Ahh, de Kickert neem ik aan? Je hebt de verkeerde weer eens voor hoor, ik ben altijd Pro-Oop geweest, maar leuk dat je nog eens van je laat horen! Op de "chat" krijg ik daar nauwelijks kans voor hé?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:09 schreef BendeBielzen het volgende:
We moeten geen stokers en kopieerdertjes... Snap je t nou nog niet? Khad je slimmer ingeschat maar t tegendeel bewijs je steeds maar weer... En ga nu je kiekenkot vriendjes er maar gauw bijhalen
Pardon iedereen mis het voor geen meter.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:55 schreef 5thencounter het volgende:
En de problemen bij Oop zijn nog niet geheel verdwenen lijkt het, ik adviseer iedereen gewoon rustig te blijven en te wachten op beter nieuws uit het Opa-streamgebeuren...![]()
[ link | afbeelding ]
Mij lukt het nog niet zo merk ik..![]()
[ link | afbeelding ]
Hartelijk dank voor Uw reactiequote:Op zondag 25 maart 2012 15:05 schreef annie68 het volgende:
[..]
Pardon iedereen mis het voor geen meter.
Dat lijkt me sterk, tenzij hij met pijltjes gooien ineens geld kan verdienen.quote:Op maandag 26 maart 2012 12:55 schreef mootie het volgende:
Hij heeft toch niet per ongeluk werk gevonden?
Nee, ik wel trouwensquote:Op maandag 26 maart 2012 19:43 schreef pullup het volgende:
Hij heeft toch niet toevallig konijnen in dat tuintje ?
Je kan zeggen wat je wil, maar ze doet het echt fantastisch.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:11 schreef Pearlbitch het volgende:
Zoals gezegd zijn spelletjes momenteel zeer hot op de chats.
Ook Angela K, de bekende ster-reporter van BRONMAGAZINE is tegenwoordig een enthousiast quizmaster.
Vanaf half negen is er galgje, via http://www.ustream.tv/channel/angela-k of www.mijnchats.tk (tab Angela K)
[ afbeelding ]
Boze tongen beweren trouwens dat Angela niemand minder is dan het VVD-kamerlid Helma Neppérus, zo hebben stemdeskundigen ontdekt
Luister, kijk en vergelijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |