Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
Chelsea is gwn slechtquote:Op zondag 11 maart 2012 16:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende: [..] Wat zit je nou dom te reageren? Successupportertje
Anderlecht is gay.quote:
quote:Op zondag 11 maart 2012 16:52 schreef Toefjes het volgende:
En ik ben voor AZ en ik vind jullie allemaal stom!
ik vind jou niet stom no hommoquote:Op zondag 11 maart 2012 16:52 schreef Toefjes het volgende:
En ik ben voor AZ en ik vind jullie allemaal stom!
Dat is wel een goed argument, ik zie jou het wel ver schoppen in de politiek eerlijk gezegdquote:
Ik was aan het twijfelenquote:
Ik geef gewoon een voorbeeld van generaliseren.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:53 schreef BDIL het volgende:
@ Kamikazie dat zou ik niet 1,2,3 zeggen over Feyenoord supportersIk ken er zeker 20 die vwo hebben gedaan en elke week aanwezig zijn
Jawel!quote:
De blik in de ogen van die gasten achter het doel is wel altijd heel vaagquote:Op zondag 11 maart 2012 16:53 schreef BDIL het volgende:
@ Kamikazie dat zou ik niet 1,2,3 zeggen over Feyenoord supportersIk ken er zeker 20 die vwo hebben gedaan en elke week aanwezig zijn
VDM for presidentquote:
Hebben ze vaker gezegdquote:Op zondag 11 maart 2012 16:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat is wel een goed argument, ik zie jou het wel ver schoppen in de politiek eerlijk gezegd
Omdat ze veel geld hebben geïnvesteerd. Dan gaan mensen denken dat er successen komen, en volgens mij zijn ze niet al te lang geleden kampioen geworden.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hoe kan je Chelsea eigenlijk associeren met succes in deze tijden? Ze verneuken aardig wat
Ik weet wel dat ik het doe maar als ik al die 100K mensen moet noemen die niet zo uit de hoogte praten.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:54 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik geef gewoon een voorbeeld van generaliseren.
Laatste kampioenschap die ze hebben gewonnen is in de FA Cupquote:Op zondag 11 maart 2012 16:54 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Omdat ze veel geld hebben geïnvesteerd. Dan gaan mensen denken dat er successen komen, en volgens mij zijn ze niet al te lang geleden kampioen geworden.
Tuurlijk zijn er vele die wel mongolen zijn haha maar niet iedereenquote:Op zondag 11 maart 2012 16:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De blik in de ogen van die gasten achter het doel is wel altijd heel vaag
Als je prijzen wil winnen moet je ook niet alle Arsenal spelers kopenquote:
succes denken te kopenquote:Op zondag 11 maart 2012 16:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als je prijzen wil winnen moet je ook niet alle Arsenal spelers kopen
Maar ik gok dat Mancini wel om wat versterkingen zal vragen nu,selectie is toch vrij krap.
Jij verandert gewoon van clubquote:Op zondag 11 maart 2012 16:56 schreef stoereboii het volgende:
Wel dom dat die gast daar weende, die city-fan :/ heb best medelijden
Dit is FOK.nl, niet FOK.bequote:Op zondag 11 maart 2012 16:56 schreef stoereboii het volgende:
Wel dom dat die gast daar weende, die city-fan :/ heb best medelijden
Dus elke club die veel geld in een team stopt is meteen een succes club volgens jou hahaquote:Op zondag 11 maart 2012 16:54 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Omdat ze veel geld hebben geïnvesteerd. Dan gaan mensen denken dat er successen komen, en volgens mij zijn ze niet al te lang geleden kampioen geworden.
Scheringa heeft het niet zo slecht gedaan wat dat betreftquote:Op zondag 11 maart 2012 16:57 schreef BDIL het volgende:
[..]
Dus elke club die veel geld in een team stopt is meteen een succes club volgens jou hahaDan geldt dat voor de meeste clubs op de wereld...
Torres, Chelsea en succes in 1 zin is niet mogelijkquote:Op zondag 11 maart 2012 16:57 schreef BDIL het volgende:
[..]
Dus elke club die veel geld in een team stopt is meteen een succes club volgens jou hahaDan geldt dat voor de meeste clubs op de wereld...
Goede fanquote:Op zondag 11 maart 2012 16:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Torres, Chelsea en succes in 1 zin is niet mogelijk
Ja of een andere clubquote:
Je moet ook de slechte kanten van een club inzien, er is geen enkele club die miskopen heeft gedaan. Aan dit soort dingen moet je toegevenquote:
Naja Real, Barca, AC milan etc stoppen ook allemaal belachelijk veel geld in de club maar dan zijn het toch geen succes clubsquote:Op zondag 11 maart 2012 16:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Scheringa heeft het niet zo slecht gedaan wat dat betreft
Jouw UI past wel bij je postquote:Op zondag 11 maart 2012 16:59 schreef Thorb het volgende:
[..]
Jij gaat toch ook niet zeggen dat Chamack het goed doet bij Arsenal (als je hem al kent).
Caroll is slechtquote:Op zondag 11 maart 2012 16:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je moet ook de slechte kanten van een club inzien, er is geen enkele club die miskopen heeft gedaan. Aan dit soort dingen moet je toegeven
er zijn zat clubs die miskopen hebben gedaan.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je moet ook de slechte kanten van een club inzien, er is geen enkele club die miskopen heeft gedaan. Aan dit soort dingen moet je toegeven
Was een typo, ik bedoelde geen enkele club die geen miskopen heeft gedaan.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
er zijn zat clubs die miskopen hebben gedaan.
ik noem een Torres, een Carroll, een Sulejmani etc
Van Beukering, Hofland, de Cler, ik kan alleen al bij Feyenoord over de afgelopen 20 jaar al genoeg opnoemen om een hele competitie van 18 teams mee te ameknquote:Op zondag 11 maart 2012 17:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
er zijn zat clubs die miskopen hebben gedaan.
ik noem een Torres, een Carroll, een Sulejmani etc
Ameknquote:Op zondag 11 maart 2012 17:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Van Beukering, Hofland, de Cler, ik kan alleen al bij Feyenoord over de afgelopen 20 jaar al genoeg opnoemen om een hele competitie van 18 teams mee te amekn
Ik niet, je hebt m'n excel weer verbeterdquote:Op zondag 11 maart 2012 17:03 schreef Fuszy het volgende:
Wie wil me eventjes afschieten?
Ik heb een kut weekend
Alcoholicquote:
Ik wil welquote:Op zondag 11 maart 2012 17:03 schreef Fuszy het volgende:
Wie wil me eventjes afschieten?
Ik heb een kut weekend
In tegenstelling tot de spaanse competitiequote:
quote:
Niet snappen wat hij bedoelde met afschietenquote:
?quote:Op zondag 11 maart 2012 17:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Niet snappen wat hij bedoelde met afschieten
Nice, iets anders dan standaard teams voor de veranderingquote:Op zondag 11 maart 2012 17:05 schreef vandermar het volgende:
Maar om terug te komen op FUT.
[ afbeelding ]whatcha think?
!quote:
Match?quote:Op zondag 11 maart 2012 17:05 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Staat ten eerste in de OP, ten tweede in mijn sig
Waarom geen Kadlec?quote:Op zondag 11 maart 2012 17:05 schreef vandermar het volgende:
Elke gemiddelde Nederlander snapt het welquote:Op zondag 11 maart 2012 17:06 schreef Fuszy het volgende:
Afschieten als in ombrengen, dood maken etc
misschien een verkeerde woordkeuze in een FUT topic lol
Die is niet zoveel beter en heeft minder pace.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:06 schreef Thorb het volgende:
[..]
Waarom geen Kadlec?
@dat psvfilmpje wat een niveau van die supporters weer
Bij Lazio speelt ook nog een Tsjechische spits, weet alleen niet hoeveel pace (zal wel niet zoveel zijn). 75/76 gold.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die is niet zoveel beter en heeft minder pace.
Als het niet loopt gooi ik Sturridge ofzo wel in de spits
65quote:Op zondag 11 maart 2012 17:08 schreef Thorb het volgende:
[..]
Bij Lazio speelt ook nog een Tsjechische spits, weet alleen niet hoeveel pace (zal wel niet zoveel zijn).
geen Grygera..verrassendquote:Op zondag 11 maart 2012 17:05 schreef vandermar het volgende:
Dat je dit nog serieus gaat vragenquote:
Pace!quote:
Ook zonde van Baros ja, bazige spitsquote:Op zondag 11 maart 2012 17:13 schreef Tim86 het volgende:
Jammer dat baros er niet in zit. Kan je geen hybrid met Slovakia maken?
quote:Op zondag 11 maart 2012 17:05 schreef Tim86 het volgende:
http://yfrog.com/nlrpimz
Rutten: ik loop niet voor mijn verantwoordelijkheid weg
Supporter: helaas niet
Ik zal eens in m'n glazen bol kijkenquote:Op zondag 11 maart 2012 17:29 schreef zerokil het volgende:
Iemand die kan toevallig weet of IF Chiellini nog gaat stijgen? (ps3)
Verkeerde topic.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:31 schreef stoereboii het volgende:
Sta ik 3-0 voor in h2h leavet iemoet je daarvoor in divisie 1 gekomen zijn
quote:Op zondag 11 maart 2012 17:33 schreef Pietjuuhh het volgende:
Ik dacht dat ea-server alleen maar problemen had bij FUT, H2H bekermatch is het dezelfde shit!
quote:
Ik had net geen problemen met compmatchquote:Op zondag 11 maart 2012 17:33 schreef Pietjuuhh het volgende:
Ik dacht dat ea-server alleen maar problemen had bij FUT, H2H bekermatch is het dezelfde shit!
dan?quote:Op zondag 11 maart 2012 17:34 schreef Pietjuuhh het volgende:
[..]
Op fr telefoon krijg je dezelfde domme opmerking dan op een forum van EA
quote:Op zondag 11 maart 2012 17:34 schreef Pietjuuhh het volgende:
[..]
Op de telefoon krijg je dezelfde domme opmerking dan op een forum van EA
Wat deed ie?quote:Op zondag 11 maart 2012 17:34 schreef Tim86 het volgende:
wtf, 2e keer dit seizoen dat Elm scoort uit een directe corner..
Ja, het is dan officieel geen geluk meer. Is volgens mij nog niet eerder gebeurd in de eredivisie, 2 x scoren uit een corner in 1 seizoenquote:Op zondag 11 maart 2012 17:34 schreef Tim86 het volgende:
wtf, 2e keer dit seizoen dat Elm scoort uit een directe corner..
Corner over de keeper bij de 2e paal direct binnen.quote:
Baasquote:Op zondag 11 maart 2012 17:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik ga deze maken denk ik: http://www.futhead.com/12/squad/174046
en dan komen er weer reacties van blablabla, het wordt een beetje voorspelbaarquote:Op zondag 11 maart 2012 17:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Dit is toch gewoon een mooi gemaakte hybridquote:Op zondag 11 maart 2012 17:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
en dan komen er weer reacties van blablabla, het wordt een beetje voorspelbaar
delph op cmquote:Op zondag 11 maart 2012 17:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dit is toch gewoon een mooi gemaakte hybrid
Waarom geen Wallcott op rechts?quote:Op zondag 11 maart 2012 17:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dit is toch gewoon een mooi gemaakte hybrid
Hahaha, wat een heldquote:Op zondag 11 maart 2012 17:05 schreef Tim86 het volgende:
http://yfrog.com/nlrpimz
Rutten: ik loop niet voor mijn verantwoordelijkheid weg
Supporter: helaas niet
Gervinho is in de praktijk sneller dan Walkotsquote:
Dit is geen toeval meer hoorquote:Op zondag 11 maart 2012 17:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Delph CM en Rimando IF op goal.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gervinho is in de praktijk sneller dan Walkots
Heb nu NIF Rimando, Delph is te duurquote:
Wlk?quote:Op zondag 11 maart 2012 17:50 schreef Toefjes het volgende:
Dat wordt weer een hoop gezeur met het toernooi
Oja daar zit ik ook nog mee, is oneerlijk om mee te spelenquote:Op zondag 11 maart 2012 17:50 schreef Toefjes het volgende:
85 laagste pacequote:Op zondag 11 maart 2012 17:50 schreef Toefjes het volgende:
Dit is meer een team om gewoon om te lachenquote:Op zondag 11 maart 2012 17:51 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
85 laagste pace
Ik snap wel dat je nu niet meer met verdedigers van 69 pace kan spelen...
Ja, rond de 9,6k denk ik Hieronder staat het preciesquote:Op zondag 11 maart 2012 17:54 schreef poker4lifee het volgende:
discard value van een 77 cv if is onder de 10k he?
77*122=9394quote:Op zondag 11 maart 2012 17:54 schreef poker4lifee het volgende:
discard value van een 77 cv if is onder de 10k he?
Heb nu Howard staanquote:
Size doesn't matterquote:
Goud 10. Zilver 5.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hoeveel chem voegt een manager met goede formatie toe?
Zonder manager kun je geen 100 halen.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
10 (manager zonder dezelfde nationaliteit)quote:Op zondag 11 maart 2012 17:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Toch vind ik het wel wat hebben, ze voetballen als mongolenboeren nu, alles naar voren en keihard er achter aan rennenquote:Op zondag 11 maart 2012 17:55 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Zit er wel in ja. Maar moet nog maar gebeuren, spitsen zijn geen topkwaliteit.
Tja, dat doe ik dan weer nietquote:Op zondag 11 maart 2012 17:57 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen als je met Doumbia speelt.
applausquote:Op zondag 11 maart 2012 17:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Dat betekent dat ik dat paceteam met 100 chem kan maken_________!
No one gives a fuck.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Neequote:Op zondag 11 maart 2012 17:58 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je hebt hem in je club, geef maar toe
haha, wil je aandacht?quote:Op zondag 11 maart 2012 17:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik haat nog steedsquote:Op zondag 11 maart 2012 18:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Kga hem toch niet gebruiken met het toernooi
Mag wel, ik ben gewoon benieuwd hoe het speeltquote:
Duh. Je had een pace team waar iedereen op haatte, dus ging je maar een Chelsea team maken. Omdat je een centrale verdediger met 69 pace te weinig vind ga je nu maar een pace team V2 makenquote:
Ja maar ik gebruik het niet in het toernooiquote:Op zondag 11 maart 2012 18:01 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Duh. Je had een pace team waar iedereen op haatte, dus ging je maar een Chelsea team maken. Omdat je een centrale verdediger met 69 pace te weinig vind ga je nu maar een pace team V2 maken
Mag je natuurlijk zelf weten, maar het is logisch dat iedereen haat.
2 tegendoelpunten per ontvangen bericht.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:01 schreef Dudeweiser het volgende:
Wil je een doelpunt? Sms dan Poepon naar 1234.
Hé, origineel.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:01 schreef Dudeweiser het volgende:
Wil je een doelpunt? Sms dan Poepon naar 1234.
Nee je gebruikt het tegen andere mensen dat is leukquote:Op zondag 11 maart 2012 18:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja maar ik gebruik het niet in het toernooi
Ik word er zelf continu uitgesweat op pace en cutback, vuur met vuur bestrijdenquote:Op zondag 11 maart 2012 18:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee je gebruikt het tegen andere mensen dat is leuk
Als iemand anders zich als een idioot gedraagt doe jij dat ook maar? Ja goede redenering GJE.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik word er zelf continu uitgesweat op pace en cutback, vuur met vuur bestrijden
"Verlagen tot hun niveau" lijkt me hier meer op zijn plaatsquote:Op zondag 11 maart 2012 18:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je kan beter vuur met blusdekens, zand, water, schuim bestrijden hoor.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
als je tegenstander het voor elkaar krijgt alleen voor je keeper te komen, plus nog een speler vrij staat om binnen te tikken, dan deugt je strategie niet.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Boeie gewoon lekker gebruiken als jij dat wilt.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja maar ik gebruik het niet in het toernooi
Welkom in het topicquote:Op zondag 11 maart 2012 18:05 schreef Funzel het volgende:
[..]
Boeie gewoon lekker gebruiken als jij dat wilt.
Ik mag je nu alquote:Op zondag 11 maart 2012 18:05 schreef Funzel het volgende:
[..]
Boeie gewoon lekker gebruiken als jij dat wilt.
Haha, kuthumor in Barendrecht :pquote:Op zondag 11 maart 2012 18:03 schreef Toefjes het volgende:
Hij is geblesseerd!
Poep off
Haha! Snap je m? Poep-off
![]()
Juist, jij snapt m !quote:Op zondag 11 maart 2012 18:06 schreef Barendrecht0180 het volgende:
[..]
Haha, kuthumor in Barendrecht :p
Voor het geval er iemand was die het niet zou begrijpen nog eens een keer verduidelijken hahahaquote:
Ik snap het niet. Jij post hier een pace team dat je wilt maken, en je weet welke reacties er gaan komen.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik ga denk ik wel gewoon een BPL of BBVA team maken met normale pace ofzo
Ik scoorde 5x met een sweaty goalquote:Tramp bastard
Voor het toernooi ga ik een normaal team maken, daarna ga ik dat sweat team makenquote:Op zondag 11 maart 2012 18:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Jij post hier een pace team dat je wilt maken, en je weet welke reacties er gaan komen.
De reacties komen
Vervolgens post je: ik ga dan wel een BPL team ofzo maken.
Waar is je eigen mening?
quote:Op zondag 11 maart 2012 18:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Voor het toernooi ga ik een normaal team maken, daarna ga ik dat sweat team maken
Wil niet té oneerlijk gaan spelen
3 edits achter elkaarquote:Op zondag 11 maart 2012 18:11 schreef StijnDa het volgende:
[..]![]()
Deze post.
edit; Ik bemoei me er ook gewoon te veel mee, wat kan mij het ook schelen. Doe wat je wil met je pacenegers, post alleen maar gewoon niet hier.
Join the club.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:13 schreef Funzel het volgende:
[..]
Bedankt![]()
Heb zelf overigens niet zo'n team hoor, voor het geval je dat interesseert.
Je hebt gewoon vervelende trekjes af en toequote:Op zondag 11 maart 2012 18:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
3 edits achter elkaar
Ik mag toch wel zelf bepalen wat ik post of niet
Jij hoeft echt niet overal en alles met mij eens te zijn
Gelukkig wel, anders was het weekend al helemaal grafquote:
Wat voor vervelende trekjes heb ik dan?quote:Op zondag 11 maart 2012 18:14 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je hebt gewoon vervelende trekjes af en toe
Dat wekt bij mijn een beetje een stoereboii effect op, maar dan net iets minder.
GJE maak je niet zo druk om wat mensen over je denken..quote:Op zondag 11 maart 2012 18:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wat voor vervelende trekjes heb ik dan?
Ben wel benieuwd, naast paceteams gebruiken merk ik zelf niets op
Het is maar internetquote:Op zondag 11 maart 2012 18:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Het blijven braggen over je paceteamsquote:Op zondag 11 maart 2012 18:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Totaal niet, ik ben zoals ik ben.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:17 schreef Barendrecht0180 het volgende:
[..]
GJE maak je niet zo druk om wat mensen over je denken..
Eerst was AZ grote favo, toen kwam de dip, werd PSV favoriet, Twente na de wedstrijd tegen PSV, en nu is AZ opeens niet meer de schlemiel, maar weer cool, samen met Ajax wat allang afgeschreven was. Volgende week weer veranderingen denk ik. Al zou AZ thuis van NAC moeten winnenquote:Op zondag 11 maart 2012 18:17 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wees er maar blij mee![]()
Je weet het alleen nooit, het kan volgende keer weer anders zijn.
Ik hoopte ook wel dat PSV van NAC zou winnen. Viel tegenquote:Op zondag 11 maart 2012 18:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Eerst was AZ grote favo, toen kwam de dip, werd PSV favoriet, Twente na de wedstrijd tegen PSV, en nu is AZ opeens niet meer de schlemiel, maar weer cool, samen met Ajax wat allang afgeschreven was. Volgende week weer veranderingen denk ik. Al zou AZ thuis van NAC moeten winnen
hahahaha, wat heeft hij allemaal op zn gezcht zitten iddquote:Op zondag 11 maart 2012 18:21 schreef pascal08 het volgende:
Die Elm mag ook wel eens een potje Clearasil aanschaffen...
Potje clearasil wordt opgediend op de kampioensschaalquote:Op zondag 11 maart 2012 18:21 schreef pascal08 het volgende:
Die Elm mag ook wel eens een potje Clearasil aanschaffen...
Ik gun 't hem van harte want dit is geen gezicht.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Potje clearasil wordt opgediend op de kampioensschaal
Het oh zo grappige woordgrapje dik maken.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:27 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik gun 't hem van harte want dit is geen gezicht.
Dank jequote:
dikgedrukt.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:29 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Het oh zo grappige woordgrapje dik maken.
Iedereen wil natuurlijk gewoon CL spelen volgend jaarquote:Op zondag 11 maart 2012 18:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dank jeZoals Stijn zei kan het volgende week allemaal anders zijn. Ik zou al blij zijn met een bekerfinale eigenlijk
Dagje zuipen op het stadhuisplein, en dan lopend naar de kuip, en met de trein naar Alkmaar
Daar hotelletje nemen ofzo. Lijkt me werelds!
haha, je moet snel zijn hierquote:Op zondag 11 maart 2012 18:33 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nog even oefenen ouweHet was je al gelukt
Futheadquote:Op zondag 11 maart 2012 18:39 schreef pascal08 het volgende:
Wat een walgelijke kut site is Ultimatedb toch.
Ik ga met FUT 13 er zelf 1 maken, met GOEDE servers.
Succesquote:Op zondag 11 maart 2012 18:39 schreef pascal08 het volgende:
Wat een walgelijke kut site is Ultimatedb toch.
Ik ga met FUT 13 er zelf 1 maken, met GOEDE servers.
Sinds ik weer bezig ben met een meisje de PS3 nog niet aangeraakt.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:43 schreef Pobberd het volgende:
Het is echt heerlijk weer buiten, en wat heb ik gedaan vandaag? Zoals een echte FOK!ker beaamt op mijn zolderkamer gefifaat
Hosselaarrquote:Op zondag 11 maart 2012 18:44 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Sinds ik weer bezig ben met een meisje de PS3 nog niet aangeraakt.
Je vergeet FOK!quote:Op zondag 11 maart 2012 18:46 schreef vandermar het volgende:
Ik heb uitgeslapen (ipv zelf voetballen) ik heb voetbal gekeken, ik heb gehuilt van de slechte dag, ik ben met school bezig geweest en zometeen blok met de hond om.
Dat is zo standaard dat ik het niet hoef op te noemenquote:
Hockey (Y)quote:Op zondag 11 maart 2012 18:48 schreef StijnDa het volgende:
Wedstrijd gehockeyd (haters gonna hate), middag gechilld met team op clubterrasje in zonnetje, frietje gehaald en nu lekker thuis zittenVanavond wel weer in staat om fatsoenlijk fifa te spelen.
Anderlecht is normaal wil je zeggenquote:Op zondag 11 maart 2012 18:49 schreef stoereboii het volgende:
Zo rust in Santander. Smerig voetbal van santander somswat een aanslagen al
QFTquote:Op zondag 11 maart 2012 18:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Anderlecht is normaal wil je zeggenBelgen kunnen geeneens voetballen, allemaal vieze mieten.
Wat heeft alecht hiermee te maken?quote:Op zondag 11 maart 2012 18:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Anderlecht is normaal wil je zeggenBelgen kunnen geeneens voetballen, allemaal vieze mieten.
wie?quote:Op zondag 11 maart 2012 18:44 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Sinds ik weer bezig ben met een meisje de PS3 nog niet aangeraakt.
Waar hockey je?quote:Op zondag 11 maart 2012 18:48 schreef StijnDa het volgende:
Wedstrijd gehockeyd (haters gonna hate), middag gechilld met team op clubterrasje in zonnetje, frietje gehaald en nu lekker thuis zittenVanavond wel weer in staat om fatsoenlijk fifa te spelen.
Haten op Santanderquote:Op zondag 11 maart 2012 18:50 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Wat heeft alecht hiermee te maken?
UP heb ik. Niet ideaal in mijn 4-3-3 maar doet het gewoon prima, lekker flexibele speler, kan alles eigenlijk.quote:
Bij MSHC Maastricht nuquote:
MVV fan?quote:Op zondag 11 maart 2012 18:53 schreef StijnDa het volgende:
[..]
UP heb ik. Niet ideaal in mijn 4-3-3 maar doet het gewoon prima, lekker flexibele speler, kan alles eigenlijk.
[..]
Bij MSHC Maastricht nu![]()
Oh, heb ik wel eens gespeeld geloof ik.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:53 schreef StijnDa het volgende:
[..]
UP heb ik. Niet ideaal in mijn 4-3-3 maar doet het gewoon prima, lekker flexibele speler, kan alles eigenlijk.
[..]
Bij MSHC Maastricht nu![]()
Nope, PSV. Ik studeer in Maastrichtquote:
Speel er pas een half jaarquote:Op zondag 11 maart 2012 18:54 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Oh, heb ik wel eens gespeeld geloof ik.
Alsof wij dat wetenquote:
Kaká is al goed onder 200kquote:Op zondag 11 maart 2012 18:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Alsof wij dat weten
Meestal dalen IF's wel tot en met dinsdag, maar er zijn ook genoeg uitzonderingen geweest.
Ze zit in ons jaar.quote:
wie heeft meer pace?quote:Op zondag 11 maart 2012 19:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/174539
Ik zit nog te twijfelen tussen Mata of Nani, wat is de beste prijs/kwaliteit verhouding?
Naniquote:Op zondag 11 maart 2012 19:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik zit nog te twijfelen tussen Mata of Nani, wat is de beste prijs/kwaliteit verhouding?
UP Mata zou ik wel verkiezen boven NIF Nani denk ik. Maar UP Nani > UP Mata. Budget technisch lijkt me dat het UP Mata wordt dus.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Kalouquote:Op zondag 11 maart 2012 19:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Noem eens een paar goede alternatieven zou ik zeggenquote:
UP mata speelt wel lekker. En Walcott op RWquote:Op zondag 11 maart 2012 19:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Walcottquote:Op zondag 11 maart 2012 19:08 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
UP mata speelt wel lekker. En Walcott op RW![]()
UP Mata is 22k volgens futhead, ik heb maar 70k voor het hele team, is UP Mata dan wel slim?quote:Op zondag 11 maart 2012 19:08 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
UP mata speelt wel lekker. En Walcott op RW![]()
Gervinho, vdv, richardsquote:Op zondag 11 maart 2012 19:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Noem eens een paar goede alternatieven zou ik zeggen
Ikzelf speel in mijn 433 BPL team met Young op LW. Had daar Bale maar vond Young fijner. Die is stuk goedkoper ook.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
UP Mata is 22k volgens futhead, ik heb maar 70k voor het hele team, is UP Mata dan wel slim?
Oh. Ik wou mss nog upgraden naar bale, maar dus young aanhouden?quote:Op zondag 11 maart 2012 19:10 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ikzelf speel in mijn 433 BPL team met Young op LW. Had daar Bale maar vond Young fijner. Die is stuk goedkoper ook.
16k volgens ultimatedb, dat klopt beter denk. Als je het niet haalt daarmee toch maar NIF Nani halen.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
UP Mata is 22k volgens futhead, ik heb maar 70k voor het hele team, is UP Mata dan wel slim?
Zijn passing is wat schraal maar zijn schot is veel beter.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Achter de spits speelt Taarabt wel lekker, zou hem zelf niet lcm of rcm zetten.
Is persoonlijk. Young is bewegelijker vind ik. Net als Walcott, dat soort spelers heb ik liever.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:11 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Oh. Ik wou mss nog upgraden naar bale, maar dus young aanhouden?
Oh dus zou walcott ook beter zijn dan gervinho?quote:Op zondag 11 maart 2012 19:12 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Is persoonlijk. Young is bewegelijker vind ik. Net als Walcott, dat soort spelers heb ik liever.
Gervinho > Walcottquote:Op zondag 11 maart 2012 19:13 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Oh dus zou walcott ook beter zijn dan gervinho?
Ik vind Valencia veel chiller spelen.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik zit zelf alleen nu te twijfelen tussen Gervinho of Valencia op RW
Afhankelijk van je speelstijl. Als je vooral voorzetten geeft Valencia.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik zit zelf alleen nu te twijfelen tussen Gervinho of Valencia op RW
Torres in de spits en Silva op CM en je kan Reyes op RW zetten.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:15 schreef stoereboii het volgende:
Jammer dat alle deftige bpl rw's rechts zijn
Heb Torres' maar dan moet ik modric of vdv weg doenquote:Op zondag 11 maart 2012 19:16 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Torres in de spits en Silva op CM en je kan Reyes op RW zetten.
Reyes en Walcott beide
Ik vind defending veel belangrijker voor een RB...quote:Op zondag 11 maart 2012 19:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wat zouden jullie doen?
Een RB met 93 pace en 77 heading of een RB met 84 pace en 89 heading
Walker > Richardsquote:Op zondag 11 maart 2012 19:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wat zouden jullie doen?
Maar met corners is het wel weer handig om hoge heading te hebben toch?quote:Op zondag 11 maart 2012 19:18 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik vind defending veel belangrijker voor een RB...
Richards > walkerquote:Op zondag 11 maart 2012 19:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wat zouden jullie doen?
Wat wil je dan precies. Naarbinnen kappen en schieten? Dan kan je beter voor Ben Arfa gaan.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik ga denk ik toch voor Gervinho, Valencia heeft maar 2* weak foot
Ja maar waarom heb je daarvoor je RB nodigquote:Op zondag 11 maart 2012 19:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Maar met corners is het wel weer handig om hoge heading te hebben toch?
Met nog bijna het hele linkerrijtje voor de boeg.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:17 schreef Rijst het volgende:
Hoi,
Ajax staat 2e. Ik denk i kzeg het effe.
Ik speel redelijk gevarieerd, de ene keer crossen en de andere keer skills, dan weer veel passen etc.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:19 schreef Rijst het volgende:
[..]
Wat wil je dan precies. Naarbinnen kappen en schieten? Dan kan je beter voor Ben Arfa gaan.
Zo danquote:
LUKAKU LUKAKU LUKAKU LUKAKU LUKAKU LUKAKU LUKAKU LUKAKUquote:Op zondag 11 maart 2012 19:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Dit wordt dan het team tot zover: http://www.futhead.com/12/squad/174539
Moet even kijken of ik Sturridge kan vervangen door Torres i.v.m budget
Ick deet dan ook presies omgedraaitd dX!!!!EINZZWEIBIRGADIER!!!!quote:
Scoor niks met hem, Sturridge is veel behendiger, Lukaku is alleen van het beukenquote:Op zondag 11 maart 2012 19:22 schreef Rijst het volgende:
[..]
LUKAKU LUKAKU LUKAKU LUKAKU LUKAKU LUKAKU LUKAKU LUKAKU
Ik scoorde gister nog uit een vrije trap met em.Ik zal even uplooden.
Ik zou Essien als centrale CM zetten, beste verdediger op je middenveld.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Dit wordt dan het team tot zover: http://www.futhead.com/12/squad/174539
Moet even kijken of ik Sturridge kan vervangen door Torres i.v.m budget
Dan ben je gewoon slecht;. Geen grappen deze keer. Stop er maar mee.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Scoor niks met hem, Sturridge is veel behendiger, Lukaku is alleen van het beuken
en terechtquote:Op zondag 11 maart 2012 19:25 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon slecht;. Geen grappen deze keer. Stop er maar mee.
Hij speelt heel lomp, ik ben meer van spelers die zich overal doorheen weten te krijgen qua skillquote:Op zondag 11 maart 2012 19:25 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon slecht;. Geen grappen deze keer. Stop er maar mee.
Hy heeft niet genoeg pees zeker he. XD noobjequote:Op zondag 11 maart 2012 19:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hij speelt heel lomp, ik ben meer van spelers die zich overal doorheen weten te krijgen qua skill
hoeft niet per se, zoveel skill je nu ook niet hequote:Op zondag 11 maart 2012 19:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hij speelt heel lomp, ik ben meer van spelers die zich overal doorheen weten te krijgen qua skill
quote:Op zondag 11 maart 2012 19:26 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hy heeft niet genoeg pees zeker he. XD noobje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |