Ja. Core2Duo en 2GB werkgeheugen.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:59 schreef Dimens het volgende:
[..]
En ¤720,- voor een nieuwe MacBook Air met Core2Duo, 2GB werkgeheugen, 64GB SSD en GeForce 320M videokaart? Is dat ook duur?
De vormgeving is prachtig, maar nog steeds te duur.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:59 schreef Dimens het volgende:
[..]
En ¤720,- voor een nieuwe MacBook Air met Core2Duo, 2GB werkgeheugen, 64GB SSD en GeForce 320M videokaart? Is dat ook duur?
Ipad vind ik íétsje te duur.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:28 schreef OEM het volgende:
iPad: prima prijs
iPhone: te duur
IMac en MacBookjes: afzetterij
Beter zoeken of het filter op "Acer" uitzetten.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:41 schreef TC03 het volgende:
[..]
Toch kan ik geen laptop vinden die net zo goed is als de MacBook voor een gelijke prijs (geldt voor zowel MBP als MBA).
Als jij 2500 wilt neertellen voor een Macbook pro kun je dat ook doen bij een Alienwarequote:Op zondag 11 maart 2012 16:14 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Beter zoeken of het filter op "Acer" uitzetten.
Maar die Alienwares zien eruit als een tumor man.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:19 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Als jij 2500 wilt neertellen voor een Macbook pro kun je dat ook doen bij een Alienware
Kermis apperaatjesquote:Op zondag 11 maart 2012 16:19 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Maar die Alienwares zien eruit als een tumor man.
Ik wil helemaal niets... en zeker geen 2500 euro neerleggen voor een computer.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:19 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Als jij 2500 wilt neertellen voor een Macbook pro kun je dat ook doen bij een Alienware
Ik heb er wel een GeForce 320M videokaart in zitten die qua video beter presteert dan een i5-2467M. En ja, hij is minder snel met de C2D, maar ik heb er dan ook maar ¤720,- voor hoeven te betalen en het ding is mij snel genoeg voor die prijs. Tevens is deze MacBook alweer een half jaar geleden gekocht.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:00 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ja. Core2Duo en 2GB werkgeheugen.
En als je dan via de Apple store geheugen uitbreiding wil betaal je 140 euro voor 2GB extra.
Druk is op de knop "probleem oplossen". In 99% van de gevallen geeft windows een melding dat het probleem niet op te lossen is.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:50 schreef TNA het volgende:
[..]
Onoplosbare Windows-problemen bestaan niet.
Draagbaar, stevig, mooi (subjectief) en snel in gebruik:quote:Op zondag 11 maart 2012 17:52 schreef drbarisart het volgende:
ik koop 'm omdat ik een draagbare, stevige, mooie notebook wil die ook nog snel in gebruik is
MacBook danquote:Op zondag 11 maart 2012 16:19 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Maar die Alienwares zien eruit als een tumor man.
quote:Op zondag 11 maart 2012 17:57 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
MacBook danZiet er kaal uit. Alleen zon grijze laag dikke verf
Ja je moet ook Mw3 en Bf3 en Skyrim drop kunnen spelen op de hoogste settings ( alhoewel BF3 niet te spelen is op zelfs de meest geavanceerde pc op zn hoogste settings. ) trouwens, wow is voor nolifers en losers. Alhoewel de world lauw is.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:52 schreef drbarisart het volgende:
Die discussie over specs slaat nergens op. Ik koop een Macbook air niet voor de megahertz en gigablurtz, ik koop 'm omdat ik een draagbare, stevige, mooie notebook wil die ook nog snel in gebruik is (hoe je het wendt of keert, dat ding is gewoon snel). Sommige mensen lijken niet te snappen dat een computer niet alleen bedoeld is om world of warcraft op de hoogste settings te draaien.
Aan de muur hangen als een terminaltje? Ga ik ook maar met de mijne doen, aangezien die nu al 4 dagen nieuw in de doos in de kast stof staat te vangen.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:54 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Ik ben tevreden met mijn pc.Wat moet je ook met een tablet.
quote:Op zondag 11 maart 2012 17:57 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
MacBook danZiet er kaal uit. Alleen zon grijze laag dikke verf en een appel waar een hap uit is genomen. Alsof ze de volledige niet kunnen betalen.
Aan de andere kant : Alienware ziet er uit als een badass sci-fi gadget
Dat komt omdat hij gemaakt is van aluminium.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:02 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Ja zoiets er zit een dikke grijze laag op.
Vervang die pentium door core i7 en je videokaart door geforce 580 en dan heb je een pc die (bijna) alles aankan.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:54 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Als je geld hebt kun je gewoon apple-producten kopen, maar doen alsof het revolutionair is gaat mij ook te ver.Bovendien vragen ze wel de jackpot voor hun producten hoor.
![]()
[ afbeelding ]
Ik ben tevreden met mijn pc.Wat moet je ook met een tablet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |