Blijkbaar niet? Als ik elke week alle klachten over de flankspelers op zou schrijven zou ik een boek vol hebben manquote:
Was dan ook niet voor jou bedoelt.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:50 schreef Merkie het volgende:
[..]
Blijkbaar niet? Als ik elke week alle klachten over de flankspelers op zou schrijven zou ik een boek vol hebben man.
Dat is toch schitterend!quote:Op zondag 11 maart 2012 16:50 schreef DonRaja het volgende:
Het is werkelijk aan de zwakte van de rest van de competitie te danken, dat je zo wisselvallig kunt spelen en nog steeds niet bent uitgeschakeld voor het kampioenschap.
Ik bedoel, wij vernederen Ajax terwijl ze 7e stonden en zij staan gedeeld eerste nu.
Nelom mis je toch niet. Speelde dramatisch vandaag, met de domme rode kaart als bekroning op z'n spel.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:51 schreef Slobeend het volgende:
Mooi dat Bakkal en Nelom even een wedstrijd niet spelen.
Als Ajax nu ook nog regelmatig punten ging verspelen wel. Maar die mazzelen zich nu voor 90 % zeker door naar de titel.quote:
Als wij hier over 1 onderwerp het allemaal met elkaar eens zijn dan is het dat wel.quote:
Niet WEER OVER AJAX OUWEHOEREN.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:52 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Als Ajax nu ook nog regelmatig punten ging verspelen wel. Maar die mazzelen zich nu voor 90 % zeker door naar de titel.
Door vanmiddag of technische problemen?quote:Op zondag 11 maart 2012 16:52 schreef Helpmefok het volgende:
O MY fucking god. Daar gaat ongeveer drie uur voixe overen.
Hele documentaire kan weer herschreven worden.pestteringzooi.
Wat een deceptie.
quote:Op zondag 11 maart 2012 16:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Niet WEER OVER AJAX OUWEHOEREN.
KANKER NU IS MIJN CAPSLOCKTOETS OOK NOG EENS KAPOT.
DIT IS SERIEUS NIET EXPRES DUS SORRY VOOR DE CAPS.
GA WEL GELIJK NAAR MEDIA MARKT NIEUWE HALEN. TOT ZO
Gast ga ff een blokje rond lopen ofzo.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:52 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nelom mis je toch niet. Speelde dramatisch vandaag, met de domme rode kaart als bekroning op z'n spel.
Haha.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mijn andere TT idee was: "Pas op: Loslopende Ritmo"quote:Op zondag 11 maart 2012 16:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gast ga ff een blokje rond lopen ofzo.Nelom mis je dus wel.
quote:Op zondag 11 maart 2012 16:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Heb jij wel gekeken? Die deed werkelijk niets goed vandaag. En buiten vandaag ben ik ook niet onder de indruk van hem. De Vrij er lekker weer in, en iemand anders doorschuiven naar LB.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gast ga ff een blokje rond lopen ofzo.Nelom mis je dus wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |