Ah sahbi, waz met jou?quote:Op zondag 11 maart 2012 16:11 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Alleen nu gaat 020 dus wel winnen. Staan die dadelijk 2e plus dat al die arrogante Ajacieden weer uit hun hol komen en weer een grote bek krijgen
En de 21stequote:Op zondag 11 maart 2012 16:11 schreef leolinedance het volgende:
Zometeen de Superboeren nog effe stunten en het weekend is compleet
Jullie hebben tenminste de kampioenswedstrijd gewonnen, kunnen zij niet zeggenquote:Op zondag 11 maart 2012 16:11 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Alleen nu gaat 020 dus wel winnen. Staan die dadelijk 2e plus dat al die arrogante Ajacieden weer uit hun hol komen en weer een grote bek krijgen
Ja kut is dat.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:11 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 maart 2012 16:11 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Jullie hadden toch de ''kampioenswedstrijd'' gewonnen? En dan noem je ons arrogantquote:Op zondag 11 maart 2012 16:11 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 maart 2012 16:12 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Vandaag, lieve kinderen, lees ik jullie het verhaal voor van Plet en Platje...
Sierd de Vos ook niet?quote:Op zondag 11 maart 2012 16:13 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Hoe weten mensen trouwens sowieso de naam van die commentatoren, ik heb buiten evert ten napel nog nooit de naam van een commentator bij een stem kunnen plaatsen.
Nou ja, en Mart smeets en sjek van gelder.
Je kijkt naar de verkeerde wedstrijd. Zeefuik is de man van het weekend.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:13 schreef ajacied4lf het volgende:
Man van de wedstrijd, ik zeg: Vertonghen
Bij Jeroen Grueeueuter hoor je de cum-spatjes op de microfoon als ie barca verslaat.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:13 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Hoe weten mensen trouwens sowieso de naam van die commentatoren, ik heb buiten evert ten napel nog nooit de naam van een commentator bij een stem kunnen plaatsen.
Nou ja, en Mart smeets en sjek van gelder.
Ruige Opa's Doen Aan Jeugd Criminaliteitquote:Op zondag 11 maart 2012 16:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Hoerenveen
Feyenooit
Ajakkes
Pisvee
Fietstas
Wie bied meer?
Wie kijkt er nou naar de wedstrijd van een andere club als z'n eigen club aan het voetballen isquote:Op zondag 11 maart 2012 16:14 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Je kijkt naar de verkeerde wedstrijd. Zeefuik is de man van het weekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |