quote:Op zondag 11 maart 2012 15:25 schreef annie68 het volgende:
Wat zie je nu de hele dag van die man.
Eten zitten drinken.
quote:
Hallo zegquote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:07 schreef 5thencounter het volgende:
Het was stil op Opa's stream gisteren...![]()
Maar gelukkig heeft een oude bekende zich bereid gevonden om de leegte van Oops stream te vullen met muziekjes!![]()
Helaas is een groot gedeelte gemute door YT ivm auteursrechtenschending, die heb ik er afgehaald![]()
Maar dit stuk kon nog nét!![]()
Nope, ik wacht zelf nog op een sorry van Oop!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Hallo zeg![]()
Wat doet die minkukel, hier?
Ik ben bang dat je nu wel heel erg cult met c(k)ut aan het verwarren bent![]()
Zeg "sorry Oop" en snel
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:07 schreef Pearlbitch het volgende:
Vandaag eet Oop bruine bonen met sla aardappels en ei
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lente of geen lente, Oop is en blijft een man van de gestampte pot!quote:
Allemaal gezonde dingen ..... als z'n maag dat maar verdraagtquote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:07 schreef Pearlbitch het volgende:
Vandaag eet Oop bruine bonen met sla aardappels en ei
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ahh, de Kickert neem ik aan? Je hebt de verkeerde weer eens voor hoor, ik ben altijd Pro-Oop geweest, maar leuk dat je nog eens van je laat horen! Op de "chat" krijg ik daar nauwelijks kans voor hé?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:09 schreef BendeBielzen het volgende:
We moeten geen stokers en kopieerdertjes... Snap je t nou nog niet? Khad je slimmer ingeschat maar t tegendeel bewijs je steeds maar weer... En ga nu je kiekenkot vriendjes er maar gauw bijhalen
Pardon iedereen mis het voor geen meter.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:55 schreef 5thencounter het volgende:
En de problemen bij Oop zijn nog niet geheel verdwenen lijkt het, ik adviseer iedereen gewoon rustig te blijven en te wachten op beter nieuws uit het Opa-streamgebeuren...![]()
[ link | afbeelding ]
Mij lukt het nog niet zo merk ik..![]()
[ link | afbeelding ]
Hartelijk dank voor Uw reactiequote:Op zondag 25 maart 2012 15:05 schreef annie68 het volgende:
[..]
Pardon iedereen mis het voor geen meter.
Dat lijkt me sterk, tenzij hij met pijltjes gooien ineens geld kan verdienen.quote:Op maandag 26 maart 2012 12:55 schreef mootie het volgende:
Hij heeft toch niet per ongeluk werk gevonden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |