn zoon Nathaniel. Of Baldr.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:11 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik kwam.. gisteren geloof ik nog langs zo'n namenlijst, sjeuzus wat er daar allemaal op stond!!!
ik weet niet of ik een toffe mama zou zijnmiss wel, dunno
Neuken?quote:Op zondag 11 maart 2012 22:12 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
hmm touché, maar er zijn er genoeg hier op fok die het blijven proberen
En dan moet die ook een kinderwens hebbenquote:
Dat hoe goed je als ouder bent ook aan de andere ouder ligt. Je voedt samen een kind op.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:13 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik snap je zin niet helemaal?![]()
da's waarquote:Op zondag 11 maart 2012 22:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat hoe goed je als ouder bent ook aan de andere ouder ligt. Je voedt samen een kind op.
Dat zeker maar daar kan een vaste partner aan bijdragen. En dan als het op rails is kan je aan kinderen gaan denkenquote:Op zondag 11 maart 2012 22:16 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
da's waarmaar ook wel aan jezelf en hoe jij je voelt natuurlijk.. je moet wel enigszins emotioneel stabiel zijn imo
truequote:Op zondag 11 maart 2012 22:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zeker maar daar kan een vaste partner aan bijdragen. En dan als het op rails is kan je aan kinderen gaan denken
Man en paard twi, man en paard.quote:
Heb jij al namen in gedachte?quote:Op zondag 11 maart 2012 22:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
eerst ombouwen mur
ennuh, lilian is wel mooi vind ik
verder raak ik een beetje in de war, ging ff snel
Lilith.. en dan als 2e naam de naam van wijlen close friendquote:Op zondag 11 maart 2012 22:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Man en paard twi, man en paard.
[..]
Heb jij al namen in gedachte?
Je moet een uitdaging niet aan de weg gaan.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:12 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hmm touché, maar er zijn er genoeg hier op fok die het blijven proberen
t is niet eens een uitdagingquote:Op zondag 11 maart 2012 22:20 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Je moet een uitdaging niet aan de weg gaan.
hoi faxquote:
daar zit ook een Lilith in geloof ik.. also een demon, also.. nog wel meerquote:
Lilith, een Bijbelse naam. Toe maar.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Lilith.. en dan als 2e naam de naam van wijlen close friend
voor jongens weet ik t eigenlijk nog niet.. Liam vind ik wel tof, maar geen idee of ik ze ook echt daadwerkelijk zo zou gaan noemen
dat was snel,nja succes morgen en slaapze alvastquote:Op zondag 11 maart 2012 22:23 schreef Faxie het volgende:
Nouja ik zou willen blijven hangen, maar moet vroeg m'n nest uit... dus duik even onder de douche en dan m'n bed in...
Truste
Oh, je bent bi?quote:Op zondag 11 maart 2012 22:22 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
t is niet eens een uitdaging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |