Allermaal de schuld van Steerquote:Op zondag 11 maart 2012 16:40 schreef golfer het volgende:
Er is iets fout gegaan met het reeksen van de vorige?
Dat is het altijd. Ongeacht wat het is.quote:
De Speld. Zelfs op culinair gebied af en toe vermakelijk.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:41 schreef Bluezz het volgende:
http://www.speld.nl/2012/(...)oor-menselijke-fout/
Nu nog laten afdrukkenquote:Op zondag 11 maart 2012 17:05 schreef TAV74 het volgende:
Zo, grootste kloteklus is klaarRecordtijd in vergelijking met vorige jaren, maar evengoed meer dan 4 uur werk voor het maken van 18 posters.
Waar maak je dat mee?quote:Op zondag 11 maart 2012 17:05 schreef TAV74 het volgende:
Zo, grootste kloteklus is klaarRecordtijd in vergelijking met vorige jaren, maar evengoed meer dan 4 uur werk voor het maken van 18 posters.
quote:Op zondag 11 maart 2012 17:05 schreef TAV74 het volgende:
Deze in photoshop, als er meer tekst nodig is is illustrator handiger.quote:
Ik wil echt niet weten hoeveel volle werkdagen ik per editie kwijt benquote:
Staat hier op, maar ik vind er nog steeds geen ruk aan als ik eerlijk ben.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:37 schreef borisz het volgende:
Engeland gaat in Parijs winnen van Engeland. Daardoor Wales zo goed als zeker van de Six Nations.
Oki!quote:Op zondag 11 maart 2012 17:46 schreef MissHobje het volgende:
[..]
volgens mij is ie goedzo,heb nog ff navraag gedaan achter!
Ik maak er altijd een puinhoop van en ben de tool ook weer kwijt en zo. Mensen die niet kunnen reeksen moeten gewoon geen nieuw topic aanmakenquote:Op zondag 11 maart 2012 17:46 schreef MissHobje het volgende:
volgens mij is ie goedzo,heb nog ff navraag gedaan achter!
Dat lag in dit geval niet aan de topic-opener, want ik was er getuige van dat ze hem gewoon als reeks wilde en kon openen en toen vervolgens de melding kreeg dat dat niet kon omdat er nog een ander topic in deze reeks openstond.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:50 schreef Isabeau het volgende:
Ik maak er altijd een puinhoop van en ben de tool ook weer kwijt en zo. Mensen die niet kunnen reeksen moeten gewoon geen nieuw topic aanmaken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |