geweldige mooie kittensquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:54 schreef Pearlbitch het volgende:
Het spel bij tonja wordt voortijdig stilgelegd, want op de stream bij DJ Provox is zojuist een bevalling gaande
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben in een dolle bui, check dit gelijk ook even op taalfouten, je hebt vast nix beters te doen denk ik...quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:54 schreef Dieandere het volgende:
Uit sociale overwegingen zwaai ik nog even terug, wel zo beleefd toch...
********************************************************************************
Je ben een geweldig miskent talent, schande dat ze je overal niet hebben willen, ik snap het niet hoor...quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:00 schreef Dieandere het volgende:
Nou zal ik Peter maar even helpen via fok zucht, ban he daar.
Ustream producer downloaden en hoppa
Heeft niks met geluids instellingen te maken van windhoos.![]()
Groeten van Mich123![]()
Nou, een beetje respect voor een zeer gewaardeerd lid van de Tweede Kamer is wel op z'n plaats hoorquote:Op zaterdag 7 april 2012 18:49 schreef Dieandere het volgende:
Klotuh M123 en wie ben jij omdat te zeggen Angela...?![]()
Ach, de neppers kun je er zo tussenuit filterenquote:Op zaterdag 7 april 2012 23:38 schreef Dieandere het volgende:
Ja met volle teugen lekker biertje de rest is zo nep als maar kan of zeg ik nu iets raars...![]()
Maakt niet uit verders hoor....
quote:Voor de rest reageer ik niet eens meer in dit bagger topic, de tijd zal het leren he....
quote:Uit sociale overwegingen zwaai ik nog even terug, wel zo beleefd toch...
quote:Laatste reactie overigens naar jou toe, de tijd heelt alle wonden.
quote:En wil geen woord meer met jou wisselen, logischer wijs ik verpest nu samen met jou het topic van oop he...
quote:Zo laatste antwoord via deze weg, laat namelijk mijn mond niet snoeren en al helemaal niet door mensen die zelf geen enkele toegevoegde waarde betekenen op de chats.
quote:Ja 5th ik hou me bakkes al je hebt gelijk maar moet toch ergens antwoorden toch...
Ik ben benieuwdquote:Maar goed oop heeft het al zo zwaar, zal dit topic verder niet bevuilen met mijn indrukken die ik op doe na het zien van the godfather of ustream.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |