Jij wil zeker worstleverancier worden..quote:Op maandag 23 april 2012 21:13 schreef Houtvester het volgende:
[ afbeelding ]
Toch zie ik haar liever zo ,hier groet ze op gepaste wijze opaatje terug ..de zogenaamde opaatje groet ..
Knap ding is het hoor![]()
.
nee ik heb een eigen stuk waar ik de worst aan kwijt kan hoor ..maar goed het ging om de imitatie en groet van opaatje tochquote:Op maandag 23 april 2012 22:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jij wil zeker worstleverancier worden..
Niet dat het wat uitmaakt, maar zelfs dit is aantoonbaar onwaarquote:Op maandag 23 april 2012 22:22 schreef Houtvester het volgende:
[..]
nee ik heb een eigen stuk waar ik de worst aan kwijt kan hoor ..maar goed het ging om de imitatie en groet van opaatje toch
wel ontopic blijven ..wat ik met de worst doet is hier in dit topic niet van belang..
.
Toon het maar aan dan ..snap ff niet wat dat weer met opaatje te maken heeft ..of moet deze topic gouw vol ..weg is weg als het warequote:Op maandag 23 april 2012 22:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Niet dat het wat uitmaakt, maar zelfs dit is aantoonbaar onwaar
quote:Op maandag 23 april 2012 21:13 schreef Houtvester het volgende:
[ afbeelding ]
Deze foto`s zijn overigens met toestemming van de persoon op de foto geplaatst ,en komen uit mijn prive collectie.
Ik bedoel dat die foto's en de context waarin ze zijn geplaatst gewoon hier op FOK! en op het kuikenkot te vinden zijn.quote:Op maandag 23 april 2012 22:38 schreef Houtvester het volgende:
[..]
Toon het maar aan dan ..snap ff niet wat dat weer met opaatje te maken heeft ..of moet deze topic gouw vol ..weg is weg als het ware
en als je bedoel dat ik geen eigen stuk heb maak jij je volslagen belachelijk kan ik je wel vertellen hahahaha
Tja de crème de la crème van de chatsquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:30 schreef Jian het volgende:
Goh, zou toch zweren dat hier gisteren nog een heel gezellige groepsfoto stond? Vreemd, heel vreemd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. claimt portretrecht en dan houdt het natuurlijk vanzelf op
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
quote:Op zaterdag 28 april 2012 03:12 schreef Pearlbitch het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk filmpje, maar heel beroerd gemonteerd.quote:Op zaterdag 28 april 2012 15:39 schreef Houtvester het volgende:
Ook dit is opaatje de Highlights van 27-04-2012
opaatje in gesprek met zijn blauwe ban eikel ..
9%Toevoegen aan Annuleren
Ik ben geen ervaringsdeskundige, dus neem ik dat graag van je aanquote:Op zaterdag 28 april 2012 19:23 schreef Houtvester het volgende:
Oop vergeet gemakshalve even ff dat je als je moet gaan zitten tegenwoordig geen uitkering meer krijg
Sorry, maar ik zie de clue niet van dit filmpje. Wilde je er wat mee zeggen?quote:Op zondag 29 april 2012 23:57 schreef Houtvester het volgende:
Oop droomd ergens van en zo te zien niet van Ajax
quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:05 schreef Tiepje het volgende:
Dit topic sluit automatisch over 7 posts.
Is het dan eindelijk klaar????????????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |